SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Toen ging het zeker over Pokémon.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:26 schreef Awesome_ het volgende:
'Weet je nog die keer, dat er keiharde inhoud gepompt werd in de gym? Spijker op zijn kop. Die man had echt een manier met woorden, ongelofelijk. Hij verwoordde precies wat ik dacht.'
9 van de 10 keer was ik het dan.
Mewhehehee ok ok soms doe je wel goede dingenquote:Op woensdag 22 april 2015 13:26 schreef Awesome_ het volgende:
'Weet je nog die keer, dat er keiharde inhoud gepompt werd in de gym? Spijker op zijn kop. Die man had echt een manier met woorden, ongelofelijk. Hij verwoordde precies wat ik dacht.'
9 van de 10 keer was ik het dan.
Whehehequote:Op woensdag 22 april 2015 13:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Toen ging het zeker over Pokémon.
We zijn je meltdown ook nog niet vergeten hoor.
tnx broerquote:Op woensdag 22 april 2015 13:29 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had vorig deeltje nog geen shoutout naar ado gegeven vanwege de goede OP. Bij dezen alsnog. Beter laat dan nooit
Mag ik vragen als je de bonuschicks ook goed vind??quote:Op woensdag 22 april 2015 13:29 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had vorig deeltje nog geen shoutout naar VMS gegeven vanwege de goede OP. Bij dezen alsnog. Beter laat dan nooit
Hehe. Het is juist het tonen van zwakte wat mij een complete user maakt. Mensen kunnen zich verplaatsen in mij. Sommige hier zijn gewoon een character. En meltdown, meltdown. Laten we niet overdrijven.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Toen ging het zeker over Pokémon.
We zijn je meltdown ook nog niet vergeten hoor.
Kan er weer ff tegen. Thanks.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mewhehehee ok ok soms doe je wel goede dingen
genoeg veren in je anus nu?
Hehe.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mag ik vragen als je de bonuschicks ook goed vind??
tja je kon er op wachten dat varys dood gingquote:Op woensdag 22 april 2015 13:35 schreef Awesome_ het volgende:
Oja, die laatste GoT. Wat een kankeraflevering zeg.
Hoe wou je het dan noemen? Je ging in Full R&P-mode joh. Misschien dat je het niet zo ervaren hebt toendertijd maar lees het eens terug en leer ervan.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hehe. Het is juist het tonen van zwakte wat mij een complete user maakt. Mensen kunnen zich verplaatsen in mij. Sommige hier zijn gewoon een character. En meltdown, meltdown. Laten we niet overdrijven.
Haha. 'full R&P-mode'. Nu weet ik dat jij niet bekend staat om je nuance dus neem ik dit ff met een korreltje zout. Maar toegegeven, jullie zullen best iets aan mijn manier van posten gemerkt kunnen hebben. Hoort bij het leven man. Je moet af en toe een low hebben om de highs volledig te kunnen waarderen. Zomer/winter, ying/yang, etc.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe wou je het dan noemen? Je ging in Full R&P-mode joh. Misschien dat je het niet zo ervaren hebt toendertijd maar lees het eens terug en leer ervan.
ok thxquote:Op woensdag 22 april 2015 13:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. 'full R&P-mode'. Nu weet ik dat jij niet bekend staat om je nuance dus neem ik dit ff met een korreltje zout. Maar toegegeven, jullie zullen best iets aan mijn manier van posten gemerkt kunnen hebben. Hoort bij het leven man. Je moet af en toe een low hebben om de highs volledig te kunnen waarderen. Zomer/winter, ying/yang, etc.
wow wat een verantwoordingquote:Op woensdag 22 april 2015 13:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. 'full R&P-mode'. Nu weet ik dat jij niet bekend staat om je nuance dus neem ik dit ff met een korreltje zout. Maar toegegeven, jullie zullen best iets aan mijn manier van posten gemerkt kunnen hebben. Hoort bij het leven man. Je moet af en toe een low hebben om de highs volledig te kunnen waarderen. Zomer/winter, ying/yang, etc.
Notegate was een uiting van onvrede tegen het management van FOK! Ik sta overigens nog steeds achter die uiting. Mijn rage was er dus 1 in het algemeen belang. MsMessy zoekt het zelf een beetje op door van de daken te schreeuwen dat ze een open relatie heeft en vervolgens moeilijk gaan doen als je in een topic met roidragende annabooltjes wat naar je hoofd geslingerd krijgt.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Allebei nutteloze rages. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2015 13:51 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov ben je nu weer rustig? We hebben nog een appeltje met jou te schillen vriend.
Roidragende anabooltjes? Heb jij met ChesterPerry gepraat ofzo? Dit valt mij vies van jou tegen Bernhard.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Notegate was een uiting van onvrede tegen het management van FOK! Ik sta overigens nog steeds achter die uiting. Mijn rage was er dus 1 in het algemeen belang. MsMessy zoekt het zelf een beetje op door van de daken te schreeuwen dat ze een open relatie heeft en vervolgens moeilijk gaan doen als je in een topic met roidragende annabooltjes wat naar je hoofd geslingerd krijgt.
Sinds hij met z'n C&M ontboezemingen kwam, kan ik me er toch minder druk om maken. Het is al bewonderenswaardig dat bij weet hoe je het woord hyperbool spelt.quote:
Typo =/= grammatica. Maar ok, die was wel beetje jammer.quote:
bijna net zo jammer als dat je denkt dat ik echt C&M heb gedaanquote:Op woensdag 22 april 2015 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
typo =/= grammatica. Maar ok, die was wel beetje jammer.
Ach, jij denkt dat ik kkdik ben, ik denk dat jij te dom bent om te schijten. We're even.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:09 schreef seto het volgende:
[..]
bijna net zo jammer als dat je denkt dat ik echt C&M heb gedaan
In theorie ja, in praktijk waren het de leerlingen waarvan je wist dat ze later een uitkeringstrekkersstudie gingen volgen. Hey no1.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:10 schreef Awesome_ het volgende:
Maar C&M is wel het taalgevoelprofiel bij uitstek
ik bemoei verder niet
ik had een fake mail aangemaakt en als gebruikersnaam 'Peter R. de Vries'quote:Op woensdag 22 april 2015 14:11 schreef no1uknow het volgende:
ik probeer op basis van de gedeelde dropboxmap te sherlocken maar tot noch toe zonder resultaat
hoe paranoia kan je zijnquote:Op woensdag 22 april 2015 14:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik had een fake mail aangemaakt en als gebruikersnaam 'Peter R. de Vries'
dus dat ben ik.
Ik hoop niemand.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:16 schreef no1uknow het volgende:
Wie van hier komt ook alweer uit Gouda?
bodybuilding pdfjesquote:Op woensdag 22 april 2015 14:20 schreef VMSDKR het volgende:
Welke gedeelde dropboxmap hebben we het over.
quote:Op woensdag 22 april 2015 14:20 schreef VMSDKR het volgende:
Welke gedeelde dropboxmap hebben we het over.
Heb je iets tegen homo's ofzo? Kan hij ook niks aan doen, zo zijn die mensen soms nou eenmaal. Laten zich leiden door emotie.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
De muziek van Sam Smith is echt de essentie van R&P samengevat, zeg. Alsof er een huilende borderliner langzaam maar zeker een breinaald in je oren duwt.
eg welquote:Op woensdag 22 april 2015 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zit niet eens in die dropbox map gvd.
als ik daar in zou zitten zou ik nu in mijn dropbox toch wel een gedeelde map met 'bodybuilding' zien staan?quote:
Je moest ook zoals mij doen, fake account maken, backup maken in je echte dropbox, en weer weg xDquote:Op woensdag 22 april 2015 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
als ik daar in zou zitten zou ik nu in mijn dropbox toch wel een gedeelde map met 'bodybuilding' zien staan?
want dat zie ik niet![]()
Ik jengel ook altijd LEAVE YOUR LOVER jaquote:Op woensdag 22 april 2015 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homo's ofzo? Kan hij ook niks aan doen, zo zijn die mensen soms nou eenmaal. Laten zich leiden door emotie.
quote:
Mensen die de g ipv de ch gebruiken moeten ze opknopen aan hun zakharen. Dus dat.quote:
Zelfde geldt voor homo'squote:Op woensdag 22 april 2015 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Mensen die de g ipv de ch gebruiken moeten ze opknopen aan hun zakharen. Dus dat.
Weet je, ik beschouw dit gewoon als een compliment.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jij bent zo'n homo die ik wel waardeer
huhquote:Op woensdag 22 april 2015 14:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Weet je, ik beschouw dit gewoon als een compliment.
Je weet dat dit sort verzoeken me alleen maar hardnekkiger laten blijven he? Nooit in de gaten gehad?quote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 14:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat het hier te warm is om te happen
In een gebouw zonder airco, en die airco komt er ook niet omdat de architect het esthetisch onverantwoord vind om airco units op het dak te plaatsen. Combineer dit met ramen die nauwelijks open kunnen en je hebt een kantoor waar het op dit moment rond de 26 graden is.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]Waar zit je dan?
Hier daalt t kwik weer flink zo richting K-dag
hou je kk bek tegen ivoquote:Op woensdag 22 april 2015 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat dit sort verzoeken me alleen maar hardnekkiger laten blijven he? Nooit in de gaten gehad?
Ik weet niet wie ivo is, maar m'n "kk bek" zal ik nooit houdenquote:
Mag ik langskomen?quote:Op woensdag 22 april 2015 14:46 schreef Questular het volgende:
[..]
In een gebouw zonder airco, en die airco komt er ook niet omdat de architect het esthetisch onverantwoord vind om airco units op het dak te plaatsen. Combineer dit met ramen die nauwelijks open kunnen en je hebt een kantoor waar het op dit moment rond de 26 graden is.
quote:Op woensdag 22 april 2015 14:46 schreef Questular het volgende:
[..]
In een gebouw zonder airco, en die airco komt er ook niet omdat de architect het esthetisch onverantwoord vind om airco units op het dak te plaatsen. Combineer dit met ramen die nauwelijks open kunnen en je hebt een kantoor waar het op dit moment rond de 26 graden is.
quote:Op woensdag 22 april 2015 14:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mag ik langskomen?Ik zit hier met twee truien en twee broeken en heb het koud.
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 22 april 2015 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij ons is ook altijd een eeuwige strijd met de dames op de afdeling. De ene helft is jong en heeft t altijd koud, de andere helft is ouder en dus in de overgang en heft t geregeld bloedheet. Verwarming hoog, verwarming laag, raam open, raam dicht.
Zal ik je er een uurtje tussen zetten?quote:
Lullen over t weer is in NL altijd de standaard als er niets beters gemeld wordt.quote:
Ja, je maakt wat mee op kantoor he.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:53 schreef Awesome_ het volgende:
Haha. Ja dat zijn echt van die typische momenten.
Ik zou een extra vestje/jasje meenemen en die de heletijd aan en uit trekken geloof ikquote:Op woensdag 22 april 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik je er een uurtje tussen zetten?
"Doe dat raam dicht!!!!! Ik sterf van de kou!!"
"Jezus wat een hitte, zet dat raam open!"
haha echt he hier ook alt-quote:Op woensdag 22 april 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik je er een uurtje tussen zetten?
"Doe dat raam dicht!!!!! Ik sterf van de kou!!"
"Jezus wat een hitte, zet dat raam open!"
Niet iedereen is "een praktische vrouw"quote:Op woensdag 22 april 2015 14:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zou een extra vestje/jasje meenemen en die de heletijd aan en uit trekken geloof ikzeuren om ramen enzo.
Is dat jouw "kk bek"?quote:Op woensdag 22 april 2015 14:54 schreef seto het volgende:
[..]
haha echt he hier ook alt-
[ afbeelding ]
Ik dacht in eerste instantie dat die niet voor meerdere keren was. I was wrong. Kankerveel potentieel deze grap.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:54 schreef seto het volgende:
[..]
haha echt he hier ook alt-
[ afbeelding ]
Ik moet kankerhard lachen om deze.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat die niet voor meerdere keren was. I was wrong. Kankerveel potentieel deze grap.
quote:Op woensdag 22 april 2015 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homo's ofzo? Kan hij ook niks aan doen, zo zijn die mensen soms nou eenmaal. Laten zich leiden door emotie.
Als een vrouw dit zegt na een ONS weet je dat je een stalker te pakken hebt, als een man het schreeuwt ga je sowieso vermoord worden in je slaap.quote:Guess it's true, I'm not good at a one night stand
But I still need love 'cause I'm just a man
These nights never seem to go to plan
I don't want you to leave,
Will you hold my hand?
Oh, won't you stay with me
'Cause you're all I need
Ik heb zelfs een speciaal emailadres om FOK!-stuff af te handelen.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hoe paranoia kan je zijn
zelfs een Guerilla mail voor aangemaakt!
Wat is FOK!-stuff dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een speciaal emailadres om FOK!-stuff af te handelen.
Handelquote:
Dat is account nr 3quote:Op woensdag 22 april 2015 15:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik een algeheel spam-account voor, ook voor webshops e.d.
ik accepteer bitcoinsquote:Op woensdag 22 april 2015 15:11 schreef no1uknow het volgende:
heb je nog creatine henk
anonieme transactie is mogelijk?!
Al die hosselverzoekjes die ie krijgt natuurlijk!quote:
Dat zijn er niet veul gelukkigquote:Op woensdag 22 april 2015 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al die hosselverzoekjes die ie krijgt natuurlijk!
Alleen zielige berichtjes plaatsen voortaan svpquote:Op woensdag 22 april 2015 15:27 schreef fathank het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #888 - Je kiplekker voelen tijdens half April
Netjes opgeruimd wel.
Censuur op fok?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:29 schreef Questular het volgende:
Lekkere NSB praktijken daar, ik voel me prima, zet dat daar neer en vervolgens wordt het weggehaald.
Die is echt totaal de weg kwijt, moet je voor de lol eens vragen of er dierlijk materiaal in verwerkt is...dan gaat ie mensen moordenaars noemenquote:Op woensdag 22 april 2015 15:40 schreef Deuce92 het volgende:
Het is weer zover.
US / Hoe zie je er nu uit? #137 Bij mij schijnt altijd de zon!
Hij maakt het wel bont.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Die is echt totaal de wegkwijt, moet je voor de lol eens vragen of er dierlijk materiaal in verwerkt is...dan gaat ie mensen moordenaars noemen
Is het een linksdraaiende veganist die IETS te veel jointjes heeft gerookt of zo?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Die is echt totaal de weg kwijt, moet je voor de lol eens vragen of er dierlijk materiaal in verwerkt is...dan gaat ie mensen moordenaars noemen
dat was die dude die wij hier een tijdje als gym mascotte hebben gehad, met die twee dumbells.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:42 schreef seto het volgende:
die gozer erboven ziet er ook smerig uit man
Ik mag niks meer zeggen over Rozekwarts, want dan komt ze hier schelden.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:42 schreef seto het volgende:
die gozer erboven ziet er ook smerig uit man
Het is iemand die aardig in een psychose zit en volgens mij op dit moment gedwongen opgenomen isquote:Op woensdag 22 april 2015 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het een linksdraaiende veganist die IETS te veel jointjes heeft gerookt of zo?
Mag je bij een gedwongen opname gewoon lekekr met je telefoon spelen en op internet dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:46 schreef Questular het volgende:
[..]
Het is iemand die aardig in een psychose zit en volgens mij op dit moment gedwongen opgenomen is
Lekker boeiend. Is toch gewoon een lekkertje.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag niks meer zeggen over Rozekwarts, want dan komt ze hier schelden.
Maar die foto in de OP... de duckface is echt wel verleden tijd hoor.
Op de foto vererop is ze leuker.
Is toch naar Spanje gevlucht.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:46 schreef Questular het volgende:
[..]
Het is iemand die aardig in een psychose zit en volgens mij op dit moment gedwongen opgenomen is
ik zou rozekwarts ook gewoon doen hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 15:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Is toch gewoon een lekkertje.
Mits ze geen pik heeft maar dat weet je nooit aangezien deuce dr ook lekker vindt.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:50 schreef seto het volgende:
[..]
ik zou rozekwarts ook gewoon doen hoor
quote:Op woensdag 22 april 2015 15:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Die is echt totaal de weg kwijt, moet je voor de lol eens vragen of er dierlijk materiaal in verwerkt is...dan gaat ie mensen moordenaars noemen
Echt een boefje.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zitten daar geen dierlijke materialen in?
Ik hou daar wel vanquote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 22 april 2015 16:22 schreef Fripsel het volgende:
[ [url=http://forum-fok.digidip.net/visit?url=http%3A%2F%2Fwww.yutrain.nl%2Fsite%2Fwp-content%2Fuploads%2F2011%2F02%2FManAsleepAtComputer.jpg&ppref=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Fuser%2Factive%2F406994]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 22 april 2015 16:41 schreef Deuce92 het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat je daar boven zou staan.
Denk het ook ja. Voel me wel een beetje geïntimideerd. Ze is zoveel leuker en beter en grappiger.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:23 schreef Deuce92 het volgende:
Fripsel hoort er nu écht wel helemaal bij hoor.
Precies.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Voel me wel een beetje geïntimideerd. Ze is zoveel leuker en beter en grappiger.
...quote:Op woensdag 22 april 2015 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Wij doen hier niet moeilijk over een beetje oral pleasuring. Hoort er gewoon bij.
Sowwww...quote:Op woensdag 22 april 2015 17:03 schreef Awesome_ het volgende:
http://www.flabber.nl/art(...)n-in-game-of-thrones
Oh wauw.
hnnnnnnnnnnnnnngquote:Op woensdag 22 april 2015 17:03 schreef Awesome_ het volgende:
Oh wauw.
quote:Can the pace of technological progress continue to speed up indefinitely? Isn't there a point at which humans are unable to think fast enough to keep up? For unenhanced humans, clearly so. But what would 1,000 scientists, each 1,000 times more intelligent than human scientists today, and each operating 1,000 times faster than contemporary humans (because the information processing in their primarily nonbiological brains is faster) accomplish? One chronological year would be like a millennium for them.27 What would they come up with? Well, for one thing, they would come up with technology to become even more intelligent (because their intelligence is no longer of fixed capacity). They would change their own thought processes to enable them to think even faster. When scientists become a million times more intelligent and operate a million times faster, an hour would result in a century of progress (in to day's terms).
nicequote: In virtual reality, we can be a different person both physically and emotionally. In fact, other people (such as your romantic partner) will be able to select a different body for you than you might select for yourself (and vice versa).
Fuck off Nickelson tokkiequote:
Emilia met blond pruikje Khaleesi of de echte Emilia, die ook in volle actie in de nieuwe Termnator zit?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:19 schreef Awesome_ het volgende:
Niet zo knap als emilia zelf though. But damn.
volgens mij is dat gewoon dezelfde persoon of ben ik nou gekquote:Op woensdag 22 april 2015 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Emilia met blond pruikje Khaleesi of de echte Emilia, die ook in volle actie in de nieuwe Termnator zit?
Ja klopt, maar vroeg me af of je nog voorkeur had.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
volgens mij is dat gewoon dezelfde persoon of ben ik nou gek
luister vriend ik weet niet hoe het er in de gayscene aan toegaat maar die oppervlakkige 'uiterlijk-only' vlieger gaat hier in de gym niet opquote:Op woensdag 22 april 2015 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vroeg me af of je nog voorkeur had.
Vind r namelijk met donker haar vele malen mooier dan met dat rare witte pruikje op.
Zelfde geldt voor Lena/Circe trouwens.
3 jaarquote:A lot of you ask how we used to look before the gym. When we first met 3 years ago up until now. We’re so happy we have each other and I’ve never been so in love.☺️💙😍💪🏾👫
gym Chick voor komende wekenquote:Op woensdag 22 april 2015 17:03 schreef Awesome_ het volgende:
Oh wauw.
quote:Op woensdag 22 april 2015 17:51 schreef kaasplankje het volgende:
ik voel me zweterig en beverig
ik weet niet goed meer wat ik met het leven aanmoet
/vertwijfeld
slanker vooralquote:Op woensdag 22 april 2015 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Voel me wel een beetje geïntimideerd. Ze is zoveel leuker en beter en grappiger.
wat een kklelijk fysiek zegquote:Op woensdag 22 april 2015 17:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
3 jaar
brb even kuurtje pakken
[ afbeelding ]
Ik heb haar nu al ongeveer 12 keer voorbij zien komen, maar mijn voorkeur gaat uit naar Emilia.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:03 schreef Awesome_ het volgende:
Oh wauw.
Jammer van zijn chest en traps, helemaal voor de grammen die hij naar binnen kankert.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wel zieke armen/schouders en narrow waist. Maar de rest is meh vergeleken daarmee.
Echt hè. Je zou denken dat wanneer je als een gek gaat juicen je wel een beetje fatsoenlijk traint. Mja, als hij dat in drie jaar heeft bereikt is waarschijnlijk meteen begonnen met juicen.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jammer van zijn chest en traps, helemaal voor de grammen die hij naar binnen kankert.
Helemaal omdat traps echt als een malle groeien on juice. Serieus ik heb niets tegen gasten die zich plat spuiten, maar zorg er dan tenminste voor dat je een goed fysiek krijgtquote:Op woensdag 22 april 2015 18:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè. Je zou denken dat wanneer je als een gek gaat juicen je wel een beetje fatsoenlijk traint. Mja, als hij dat in drie jaar heeft bereikt is waarschijnlijk meteen begonnen met juicen.
Als je aan de juice zit ja.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Helemaal omdat traps echt als een malle groeien. Serieus ik heb niets tegen gasten die zich plat spuiten, maar zorg er dan tenminste voor dat je een goed fysiek krijgt
Z'n tattoo is ook spontaan verdwenen.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
3 jaar
brb even kuurtje pakken
[ afbeelding ]
hehe goeie garpquote:Op woensdag 22 april 2015 18:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Z'n tattoo is ook spontaan verdwenen.
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:12 schreef Awesome_ het volgende:
Dat wijf is er kapot lelijk op geworden. Doe maar toen ze nog niet liften.
mijn traps slaan altijd wel goed aan op DL'en volgens mijquote:Op woensdag 22 april 2015 18:08 schreef Ethanolic het volgende:
Heb nog nooit mijn traps geisoleerd en ik heb echt zhe Traps of Peace.
hahahaquote:Op woensdag 22 april 2015 18:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ff niet meer deze plaatjes alsjeblieft
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:19 schreef Ethanolic het volgende:
RIP deuce, ik ben geen snitch maar heb wel tr gezet
op de foto's te zien kan je er gewoon rechts langs via de vluchtstrook, ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:23 schreef VMSDKR het volgende:
Je zou die kaoloagenten toch spontaan van de weg rammen met hun 60 km per uur op de snelweg. De gewone man lastigvallen omdat je vindt dat je niet genoeg verdient. Stelletje debielen, kk even lekker een eind op. Man man man.
Als je goed fysiek en BBC hebt mag je meedoen met hen.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:22 schreef no1uknow het volgende:
oh shit google niet op die username die op die plaatjes staat, gwn porno op de interwebs van dat kreng
deuce beter krijg je een banquote:Op woensdag 22 april 2015 18:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je goed fysiek en BBC hebt mag je meedoen met hen.
hmm lkkre tumblr heeft zijquote:Op woensdag 22 april 2015 18:22 schreef no1uknow het volgende:
oh shit google niet op die username die op die plaatjes staat, gwn porno op de interwebs van dat kreng
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe maar niet
dan moet ik zelf die gijle plaatjes googlen
dit scheelt gewoon bakken werk
Ja , lekker praktisch idd.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
op de foto's te zien kan je er gewoon rechts langs via de vluchtstrook, ik zie het probleem niet zo.
Minister moet gewoon de knip trekken. Het is een godswonder dat er überhaupt nog agenten zijn die hun nest uitkomen voor dat jodenfooitje wat ze salaris noemenquote:Op woensdag 22 april 2015 18:23 schreef VMSDKR het volgende:
Je zou die kaoloagenten toch spontaan van de weg rammen met hun 60 km per uur op de snelweg. De gewone man lastigvallen omdat je vindt dat je niet genoeg verdient. Stelletje debielen, kk even lekker een eind op. Man man man.
Ja eens, maar ga dan om 06 uur 's ochtends bij de minister voor het huis staan i.p.v. dat je de mensen lastigvalt die je salaris nu betalen maar nergens zeggenschap over hebben.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Minister moet gewoon de knip trekken. Het is een godswonder dat er überhaupt nog agenten zijn die hun nest uitkomen voor dat jodenfooitje wat ze salaris noemen
Ongeschoold werk is wel vaker laagbetaald, daarnaast weet je wat je verdient voordat je begint. Niet zo zeiken dus die kutagenten.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Minister moet gewoon de knip trekken. Het is een godswonder dat er überhaupt nog agenten zijn die hun nest uitkomen voor dat jodenfooitje wat ze salaris noemen
goed gzegd champyquote:Op woensdag 22 april 2015 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ongeschoold werk is wel vaker laagbetaald, daarnaast weet je wat je verdient voordat je begint. Niet zo zeiken dus die kutagenten.
oh w8 ff dat is jaroon die plaatje lijkt op die van hem hahaquote:Op woensdag 22 april 2015 18:57 schreef no1uknow het volgende:
is champy gestikt onder een barbell tijdens het benchen ofzo?
ik wist wel dat stronglifts dodelijk was
hey kaas hoeveel hipster chicks zal ik pullen met mijn bianchi?quote:Op woensdag 22 april 2015 19:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oh w8 ff dat is jaroon die plaatje lijkt op die van hem haha
sorry jaroon
doe ff pics dan heb je mickey mousefiets of echte torriequote:Op woensdag 22 april 2015 19:02 schreef seto het volgende:
[..]
hey kaas hoeveel hipster chicks zal ik pullen met mijn bianchi?
Minder.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Shit hey, nog maar 1 afl BoB.
Is The Pascific ook zo goed?
niet eens Thorunn?quote:Op woensdag 22 april 2015 19:49 schreef Awesome_ het volgende:
Etha,
Lagertha, Aslaug, Ragnar of Judith?
Go!
als ik zeg dat al die Chinese chicks die je hier post op elkaar lijken, vind je me dan een racist?quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
als ik zeg dat al die Chinese chicks die je hier post op elkaar lijken, vind je me dan een racist?
welk nieuws?quote:Op woensdag 22 april 2015 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Whahhaha op het nieuws iets over bedreigingen op Twitter staat er zo'n tweet "je gaat kanker harde steken krijgen vriend"![]()
Ik denk dat beide partijen hebben gemoord. daarnaast boeit het mij niet zoquote:Op woensdag 22 april 2015 19:53 schreef Beach het volgende:
hey stimo geloof jij dat de armeense genocide echt heeft plaatsgevonden?
zou geven 2/10quote:Op woensdag 22 april 2015 19:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
die porum is ook echt ranzig
Opzich wel lekker maar ze heeft een beetje die schrale Sophie Hilbrand look.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:59 schreef Awesome_ het volgende:
Lagertha is wel echt bloedje mooi. Die chick van floki lijkt me ook wel een toffe chick. gewoon gezellig.
Hahahquote:Op woensdag 22 april 2015 20:04 schreef seto het volgende:
[..]
thanks voor de tip, dit wordt een houdertje
[ afbeelding ]
heb nog niet G, maar misschien dat zoiets het wordtquote:Op woensdag 22 april 2015 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
doe ff pics dan heb je mickey mousefiets of echte torrie
wat is je budget vriendquote:Op woensdag 22 april 2015 20:10 schreef seto het volgende:
[..]
heb nog niet G, maar misschien dat zoiets het wordt
heb je nog andere aanbevelingen?
Genieten van Simeonequote:
Zegt de ict-coordinator die niet squatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |