Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 april 2015 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezienOf niet gezien dus eigenlijk
Ik ga ook slapen. Toedeloe.
Dotan, Kensington, The kik, Drugsbaron Waylon, The Asteroids Galaxy Tour, Kraantje Pappie,Go Back to the Zoo,quote:Op woensdag 22 april 2015 23:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Naar Wageningen?
Dan hoef ik al helemaal niet naar de Ziggo Dome als ik hem gewoon in Wageningen kan zien.
Ga je dan een verhaaltje voorlezen...?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]OK ik geef toe die was dan wel weer grappig wax.
Ga slapen man.
Best een goede line-up voor Nederlandse begrippenquote:Op woensdag 22 april 2015 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dotan, Kensington, The kik, Drugsbaron Waylon, The Asteroids Galaxy Tour, Kraantje Pappie,Go Back to the Zoo,
quote:
Nee want ik ga dus slapen hequote:Op woensdag 22 april 2015 23:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ga je dan een verhaaltje voorlezen...?
Zijn dat allemaal geflopte Atari games?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dotan, Kensington, The kik, Drugsbaron Waylon, The Asteroids Galaxy Tour, Kraantje Pappie,Go Back to the Zoo,
Ik heb WcPot en Studiotje uitgenodigd.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Best een goede line-up voor Nederlandse begrippen
Ik kom denk ik ook wel even een kijkje nemenquote:Op woensdag 22 april 2015 23:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb WcPot en Studiotje uitgenodigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man lijdt ook aan chronische zelfoverschatting.quote:Op donderdag 23 april 2015 00:04 schreef waxmask het volgende:
Brinkmans "This is it!" momentje!
[ afbeelding ]
quote:Hero Brinkman presenteert Ondernemers Partij
Hij zat zes jaar lang in de Tweede Kamer voor de PVV, startte zijn eigen partij: de 'Onafhankelijke Burger Partij' en fusseerde daarna met Rita Verdonk. Nu voegt Hero Brinkman opnieuw een hoofdstuk toe aan zijn politieke carrière. Gisteren presenteerde hij de Ondernemers Partij, waarmee hij zich sterk wil gaan maken voor ondernemers en ZZP’ers. Vanavond in Pauw schuift hij aan en vertelt hij over zijn politieke ambities.
quote:Europese leiders spreken over toename bootvluchtelingen
Europese leiders komen vandaag bijeen in Brussel om te praten over de bootvluchtelingen op de Middellandse Zee. Honderden verdronken afgelopen week toen hun boot kapseisde. Vorig jaar staken ruim 170.000 migranten illegaal de grens over en dit jaar wordt er een toename verwacht. Wat kan de politiek doen tegen de vluchtelingenstroom? Politici Malik Azmani (VVD) en Linda Voortman (GroenLinks) geven antwoord in Pauw.
quote:Ilja Gort komt met nieuw boek over wijnfraude
Als haar vriend wordt vermoord gaat ze op zoek naar de daders en raakt verstrikt in een internationaal netwerk van wijnfraude. Het nieuwe boek van Ilja Gort vertelt het verhaal van Leonie Fougard, een journaliste van Le Figaro. Het boek, genaamd Chateau Fatale, baseerde Gort op een eigen onderzoek. In Pauw vertelt Ilja Gort over fraude, boeken en natuurlijk: wijn.
quote:Lucky Fonz III geeft tips voor Koningsdag
Maandag gaat muzikaal Nederland weer de straat op. Zangers, violisten, drummers en gitaristen, allemaal hopen ze op Koningsdag wat bij te verdienen. Maar hoe maak je als muzikant het verschil? In Pauw geeft artiest Lucky Fonz III tips én geven een aantal straatmuzikanten een voorproefje van Koningsdag.
Dacht even dat je het over Lucky tv had.quote:
Daar vind ik nou echt niks aan he, ik heb niks met wijn en ook niet met hem.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:00 schreef Karina het volgende:
Ilja Gortgod. Met zijn epische baard.
[ afbeelding ]
Ik vond zijn programma erg leuk.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Daar vind ik nou echt niks aan he, ik heb niks met wijn en ook niet met hem.
Die man heeft wel een steekje losquote:Op donderdag 23 april 2015 22:00 schreef Karina het volgende:
Ilja Gortgod. Met zijn epische baard.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |