SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
Toen ging het zeker over Pokémon.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:26 schreef Awesome_ het volgende:
'Weet je nog die keer, dat er keiharde inhoud gepompt werd in de gym? Spijker op zijn kop. Die man had echt een manier met woorden, ongelofelijk. Hij verwoordde precies wat ik dacht.'
9 van de 10 keer was ik het dan.
Mewhehehee ok ok soms doe je wel goede dingenquote:Op woensdag 22 april 2015 13:26 schreef Awesome_ het volgende:
'Weet je nog die keer, dat er keiharde inhoud gepompt werd in de gym? Spijker op zijn kop. Die man had echt een manier met woorden, ongelofelijk. Hij verwoordde precies wat ik dacht.'
9 van de 10 keer was ik het dan.
Whehehequote:Op woensdag 22 april 2015 13:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Toen ging het zeker over Pokémon.
We zijn je meltdown ook nog niet vergeten hoor.
tnx broerquote:Op woensdag 22 april 2015 13:29 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had vorig deeltje nog geen shoutout naar ado gegeven vanwege de goede OP. Bij dezen alsnog. Beter laat dan nooit
Mag ik vragen als je de bonuschicks ook goed vind??quote:Op woensdag 22 april 2015 13:29 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had vorig deeltje nog geen shoutout naar VMS gegeven vanwege de goede OP. Bij dezen alsnog. Beter laat dan nooit
Hehe. Het is juist het tonen van zwakte wat mij een complete user maakt. Mensen kunnen zich verplaatsen in mij. Sommige hier zijn gewoon een character. En meltdown, meltdown. Laten we niet overdrijven.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Toen ging het zeker over Pokémon.
We zijn je meltdown ook nog niet vergeten hoor.
Kan er weer ff tegen. Thanks.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mewhehehee ok ok soms doe je wel goede dingen
genoeg veren in je anus nu?
Hehe.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mag ik vragen als je de bonuschicks ook goed vind??
tja je kon er op wachten dat varys dood gingquote:Op woensdag 22 april 2015 13:35 schreef Awesome_ het volgende:
Oja, die laatste GoT. Wat een kankeraflevering zeg.
Hoe wou je het dan noemen? Je ging in Full R&P-mode joh. Misschien dat je het niet zo ervaren hebt toendertijd maar lees het eens terug en leer ervan.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hehe. Het is juist het tonen van zwakte wat mij een complete user maakt. Mensen kunnen zich verplaatsen in mij. Sommige hier zijn gewoon een character. En meltdown, meltdown. Laten we niet overdrijven.
Haha. 'full R&P-mode'. Nu weet ik dat jij niet bekend staat om je nuance dus neem ik dit ff met een korreltje zout. Maar toegegeven, jullie zullen best iets aan mijn manier van posten gemerkt kunnen hebben. Hoort bij het leven man. Je moet af en toe een low hebben om de highs volledig te kunnen waarderen. Zomer/winter, ying/yang, etc.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe wou je het dan noemen? Je ging in Full R&P-mode joh. Misschien dat je het niet zo ervaren hebt toendertijd maar lees het eens terug en leer ervan.
ok thxquote:Op woensdag 22 april 2015 13:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. 'full R&P-mode'. Nu weet ik dat jij niet bekend staat om je nuance dus neem ik dit ff met een korreltje zout. Maar toegegeven, jullie zullen best iets aan mijn manier van posten gemerkt kunnen hebben. Hoort bij het leven man. Je moet af en toe een low hebben om de highs volledig te kunnen waarderen. Zomer/winter, ying/yang, etc.
wow wat een verantwoordingquote:Op woensdag 22 april 2015 13:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haha. 'full R&P-mode'. Nu weet ik dat jij niet bekend staat om je nuance dus neem ik dit ff met een korreltje zout. Maar toegegeven, jullie zullen best iets aan mijn manier van posten gemerkt kunnen hebben. Hoort bij het leven man. Je moet af en toe een low hebben om de highs volledig te kunnen waarderen. Zomer/winter, ying/yang, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |