Kwaliteit valt me ook tegen. Heb al bij 2 Feyenoord shirts gehad (Puma) dat de lijm van de sponsoring losliet, simpelweg omdat je een overhemd erover aanhebt. Dat vind ik nogal knudde voor iets wat meer dan 70 euro moet kosten.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel belachelijk dat je tegenwoordig al 80 euro moet neertellen voor zo'n shirtje.
Het Ajax shirt kan nooit lelijker dan in 2010-2011, dus dat is een meevallerquote:Op donderdag 23 april 2015 18:04 schreef Dekatria het volgende:
Ik hou alvast m'n hart vast voor de thuisshirts van Feyenoord en Ajax. Het is al met al om te huilen, tot nog toe.
Ook sneaky hoe ze naar echte shirtreclame zijn geëvolueerd:quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:31 schreef Pascalus het volgende:
Bij Barca gaat het helemaal nergens over. Eerst verticale strepen, dan half om half, dan een overgang. Nu zijn de ideeën op dus dan maar horizontale strepen.Maakt allemaal niet uit zolang het maar rood-blauw met een geel randje is.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook sneaky hoe ze naar echte shirtreclame zijn geëvolueerd:
- Niks
- Unicef (want goede doel)
- Qatar Foundation (want goede doel)
- Qatar Airways (want niemand heeft toch door dat het goede doel er niet meer op staat)
Wat dacht je van ons hier dan. Iedereen loopt met een Real of barca shirt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Lijkt wel een uit shirt van Celtic dat shirt van Barcelona.. weerzinwekkend lelijk maar desondanks zullen er wel weer 1,5 van over de toonbank gaan.. interesseert die Aziaten allemaal niks
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:31 schreef Pascalus het volgende:
Bij Barca gaat het helemaal nergens over. Eerst verticale strepen, dan half om half, dan een overgang. Nu zijn de ideeën op dus dan maar horizontale strepen.Maakt allemaal niet uit zolang het maar rood-blauw met een geel randje is.
Bayern München heeft ook nooit een vast patroon. Dan weer helemaal rood, dan weer horizontaal wit-rood, verticaal wit-rood en dit jaar opeens blauw roodquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:31 schreef Pascalus het volgende:
Dat gradient shirtquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooiste Barca shirt van de laatste jaren - lekker simpel rood-blauw, zoals het hoort Daarna ging Nike aan de LSD.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bayern München heeft ook nooit een vast patroon. Dan weer helemaal rood, dan weer horizontaal wit-rood, verticaal wit-rood en dit jaar opeens blauw rood
Bizar voor zo'n grote club
Dat jaar hadden ze het font van hun website ook veranderd naar comic sans.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gradient shirt
Een stagiar vond het kleurverloopje in Photoshop en Nike dacht er even een shirt van te maken. Wat een debielen die ontwerpers zeg
900 miljoen euro van Adidas.quote:
Umbro had wel aardige shirts voor NAC en Everton dat ik mij kan herinneren. Echter had NAC ook zo'n camouflage-uitshirt.quote:Op donderdag 30 april 2015 07:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Lol.
[ afbeelding ]
Wehehe...
PSV gaat toch over op Umbro? Veel plezier.
[ afbeelding ]
Joh daar moet je niet eens op reageren, mensen die nog nooit in Azie zijn geweest maar wel denken te weten dat men daar massaal Barca shirts koopt ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat dacht je van ons hier dan. Iedereen loopt met een Real of barca shirt.
Bovendien gaat het online kopen van nepshirts hier in China zo makkelijk. Meestal gewoon rond de 30-50 RMB (5-7 euro) per shirt. Gratis verzending.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:01 schreef Thas het volgende:
[..]
Joh daar moet je niet eens op reageren, mensen die nog nooit in Azie zijn geweest maar wel denken te weten dat men daar massaal Barca shirts koopt ofzoBijna net zo erg als mensen die denken dat als Real een speler koopt van tientallen miljoenen, of een Aziatische speler van een paar miljoen, meer dan pak 'm beet 0.5% van de transfersom wordt gehaald uit de extra shirtverkoop die dat opbrengt. Lekker Nederlands, allemaal roepen over dingen waar je geen kut van af weet
Jij hebt wel gelijk - de mensen die die shirts kopen, en al helemaal voor hoge prijzen, wonen voornamelijk hier.
Is miami united niet van beckham?quote:Op donderdag 30 april 2015 07:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Deze shit van Udinese is ook om te janken:
[ afbeelding ]
En Miami United.
[ afbeelding ]
Dexter zou de ontwerper hebben omgelegd.
Wauw!quote:Op donderdag 30 april 2015 11:34 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een juweeltje van Umbro uit Brazilië.
Vasco da Gama
Oja, vergeten te posten. Deze is wel heel classy inderdaad. Als Umbro zoiets doet voor PSV...quote:Op donderdag 30 april 2015 11:34 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vasco da Gama
Past goed bij de club.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:23 schreef Pascalus het volgende:
Het nieuwe Feyenoord uittenue is teringlelijk. Vooral door de oranje broek en sokken.
Wel jammer dat dat logo veranderd is. Was dat niet ooit gekozen tot mooiste voetbalclublogo op dit forum?quote:Op donderdag 30 april 2015 11:34 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vasco da Gama
Die is zeker fraai.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:34 schreef Ludwig. het volgende:
Vasco da Gama
Dat kotsgroene uitshirt wat Ajax te wachten staat past ook goed bij de club.quote:
Hoezo doe jij een overhemd over een voetbalshirt?quote:Op woensdag 22 april 2015 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kwaliteit valt me ook tegen. Heb al bij 2 Feyenoord shirts gehad (Puma) dat de lijm van de sponsoring losliet, simpelweg omdat je een overhemd erover aanhebt. Dat vind ik nogal knudde voor iets wat meer dan 70 euro moet kosten.
Hardop gelachen om die tweedequote:Op donderdag 30 april 2015 07:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Deze shit van Udinese is ook om te janken:
[ afbeelding ]
En Miami United.
[ afbeelding ]
Of het nu een overhemd, colbert of jas is, er gebeurt uiteindelijk hetzelfde.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:32 schreef Emvem het volgende:
[..]
Hoezo doe jij een overhemd over een voetbalshirt?
Persoonlijk zou ik voor de jas gaan. Maar oke..quote:Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Of het nu een overhemd, colbert of jas is, er gebeurt uiteindelijk hetzelfde.
Umbro is altijd wisselend. Voor het Engels elftal maakten ze altijd wel mooie shirtsquote:Op donderdag 30 april 2015 07:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Umbro had wel aardige shirts voor NAC en Everton dat ik mij kan herinneren. Echter had NAC ook zo'n camouflage-uitshirt.
Die onderste is misschien wel het saaiste shirt wat ik ooit heb gezienquote:Op donderdag 30 april 2015 20:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Umbro is altijd wisselend. Voor het Engels elftal maakten ze altijd wel mooie shirts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch een mooi shirt.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die onderste is misschien wel het saaiste shirt wat ik ooit heb gezien
Mweh, gewoon een wit tafellaken met het Engelse logo erop, zit ook geen model in ofzo. Dan is die bovenste een stuk mooierquote:
Precies ja. Dat 'Keep Calm'-typeface erbij voor de bedrukking maakt het af wat mij betreft.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 04:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar ik vind die onderste juist wel mooi. Gewoon puur zoals het hoort te zijn. Geen franje.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:25 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Een jubileumshirt om de 20 jaar te eren.
Vreselijk logoquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:25 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Jubileumshirt van Manchester City? Lolquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:25 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een afschuwelijk tenue. Wordt dat het uittenue van PSV komend seizoen?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:25 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar draagt PSV Umbro, dus dit shirt is voor de laatste twee wedstrijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk tenue. Wordt dat het uittenue van PSV komend seizoen?
Wat een aids aan je ogen wordt dat volgend seizoen met de uittenues van Ajax (als dat het gifgroene shirt wordt wat hier al is gepost althans), Feyenoord met de felle oranje broeken en PSV met paars gele shirts.
Umbro maakt mooie shirts, dus dat lijkt me een vooruitgang.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgend jaar draagt PSV Umbro, dus dit shirt is voor de laatste twee wedstrijden.
Wat heeft paars met PSV/Nike te maken?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:25 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
aldus de PSV-site. Hoop gelul aangezien het om onderstaand catalogusshirtje gaat:quote:PSV startte het partnership met Nike in 1995 en won in dat eerste seizoen de KNVB beker. Na twintig succesrijke jaren kijkt de club terug op een zeer vruchtbare samenwerking. We begonnen en eindigen met een prijs. PSV pakte in twintig jaar (met Nike) maar liefst twintig prijzen, waaronder negen keer de titel. Twintig jaar Europees voetbal ook, waarvan twaalf jaar onafgebroken in de UEFA Champions League. Van Ronaldo tot Wijnaldum; wereldsterren als Nilis, Van Nistelrooy, Robben, Van Bommel en Cocu droegen met trots het PSV/Nike shirt. Zo doen we dat ook met de kleur van ons shirt. We begonnen en eindigen in eigenzinnig paars. Symbool voor twee decennia voetbalgeschiedenis van PSV.
Waar kan je de catalogus van de basisshirts vinden?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:37 schreef jayjay297 het volgende:
[..]
[..]
aldus de PSV-site. Hoop gelul aangezien het om onderstaand catalogusshirtje gaat:
[ afbeelding ]
http://www.prodirectsocce(...)tball-team-kits.aspxquote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Waar kan je de catalogus van de basisshirts vinden?
quote:FC Utrecht draagt zondag, in het duel met Excelsior, unieke shirts. Het rode tricot waarmee wordt gespeeld, is voorzien van een beeltenis van de overleden oud-speler David di Tommaso, met daarbij ook zijn geboortedatum en zijn sterfdag.
Het hommageshirt zal later dit jaar, tijdens een David di Tommaso Memorial Match, nogmaals worden gedragen door de spelers van FC Utrecht. Op 29 november 2015 is het exact tien jaar geleden dat Di Tommaso in zijn slaap kwam te overlijden.
Een variant op het shirt dat de spelers dragen, is vanaf vandaag (woensdag) verkrijgbaar in de FC Utrecht Fanshop. Dat shirt bevat geen sponsoruitingen. Op de achterzijde van het shirt staat ‘DI TOMMASO’ in het lettertype dat werd gebruikt bij het FC Utrecht-shirt dat hij voor het laatst droeg en is bovendien het portret van de Fransman verwerkt in ‘zijn’ rugnummer 4. Het shirt kost 45 euro; een prijs die overeenkomt met het 45-jarige bestaan van FC Utrecht dit jaar. In zowel de fanshop als de webshop kan op aanvraag kosteloos de sponsoruiting van HealthCity op het shirt worden gedrukt.
Traditioneel wordt tijdens de laatste thuiswedstrijd van het seizoen, door SupportersVereniging FC Utrecht, de David di Tommaso Trofee uitgereikt aan de speler die in de ogen van de supporters het meest waardevol en populair was in het voorbije seizoen.
De miami vice kleuren, hoe gaaf is dat? Een van de betere shirts die ik heb gezien.quote:Op donderdag 30 april 2015 07:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
En Miami United.
[ afbeelding ]
Mischien klinkt het gek, maar ik vind het persoonlijk ongepast om zo te blijven leuren met Di Tommaso als Utrecht zijnde. Het zal vast een goede jongen geweest zijn, maar als hij na 1.5 seizoen was vertrokken ipv gestorven was iedereen hem twee jaar later weer vergeten. Voor zijn familie en medespelers enzo een drama uiteraard, maar ik zie niet in waarom je daar een cultheld van moet maken puur omdat hij een hartaanval kreeg.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:56 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik snap wat je bedoeld ja, ik heb dat gevoel ook een beetjequote:Op woensdag 6 mei 2015 12:42 schreef radyo het volgende:
[..]
Mischien klinkt het gek, maar ik vind het persoonlijk ongepast om zo te blijven leuren met Di Tommaso als Utrecht zijnde. Het zal vast een goede jongen geweest zijn, maar als hij na 1.5 seizoen was vertrokken ipv gestorven was iedereen hem twee jaar later weer vergeten. Voor zijn familie en medespelers enzo een drama uiteraard, maar ik zie niet in waarom je daar een cultheld van moet maken puur omdat hij een hartaanval kreeg.
De gemiddelde Ajax supporter zou helemaal los gaan op die 3 strepen van het uitshirt.quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:17 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dit zouden de nieuwe shirts van PSV zijn, als we alles wat op Twitter gezegd wordt mogen geloven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit wat in idd, ik ben het wel met je eens en vele andere Utrechsupporters met jouquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:42 schreef radyo het volgende:
[..]
Mischien klinkt het gek, maar ik vind het persoonlijk ongepast om zo te blijven leuren met Di Tommaso als Utrecht zijnde. Het zal vast een goede jongen geweest zijn, maar als hij na 1.5 seizoen was vertrokken ipv gestorven was iedereen hem twee jaar later weer vergeten. Voor zijn familie en medespelers enzo een drama uiteraard, maar ik zie niet in waarom je daar een cultheld van moet maken puur omdat hij een hartaanval kreeg.
Die reden voor het vragen van ¤45, lol.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:56 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Het is vooral het kraagje bij het thuis shirt wat het lelijk maakt. Verder weinig mis mee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 08:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Uit van PSV is wel classy inderdaad. Alleen heeft Umbro blijkbaar een beetje gekke kraagjes volgend seizoen.
Het uitshirt is wel erg geslaagd!quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:17 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dit zouden de nieuwe shirts van PSV zijn, als we alles wat op Twitter gezegd wordt mogen geloven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze 'cult' begint me eerlijk gezegd een beetje de keel uit te hangen.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:56 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Holy crap, en daar moet dan nog een sponsor op ook...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:19 schreef Wopper1 het volgende:
Lazio Roma thuisshirt 2015/2016
[ afbeelding ]
quote:Ter ere van het 115-jarig jubileum heeft de Italiaanse club Lazio Roma een speciaal nieuw thuisshirt op de markt gebracht dat het team van Stefan De Vrij de tweede helft van het seizoen 14/15 zal dragen in de Italiaanse Serie A. Dit Lazio Roma Eagle shirt is gebaseerd op het Lazio thuisshirt van 82/83 en het seizoen 86/87. Dit shirt heeft een witte bovenkant met de herkenbare lichtblauwe Lazio kleur rond de v-hals en polokraag. Deze blauwe kleur is ook gebruikt voor de onderkant van het shirt. Op de borst staat in het donkerblauw de afbeelding van een adelaar die doorloopt als vleugels over de mouwen. Op de linkerborst staat het Lazio logo. Dit nieuwe voetbalshirt 2015 is gemaakt en ontworpen door fabrikant Macron en is na lancering hier te koop. Ook zie je op de foto huidig AZ Alkmaar speler Wesley Hoedt met het nieuwe shirt. Hij speelt vanaf juli 2015 voor de club uit Rome.
Trouwens wel grappig dat Macron claimt het shirt te hebben ontworpen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:16 schreef Dekatria het volgende:
Als je daar nog een sponsor op wilLazio gaat Napoli achterna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |