Ik vond Home een leuk nummer, later hoorde ik andere nummers van hem en ja die waren dus precies hetzelfdequote:
Zal wel een overleden donor zijn.. of een ter dood veroordeelde Chinees of zoquote:Op woensdag 22 april 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Die man van dat lichaam begreep ik. Waar was die man die zijn hoofd wel kwijt wilde dan?
FrankensteinTV.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:41 schreef Grunge. het volgende:
Heb ik het gemist? Van de hoofdtransplantatie? Jammer. Al hoef ik geen filmpjes te zien waarin dieren misbruikt worden. Honderd keer liever IS-filmpjes. Gek is dat toch eigenlijk.
Als hij daarover zou beginnen zijn er weer figuren die daarover beginnen te drammen, het is nooit goed.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:42 schreef gosschalks het volgende:
Hij vermijd het praten over zijn Joodse achtergrond, jammer
alsof ze iets ranzigs op npo1 om dit tijdstip zouden laten zienquote:Op woensdag 22 april 2015 23:41 schreef Grunge. het volgende:
Heb ik het gemist? Van de hoofdtransplantatie? Jammer. Al hoef ik geen filmpjes te zien waarin dieren misbruikt worden. Honderd keer liever IS-filmpjes. Gek is dat toch eigenlijk.
Als er een tijdstip is voor iets ranzigs is het ditquote:Op woensdag 22 april 2015 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
alsof ze iets ranzigs op npo1 om dit tijdstip zouden laten zien
Met de grijze sweaterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |