SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door lord_bono op 22-04-2015 21:20:11 ]![]()
Hmmmm .... geen JarJar Binks of Ewoks of andere 'laten we er wat schattigs inzetten zodat we veel zooi kunnen verkopen aan kleine kindertjes' figuren .... dat valt voorlopig dan mee, zeker voor een Disney productie
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.![]()
Ze weten dondersgoed dat ze met de torenhoge verwachtingen geen Disney film moeten gaan produceren.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef BaardaapAd het volgende:
Hmmmm .... geen JarJar Binks of Ewoks of andere 'laten we er wat schattigs inzetten zodat we veel zooi kunnen verkopen aan kleine kindertjes' figuren .... dat valt voorlopig dan mee, zeker voor een Disney productie![]()
De eerste Phantom Menace trailers deden ook vermoeden dat het een goede film zou zijn....quote:Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef BaardaapAd het volgende:
Hmmmm .... geen JarJar Binks of Ewoks of andere 'laten we er wat schattigs inzetten zodat we veel zooi kunnen verkopen aan kleine kindertjes' figuren .... dat valt voorlopig dan mee, zeker voor een Disney productieNothing lasts forever but the certainty of change![]()
Hey Tokus, wat zouden ze bij de Happy Meals voor speeltjes gaan doen? Dat zal ongetwijfeld komen, tenslotte was een van de eerste McDonalds vestigingen in een Disney park .... hmmm ..... the force AWAKENS ..... oh! Dat wordt dus een JEDI WEKKER!quote:Op woensdag 22 april 2015 18:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
De eerste Phantom Menace trailers deden ook vermoeden dat het een goede film zou zijn....De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.![]()
Oh!! Inderdaad, Happy Meal speeltjes! Ik heb nog een R2D2 wekkerradio van ten tijde van Episode I.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:05 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Hey Tokus, wat zouden ze bij de Happy Meals voor speeltjes gaan doen? Dat zal ongetwijfeld komen, tenslotte was een van de eerste McDonalds vestigingen in een Disney park .... hmmm ..... the force AWAKENS ..... oh! Dat wordt dus een JEDI WEKKER!
Vorige week van m'n vriendin een Yoda PEZ-dispenser gekregen![]()
![]()
Volgens mij weten we nog steeds niet wat voor een rol Serkis gaat spelen.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef BaardaapAd het volgende:
Hmmmm .... geen JarJar Binks of Ewoks of andere 'laten we er wat schattigs inzetten zodat we veel zooi kunnen verkopen aan kleine kindertjes' figuren .... dat valt voorlopig dan mee, zeker voor een Disney productie
Of zou hij de sith zijn
吴 曼 迪![]()
Nou, BB-8 is zeer geschikt als schattig ietsquote:Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef BaardaapAd het volgende:
Hmmmm .... geen JarJar Binks of Ewoks of andere 'laten we er wat schattigs inzetten zodat we veel zooi kunnen verkopen aan kleine kindertjes' figuren .... dat valt voorlopig dan mee, zeker voor een Disney productieMaar die word tot nu toe veel positiever beoordeeld dan Jar Jar Binks, al moeten we zijn rol in de film wel even afwachten.
Zeker nu 100% zeker is dat het geen CGI productie is, maar een echt werkende robot
![]()
![]()
Ja, want de Marvel films zitten daar ook zo vol mee. Of de Pirates serie, of zo ongeveer de meeste films van Disney.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef BaardaapAd het volgende:
Hmmmm .... geen JarJar Binks of Ewoks of andere 'laten we er wat schattigs inzetten zodat we veel zooi kunnen verkopen aan kleine kindertjes' figuren .... dat valt voorlopig dan mee, zeker voor een Disney productieOp woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.![]()
De reden dat Han en Chewie vrienden zijn, is een incident op de Imperial Academy. Han moest als aankomende Stormtrooper Chewie vermoorden. Dit weigerde hij en bij bevrijdde Chewie.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:22 schreef FritzWepper het volgende:
Ik heb zelf nooit gedacht dat alle stormtroopers nog steeds klonen waren, ging er altijd van uit dat het Keizerrijk onder burgers was gaan rekruteren. De officieren aan boord van de star destroyers zijn toch ook geen klonen?
En Han Solo zat volgens mij ook op de officiersopleiding van het Keizerrijk voordat hij smokkelaar werd.
Aangezien Han duidelijk geen kloon is van Jango, is de conclusie dat Stormtroopers geen klonen zijn vrij duidelijk.BB8quote:Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef BaardaapAd het volgende:
Hmmmm .... geen JarJar Binks of Ewoks of andere 'laten we er wat schattigs inzetten zodat we veel zooi kunnen verkopen aan kleine kindertjes' figuren .... dat valt voorlopig dan mee, zeker voor een Disney productie![]()
Ben geen absolute fan oid van de SW-reeks, maar wel een liefhebber.
Kan niet wachten iig.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Maar is dat uit de EU of de officiële Star Wars canon?quote:Op donderdag 23 april 2015 07:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De reden dat Han en Chewie vrienden zijn, is een incident op de Imperial Academy. Han moest als aankomende Stormtrooper Chewie vermoorden. Dit weigerde hij en bij bevrijdde Chewie.
Aangezien Han duidelijk geen kloon is van Jango, is de conclusie dat Stormtroopers geen klonen zijn vrij duidelijk.
[..]
BB8OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Dat komt uit de EU.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar is dat uit de EU of de officiële Star Wars canon?
De vraag is misschien ook of dat verhaal van voor de prequels komt of erna. Voor de prequels wisten de schrijvers van de boeken waarschijnlijk nog niet dat de ST clones zijn. Dan zou je in een boek een mooi verhaal kunnen maken dat alle ST daadwerkelijk unieke mensen zouden zijn.
Het zou ergens wel een rare zet zijn van de Empire om ineens unieke mensen te gaan nemen als ST. Jango Fett was speciaal geselecteerd omdat hij de meest geschikte kandidaat was als ST. Daarnaast konden ze de clones zo maken/opleiden dat ze allemaal precies hetzelfde zouden doen als hun "collega's", terwijl elke mensen verschillend is en dus ook niet allemaal even trouw.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
De Empire is uiteindelijk gaan rekruteren. Ik had ergens gelezen dat de Clones niet meer voldeden als soldaat wegens ouderdom.
Canonquote:Within the new regime, the clone troopers—now known as stormtroopers—were placed under the guidance of Imperial officers and governors instead.[1] As the clones' accelerated aging process began causing their skills to deteriorate, they were replaced by non-clone volunteers and conscripts.[8]Bronquote:Training
Unlike their predecessors, the majority of stormtroopers were non-clone recruits. Cadets were shipped off to Imperial Academies, and subjected to rigorous training programs in order to produce highly trained shock troopers fiercely loyal to the Empire. Among other things, cadets would train to fire blasters, learn to pilot Imperial walkers, and the ruthlessness it took to become a stormtrooper. Another challenge recruits had to face was the Well, a programmable obstacle course designed to test their strength, agility, reflexes and intelligence.[13]
Bekend is dat er een Imperial Academy is gevestigd op Lothal. Te zien in een aflevering van Star Wars Rebels.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Donderjagers op 23-04-2015 13:11:36 ]![]()
En je hebt een bevolking natuurlijk meer in je greep als je hun vaders en zonen naar het front stuurt in plaats van vervangbare klonen.![]()
Hmmm ok.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:03 schreef Donderjagers het volgende:
De Empire is uiteindelijk gaan rekruteren. Ik had ergens gelezen dat de Clones niet meer voldeden als soldaat wegens ouderdom.
Canon
[..]
[..]
Bron
Bekend is dat er een Imperial Academy is gevestigd op Lothal. Te zien in een aflevering van Star Wars Rebels.![]()
In de originele trilogie wordt voor mijn gevoel niet heel erg veel aandacht besteed aan dit soort dingen. Troopers zijn daar gewoon inwisselbare mannetjes waar niets verder over bekend wordt.
Dat vind ik in de recentere films wel interessant. Er zijn dingen die net iets meer uitgediept worden. Ik ben benieuwd hoe dat in de nieuwe films is.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Hopelijk verdiepen ze de ST in de nieuwe novels die uit gaan komen. Misschien Aftermath of Battlefront.![]()
Er komt inderdaad genoeg content uit in de laatste maanden voor The Force Awakens, http://starwars.wikia.com(...)s:_The_Force_Awakens, in september start bijvoorbeeld een comicbook reeks die ROTJ met TFA gaat verbinden (samen met een aantal boeken).quote:Op donderdag 23 april 2015 14:21 schreef Donderjagers het volgende:
Hopelijk verdiepen ze de ST in de nieuwe novels die uit gaan komen. Misschien Aftermath of Battlefront.![]()
De gewone boeken ga ik niet lezen, de comic waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Er komt inderdaad genoeg content uit in de laatste maanden voor The Force Awakens, http://starwars.wikia.com(...)s:_The_Force_Awakens, in september start bijvoorbeeld een comicbook reeks die ROTJ met TFA gaat verbinden (samen met een aantal boeken).Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
EU, maar in Rebels wordt ook een blik gegeven van de opleiding tot ST. Weet zo ff niet meer welke aflevering. En Rebels schijnt canon te zijn.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar is dat uit de EU of de officiële Star Wars canon?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2015 08:41:04 ]![]()
Same here.... Ben benieuwd of je een abonnement kan nemen... Zou wel makkelijk zijnquote:Op donderdag 23 april 2015 16:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
De gewone boeken ga ik niet lezen, de comic waarschijnlijk wel.![]()
![]()
Ah ok.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
EU, maar in Rebels wordt ook een blik gegeven van de opleiding tot ST. Weet zo ff niet meer welke aflevering. En Rebels schijnt canon te zijn.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ik heb een iPad waarop ik alles download. Wel handig om de hoeveelheid papier een beetje te beperken en het kijkt wel lekker.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Same here.... Ben benieuwd of je een abonnement kan nemen... Zou wel makkelijk zijn
Je kunt ze waarschijnlijk wel ergens illegaal downloaden, maar ik gok dat ze bij comixology ook wel te koop zijn. Wel de engelstalige versies trouwens.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Digitaal strips lezen doe ik niet... Tot op heden nog geen manier/app gevonden waarmee ik het comfortabel kan lezen. Het gevoel is er gewoon niet... Wordt echt de papieren versie, hoop ikquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb een iPad waarop ik alles download. Wel handig om de hoeveelheid papier een beetje te beperken en het kijkt wel lekker.
Je kunt ze waarschijnlijk wel ergens illegaal downloaden, maar ik gok dat ze bij comixology ook wel te koop zijn. Wel de engelstalige versies trouwens.![]()
![]()
Het heeft bij mij even geduurd voordat ik een fijne app gevonden had, maar Comiczeal vind ik erg fijn werken. Niet te moeilijk en genoeg mogelijkheden, maar niet te veel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Digitaal strips lezen doe ik niet... Tot op heden nog geen manier/app gevonden waarmee ik het comfortabel kan lezen. Het gevoel is er gewoon niet... Wordt echt de papieren versie, hoop ikTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Jammer alleen dat die 5 euro moet kosten, zonder gratis probeer versie. Ik ga geen geld uitgeven aan een app, zonder dat ik weet of de app het geld ook waard is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het heeft bij mij even geduurd voordat ik een fijne app gevonden had, maar Comiczeal vind ik erg fijn werken. Niet te moeilijk en genoeg mogelijkheden, maar niet te veel.![]()
Die weerstand heb ik ook een tijdje gehad. Vooral ook omdat ik niet wil betalen voor apps, maar ik ben blij dat ik ComicZeal heb aangeschaftquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die 5 euro moet kosten, zonder gratis probeer versie. Ik ga geen geld uitgeven aan een app, zonder dat ik weet of de app het geld ook waard is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Oh, ik wil best betalen voor apps... Ook wel 5 euro, of meer. Geen enkel probleem, maar dan moet de app het geld wel waard zijnquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die weerstand heb ik ook een tijdje gehad. Vooral ook omdat ik niet wil betalen voor apps, maar ik ben blij dat ik ComicZeal heb aangeschaft![]()
![]()
Ok. Persoonlijk vond ik Comiczeal het geld wel waard. Het was precies wat ik zoek. Een niet al te zware app waarbij je comics goed kan catagoriseren (meerdere lagen diep) en lezen. Zonder het overzicht te verliezenquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oh, ik wil best betalen voor apps... Ook wel 5 euro, of meer. Geen enkel probleem, maar dan moet de app het geld wel waard zijn
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Dat maakt Star Wars ook prettig om naar te kijken. Hoewel het gestyleerd tot en met is, voelt het aan als de galactische variant van je oom zijn oldtimer. Dat maakt de prequels ook goeddeels zo'n absurde stijlbreuk.
Alleen heeft Chewie net teveel conditioner gebruikt en salons bezocht zo te zien
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik heb wel eens ergens gelezen dat ze bij de prequels wilden gaan voor een look die paste bij de jaren 2000, maar dat het ook moest lijken alsof de voertuigen die in de prequels werden gebruikt minder geavanceerd waren dan in de OT. Aan de andere kant moest het er ook weer zo op lijken dat alles koek en ei was in de galaxy.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat maakt Star Wars ook prettig om naar te kijken. Hoewel het gestyleerd tot en met is, voelt het aan als de galactische variant van je oom zijn oldtimer. Dat maakt de prequels ook goeddeels zo'n absurde stijlbreuk.
Alleen heeft Chewie net teveel conditioner gebruikt en salons bezocht zo te zien
2 van de 3 vind ik aardig gelukt, maar de voertuigen zien er allemaal veel geavanceerder uit dan in de OT. Daar klopte echt geen bal van.
Ik ben erg benieuwd hoe ze dat nu doen.
Het lijkt er wel heel erg op dat ze de voertuigen uit de OT gaan "hergebruiken".Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ja Ford heeft natuurlijk wat jaartjes op de teller erbij staan, maar voor hem pakt het goed uit eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik hou ervan dat alles zo oud en gebruikt aanvoelt
Hamill en Fisher zijn wel wat minder goed gerijpt❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Maar sinds bekend werd dat ze weer op konden draven voor een Star Wars zijn bij beiden wel de kilo's er weer af gevlogen.quote:Op maandag 4 mei 2015 00:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja Ford heeft natuurlijk wat jaartjes op de teller erbij staan, maar voor hem pakt het goed uit eigenlijk.
Hamill en Fisher zijn wel wat minder goed gerijpt![]()
Adam Driver speelt Kylo Ren en Lupita Nyong'o een motion capture personage.
[ Bericht 6% gewijzigd door lord_bono op 04-05-2015 08:27:12 ]![]()
Ford is ook gewoon nog volop actief en heeft er nooit pafferig uitgezien, Hamil daarentegen is al pakweg vijftien jaar nagenoeg onherkenbaar.quote:Op maandag 4 mei 2015 01:08 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Maar sinds bekend werd dat ze weer op konden draven voor een Star Wars zijn bij beiden wel de kilo's er weer af gevlogen.
Om over Carrie Fisher maar te zwijgen (zat nog in Austin Powers en zag er toen nog goed uit en klonk nog goed, paar jaar later...)I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hamill heeft dan ook vooral voice-acting gedaan, voordeel daarvan is dat je fysiek niet in beeld bentquote:Op maandag 4 mei 2015 08:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ford is ook gewoon nog volop actief en heeft er nooit pafferig uitgezien, Hamil daarentegen is al pakweg vijftien jaar nagenoeg onherkenbaar.
Om over Carrie Fisher maar te zwijgen (zat nog in Austin Powers en zag er toen nog goed uit en klonk nog goed, paar jaar later...)
Fisher heeft toch goed aan de coke gezeten? Doet mensen doorgaands ook geen goed."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Coke, drank... Stem is goed vernaggeld iig. Mijn eerste celeb crush
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
![]()
Star Wars Day
ik hoop dan ook maar dat ze maar een kleine rol hebben en dan alleen in deel 1 van de nieuwe trilogiequote:Op maandag 4 mei 2015 09:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hamill heeft dan ook vooral voice-acting gedaan, voordeel daarvan is dat je fysiek niet in beeld bent
Fisher heeft toch goed aan de coke gezeten? Doet mensen doorgaands ook geen goed.![]()
Verwacht eerder dat de fakkel in de loop van de nieuwe trilogie overgedragen wordt, weet niet of heel de oude cast het na VII al voor gezien houdt.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hoop dan ook maar dat ze maar een kleine rol hebben en dan alleen in deel 1 van de nieuwe trilogie"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Zolang indy maar gewoon in star wars blijft zitten
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Indiana Ford!quote:Op maandag 4 mei 2015 11:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Zolang indy maar gewoon in star wars blijft zitten
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Mark Hamill heeft sinds de bekendmaking van Star Wars VII ook weer een aantal echte acteerprestaties gegeven, Kingsman en The Flash bv, dus zie hem graag terugkeren in de rol van Luke. Carrie Fisher is wel even afwachten hoe zij Leia nu gaat vertolken.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hoop dan ook maar dat ze maar een kleine rol hebben en dan alleen in deel 1 van de nieuwe trilogie![]()
True. Ik zie Harrison Ford nog wel Han Solo spelen zoals we hem kennen en Skywalker kan in een soort van Kenobi-achtige mentor veranderen. Maar wil iemand een 60-jarige Leia met een blaster zien rondrennen?quote:Op maandag 4 mei 2015 13:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Mark Hamill heeft sinds de bekendmaking van Star Wars VII ook weer een aantal echte acteerprestaties gegeven, Kingsman en The Flash bv, dus zie hem graag terugkeren in de rol van Luke. Carrie Fisher is wel even afwachten hoe zij Leia nu gaat vertolken.![]()
Nieuwe beelden uit Vanity Fair!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Dat derde plaatje![]()
![]()
De eerste is de dan wel een van de bad guys.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Nog een aantal foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het valt me trouwens op dat ze heel erg lijkt op de jonge versie van Luke Skywalker.
Zou zij zijn dochter zijn??OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
quote:Op maandag 4 mei 2015 15:17 schreef Netsplitter het volgende:
Nog een aantal foto's
[ afbeelding ]Ik vind haar juist lijken op Nathalie Portman/Keira Knightley.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt me trouwens op dat ze heel erg lijkt op de jonge versie van Luke Skywalker.
Zou zij zijn dochter zijn??吴 曼 迪![]()
Doet ze mij inderdaad ook meer aan denkenquote:Op maandag 4 mei 2015 15:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind haar juist lijken op Nathalie Portman/Keira Knightley.![]()
![]()
Blijft de casting van Adam Driver als (vermoedelijke) bad guy wat raar vinden. Die straalt nogal weinig dreiging uit, lijkt eerder de accountant van de empire.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Darth Calculusquote:Op maandag 4 mei 2015 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijft de casting van Adam Driver als (vermoedelijke) bad guy wat raar vinden. Die straalt nogal weinig dreiging uit, lijkt eerder de accountant van de empire."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Het lijkt mij eigenlijk best raar om Mark Hamill niet als bad guy te zien/horen.SPOILER: Mark Hamill (Luke) als Trickster in The FlashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
quote:
Normaal kijk ik op 4 mei altijd minstens A New Hope en als het even kan de hele trilogie, maar dit jaar 'bewaar' ik ze maar even tot vlak voor de release van Episode VII. Twijfelde nog even of ik eentje uit de prequel trilogie of een Ewok-film moest opzetten, maar het is uiteindelijk Fanboys geworden. En dadelijk nog even Spaceballs er achteraan.![]()
Ik had de DVD box mee moeten nemen naar mijn werk vandaag. Naar verwachting niets te doen wegens 5 mei, mooie gelegenheid om IV-V-VI te draaien.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ligt een beetje aan de rol. Ik zou het best mooi vinden als ze toch wel weer een mooie bijrol spelen, maar dat de focus van het verhaal toch op nieuwe karakters ligt. Bijvoorbeeld Luuk als een soort Yoda. Of als hoofd van de nieuwe council.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hoop dan ook maar dat ze maar een kleine rol hebben en dan alleen in deel 1 van de nieuwe trilogie
Leia als hoofd van het een of ander en Han als haar rebelse mannetje die nog wel eens wat gekke dingen doet
Ik heb er wel vertrouwen in iig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Daisy Ridley - Rey
heeft al laten uit lekken wat haar achternaam is.
zie bron: ik ga geen spoiler plaatsen.
http://geek.cheezburger.com/share/70952705![]()
Speculatie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Chewie we're home" slaat op Han die na vele jaren weer voet aan boord van de Falcon zet. Fin Calrissian had 'm al die tijd, geërfd van z'n pa die 'm om een of andere reden had.![]()
Dat was nogal duidelijk in de trailer idd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:24 schreef FritzWepper het volgende:
"Chewie we're home" slaat op Han die na vele jaren weer voet aan boord van de Falcon zet.Lando die aan het eind van VI ertussenuit genaaid is in de Falcon? Zou kunnen, zou iig een verklaring zijn waarom Han en Chewie hun wapens getrokken hebben.quote:Fin Calrissian had 'm al die tijd, geërfd van z'n pa die 'm om een of andere reden had."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Mij betreft is Chewie net te clean iig...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Waarom zou Fin dan een Stormtrooper zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:24 schreef FritzWepper het volgende:
"Chewie we're home" slaat op Han die na vele jaren weer voet aan boord van de Falcon zet. Fin Calrissian had 'm al die tijd, geërfd van z'n pa die 'm om een of andere reden had.![]()
quote:Op maandag 4 mei 2015 18:09 schreef BaasBanaan het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk best raar om Mark Hamill niet als bad guy te zien/horen.Kwam er gisteren pas achter dat het Mark Hamill wasSPOILER: Mark Hamill (Luke) als Trickster in The FlashOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in de Flash deed hij het erg goed.
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
het veiligste vuurgevecht dat je zal aantreffen!quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:14 schreef KingRadler het volgende:
als je de trailer goed bekijkt zie je dat Stormtroopers tegen Stormtroopers het schieten zijn.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Oja, hij is een stormtrooper. Vergeten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:48 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Waarom zou Fin dan een Stormtrooper zijn?![]()
dit zegt WIKI: http://nl.wikipedia.org/w(...)I:_The_Force_Awakensquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:35 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Oja, hij is een stormtrooper. Vergeten.
Finn (Rebel en voormalig Stormtrooper![]()
Dan zou het nog steeds de zoon van een lid van de Rebellen zijn die Stormtrooper is geworden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:31 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dit zegt WIKI: http://nl.wikipedia.org/w(...)I:_The_Force_Awakens
Finn (Rebel en voormalig Stormtrooper
Niet onmogelijk, maar niet de meest logische optie (imo)"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:31 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dit zegt WIKI: http://nl.wikipedia.org/w(...)I:_The_Force_Awakens
Finn (Rebel en voormalig StormtrooperHoop speculatie op die Nederlandse wiki... De achternaam is niet bekend van Rey, wel een hoop speculatie over achternaam. Deze is een stuk betrouwbaarder: http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_The_Force_Awakensquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:48 schreef KingRadler het volgende:
WIKI geeft ook de achternaam prijs van Rey
http://nl.wikipedia.org/w(...)I:_The_Force_Awakens![]()
WIKI is ook geen betrouwbare bronquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
[..]
Hoop speculatie op die Nederlandse wiki... De achternaam is niet bekend van Rey, wel een hoop speculatie over achternaam. Deze is een stuk betrouwbaarder: http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_The_Force_Awakens![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:23 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Verschil is dat de Engelse wiki in dit geval wel gebruikt maakt van bronnendat is beter
![]()
Lekker de film kapotspeculeren en spoilen, al lijkt dat anno nu wel een beetje de standaard...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Speculeren moet kunnen, spoilers gaan hier volgens mij altijd netjes tussen tags.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Lekker de film kapotspeculeren en spoilen, al lijkt dat anno nu wel een beetje de standaard...![]()
Dan lees jij een ander topic dan ik. Maar niet enkel hier overigens, ook op Facebook moet je bijna moeite gaan doen om nog verrast te kunnen worden in de bios straks...quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:04 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Speculeren moet kunnen, spoilers gaan hier volgens mij altijd netjes tussen tags.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Spoilers vallen volgens mij reuze mee in dit topic, alleen de speculatie rondom Rey niet dan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan lees jij een ander topic dan ik. Maar niet enkel hier overigens, ook op Facebook moet je bijna moeite gaan doen om nog verrast te kunnen worden in de bios straks...
Weet niet wat je allemaal als spoilers ziet overigens. Op het internet kun je her en der echt hele lappen speculatie/gelekte informatie lezen, dat is hier gelukkig nog niet ter sprake gekomen, hoeft wat mij betreft ook niet.![]()
JarJar Binks en Ewoks zijn niet te vergelijken manquote:Op woensdag 22 april 2015 17:57 schreef BaardaapAd het volgende:
![]()
Daisy Ridley (Rey) heeft getraind met zwaardvecht choreograaf van Game of Thrones.
ze heeft een vechtstijl aangeleerd genaamd: Bōjutsu - http://en.wikipedia.org/wiki/B%C5%8Djutsu
Bron: http://www.blastr.com/201(...)r-wars-character-rey![]()
Echt wel, beide net zo irritant... Of heb je de Ewoks films niet gezien?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:56 schreef HuisbaasBob het volgende:
[..]
JarJar Binks en Ewoks zijn niet te vergelijken man![]()
Wookies zijn ook kut, heb je de Star Wars Holiday Special niet gezien?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Echt wel, beide net zo irritant... Of heb je de Ewoks films niet gezien?"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wookies zijn ook kut, heb je de Star Wars Holiday Special niet gezien?.... Die was erg ja
![]()
![]()
Gelukkig is die ook niet Canon, net zo min als de 2 Ewoks filmsquote:
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gelukkig is die ook niet Canon, net zo min als de 2 Ewoks films, al zal het mij niets verbazen als Sjors het wel als canon beschouwd... Hij heeft immers die films gemaakt
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: