Wat?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
LIeve Q, jij bent misschien soms nog erger dan de dames in de kleedkamer.
Je ziet er echt ongelooflijk goed uit, probeer dat nou in je hoofd te krijgen, je houdt het anders niet vol, vooral niet met jou brakke lijf. Wees lief voor jezelf
Je bent zo fanatiek! Ook als je moe bent en altijd alles zeer doet. Beetje rustiger kan ookquote:
Gesnaptquote:
Bata?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:07 schreef Artoo het volgende:
Ik ga zaterdag meedoen aan de Bata. Lekker last minute
Batavierenrace! Estafetteloop van Nijmegen naar Enschede. Ik ben nu in overleg met een team dat om een loper verlegen zit.quote:
Aha! Dat is gaafquote:Op donderdag 23 april 2015 22:11 schreef Artoo het volgende:
[..]
Batavierenrace! Estafetteloop van Nijmegen naar Enschede. Ik ben nu in overleg met een team dat om een loper verlegen zit.
Ja! Wel nog even onder voorbehoud thoughquote:
Ja kan ik me voorstellen. Kosten moeten ook niet te gek wordenquote:Op donderdag 23 april 2015 22:13 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja! Wel nog even onder voorbehoud thoughHet brengt namelijk nogal kosten met zich mee en ik ga bijvoorbeeld niet met het team bbqen, dus daar wil ik ook niet voor betalen
Mja true story. Maar ik wil gewoon dingen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je bent zo fanatiek! Ook als je moe bent en altijd alles zeer doet. Beetje rustiger kan ook
Geen last gehad? 0? Nice!!!!quote:Op donderdag 23 april 2015 21:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gesnapt![]()
Nee ik was trainen! en dat ging goed dus dat is tof!
Nu lekker thee drinken en straks mijn milka cakeje
Ja helemaal geen last gehad! Nu ook niet dus het gaat goed!quote:
Houdt het uitdagend en spannendquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:17 schreef Lonaa het volgende:
Bohhhh. Spierpijn.En om 11 uur naar de PT, dat wordt vast een feestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |