SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officile beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door lord_bono op 22-04-2015 21:20:11 ]![]()
Hmmmm .... geen JarJar Binks of Ewoks of andere 'laten we er wat schattigs inzetten zodat we veel zooi kunnen verkopen aan kleine kindertjes' figuren .... dat valt voorlopig dan mee, zeker voor een Disney productie
De tijd is een rivier waarin lles verzuipt.![]()
Ze weten dondersgoed dat ze met de torenhoge verwachtingen geen Disney film moeten gaan produceren.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef BaardaapAd het volgende:
Hmmmm .... geen JarJar Binks of Ewoks of andere 'laten we er wat schattigs inzetten zodat we veel zooi kunnen verkopen aan kleine kindertjes' figuren .... dat valt voorlopig dan mee, zeker voor een Disney productie![]()
De eerste Phantom Menace trailers deden ook vermoeden dat het een goede film zou zijn....quote:Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef BaardaapAd het volgende:
Hmmmm .... geen JarJar Binks of Ewoks of andere 'laten we er wat schattigs inzetten zodat we veel zooi kunnen verkopen aan kleine kindertjes' figuren .... dat valt voorlopig dan mee, zeker voor een Disney productieNothing lasts forever but the certainty of change![]()
Hey Tokus, wat zouden ze bij de Happy Meals voor speeltjes gaan doen? Dat zal ongetwijfeld komen, tenslotte was een van de eerste McDonalds vestigingen in een Disney park .... hmmm ..... the force AWAKENS ..... oh! Dat wordt dus een JEDI WEKKER!quote:Op woensdag 22 april 2015 18:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
De eerste Phantom Menace trailers deden ook vermoeden dat het een goede film zou zijn....De tijd is een rivier waarin lles verzuipt.![]()
Oh!! Inderdaad, Happy Meal speeltjes! Ik heb nog een R2D2 wekkerradio van ten tijde van Episode I.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:05 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Hey Tokus, wat zouden ze bij de Happy Meals voor speeltjes gaan doen? Dat zal ongetwijfeld komen, tenslotte was een van de eerste McDonalds vestigingen in een Disney park .... hmmm ..... the force AWAKENS ..... oh! Dat wordt dus een JEDI WEKKER!
Vorige week van m'n vriendin een Yoda PEZ-dispenser gekregen![]()
![]()
Volgens mij weten we nog steeds niet wat voor een rol Serkis gaat spelen.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef BaardaapAd het volgende:
Hmmmm .... geen JarJar Binks of Ewoks of andere 'laten we er wat schattigs inzetten zodat we veel zooi kunnen verkopen aan kleine kindertjes' figuren .... dat valt voorlopig dan mee, zeker voor een Disney productie
Of zou hij de sith zijn
吴 曼 迪![]()
Nou, BB-8 is zeer geschikt als schattig ietsquote:Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef BaardaapAd het volgende:
Hmmmm .... geen JarJar Binks of Ewoks of andere 'laten we er wat schattigs inzetten zodat we veel zooi kunnen verkopen aan kleine kindertjes' figuren .... dat valt voorlopig dan mee, zeker voor een Disney productieMaar die word tot nu toe veel positiever beoordeeld dan Jar Jar Binks, al moeten we zijn rol in de film wel even afwachten.
Zeker nu 100% zeker is dat het geen CGI productie is, maar een echt werkende robot
![]()
![]()
Ja, want de Marvel films zitten daar ook zo vol mee. Of de Pirates serie, of zo ongeveer de meeste films van Disney.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef BaardaapAd het volgende:
Hmmmm .... geen JarJar Binks of Ewoks of andere 'laten we er wat schattigs inzetten zodat we veel zooi kunnen verkopen aan kleine kindertjes' figuren .... dat valt voorlopig dan mee, zeker voor een Disney productieOp woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
De reden dat Han en Chewie vrienden zijn, is een incident op de Imperial Academy. Han moest als aankomende Stormtrooper Chewie vermoorden. Dit weigerde hij en bij bevrijdde Chewie.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:22 schreef FritzWepper het volgende:
Ik heb zelf nooit gedacht dat alle stormtroopers nog steeds klonen waren, ging er altijd van uit dat het Keizerrijk onder burgers was gaan rekruteren. De officieren aan boord van de star destroyers zijn toch ook geen klonen?
En Han Solo zat volgens mij ook op de officiersopleiding van het Keizerrijk voordat hij smokkelaar werd.
Aangezien Han duidelijk geen kloon is van Jango, is de conclusie dat Stormtroopers geen klonen zijn vrij duidelijk.BB8quote:Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef BaardaapAd het volgende:
Hmmmm .... geen JarJar Binks of Ewoks of andere 'laten we er wat schattigs inzetten zodat we veel zooi kunnen verkopen aan kleine kindertjes' figuren .... dat valt voorlopig dan mee, zeker voor een Disney productie![]()
Ben geen absolute fan oid van de SW-reeks, maar wel een liefhebber.
Kan niet wachten iig.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Maar is dat uit de EU of de officile Star Wars canon?quote:Op donderdag 23 april 2015 07:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De reden dat Han en Chewie vrienden zijn, is een incident op de Imperial Academy. Han moest als aankomende Stormtrooper Chewie vermoorden. Dit weigerde hij en bij bevrijdde Chewie.
Aangezien Han duidelijk geen kloon is van Jango, is de conclusie dat Stormtroopers geen klonen zijn vrij duidelijk.
[..]
BB8OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Dat komt uit de EU.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar is dat uit de EU of de officile Star Wars canon?
De vraag is misschien ook of dat verhaal van voor de prequels komt of erna. Voor de prequels wisten de schrijvers van de boeken waarschijnlijk nog niet dat de ST clones zijn. Dan zou je in een boek een mooi verhaal kunnen maken dat alle ST daadwerkelijk unieke mensen zouden zijn.
Het zou ergens wel een rare zet zijn van de Empire om ineens unieke mensen te gaan nemen als ST. Jango Fett was speciaal geselecteerd omdat hij de meest geschikte kandidaat was als ST. Daarnaast konden ze de clones zo maken/opleiden dat ze allemaal precies hetzelfde zouden doen als hun "collega's", terwijl elke mensen verschillend is en dus ook niet allemaal even trouw.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
De Empire is uiteindelijk gaan rekruteren. Ik had ergens gelezen dat de Clones niet meer voldeden als soldaat wegens ouderdom.
Canonquote:Within the new regime, the clone troopers—now known as stormtroopers—were placed under the guidance of Imperial officers and governors instead.[1] As the clones' accelerated aging process began causing their skills to deteriorate, they were replaced by non-clone volunteers and conscripts.[8]Bronquote:Training
Unlike their predecessors, the majority of stormtroopers were non-clone recruits. Cadets were shipped off to Imperial Academies, and subjected to rigorous training programs in order to produce highly trained shock troopers fiercely loyal to the Empire. Among other things, cadets would train to fire blasters, learn to pilot Imperial walkers, and the ruthlessness it took to become a stormtrooper. Another challenge recruits had to face was the Well, a programmable obstacle course designed to test their strength, agility, reflexes and intelligence.[13]
Bekend is dat er een Imperial Academy is gevestigd op Lothal. Te zien in een aflevering van Star Wars Rebels.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Donderjagers op 23-04-2015 13:11:36 ]![]()
En je hebt een bevolking natuurlijk meer in je greep als je hun vaders en zonen naar het front stuurt in plaats van vervangbare klonen.![]()
Hmmm ok.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:03 schreef Donderjagers het volgende:
De Empire is uiteindelijk gaan rekruteren. Ik had ergens gelezen dat de Clones niet meer voldeden als soldaat wegens ouderdom.
Canon
[..]
[..]
Bron
Bekend is dat er een Imperial Academy is gevestigd op Lothal. Te zien in een aflevering van Star Wars Rebels.![]()
In de originele trilogie wordt voor mijn gevoel niet heel erg veel aandacht besteed aan dit soort dingen. Troopers zijn daar gewoon inwisselbare mannetjes waar niets verder over bekend wordt.
Dat vind ik in de recentere films wel interessant. Er zijn dingen die net iets meer uitgediept worden. Ik ben benieuwd hoe dat in de nieuwe films is.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Hopelijk verdiepen ze de ST in de nieuwe novels die uit gaan komen. Misschien Aftermath of Battlefront.![]()
Er komt inderdaad genoeg content uit in de laatste maanden voor The Force Awakens, http://starwars.wikia.com(...)s:_The_Force_Awakens, in september start bijvoorbeeld een comicbook reeks die ROTJ met TFA gaat verbinden (samen met een aantal boeken).quote:Op donderdag 23 april 2015 14:21 schreef Donderjagers het volgende:
Hopelijk verdiepen ze de ST in de nieuwe novels die uit gaan komen. Misschien Aftermath of Battlefront.![]()
De gewone boeken ga ik niet lezen, de comic waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Er komt inderdaad genoeg content uit in de laatste maanden voor The Force Awakens, http://starwars.wikia.com(...)s:_The_Force_Awakens, in september start bijvoorbeeld een comicbook reeks die ROTJ met TFA gaat verbinden (samen met een aantal boeken).Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
EU, maar in Rebels wordt ook een blik gegeven van de opleiding tot ST. Weet zo ff niet meer welke aflevering. En Rebels schijnt canon te zijn.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar is dat uit de EU of de officile Star Wars canon?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2015 08:41:04 ]![]()
Same here.... Ben benieuwd of je een abonnement kan nemen... Zou wel makkelijk zijnquote:Op donderdag 23 april 2015 16:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
De gewone boeken ga ik niet lezen, de comic waarschijnlijk wel.![]()
![]()
Ah ok.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
EU, maar in Rebels wordt ook een blik gegeven van de opleiding tot ST. Weet zo ff niet meer welke aflevering. En Rebels schijnt canon te zijn.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ik heb een iPad waarop ik alles download. Wel handig om de hoeveelheid papier een beetje te beperken en het kijkt wel lekker.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Same here.... Ben benieuwd of je een abonnement kan nemen... Zou wel makkelijk zijn
Je kunt ze waarschijnlijk wel ergens illegaal downloaden, maar ik gok dat ze bij comixology ook wel te koop zijn. Wel de engelstalige versies trouwens.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Digitaal strips lezen doe ik niet... Tot op heden nog geen manier/app gevonden waarmee ik het comfortabel kan lezen. Het gevoel is er gewoon niet... Wordt echt de papieren versie, hoop ikquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb een iPad waarop ik alles download. Wel handig om de hoeveelheid papier een beetje te beperken en het kijkt wel lekker.
Je kunt ze waarschijnlijk wel ergens illegaal downloaden, maar ik gok dat ze bij comixology ook wel te koop zijn. Wel de engelstalige versies trouwens.![]()
![]()
Het heeft bij mij even geduurd voordat ik een fijne app gevonden had, maar Comiczeal vind ik erg fijn werken. Niet te moeilijk en genoeg mogelijkheden, maar niet te veel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Digitaal strips lezen doe ik niet... Tot op heden nog geen manier/app gevonden waarmee ik het comfortabel kan lezen. Het gevoel is er gewoon niet... Wordt echt de papieren versie, hoop ikTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Jammer alleen dat die 5 euro moet kosten, zonder gratis probeer versie. Ik ga geen geld uitgeven aan een app, zonder dat ik weet of de app het geld ook waard is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het heeft bij mij even geduurd voordat ik een fijne app gevonden had, maar Comiczeal vind ik erg fijn werken. Niet te moeilijk en genoeg mogelijkheden, maar niet te veel.![]()
Die weerstand heb ik ook een tijdje gehad. Vooral ook omdat ik niet wil betalen voor apps, maar ik ben blij dat ik ComicZeal heb aangeschaftquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die 5 euro moet kosten, zonder gratis probeer versie. Ik ga geen geld uitgeven aan een app, zonder dat ik weet of de app het geld ook waard is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Oh, ik wil best betalen voor apps... Ook wel 5 euro, of meer. Geen enkel probleem, maar dan moet de app het geld wel waard zijnquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die weerstand heb ik ook een tijdje gehad. Vooral ook omdat ik niet wil betalen voor apps, maar ik ben blij dat ik ComicZeal heb aangeschaft![]()
![]()
Ok. Persoonlijk vond ik Comiczeal het geld wel waard. Het was precies wat ik zoek. Een niet al te zware app waarbij je comics goed kan catagoriseren (meerdere lagen diep) en lezen. Zonder het overzicht te verliezenquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh, ik wil best betalen voor apps... Ook wel 5 euro, of meer. Geen enkel probleem, maar dan moet de app het geld wel waard zijn
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Dat maakt Star Wars ook prettig om naar te kijken. Hoewel het gestyleerd tot en met is, voelt het aan als de galactische variant van je oom zijn oldtimer. Dat maakt de prequels ook goeddeels zo'n absurde stijlbreuk.
Alleen heeft Chewie net teveel conditioner gebruikt en salons bezocht zo te zien
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik heb wel eens ergens gelezen dat ze bij de prequels wilden gaan voor een look die paste bij de jaren 2000, maar dat het ook moest lijken alsof de voertuigen die in de prequels werden gebruikt minder geavanceerd waren dan in de OT. Aan de andere kant moest het er ook weer zo op lijken dat alles koek en ei was in de galaxy.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat maakt Star Wars ook prettig om naar te kijken. Hoewel het gestyleerd tot en met is, voelt het aan als de galactische variant van je oom zijn oldtimer. Dat maakt de prequels ook goeddeels zo'n absurde stijlbreuk.
Alleen heeft Chewie net teveel conditioner gebruikt en salons bezocht zo te zien
2 van de 3 vind ik aardig gelukt, maar de voertuigen zien er allemaal veel geavanceerder uit dan in de OT. Daar klopte echt geen bal van.
Ik ben erg benieuwd hoe ze dat nu doen.
Het lijkt er wel heel erg op dat ze de voertuigen uit de OT gaan "hergebruiken".Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ja Ford heeft natuurlijk wat jaartjes op de teller erbij staan, maar voor hem pakt het goed uit eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik hou ervan dat alles zo oud en gebruikt aanvoelt
Hamill en Fisher zijn wel wat minder goed gerijpt❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Maar sinds bekend werd dat ze weer op konden draven voor een Star Wars zijn bij beiden wel de kilo's er weer af gevlogen.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja Ford heeft natuurlijk wat jaartjes op de teller erbij staan, maar voor hem pakt het goed uit eigenlijk.
Hamill en Fisher zijn wel wat minder goed gerijpt![]()
Adam Driver speelt Kylo Ren en Lupita Nyong'o een motion capture personage.
[ Bericht 6% gewijzigd door lord_bono op 04-05-2015 08:27:12 ]![]()
Ford is ook gewoon nog volop actief en heeft er nooit pafferig uitgezien, Hamil daarentegen is al pakweg vijftien jaar nagenoeg onherkenbaar.quote:Op maandag 4 mei 2015 01:08 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Maar sinds bekend werd dat ze weer op konden draven voor een Star Wars zijn bij beiden wel de kilo's er weer af gevlogen.
Om over Carrie Fisher maar te zwijgen (zat nog in Austin Powers en zag er toen nog goed uit en klonk nog goed, paar jaar later...)I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hamill heeft dan ook vooral voice-acting gedaan, voordeel daarvan is dat je fysiek niet in beeld bentquote:Op maandag 4 mei 2015 08:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ford is ook gewoon nog volop actief en heeft er nooit pafferig uitgezien, Hamil daarentegen is al pakweg vijftien jaar nagenoeg onherkenbaar.
Om over Carrie Fisher maar te zwijgen (zat nog in Austin Powers en zag er toen nog goed uit en klonk nog goed, paar jaar later...)
Fisher heeft toch goed aan de coke gezeten? Doet mensen doorgaands ook geen goed."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Coke, drank... Stem is goed vernaggeld iig. Mijn eerste celeb crush
![]()
Star Wars Day
ik hoop dan ook maar dat ze maar een kleine rol hebben en dan alleen in deel 1 van de nieuwe trilogiequote:Op maandag 4 mei 2015 09:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hamill heeft dan ook vooral voice-acting gedaan, voordeel daarvan is dat je fysiek niet in beeld bent
Fisher heeft toch goed aan de coke gezeten? Doet mensen doorgaands ook geen goed.![]()
Verwacht eerder dat de fakkel in de loop van de nieuwe trilogie overgedragen wordt, weet niet of heel de oude cast het na VII al voor gezien houdt.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hoop dan ook maar dat ze maar een kleine rol hebben en dan alleen in deel 1 van de nieuwe trilogie"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Zolang indy maar gewoon in star wars blijft zitten
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Indiana Ford!quote:Op maandag 4 mei 2015 11:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Zolang indy maar gewoon in star wars blijft zitten
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Mark Hamill heeft sinds de bekendmaking van Star Wars VII ook weer een aantal echte acteerprestaties gegeven, Kingsman en The Flash bv, dus zie hem graag terugkeren in de rol van Luke. Carrie Fisher is wel even afwachten hoe zij Leia nu gaat vertolken.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hoop dan ook maar dat ze maar een kleine rol hebben en dan alleen in deel 1 van de nieuwe trilogie![]()
True. Ik zie Harrison Ford nog wel Han Solo spelen zoals we hem kennen en Skywalker kan in een soort van Kenobi-achtige mentor veranderen. Maar wil iemand een 60-jarige Leia met een blaster zien rondrennen?quote:Op maandag 4 mei 2015 13:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Mark Hamill heeft sinds de bekendmaking van Star Wars VII ook weer een aantal echte acteerprestaties gegeven, Kingsman en The Flash bv, dus zie hem graag terugkeren in de rol van Luke. Carrie Fisher is wel even afwachten hoe zij Leia nu gaat vertolken.![]()
Nieuwe beelden uit Vanity Fair!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Dat derde plaatje![]()
![]()
De eerste is de dan wel een van de bad guys.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Nog een aantal foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het valt me trouwens op dat ze heel erg lijkt op de jonge versie van Luke Skywalker.
Zou zij zijn dochter zijn??OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:17 schreef Netsplitter het volgende:
Nog een aantal foto's
[ afbeelding ]Ik vind haar juist lijken op Nathalie Portman/Keira Knightley.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt me trouwens op dat ze heel erg lijkt op de jonge versie van Luke Skywalker.
Zou zij zijn dochter zijn??吴 曼 迪![]()
Doet ze mij inderdaad ook meer aan denkenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind haar juist lijken op Nathalie Portman/Keira Knightley.![]()
![]()
Blijft de casting van Adam Driver als (vermoedelijke) bad guy wat raar vinden. Die straalt nogal weinig dreiging uit, lijkt eerder de accountant van de empire.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Darth Calculusquote:Op maandag 4 mei 2015 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijft de casting van Adam Driver als (vermoedelijke) bad guy wat raar vinden. Die straalt nogal weinig dreiging uit, lijkt eerder de accountant van de empire."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Het lijkt mij eigenlijk best raar om Mark Hamill niet als bad guy te zien/horen.SPOILER: Mark Hamill (Luke) als Trickster in The FlashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
quote:
Normaal kijk ik op 4 mei altijd minstens A New Hope en als het even kan de hele trilogie, maar dit jaar 'bewaar' ik ze maar even tot vlak voor de release van Episode VII. Twijfelde nog even of ik eentje uit de prequel trilogie of een Ewok-film moest opzetten, maar het is uiteindelijk Fanboys geworden. En dadelijk nog even Spaceballs er achteraan.![]()
Ik had de DVD box mee moeten nemen naar mijn werk vandaag. Naar verwachting niets te doen wegens 5 mei, mooie gelegenheid om IV-V-VI te draaien.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ligt een beetje aan de rol. Ik zou het best mooi vinden als ze toch wel weer een mooie bijrol spelen, maar dat de focus van het verhaal toch op nieuwe karakters ligt. Bijvoorbeeld Luuk als een soort Yoda. Of als hoofd van de nieuwe council.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hoop dan ook maar dat ze maar een kleine rol hebben en dan alleen in deel 1 van de nieuwe trilogie
Leia als hoofd van het een of ander en Han als haar rebelse mannetje die nog wel eens wat gekke dingen doet
Ik heb er wel vertrouwen in iig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Daisy Ridley - Rey
heeft al laten uit lekken wat haar achternaam is.
zie bron: ik ga geen spoiler plaatsen.
http://geek.cheezburger.com/share/70952705![]()
Speculatie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Chewie we're home" slaat op Han die na vele jaren weer voet aan boord van de Falcon zet. Fin Calrissian had 'm al die tijd, gerfd van z'n pa die 'm om een of andere reden had.![]()
Dat was nogal duidelijk in de trailer idd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:24 schreef FritzWepper het volgende:
"Chewie we're home" slaat op Han die na vele jaren weer voet aan boord van de Falcon zet.Lando die aan het eind van VI ertussenuit genaaid is in de Falcon? Zou kunnen, zou iig een verklaring zijn waarom Han en Chewie hun wapens getrokken hebben.quote:Fin Calrissian had 'm al die tijd, gerfd van z'n pa die 'm om een of andere reden had."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Mij betreft is Chewie net te clean iig...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Waarom zou Fin dan een Stormtrooper zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:24 schreef FritzWepper het volgende:
"Chewie we're home" slaat op Han die na vele jaren weer voet aan boord van de Falcon zet. Fin Calrissian had 'm al die tijd, gerfd van z'n pa die 'm om een of andere reden had.![]()
quote:Op maandag 4 mei 2015 18:09 schreef BaasBanaan het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk best raar om Mark Hamill niet als bad guy te zien/horen.Kwam er gisteren pas achter dat het Mark Hamill wasSPOILER: Mark Hamill (Luke) als Trickster in The FlashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in de Flash deed hij het erg goed.
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
het veiligste vuurgevecht dat je zal aantreffen!quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:14 schreef KingRadler het volgende:
als je de trailer goed bekijkt zie je dat Stormtroopers tegen Stormtroopers het schieten zijn.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Oja, hij is een stormtrooper. Vergeten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:48 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Waarom zou Fin dan een Stormtrooper zijn?![]()
dit zegt WIKI: http://nl.wikipedia.org/w(...)I:_The_Force_Awakensquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Oja, hij is een stormtrooper. Vergeten.
Finn (Rebel en voormalig Stormtrooper![]()
Dan zou het nog steeds de zoon van een lid van de Rebellen zijn die Stormtrooper is geworden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:31 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dit zegt WIKI: http://nl.wikipedia.org/w(...)I:_The_Force_Awakens
Finn (Rebel en voormalig Stormtrooper
Niet onmogelijk, maar niet de meest logische optie (imo)"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:31 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dit zegt WIKI: http://nl.wikipedia.org/w(...)I:_The_Force_Awakens
Finn (Rebel en voormalig StormtrooperHoop speculatie op die Nederlandse wiki... De achternaam is niet bekend van Rey, wel een hoop speculatie over achternaam. Deze is een stuk betrouwbaarder: http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_The_Force_Awakensquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:48 schreef KingRadler het volgende:
WIKI geeft ook de achternaam prijs van Rey
http://nl.wikipedia.org/w(...)I:_The_Force_Awakens![]()
WIKI is ook geen betrouwbare bronquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
[..]
Hoop speculatie op die Nederlandse wiki... De achternaam is niet bekend van Rey, wel een hoop speculatie over achternaam. Deze is een stuk betrouwbaarder: http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_The_Force_Awakens![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:23 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Verschil is dat de Engelse wiki in dit geval wel gebruikt maakt van bronnendat is beter
![]()
Lekker de film kapotspeculeren en spoilen, al lijkt dat anno nu wel een beetje de standaard...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Speculeren moet kunnen, spoilers gaan hier volgens mij altijd netjes tussen tags.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Lekker de film kapotspeculeren en spoilen, al lijkt dat anno nu wel een beetje de standaard...![]()
Dan lees jij een ander topic dan ik. Maar niet enkel hier overigens, ook op Facebook moet je bijna moeite gaan doen om nog verrast te kunnen worden in de bios straks...quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:04 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Speculeren moet kunnen, spoilers gaan hier volgens mij altijd netjes tussen tags.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Spoilers vallen volgens mij reuze mee in dit topic, alleen de speculatie rondom Rey niet dan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan lees jij een ander topic dan ik. Maar niet enkel hier overigens, ook op Facebook moet je bijna moeite gaan doen om nog verrast te kunnen worden in de bios straks...
Weet niet wat je allemaal als spoilers ziet overigens. Op het internet kun je her en der echt hele lappen speculatie/gelekte informatie lezen, dat is hier gelukkig nog niet ter sprake gekomen, hoeft wat mij betreft ook niet.![]()
JarJar Binks en Ewoks zijn niet te vergelijken manquote:Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef BaardaapAd het volgende:
![]()
Daisy Ridley (Rey) heeft getraind met zwaardvecht choreograaf van Game of Thrones.
ze heeft een vechtstijl aangeleerd genaamd: Bōjutsu - http://en.wikipedia.org/wiki/B%C5%8Djutsu
Bron: http://www.blastr.com/201(...)r-wars-character-rey![]()
Echt wel, beide net zo irritant... Of heb je de Ewoks films niet gezien?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:56 schreef HuisbaasBob het volgende:
[..]
JarJar Binks en Ewoks zijn niet te vergelijken man![]()
Wookies zijn ook kut, heb je de Star Wars Holiday Special niet gezien?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Echt wel, beide net zo irritant... Of heb je de Ewoks films niet gezien?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wookies zijn ook kut, heb je de Star Wars Holiday Special niet gezien?.... Die was erg ja
![]()
![]()
Gelukkig is die ook niet Canon, net zo min als de 2 Ewoks filmsquote:
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gelukkig is die ook niet Canon, net zo min als de 2 Ewoks films, al zal het mij niets verbazen als Sjors het wel als canon beschouwd... Hij heeft immers die films gemaakt
![]()
![]()
Sterker nog, die heb ik nog op VHS liggenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wookies zijn ook kut, heb je de Star Wars Holiday Special niet gezien?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
I stand corrected, de ewok-films zijn wel canonquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:22 schreef RvLaak het volgende:
[..], al zal het mij niets verbazen als Sjors het wel als canon beschouwd... Hij heeft immers die films gemaakt
Kill it with firequote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterker nog, die heb ik nog op VHS liggen.
Oh, crapquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
I stand corrected, de ewok-films zijn wel canon![]()
![]()
Ze liep dan ook met een flinke stok rond...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:09 schreef KingRadler het volgende:
Daisy Ridley (Rey) heeft getraind met zwaardvecht choreograaf van Game of Thrones.
ze heeft een vechtstijl aangeleerd genaamd: Bōjutsu - http://en.wikipedia.org/wiki/B%C5%8Djutsu
Bron: http://www.blastr.com/201(...)r-wars-character-reyI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
hoop dat ze ook training heeft gehad met LightSabersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ze liep dan ook met een flinke stok rond...![]()
Dat zijn dan waarschijnlijk sabel technieken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:28 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hoop dat ze ook training heeft gehad met LightSabers"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
als Rey ooit een LightSaber zou krijgen is het mogelijk dat zij een dubbele maakt net als Darth Maul. Omdat zij veel ervaring met een stok heeft.![]()
Toevallig ook een jedi?quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:59 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Een van de hoofdrollen, als Finn (Stromtrooper)![]()
Of een overlopende stormtrooper. Of een vermomde bountyhunter. Of gewoon iemand zonder speciale rol behalve dat ie betrokken wordt in het geheel. Wellicht de hotdog verkoper van de Star Destroyer.quote:
Je weet het niet.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik weet het alquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of een overlopende stormtrooper. Of een vermomde bountyhunter. Of gewoon iemand zonder speciale rol behalve dat ie betrokken wordt in het geheel. Wellicht de hotdog verkoper van de Star Destroyer.
Je weet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Star Wars: The Complete Saga" eindelijk eens lekker goedkoop op de kop getikt.
Binnenkort eens ff een marathon doen.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
en over 7 maanden issie incompletequote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:42 schreef CoExist het volgende:
"Star Wars: The Complete Saga" eindelijk eens lekker goedkoop op de kop getikt.
Binnenkort eens ff een marathon doen.
Wat vond jij een mooi prijsje trouwens?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Daar was ik mij inderdaad van bewust. Maar Star Wars door Disney? Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
en over 7 maanden issie incomplete
Wat vond jij een mooi prijsje trouwens?
Episodes IV, V & VI blijven toch de beste.
Een mooie prijs vind ik 45,-You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Maz Kanata blijkt een collector te zijn die in film Trailer een Light Saber geeft aan Leia. zal wel de LightSaber van Luke zijn geweest van The Empire Strikes Back.![]()
Dat 'Disney' zegt niet zo gek veel; alle Marvel films vallen ook onder de Disney vlag. En alles wat door Touchstone wordt uitgebracht ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:30 schreef CoExist het volgende:
[..]
Daar was ik mij inderdaad van bewust. Maar Star Wars door Disney? Eerst zien dan geloven.
Episodes IV, V & VI blijven toch de beste.
Een mooie prijs vind ik 45,-
Snap niet dat mensen daar zo huiverig voor zijn, alsof Disney alleen PG-13 tekenfilms maakt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
1080P is scherp genoeg voor thuis, alleen jammer dat de kleurcorrectie hier en daar verkeerd is gegaan bij de blurays.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:30 schreef KingRadler het volgende:
over 10 jaar 8K Star Wars Saga met 9 filmsI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
True! Die National Treasure films zijn ook van Disney, en stiekem best vermakelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat 'Disney' zegt niet zo gek veel; alle Marvel films vallen ook onder de Disney vlag. En alles wat door Touchstone wordt uitgebracht ook.
Snap niet dat mensen daar zo huiverig voor zijn, alsof Disney alleen PG-13 tekenfilms maakt.
We gaan het zien in december.
Ik ben van '80 en opgegroeid met Star Wars op VHS en de figurines van m'n oudere neven.
Heb de eerste trilogy (remake) pas in '97 in de bioscoop gezien. Daarna de andere episodes in 1999, 2002, 2005.
We gaan het zien in december. Al vind ik veel hernieuwde film franchises uit m'n jeugd vaak tegenvallen. Nieuwe Indiana Jones of James Bond vind ik het net niet.
Hoe kijken jullie de episodes het liefst?
I, II, III, IV, V, VI. Of een andere volgorde?You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Ben van '79, eerste films op tv gezien toen ze daarop uitgezonden werden, sowieso haalde m'n pa me uit bed als er iets van sci-fi op tv kwamquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:33 schreef CoExist het volgende:
[..]
True! Die National Treasure films zijn ook van Disney, en stiekem best vermakelijk.
Ik ben van '80 en opgegroeid met Star Wars op VHS en de figurines van m'n oudere neven.
Heb de eerste trilogy (remake) pas in '97 in de bioscoop gezien. Daarna de andere episodes in 1999, 2002, 2005.(ben de man eeuwig dankbaar daarvoor).
Heb de reissues destijds allemaal 3x in de bios gezien, maar voor de originele versies was ik ook nog te jongTja, e.e.a. is ook ontzettend gekleurd door nostalgie. mijn 15 jaar jongere neef is begonnen met de prequels en vind de OT's 'ook wel leuk'. Idem met de nieuwe Indiana Jones.quote:We gaan het zien in december. Al vind ik veel hernieuwde film franchises uit m'n jeugd vaak tegenvallen. Nieuwe Indiana Jones of James Bond vind ik het net niet.
Wat ik tot nog toe heb gezien van VII stemt me hoopvol, zie het iig meer zitten dan de prequels
IV-V-VI. en dan klaar eigenlijk. al ga ik voordat VII uitkomt nog wel een zit doen van I t/m VIquote:Hoe kijken jullie de episodes het liefst?
I, II, III, IV, V, VI. Of een andere volgorde?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Een absolute aanrader.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:26 schreef FritzWepper het volgende:
Ik ga voor de release van Episode VII de Machete Order, IV - V - II - III - VI (- I) eens proberen.
Ik laat mijn vrienden die Star Wars nog even willen inhalen ook de machete order aanhouden.
Ik vind het bijna jammer dat ik 4, 5 en 6 al gezien had voordat de prequels uitkwamen.IV - V - II - III - VIquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:33 schreef CoExist het volgende:
[..]
True! Die National Treasure films zijn ook van Disney, en stiekem best vermakelijk.
Heb de eerste trilogy (remake) pas in '97 in de bioscoop gezien. Daarna de andere episodes in 1999, 2002, 2005.
We gaan het zien in december. Al vind ik veel hernieuwde film franchises uit m'n jeugd vaak tegenvallen. Nieuwe Indiana Jones of James Bond vind ik het net niet.
I, II, III, IV, V, VI. Of een andere volgorde?
Houdt je de meeste plot twists over. Feitelijk wordt het verhaal van Anakin dan een grote flashback. Google "Machete Order" voor een volledige opsomming van alle voordelen van deze volgorde.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Prima te doen, wel modern.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:26 schreef FritzWepper het volgende:
Ik ga voor de release van Episode VII de Machete Order, IV - V - II - III - VI (- I) eens proberen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
IV, V en dan VI. I, II en III heb ik in de bios gezien, daarna nog een keer herzien en thats it. CGI verneukte de films imo, terwijl het verhaal wel snor zit (alhoewel JarJar een fokknokploeg verdiend).quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:33 schreef CoExist het volgende:
[..]
I, II, III, IV, V, VI. Of een andere volgorde?
Ben het wel eens met de referentie aan Indiana Jones. De laatste was echt ruk.
Maar weer oneens met de James Bond referentie. Waar ik vroeger Sean Connery prefereerde omdat hij het luchtig hield waar Roger Moore het t serieus nam vind ik de nieuwe reeks, waar het nog serieuzer is, een complete verbetering zo niet re-invention van het hele spy-genre.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Ik ben niet de grootste fan van de prequels. Maar deel n heeft mij als tienjarig jongetje betoverd in de bioscoop. Zo begon mijn liefde voor Star Wars
Als ik de Star Warssaga herkijk kan ik er dus niet onderuit deel n overslaan. Teveel jeugdsentiment.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jovatov op 27-05-2015 10:02:40 ]![]()
Negerwhut?quote:Op woensdag 27 mei 2015 01:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar weer oneens met de James Bond referentie. Waar ik vroeger Sean Connery prefereerde omdat hij het luchtig hield waar Roger Moore het t serieus namvind ik de nieuwe reeks, waar het nog serieuzer is, een complete verbetering zo niet re-invention van het hele spy-genre.
Als iemands een klucht van James Bond maakte met een nat doorslagje van The Saint dan was het Moore wel, die paar scenes dat hij hard en serieus speelt poetsen dat niet weg en vallen vooral op door het schrille contrast.
Episode II en III kijk ik nog wel, al blijft in die films redelijk duidelijk dat Lucas een beter schrijver dan regisseur is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Star Wars is voor mij als jochie begonnen met de originele trilogie op t.v. Niet lang daarna kwam Episode I in de bios. Ik was toen natuurlijk nog niet zo kritisch, maar ik miste wel echt Han Solo, Chewie, de Falcon e.d. Ik vind episode I ook echt de minste van de prequels en III het beste. Maar ze halen het voor mij allemaal niet bij de originelen. Dat verhaal en die karakters zijn zoveel meer boeiend.
Als ik iets terugkijk is het dan ook altijd IV-VI. En ik ben wel een standaard fan in dat The Empire Strikes Back mijn favoriet is.![]()
Ik was ziek en kreeg een tape van Return of the Jedi in handen gedrukt. Ik zal een jaar of tien zijn geweest, maar oh mijn god wat vond ik het vet.
Toen ik vernam dat er meer van was meteen de tapes bij de lokale bibliotheek gehaald.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Star Wars is voor mij de herinnering dat ik een dag op de basisschool oversloeg en in mijn eentje naar de bioscoop ging om Attack of the Clones (2012) te zien. Ik vergeet nooit meer dat kippenvel moment toen de Clones met Yoda Geonosis binnen vlogen. Geweldig.![]()
De originele trilogie heeft mijn moeder vroeger op tape opgenomen. Veel naar gekeken tijdens mijn jeugd, maar ik begreep er eigenlijk niet veel van.Wat mij meer fascineerde als kind waren de special effects, space ships en vele wezens.
In 1998 kocht ik The Phantom Menace op VHS van m'n eigen zakgeld.Episode I heeft wel een speciaal plekje in mijn hart.
Ik tijdens carnaval 2000 in groep 5![]()
![]()
![]()
Nu voel ik me oud
Bazen foto!quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:01 schreef Donderjagers het volgende:
Star Wars is voor mij de herinnering dat ik een dag op de basisschool oversloeg en in mijn eentje naar de bioscoop ging om Attack of the Clones (2012) te zien. Ik vergeet nooit meer dat kippenvel moment toen de Clones met Yoda Geonosis binnen vlogen. Geweldig.![]()
De originele trilogie heeft mijn moeder vroeger op tape opgenomen. Veel naar gekeken tijdens mijn jeugd, maar ik begreep er eigenlijk niet veel van.Wat mij meer fascineerde als kind waren de special effects, space ships en vele wezens.
In 1998 kocht ik The Phantom Menace op VHS van m'n eigen zakgeld.Episode I heeft wel een speciaal plekje in mijn hart.
[ afbeelding ]
The Phantom Menace is van najaar '99
En Attack Of The Clones uit 2002.
Ben nu bij episode IV beland. De magische episodes uit mijn jeugd.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Geweldig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:01 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dito, al vind ik het allemaal wel prima. Zo flawed als de prequels zijn, zijn het nog wel prima verhalen.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vind Episode I niet de grote ramp die bepaalde Star Wars-fans ervan maken, maar hij staat voor mij wel stijf onderaan. Maar het is en blijft wel Star Wars. Dat had ik ook met Indiana Jones 4. Ja, ik heb met mijn ogen gerold met die koelkast en slingerapen, maar was wel een paar dagen hyper want ta-ta-ta-da da-da-daaa. Daarna, zeker als je een tweede keer gekeken hebt, ga je je wel ergeren aan dingen. Maar de blijdschap dat je Indy weer in actie hebt gezien overheerst.![]()
Nawhhhquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:01 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ][i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dito, al vind ik het allemaal wel prima. Zo flawed als de prequels zijn, zijn het nog wel prima verhalen.Bij Indy4 had ik dat laatste echt niet, heb me heel de film doodgergerd en heb hem na de bioscooprelease ook niet meer gekeken. itt Ep I t/m III (waarbij 1 toch wel de minste blijft). De actie-scenes zijn tof, het overkoepelende verhaal wel interessant, maar ik kan die gast die Anakin speelt gewoon niet uitstaanquote:Op donderdag 28 mei 2015 01:33 schreef FritzWepper het volgende:
Ik vind Episode I niet de grote ramp die bepaalde Star Wars-fans ervan maken, maar hij staat voor mij wel stijf onderaan. Maar het is en blijft wel Star Wars. Dat had ik ook met Indiana Jones 4. Ja, ik heb met mijn ogen gerold met die koelkast en slingerapen, maar was wel een paar dagen hyper want ta-ta-ta-da da-da-daaa. Daarna, zeker als je een tweede keer gekeken hebt, ga je je wel ergeren aan dingen. Maar de blijdschap dat je Indy weer in actie hebt gezien overheerst.
Ahh, briljant. Had ik dat maar eerder geweten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
IV - V - II - III - VI
Houdt je de meeste plot twists over. Feitelijk wordt het verhaal van Anakin dan een grote flashback. Google "Machete Order" voor een volledige opsomming van alle voordelen van deze volgorde.Ga het straks gebruiken.
Liever doet Lucas helemaal niets, en laat hij het schrijven en regiseren over aan iemand die dat wel kan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 07:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Episode II en III kijk ik nog wel, al blijft in die films redelijk duidelijk dat Lucas een beter schrijver dan regisseur is.Ik kijk dus uit naar Episode VII.
![]()
![]()
Wat de kleurcorrecties betreft,quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
1080P is scherp genoeg voor thuis, alleen jammer dat de kleurcorrectie hier en daar verkeerd is gegaan bij de blurays.Adywan
en zijn revisited versies
![]()
![]()
Voor mij was the Phantom Menace ook de eerste film die ik zag en in de bioscoop. Dus voor mij heeft die ook een speciaal plekje, behalve JarJar. Die vond ik als 9 jarig meisje al verschrikkelijk. Deel II en III vind ik teveel scenes inzitten die nerens op slaan/langdradig.
Originele trilogie is wel beter, maar I heb ik zo vaak bekeken op vhsen dan zeker de race, geweldig met het geluid oo alle boxen, samen met mijn pa kijken.
吴 曼 迪![]()
Meer dat op basis van hetzelfde script en dialoog veel betere films te maken waren dan wat nu gebeurd is, puur door regie, stijlkeuzes en dergelijke.quote:Op donderdag 28 mei 2015 07:10 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Liever doet Lucas helemaal niets, en laat hij het schrijven en regiseren over aan iemand die dat wel kan.Ik kijk dus uit naar Episode VII.
Het mooie van I is dat niets in de film echt belangrijk is, en perfect is over te slaan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:04 schreef megamandy het volgende:
Voor mij was the Phantom Menace ook de eerste film die ik zag en in de bioscoop. Dus voor mij heeft die ook een speciaal plekje, behalve JarJar. Die vond ik als 9 jarig meisje al verschrikkelijk. Deel II en III vind ik teveel scenes inzitten die nerens op slaan/langdradig.![]()
![]()
Er bestaat zelfs een edit van 1-2-3 in 1, begint met het einde van 1 en slaat de rest domweg over
'The Phantom Edit'quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Er bestaat zelfs een edit van 1-2-3 in 1, begint met het einde van 1 en slaat de rest domweg over
Werkt perfect."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Nopesquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij was de Phantom Edit juist een edit van alleen I... Toch?
En alle personages die later terugkomen worden de eerstvolgende keer dat ze weer opduiken opnieuw geintroduceerd. Alsof ze Episode 1 met opzet overbodig wilden maken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:20 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het mooie van I is dat niets in de film echt belangrijk is, en perfect is over te slaan.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Andy Serkis is playing a Mo-Cap character in The Force Awakens, Supreme Leader Snoke
http://www.starwars.com/n(...)-leibovitz-exclusive![]()
![]()
The Phantom Menace is verhaaltechnisch inderdaad discutabel mja.
Toch heb ik wel erg genoten van de film destijds in '99.
De Podrace was prachtig voor die tijd.
En sowieso was er zo'n hele Star Wars vibe. Overal weer merchandise enzo.
Dat had ik ook met de eerste LOTR en Harry Potter films.
Je kon geen winkel in lopen of er was wel iets Harry Potteresqe ergens.
Smekkies In Alle Smaken of Chocokikkers bij de videotheek bijvoorbeeld.
Ik weet niet, maar het heeft toch wel iets.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Ja, ik ben wel een sucker voor Star Wars merchandise. Geloof het of niet, maar ik heb weleens wat spullen gekocht en opgeslagen voor een toekomstig kind![]()
![]()
![]()
Ik heb vroeger alleen die van Kenner Toys gehad.
Al vond ik die vrij saai en statisch en spraken slecht tot mijn verbeelding en fantasie.
Ik speelde liever met Transformers, He-Man en later G.I. Joe.
Na mijn 10de had ik alles verkocht en zat ik aan de Nintendo.
Heb ook wel zin in Star Wars Battlefront dit jaar.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Ik hoop maar dat mijn neefje van Star Wars en Lego houd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:24 schreef FritzWepper het volgende:
Ja, ik ben wel een sucker voor Star Wars merchandise. Geloof het of niet, maar ik heb weleens wat spullen gekocht en opgeslagen voor een toekomstig kind![]()
Was zo blij met de Lego die opa bewaard had voor mij.
Mijn ouders hebben ook nog alles op zolder liggen. Gisteren heb ik daar tien jaargangen Donald Duck zitten sorteren en in insteekhoezen gestoken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat mijn neefje van Star Wars en Lego houd.
Was zo blij met de Lego die opa bewaard had voor mij.
Ben niet heel artistiek, maar heb ooit een Han Solo op 120 cm breed schildersdoek gemaakt. Bij het samenwonen kwam die niet meer aan de muur, maar ik heb 'm bewaard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:58 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook nog alles op zolder liggen. Gisteren heb ik daar tien jaargangen Donald Duck zitten sorteren en in insteekhoezen gestoken.
Ben niet heel artistiek, maar heb ooit een Han Solo op 120 cm breed schildersdoek gemaakt. Bij het samenwonen kwam die niet meer aan de muur, maar ik heb 'm bewaard.Dude, die is nice. Goed dat je die bewaard hebt. Voor als je ooit een kamer over hebt om als mannenkamer in te richten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dude, die is nice. Goed dat je die bewaard hebt. Voor als je ooit een kamer over hebt om als mannenkamer in te richten.![]()
![]()
Ik koop het voor mezelf.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:24 schreef FritzWepper het volgende:
Paar weken terug de Super Star Destroyer van Lego gekocht
Ach, toch was deel 1 niet een slechte film op zich. Het is niet de Star Wars film geworden die iedereen wilde en het is de minste SW film, maar als film op zich vind ik hem nog steeds best vermakelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:10 schreef CoExist het volgende:
The Phantom Menace is verhaaltechnisch inderdaad discutabel mja.
Toch heb ik wel erg genoten van de film destijds in '99.
De Podrace was prachtig voor die tijd.
En sowieso was er zo'n hele Star Wars vibe. Overal weer merchandise enzo.
Dat had ik ook met de eerste LOTR en Harry Potter films.
Je kon geen winkel in lopen of er was wel iets Harry Potteresqe ergens.
Smekkies In Alle Smaken of Chocokikkers bij de videotheek bijvoorbeeld.
Ik weet niet, maar het heeft toch wel iets.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Die kwamen dan ook simpelweg niet van Disney.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het is n van de redenen dat ik het bordspel X-Wing Miniatures speel, en Imperial Assault (en met moeite wegblijf van Star Wars: Armadaquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik koop het voor mezelf.
Paar weken terug de Super Star Destroyer van Lego gekocht)
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
I:A speel ik ook idd, maar verzamel het harder dan dat ik speel de afgelopen maandenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is n van de redenen dat ik het bordspel X-Wing Miniatures speel, en Imperial Assault (en met moeite wegblijf van Star Wars: Armada)
Ik wil nog de millenium falcon van walmart halen en handmatig opschilderen. Alleen hier nergens te krijgen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
ik weet niet of ik reclame hier mag maken, misschien is dit al eerder gepost:
net over de grens in Keulen is een Star Wars Tentoonstelling.
http://www.odysseum.de/portfolio/star-wars-identities/
met kostuums uit alle Star Wars films en meer.![]()
Supervet, paar jaar terug in Brussel geloof ik, destijds heen geweest.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:09 schreef KingRadler het volgende:
ik weet niet of ik reclame hier mag maken, misschien is dit al eerder gepost:
net over de grens in Keulen is een Star Wars Tentoonstelling.
http://www.odysseum.de/portfolio/star-wars-identities/
met kostuums uit alle Star Wars films en meer.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
die foto is zo goed he, doet denken aan Darth Vader in zn oplaadpodquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:02 schreef Donderjagers het volgende:
Andy Serkis is playing a Mo-Cap character in The Force Awakens, Supreme Leader Snoke
http://www.starwars.com/n(...)-leibovitz-exclusive
[ afbeelding ]"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Bij de JT in Amersfoort heb je kans.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:14 schreef KingRadler het volgende:
ze moeten Speciale Star Wars avond maken met eerst Return of the Jedi en dan The Force Awakens![]()
Ze doen daar vaker dat soort marathons, ik was ook bij de Lord of the Rings marathon toen het derde deel uitkwam, eerst deel 1 en 2 en om 0:10u 's nachts deel 3.
Ze hebben dat ook gedaan met The Hobbit trilogy, Dark Knight trilogy, Hunger Games en Twilight.![]()
Marathons zijn vrij normaal tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bij de JT in Amersfoort heb je kans.![]()
Ze doen daar vaker dat soort marathons, ik was ook bij de Lord of the Rings marathon toen het derde deel uitkwam, eerst deel 1 en 2 en om 0:10u 's nachts deel 3.
Ze hebben dat ook gedaan met The Hobbit trilogy, Dark Knight trilogy, Hunger Games en Twilight.Denk dat KingRadler eerder het over een specifieke volgorde heeft.
吴 曼 迪![]()
We willen wat sneller, maar ploegendiensten van twee spelers maken het wat lastiger inplannen soms.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
I:A speel ik ook idd, maar verzamel het harder dan dat ik speel de afgelopen maanden.
X-Wing kom ik ook niet heel veel aan toe, maar dat weerhoudt me niet iig..
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
http://www.nu.nl/boek/400(...)e-force-awakens.html
20! Twintig! Hadden ze daar niet iets eerder mee kunnen komen?![]()
Ik denk dat er maar een paar gaan tussen zitten die echt relevant zijn en een meerwaarde bieden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:26 schreef FritzWepper het volgende:
20! Twintig! Hadden ze daar niet iets eerder mee kunnen komen?The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ach je gaat er best vlot doorheen, A New Dawn, Tarkin en Heir to the Jedi al gelezen en nu bezig met Lords of the Sith.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:26 schreef FritzWepper het volgende:
20! Twintig! Hadden ze daar niet iets eerder mee kunnen komen?
New Dawn is vooral leuk als je Rebels ook kijkt, Tarkin geeft wat leuke achtergrond over (jawel) Tarkin. Heir to the Jedi is leuk om Luke's gestuntel als Jedi te volgen tussen IV en V.
en Lords of the Sith diept de relatie tussen Vader en Palpatine uit tussen III en IV.
De comics zijn ook de moeite waard, vooral de Darth Vader serie is erg goed
zijn de boeken ook Digitaal te krijgen.quote:Op zondag 31 mei 2015 08:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach je gaat er best vlot doorheen, A New Dawn, Tarkin en Heir to the Jedi al gelezen en nu bezig met Lords of the Sith.
New Dawn is vooral leuk als je Rebels ook kijkt, Tarkin geeft wat leuke achtergrond over (jawel) Tarkin. Heir to the Jedi is leuk om Luke's gestuntel als Jedi te volgen tussen IV en V.
en Lords of the Sith diept de relatie tussen Vader en Palpatine uit tussen III en IV.
De comics zijn ook de moeite waard, vooral de Darth Vader serie is erg goed![]()
Ik lees ze alleen digitaal zelfsquote:Op woensdag 3 juni 2015 08:12 schreef KingRadler het volgende:
[..]
zijn de boeken ook Digitaal te krijgen.
Comics middels de marvel-app
Ebooks via Kobo/Amazon/etc."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Heb je een linkje van het overzicht van de boeken?quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik lees ze alleen digitaal zelfs
Ebooks via Kobo/Amazon/etc.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nice dan heb ik wat te lezen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik lees ze alleen digitaal zelfs
Ebooks via Kobo/Amazon/etc.voor de nieuwe Star Wars film
![]()
Wat wil je hebben? er zijn pas 4 boeken uit;quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je een linkje van het overzicht van de boeken?
a new dawn
tarkin
heir to the jedi
lords of the sith."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
OK, maar is er ergens een overzicht van alle 20 boeken?quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat wil je hebben? er zijn pas 4 boeken uit;
a new dawn
tarkin
heir to the jedi
lords of the sith.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
http://starwars.wikia.com/wiki/Timeline_of_canon_booksquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OK, maar is er ergens een overzicht van alle 20 boeken?Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Nice Thanks!quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://starwars.wikia.com/wiki/Timeline_of_canon_books<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Star Wars is aanwezig op de San Diego Comic Con!quote:Friday, July 10, Star Wars Schedule
Star Wars: The Force Awakens, Hall H
Lucasfilm president and producer Kathleen Kennedy, director J.J. Abrams, writer Lawrence Kasdan, and special guests provide a special look at Star Wars: The Force Awakens.
Star Wars Publishing 2015, Part 2: 11:00 p.m. – 12:00 p.m.; Room: 7AB
Join a variety of authors as they talk about their upcoming projects from that galaxy far, far away. Moderated by Lucasfilm’s Mike Siglain, authors from Del Rey and other publishers will participate in a discussion on writing stories for the exciting new future of the Star Wars universe.
Hasbro Star Wars, 12:00 p.m. – 1:00 p.m., Room: 7AB
Join members of the Hasbro and Lucasfilm teams as they discuss the popular Hasbro Star Wars line. Attendees will get an in-depth look at Hasbro’s latest action figure offerings, and word on the Holonet is there may also be a few surprises, including a special product reveal.
Star Wars Collectibles Update with Lucasfilm’s Anita Castellar, 1:00 p.m. – 2:00 p.m., Room: 7AB
Join eFX, Gentle Giant Studios, Kotobukiya, and Sideshow Collectibles for product development insights and exclusive previews of the latest in Star Wars collectibles. In attendance will be Anita Castellar, a self-professed Star Wars fangirl who manages licensing for hardline categories at Lucasfilm such as toys, collectibles, consumer electronics, automotives, and more.![]()
Ik ben nu pas the clone wars aan het kijken, best aardig ondanks dag het kinderlijk is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
stuk of 3 seizoenen van gezien en als je aan de stijl gewend bent is het erg vermakelijk, eigenlijk elke aflevering het slotstuk van een film. 2 zinnen introductie en de actie kan beginnenquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben nu pas the clone wars aan het kijken, best aardig ondanks dag het kinderlijk is.soms is het idd iets t blij en kinderachtig, maar het is ook regelmatig best donker
![]()
Ik kan de ontwerpen en verhaallijnen wel waarderen iig, al denk ik dat Disney er vast nog wel een Saving Private Ryan tijdens de Clone Wars uit wil persen
Het wordt alleen maar duisterder eigenlijk, de laatste paar seizoenen zijn echt goed.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:35 schreef planethugo het volgende:
[..]
stuk of 3 seizoenen van gezien en als je aan de stijl gewend bent is het erg vermakelijk, eigenlijk elke aflevering het slotstuk van een film. 2 zinnen introductie en de actie kan beginnensoms is het idd iets t blij en kinderachtig, maar het is ook regelmatig best donker
De intro-stem hebben ze leuk gejat van oude amerikaanse oorlogsverslaggeving
Ik heb ook de Avatar series gekeken waarin hetzelfde trucje werd gedaan, ik vind het wel leuk zo om de dag door te komen. Maar meer dan drie afleveringen achter elkaar wordt te.
Pluspunten:
-George Takei, damnit!
-hernieuwde liefde voor General Grievous.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
The force was not strong enough in this onequote:Op donderdag 11 juni 2015 14:10 schreef KingRadler het volgende:
Count Dooku/Darth Tyranus is overleden![]()
![]()
93 is vrij jong voor jedi/sith lord nogmaarwattus idd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
The force was not strong enough in this oneEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Tyranusquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
93 is vrij jong voor jedi/sith lord nogmaarwattus idd.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
RIPquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
The force was not strong enough in this one![]()
Er zijn een aantal plaatjes gelekt, mogelijke "spoilers"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog minder dan 6 maanden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:57 schreef lord_bono het volgende:
Er zijn een aantal plaatjes gelekt, mogelijke "spoilers"Thnx voor de spoiler. Ik ga ze niet bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog minder dan 6 maanden![]()
CHRISTOPHER MILLER AND PHIL LORD TO HELM HAN SOLO ANTHOLOGY FILM
THE DUO BEHIND THE LEGO MOVIE WILL DIRECT AN EARLY TALE OF THE SMUGGLER-TURNED-HERO, WITH A SCREENPLAY BY LAWRENCE AND JON KASDAN.
The next adventure in the Anthology series of Star Wars films will be directed by Christopher Miller and Phil Lord, whose credits include the critically acclaimed The LEGO Movie and Cloudy with a Chance of Meatballs, as well as 21 Jump Street and 22 Jump Street. Among the most sought-after filmmakers working today, the two have proven a formidable duo on the multiple films they’ve collaborated on and are looking forward to applying their unique creative chemistry to the Star Wars universe.
“This is the first film we’ve worked on that seems like a good idea to begin with. We promise to take risks, to give the audience a fresh experience, and we pledge ourselves to be faithful stewards of these characters who mean so much to us. This is a dream come true for us. And not the kind of dream where you’re late for work and all your clothes are made of pudding, but the kind of dream where you get to make a film with some of the greatest characters ever, in a film franchise you’ve loved since before you can remember having dreams at all.”
The screenplay is written by Lawrence Kasdan and Jon Kasdan. The story focuses on how young Han Solo became the smuggler, thief, and scoundrel whom Luke Skywalker and Obi-Wan Kenobi first encountered in the cantina at Mos Eisley.
Lawrence Kasdan, the writer and director known for Raiders of the Lost Ark, The Big Chill, and Grand Canyon, is familiar to Star Wars fans for having co-written the screenplays for The Empire Strikes Back, Return of the Jedi, and The Force Awakens. His son Jon Kasdan wrote and directed The First Time, which premiered at the Sundance Film Festival, and In the Land of Women, as well as writing for the television series Freaks and Geeks and Dawson’s Creek.
“We’re so excited to be working with Chris and Phil, who will bring a fresh new dimension to the Star Wars universe,” said the Kasdans. “They’re two of the smartest, funniest and most original filmmakers around, and the ideal choice to tell the story of Han Solo, one of the coolest characters in the galaxy.”
Kathleen Kennedy, who will be producing, says she can’t wait to discover what’s in store from these two extraordinary teams of directors and writers.
“It’s not just any filmmaker who can tell the story of such a beloved icon like Han Solo, and I’m excited to say we’ve found the perfect team to handle the task. Larry and Jon know all there is to know about the character, and Chris and Phil will bring their wit, style, energy and heart to tell Han’s story.”
Slated for a May 25, 2018 release, the film will be executive produced by Lawrence Kasdan and Jason McGatlin and co-produced by Will Allegra.
http://www.starwars.com/n(...)film?linkId=15374280![]()
Hangt totaal van de persoon af. Die youtuber die immitaties doet van Han Solo ziet er hetzelfde uit als een jonge Ford, waardoor het zou kunnen werken. Als iemand er totaal niet op lijkt is het zo goed als gedoemd in mijn ogen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:40 schreef planethugo het volgende:
meh, iemand anders dan Ford als Han Solo hoef ik niet te zienI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Voor Indiana Jones werkt Chris Pratt zeer goed. Wie weet voor deze spin-off ook?quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:40 schreef planethugo het volgende:
meh, iemand anders dan Ford als Han Solo hoef ik niet te zien
dacht ik ook al aan, maar dat wordt een beetje een chris pratt overkill vrees ik als hij voor zo ongeveer elke reboot gevraagd wordtquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor Indiana Jones werkt Chris Pratt zeer goed. Wie weet voor deze spin-off ook?
[ afbeelding ]![]()
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
dacht ik ook al aan, maar dat wordt een beetje een chris pratt overkill vrees ik als hij voor zo ongeveer elke reboot gevraagd wordtOxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Persoonlijk heb ik liever iemand die er helemaal niet op lijkt dan iemand die te hard zijn best doet om erop te lijken. Maar ben benieuwd we ze ervoor gaan casten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hangt totaal van de persoon af. Die youtuber die immitaties doet van Han Solo ziet er hetzelfde uit als een jonge Ford, waardoor het zou kunnen werken. Als iemand er totaal niet op lijkt is het zo goed als gedoemd in mijn ogen."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Deze knul hoeft zijn best niet te doen en heeft eerder een jonge Ford gespeeld naar het schijnt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever iemand die er helemaal niet op lijkt dan iemand die te hard zijn best doet om erop te lijken. Maar ben benieuwd we ze ervoor gaan casten.
Anthony Ingruber
De houding en intonatie heeft ie mee, dat geef ik toequote:Op woensdag 8 juli 2015 19:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Deze knul hoeft zijn best niet te doen en heeft eerder een jonge Ford gespeeld naar het schijnt.
Anthony IngruberOf dat een hele film aan te zien blijft betwijfel ik. Ik zou ook niet gaan kijken naar iemand die de hele film praat als Sean Connery (behalve als het Sean Connery zelf is)
Liever een onbekend nieuw talent wmb."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Dit is nagenoeg onbekend nieuw talent.
Punt is dat je bestaande personages moet gaan vertolken. Teveel veranderen en mensen haken af.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het is een film over Solo zonder Ford. Volgens mij heb je dan de belangrijkste verandering al te pakkenquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Dit is nagenoeg onbekend nieuw talent.
Punt is dat je bestaande personages moet gaan vertolken. Teveel veranderen en mensen haken af.
Als je dan nog een acteur gaat casten met de mededeling 'doe Ford maar na' ga je (naar mijn verwachting) alleen maar meer dat 'net niet' gevoel krijgen.
Toch?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
hij hoeft zijn best niet te doen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Deze knul hoeft zijn best niet te doen en heeft eerder een jonge Ford gespeeld naar het schijnt.
Anthony Ingruber
dat is het enige wat me opvalt
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
Zie titel filmpje: hij doet hier opzettelijk zijn best. Ik wil eerst zijn prestatie zien in die andere link.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:51 schreef All-out het volgende:
[..]
hij hoeft zijn best niet te doen?
dat is het enige wat me opvaltI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 04:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Behind the Scenes Video die men net op Comic-Con heeft laten zien.![]()
![]()
Als iemand het panel terug wil kijken:
![]()
![]()
Right in the feels.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 04:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Behind the Scenes Video die men net op Comic-Con heeft laten zien.
Ben nu aan het kijken & hoor net dat ze al een ruwe versie hebbenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Als iemand het panel terug wil kijken:
...
![]()
Ditquote:![]()
Kan niet wachten op december om de bubble weer keihard te laten bursten omdat het toch niet dezelfde charme zal hebben als de films waar ik als kind mee ben opgegroeid.![]()
Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:31 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dit![]()
Kan niet wachten op december om de bubble weer keihard te laten bursten omdat het toch niet dezelfde charme zal hebben als de films waar ik als kind mee ben opgegroeid.
Maar ik vond beide Star Trek films dan ook prima, doch iets te actierijk.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
True, maar das gewoon valse nostalgie, de verwondering die je als kind hebt krijg je nooit meer terugquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:31 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dit![]()
Kan niet wachten op december om de bubble weer keihard te laten bursten omdat het toch niet dezelfde charme zal hebben als de films waar ik als kind mee ben opgegroeid..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Heb hem als jonge Ford gezien in Age of Adeline, was bijna alsof je naar CGI zat te kijken zoveel lijkt hij op 'm. Ook de stem en maniertjes.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Anthony Ingruber
Zou de enige recast van Han Solo zijn waar ik mee kan leven.![]()
Die moet ik nog zien, maar ik lees er goede dingen over. Ik zou het toejuichen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Heb hem als jonge Ford gezien in Age of Adeline, was bijna alsof je naar CGI zat te kijken zoveel lijkt hij op 'm. Ook de stem en maniertjes.
Zou de enige recast van Han Solo zijn waar ik mee kan leven.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:36 schreef KingRadler het volgende:
Gerucht: 'Star Wars'-series naar Netflix![]()
Bron: http://www.serietotaal.nl(...)-series-naar-netflix
Ik ben alleen een beetje bang voor de gevolgen van de retcon.
En dan vooral het feit dat Timothy Zahn's trilogie nu geen canon meer is.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Inruil daarvoor krijgen we een lading aan nieuwe Canon comics en boeken. ( Journey to Star Wars: The Force Awakens )Comics, boeken, series en games zijn nu onderdeel van n universum.
http://www.starwars.com/n(...)e-awakens-sneak-peekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk met name uit naar Aftermath en de comic reeks Shattered Empire, het directe vervolg van Return of the Jedi. Hier een aantal previews:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:23 schreef Donderjagers het volgende:
Inruil daarvoor krijgen we een lading aan nieuwe Canon comics en boeken. ( Journey to Star Wars: The Force Awakens )Comics, boeken, series en games zijn nu onderdeel van n universum.
http://www.starwars.com/n(...)e-awakens-sneak-peekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk met name uit naar Aftermath en de comic reeks Shattered Empire, het directe vervolg van Return of the Jedi. Hier een aantal previews:Ugh, vooruit maar weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ben niet blij."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Ben persoonlijk blij dat de oude EU een ''wipe'' heeft gekregen. Door de vele verhalen was er geen continuteit meer met het originele verhaal. Ik neem als voorbeeld: The Clone Wars. Verschillende verhalen in de vorm van een tekenfilm, animatie serie, boeken en comics. Die elkaar overlapten en soms voor verwarring zorgden.
De nieuwe EU wordt beheerd en gecordineerd door een story group.
Neemt niet weg dat de oude EU in de prullenbak kan. De verhalen krijgen allemaal een Legends banner. Dus als je op zoek bent naar Star Wars verhalen kun je altijd terug naar de oude EU fan fictie.
Timeline (New Canon):
http://www.thecomicboard.(...)line-%28New-Canon%29![]()
Alleen het stomme is dus dat the Clone Wars (de animatie-serie) wel canon blijft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:41 schreef Donderjagers het volgende:
Ben persoonlijk blij dat de oude EU een ''wipe'' heeft gekregen. Door de vele verhalen was er geen continuteit meer met het originele verhaal. Ik neem als voorbeeld: The Clone Wars. Verschillende verhalen in de vorm van een tekenfilm, animatie serie, boeken en comics. Die elkaar overlapten en soms voor verwarring zorgden.
De nieuwe EU wordt beheerd en gecordineerd door een story group.
Neemt niet weg dat de oude EU in de prullenbak kan. De verhalen krijgen allemaal een Legends banner. Dus als je op zoek bent naar Star Wars verhalen kun je altijd terug naar de oude EU fan fictie.
Timeline (New Canon):
http://www.thecomicboard.(...)line-%28New-Canon%29"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Omdat George Lucas daarmee de mogelijkheid zag om zijn fantasien verder te vertellen. (Kloon Oorlogen). Samen met Dave Filoni, die ook Star Wars Rebels produceert.![]()
Yeah, fuck this shit. I'm out.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:55 schreef Donderjagers het volgende:
Omdat George Lucas daar de mogelijkheid zag om zijn fantasien verder te vertellen. (Kloon Oorlogen). Samen met Dave Filoni, die ook Star Wars Rebels produceert."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Waarom is Zahn het enige voorbeeld wat iedereen geeft als het over de EU gaat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:10 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ben alleen een beetje bang voor de gevolgen van de retcon.
En dan vooral het feit dat Timothy Zahn's trilogie nu geen canon meer is.
Daarbij zijn zijn iden niet weg. Het mooie aan de 'Legends' noemer vind ik dat ze vrij zijn om personages/ideen eruit te pakken en die te verwerken in de nieuwe canon.
Zoals bij Tarkin al gedaan hebbn.De films zijn altijd al meer canon geweest dan de boeken. Dit is geen verrassing toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Alleen het stomme is dus dat the Clone Wars (de animatie-serie) wel canon blijft.
Persoonlijk ben ik blij met de wipe. Het geeft ze in ieder geval de vrijheid om te doen wat ze willen qua films, anders was het hoe dan ook gezeik geweest dat ze 1 of meerdere boeken hadden tegengesproken."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Die serie is beter dan sowieso de eerste twee van de prequels bij elkaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Alleen het stomme is dus dat the Clone Wars (de animatie-serie) wel canon blijft.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dat ook nog eens idd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die serie is beter dan sowieso de eerste twee van de prequels bij elkaar.
Rebels doet het ook goed."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Berg nieuwe foto's via Entertainment Weekly:
Cover:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk wil je nooit iets zien van de set, haalt toch iets van de magie weg, maar het is toch wel weer cool ook om te zien.
Ik heb er nog wel een goed gevoel bij eigenlijk.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik heb er wel vertrouwen in... Maar wil vanaf nu idd niet compleet kutgespoilerd worden.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Veel spoilers geloof ik, ik wacht wel gewoon tot de film...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
bron: facebook van Pathequote:Goed nieuws voor iedereen die niet kan wachten op de bioscooprelease van Star Wars: The Force Awakens. Deze is vervroegd naar 16 december 2015!吴 曼 迪![]()
Was al enige tijd bekend toch?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Volgens mij was dat altijd al de release-date in Nederland idd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Was al enige tijd bekend toch?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Niet altijd, film zou op de 17e komen wat mooi op de donderdag valt. Enkele maanden terug is het echter met 1 dag vervroegd.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Rebels vind ik, geheel onverwachts, erg tof.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat ook nog eens idd.
Rebels doet het ook goed.
Maarre waarom vallen sommigen over een recast van Ford? Solo in de ''oude'' films is een product van zijn verleden. Het zou mij ontzettend storen wanneer je een 20 jarige Solo ziet met dezelfde flair als de ouwe lul die wij gewend zijn. Juist die flair is iets dat hij opgedaan heeft in zijn jaren als scavanger.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
http://www.starwars.com/n(...)t-and-crew-announced
Cast voor Star Wars: Rogue One is aangekondigd.
Alan Tudyk en Mads Mikkelsen in 1 film. *nerdgasm*"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Ik heb liever een goede jonge acteur, die verder geen zak op Harrison Ford lijkt, als Han Solo dan die matige Youtube imitator. Ik wil een personage, geen collectie tickjes en grijnsjes.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Off topic, dit is voor TFA, niet R1quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:28 schreef Ceased2Be het volgende:
http://www.starwars.com/n(...)t-and-crew-announced
Cast voor Star Wars: Rogue One is aangekondigd.
Alan Tudyk en Mads Mikkelsen in 1 film. *nerdgasm*.
To the new topic button!Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
dit ja, dankuwelquote:Op zondag 16 augustus 2015 09:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb liever een goede jonge acteur, die verder geen zak op Harrison Ford lijkt, als Han Solo dan die matige Youtube imitator. Ik wil een personage, geen collectie tickjes en grijnsjes."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"![]()
krijg er een beetje een shia labeouf gevoel bij dan. Die zag je ook ineens in elke franchise en film opduiken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
dacht ik ook al aan, maar dat wordt een beetje een chris pratt overkill vrees ik als hij voor zo ongeveer elke reboot gevraagd wordt
En verder hoop ik dat deze nieuwe serie wel te volgens is zonder details te missen die je dan ineens uit de comics of de boeken of de series moet gaan halenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Topic Rogue One
Colin Trevorrow (Jurassic World, Safety Not Guaranteed) gaat trouwens Star Wars IX regisseren, bron.![]()
Bepaalde ironie wel dat voor Indiana Jones eigenlijk een andere acteur gezocht werd zoals Tom Selleck omdat Ford al twee films met Lucas had gedaan en als Jones met Solo kon concurreren...quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
krijg er een beetje een shia labeouf gevoel bij dan. Die zag je ook ineens in elke franchise en film opduiken.
En verder hoop ik dat deze nieuwe serie wel te volgens is zonder details te missen die je dan ineens uit de comics of de boeken of de series moet gaan halenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bepaalde ironie wel dat voor Indiana Jones eigenlijk een andere acteur gezocht werd zoals Tom Selleck omdat Ford al twee films met Lucas had gedaan en als Jones met Solo kon concurreren...
Maar wel eindelijk bevestiging dat solo eerdt schoot. Hele character naar de knoppen anders omdat ze die tere zieltjes wilden sparenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Dat zal wel toch?quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
krijg er een beetje een shia labeouf gevoel bij dan. Die zag je ook ineens in elke franchise en film opduiken.
En verder hoop ik dat deze nieuwe serie wel te volgens is zonder details te missen die je dan ineens uit de comics of de boeken of de series moet gaan halen
De films moeten voor de massa worden gemaakt. Dan kun je er niet mee komen dat iedereen ook maar even boeken en comics moeten gaan lezen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Tot nog toe is alles te volgen geweest zonder de comics en boeken toch?quote:Op maandag 17 augustus 2015 16:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zal wel toch?
De films moeten voor de massa worden gemaakt. Dan kun je er niet mee komen dat iedereen ook maar even boeken en comics moeten gaan lezen.
En ze hebben begin dit jaar heel de EU gereset dus als je al wat gelezen had voor die tijd was het toch geen canon meer
er waren een bijv. Een paar zaken uit Avengers die mij verbaasden of die ik niet direct begreep. Bleek dat je daarvoor de serie had moeten zien. Op zich leuk als alles netjes op elkaar ingrijpt, maar ik wil de films zien, niet series. Dus ik hoop niet dat SW hetzelfde kunstje flikt om te zorgen dat mensen ook aan de rest vN de meuk geld uitgevenquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zal wel toch?
De films moeten voor de massa worden gemaakt. Dan kun je er niet mee komen dat iedereen ook maar even boeken en comics moeten gaan lezen.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Zou het doodzonde vinden als er plotholes ontstaan in de film voor een groot gedeelte van de kijkers, die niet bekend zijn met de comics/series. Er komen wel comics uit die de periode tussen Return of the Jedi en The Force Awakens gaan overbruggen. Ben ik ook een voorstander van, maar de films moeten er niet van uitgaan dat de kijker bekend is met deze info.
Overigens spelen de series zich op dit moment af voor A New Hope, zal hooguit een overlapping met Rogue One kunnen opleveren.
[ Bericht 15% gewijzigd door lord_bono op 17-08-2015 19:24:28 ]![]()
Dat heb je soms met acteurs, Benedict Cumberbatch, Liam Neeson en zo zijn er nog wel een paar van die acteurs die opeens heel hot zijn en je overal ziet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
krijg er een beetje een shia labeouf gevoel bij dan. Die zag je ook ineens in elke franchise en film opduiken.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Zoals? Want ik herken dat eigenlijk helemaal niet, ook niet om mij heen eigenlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
er waren een bijv. Een paar zaken uit Avengers die mij verbaasden of die ik niet direct begreep. Bleek dat je daarvoor de serie had moeten zien.Ik zou daar niet al te bang voor zijn.quote:Op zich leuk als alles netjes op elkaar ingrijpt, maar ik wil de films zien, niet series. Dus ik hoop niet dat SW hetzelfde kunstje flikt om te zorgen dat mensen ook aan de rest vN de meuk geld uitgevenOp woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Ja, ik zie het ook niet meteen. De films lijken de series zelfs volledig te negeren, voor Whedon is Coulson nog altijd gewoon dood.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoals? Want ik herken dat eigenlijk helemaal niet, ook niet om mij heen eigenlijk.
Maar goed, Star Wars. Volgens mij geven de comics en de boeken wat achtergronden bij sommige personages waardoor je hier en daar wat easter eggs herkent die anderen niet zullen zien. Veel verder zie ik dat allemaal niet gaan.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Als ze het goed doen (en daar heb ik wel vertrouwen in) mis je als kijker niets als je de comics/boeken/series niet hebt gelezen/gezien, maar als je ze wel hebt gelezen/gezien is het wel weer meerwaarde.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Met als uitzondering BF. Schijnt dat, indien je wil weten waarom die Star Destroyer daar ligt, je het spel moet spelen. Ben benieuwdquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, ik zie het ook niet meteen. De films lijken de series zelfs volledig te negeren, voor Whedon is Coulson nog altijd gewoon dood.
Maar goed, Star Wars. Volgens mij geven de comics en de boeken wat achtergronden bij sommige personages waardoor je hier en daar wat easter eggs herkent die anderen niet zullen zien. Veel verder zie ik dat allemaal niet gaan.![]()
Tja, als je het verhaal achter de wrakken in Mos Eisley wil weten moet je ook de EU boeken lezen, zo spannend is dat niet. Ik hoef niet alles direct uitgelegd, de wereld is groter dan dat.
Wil je weten wie er afgebeeld worden met de Argonath zal je ook veel meer moeten lezen dan alleen In de ban van de Ring. Dat soort dingen geven een wereld juist diepte.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Zit daar een groot verhaal aan ja?
Ik vind dat hele used future gebeuren van de oude films gewoon geniaal goed werken, de nieuwe films zijn me veel te gelikt al snap ik wat Lucas probeerde te doen.
Nu bezig met The Clone Wars, zeer wisselend qua kwaliteit (net aan seizoen 3 begonnen), maar een prettige aanvulling op de films moet ik zeggen.
Drew Struzan claimt dat The Force Awakens een van de betere films zo niet de beste moet gaan worden, al neem ik dat met een korrel zout.
Daarentegen wordt er nu een budget tegenaan gesmeten en heeft Disney jarenlang kunnen oefenen op het gebied van costuums, CG, practische effecten en universums bouwen dat ik er nu wel vertrouwen in heb. Ook Abrams aandacht voor personages in zijn films en series vind ik een prettige gedachte...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vind het een beetje een slappe poster om eerlijk te zijn en zou er niet van staan te kijken als er nog eentje verschijnt net voor de release...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
dit is ook een preview posterquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind het een beetje een slappe poster om eerlijk te zijn en zou er niet van staan te kijken als er nog eentje verschijnt net voor de release...
de echte poster komt er nog aan.![]()
Dan is Windu geen Jedi Master wanneer hij dood gaat. Maar ach, klonen kan ook nog...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:26 schreef KingRadler het volgende:
als je naar Poster kijkt heb ik het vermoeden dat echte naam van Finn, Windu isI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mwah, redelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:53 schreef Skull-splitter het volgende:
http://www.glyphweb.com/arda/a/argonath.htmlOp woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwah, redelijk
http://www.glyphweb.com/arda/a/argonath.html!
Want als ik LOTR wilde bespreken was ik wel in dat topic gedokenquote:de wrakken in Mos Eisley
Oh, ik begreep je verkeerd, excuse meeeeeeeeeeequote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:45 schreef Skull-splitter het volgende:
ken in Mos Eisley
Want als ik LOTR wilde bespreken was ik wel in dat topic ge
http://starwars.wikia.com/wiki/Dowager_QueenOp woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Ik heb nog nooit een medewerker van een film horen zeggen dat het vervolg op een andere film helemaal kut is. Tenzij het lang en breed na het actueel zijn van de film isquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind dat hele used future gebeuren van de oude films gewoon geniaal goed werken, de nieuwe films zijn me veel te gelikt al snap ik wat Lucas probeerde te doen.
Nu bezig met The Clone Wars, zeer wisselend qua kwaliteit (net aan seizoen 3 begonnen), maar een prettige aanvulling op de films moet ik zeggen.
Drew Struzan claimt dat The Force Awakens een van de betere films zo niet de beste moet gaan worden, al neem ik dat met een korrel zout.
Daarentegen wordt er nu een budget tegenaan gesmeten en heeft Disney jarenlang kunnen oefenen op het gebied van costuums, CG, practische effecten en universums bouwen dat ik er nu wel vertrouwen in heb. Ook Abrams aandacht voor personages in zijn films en series vind ik een prettige gedachte...
Ik ben zo verknipt dat ik nu Jar Jar Binks hoor als ik je zin lees...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, ik begreep je verkeerd, excuse meeeeeeeeeee
http://starwars.wikia.com/wiki/Dowager_QueenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
![]()
http://www.comicbookmovie(...)views/news/?a=124262
[ Bericht 27% gewijzigd door lord_bono op 21-08-2015 17:35:04 ]![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=44843
Lezen op eigen risico vanwege mogelijke spoilers!!OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ja. Het vult veel meer van je beeld (hogere resolutie, groter beeld) en heeft goed geluid. Ik vind het vaak een veel meer ingrijpende ervaring dan een reguliere screening.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:26 schreef RvLaak het volgende:
Star Wars domineert Amerikaanse IMAX-zalen
Hmm... Is IMAX de moeite waard?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Fair enough... Verplicht nummertje dusquote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja. Het vult veel meer van je beeld (hogere resolutie, groter beeld) en heeft goed geluid. Ik vind het vaak een veel meer ingrijpende ervaring dan een reguliere screening.![]()
![]()
Het heeft vooral hard geluid. IMAX is visueel tof, maar reken maar dat ik met oordoppen in de zaal zit.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja. Het vult veel meer van je beeld (hogere resolutie, groter beeld) en heeft goed geluid. Ik vind het vaak een veel meer ingrijpende ervaring dan een reguliere screening.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, heb je er zo'n last van? Ook als je in het midden zit, en dus verder van de speakers?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het heeft vooral hard geluid. IMAX is visueel tof, maar reken maar dat ik met oordoppen in de zaal zit.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1467937
Ik zie wel meer klachten door de jaren heen eigenlijk.
In Belgi hebben ze het aan banden moeten leggen zelfs.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Als meer mensen er last van hebben, moeten ze het gewoon een beetje inperken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ooit gemeten, en hoewel een app, een gemiddelde van 110dB is gewoon niet grappig, zeker niet als je gewoon goed gehoor hebt ondanks lichte piep in linkeroor...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, heb je er zo'n last van? Ook als je in het midden zit, en dus verder van de speakers?
Bij sommige normale zalen staat het al absurd hard, maar IMAX vind ik echt niet grappig meer zonder gehoorbescherming. Zit net wat minder ontspannen maar scheelt aanzienlijk in het genot van de film...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Al meerdere malen Pathe op aangesproken, ook over geluidsbalans, maar altijd niks mee gedaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:33 schreef Breuls het volgende:
Als meer mensen er last van hebben, moeten ze het gewoon een beetje inperken.
Alsof het geluid daar door doven ingesteld wordt.
Overigens ook in veel concertzalen en dansvloertjes waar het advies lijkt te zijn harder = beter... Ik denk afgesteld door mensen met oordoppen f met gehoorbeschadiging.
Dan ben je thuis nog het beste af...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Misschien een idee om met zo veel mogelijk mensen te gaan meten met onze mobieltjes? Als de resultaten interessant zijn, kan ik er eventueel een special over schrijven op de FP... FOK! krijgt regelmatig landelijke media-aandacht... Wellicht dat dit helpt voor de toekomst?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Al meerdere malen Pathe op aangesproken, ook over geluidsbalans, maar altijd niks mee gedaan.
Alsof het geluid daar door doven ingesteld wordt.
Overigens ook in veel concertzalen en dansvloertjes waar het advies lijkt te zijn harder = beter... Ik denk afgesteld door mensen met oordoppen f met gehoorbeschadiging.
Dan ben je thuis nog het beste af...![]()
Er zijn ook zat details die je nooit te weten komt, Tim Shafer van de (lucasarts) adventure games heeft recent uitgelegd dat hij altijd bij elk karakter (onafhankelijk van de grote van de rol) een backstory bedenkt met daarin de achtergrond, evnt hobbies, eigenschappen een soort vriendenboek op die manier worden de karakters veel echter dan platte bijfiguren. Ik denk dat scriptschrijvers van sommige films dat ook doen, en anders doen de acteurs het wel in hun hoofd...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:46 schreef Dagonet het volgende:
Tja, als je het verhaal achter de wrakken in Mos Eisley wil weten moet je ook de EU boeken lezen, zo spannend is dat niet. Ik hoef niet alles direct uitgelegd, de wereld is groter dan dat.
Wil je weten wie er afgebeeld worden met de Argonath zal je ook veel meer moeten lezen dan alleen In de ban van de Ring. Dat soort dingen geven een wereld juist diepte.
het grappige is veel van die zaken zul je nooit te weten komen als kijker maar toch helpt het voor de maker om het karakter echter te makenEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Zeker in een shared world zoals het Star Wars universum is dat wel handig omdat je karakter ook gebruikt kan worden in verdere EU werken natuurlijk.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Geen idee. Veel klachten worden door mensen met een verneukt gehoor afgedaan als zieligdoenerij is mijn ervaring. Ik hou best van hard, maar dan wel goed en niet te vervormd aub...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien een idee om met zo veel mogelijk mensen te gaan meten met onze mobieltjes? Als de resultaten interessant zijn, kan ik er eventueel een special over schrijven op de FP... FOK! krijgt regelmatig landelijke media-aandacht... Wellicht dat dit helpt voor de toekomst?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Concept art van Battle of Jakku. (Map in de nieuwe Star Wars Battlefront game). Een beetje TFA gerelateerd toch?Check rechts de silhouette van een Super Star Destroyer.
TFA trailer:![]()
![]()
Woopiedo, 1 nieuw shot...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:29 schreef Donderjagers het volgende:
Nieuwe teaser op officile SW Instagram
https://instagram.com/p/65PhxOs_RH/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stop met trailers kijken...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
PogChampquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:29 schreef Donderjagers het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nice!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:29 schreef Donderjagers het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Beken: wie heeft BB-8 besteld?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik had het bijna gedaan, want dat ding is zoooooo gaaf. Maar ik vind 'm te duur.quote:Op zaterdag 5 september 2015 07:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Beken: wie heeft BB-8 besteld?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2015 07:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Beken: wie heeft BB-8 besteld?quote:Please be advised that we have a revised delivery date for the items you ordered on September 04 2015 (Order #......).
"Sphero BB-8 Droid"
Estimated arrival date: September 09 2015 - September 10 2015
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: