Een Ersatzstam van de DB met twee locomotieven en een 'gewone' Berlijnstam met twee locs volgens mij.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat pedenlt er nu tussen Deventer en BB dan?
Wat is dat nou weer voor houtjetoutjeoplossingquote:Op woensdag 22 april 2015 10:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een Ersatzstam van de DB met twee locomotieven en een 'gewone' Berlijnstam met twee locs volgens mij.
Ben blij dat je het zegtquote:Op woensdag 22 april 2015 11:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor houtjetoutjeoplossing
En tot Lammenschans wel treinen? Goed idee, maar niet hierquote:Op woensdag 22 april 2015 10:54 schreef Ajaxfan het volgende:
Tijd geleden alweer:twitter:NS_online twitterde op woensdag 22-04-2015 om 10:47:40Leiden Lammenschans-Alphen a/d Rijn: er rijden geen treinen door een defecte spoorbrug. http://t.co/axyyfHaEPO #LdlApn reageer retweet
uiteraard, maar in theorie zouden de omlopen ook tot Amsterdam kunnen gaan als je het combineert met binnenlands mat dat doorrijdt naar Bentheim, rekening houdend met de diverse beperkingen die daar weer aan hangen.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:17 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Je moet iets als je ruzie met de Duitsers hebt..
Neussen?quote:Op woensdag 22 april 2015 12:03 schreef Yreal het volgende:
Ik wil naar neussen. Goedkoopste optie is via venlo voor 20¤ zie ik?
Achja, het is eigenlijk vrij logisch dat ze Deventer kiezen. In Apeldoorn staan ze naast elkaar waardoor je keertijd te kort is of er eigenlijk niet is. Dan heb je Amersfoort waar dat ding lange tijd aan de kant moet, idem voor Hilversum en dan in Amsterdam staan ze weer naast elkaar.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uiteraard, maar in theorie zouden de omlopen ook tot Amsterdam kunnen gaan als je het combineert met binnenlands mat dat doorrijdt naar Bentheim, rekening houdend met de diverse beperkingen die daar weer aan hangen.
En toen?quote:Op woensdag 22 april 2015 12:35 schreef _JdM_ het volgende:
Overigens heeft de trein van 12:17 uit Deventer naar Bentheim gekeerd op spoor 1 te Deventer. Uit Amsterdam kwam een DDZ4 als vervanger ook naar spoor 1. En dat past niet niet...
Leverde slechts een paar minuten vertraging op, aldus ovtijdenquote:
Neuss am Rhein denk ik. Waar ooit de legendarische International trekkers werden gemaakt.quote:
Vanaf waar?quote:Op woensdag 22 april 2015 12:03 schreef Yreal het volgende:
Ik wil naar neuss. Goedkoopste optie is via venlo voor 20¤ zie ik?
Dat doet de IC Enschede-Den Haag van 7:46 al minstens anderhalve week wel in Deventer. Alleen vanmorgen zat ik niet in die trein, dus dan zou dat de uitzondering zijn dat er geen VIRM6-je voor Rotterdam bij aangeplaatst wordt in Deventer...quote:Op woensdag 22 april 2015 08:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is ook achterlijk. Dan prop je al het vee van Enschede-Apeldoorn in een VIRM6 om er pas in Amersfoort een treinstel bij te gooien die er dan in Utrecht weer afgaat![]()
Doe dan in Deventer al koppelen, zoals voorheen ook gedaan werd.
Voortaan dan graag wel weer even plaatsnemen in die trein ja!quote:Op woensdag 22 april 2015 13:34 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat doet de IC Enschede-Den Haag van 7:46 al minstens anderhalve week wel in Deventer. Alleen vanmorgen zat ik niet in die trein, dus dan zou dat de uitzondering zijn dat er geen VIRM6-je voor Rotterdam bij aangeplaatst wordt in Deventer...
NRW-ticket zou ik zeggen, 29 euro voor de hele dag reizen in Nordrhein-Westfalenquote:Op woensdag 22 april 2015 12:03 schreef Yreal het volgende:
Ik wil naar neuss. Goedkoopste optie is via venlo voor 20¤ zie ik?
Je moet het die reizigers ook weer niet teveel naar de zin maken he! Straks willen ze nooit meer uitstappen!quote:Op woensdag 22 april 2015 13:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Voortaan dan graag wel weer even plaatsnemen in die trein ja!
Bronquote:ZWOLLE - De provincie Overijssel heeft drie inschrijvingen ontvangen voor de exploitatie van het Kamperlijntje en de treinritten tussen Zwolle en Enschede.
De bedrijven zijn Syntus, NS Reizigers en Arriva Personenvervoer Nederland B.V.
De komende tijd wortd onder leiding van demissionair gedeputeerde G.J. Kok en z'n mogelijk opvolger (Monique vanHaaf van de VVD wordt genoemd) beoordeeld of de eisen in de aanbesteding wel worden gehaald. Naar verwachting nemen Gedeputeerde Staten begin juni een besluit over de gunning van het treinvervoer voor de komende vijftien jaar. De nieuwe vervoerder gaat in december 2017 van start op beide trajecten. De provincie Overijssel heeft de aanbesteding voor Zwolle-Kampen en Zwolle-Enschede in oktober 2014 in de markt gezet. De NS verzorgt op dit moment, tot eind 2017, het vervoer op beide trajecten.
De provincie Overijssel nam het Kamperlijntje in 2005 van het Rijk over. Het traject Zwolle-Enschede is door de provincie Overijssel in december 2014 van het Rijk overgenomen.
Twee dus want NS moet opbokkenquote:Op woensdag 22 april 2015 14:13 schreef Monopoly het volgende:
Drie gegadigden voor het 'Kamperlijntje'
[..]
Bron
Moeten? Zijn deze lijntjes decentraal geworden? Dan snap ik niet dat NSR heeft meegedaan. Dan zal de krant het wel fout hebben en zal het wel Abellio zijn denk ik.quote:
Een pot natquote:Op woensdag 22 april 2015 14:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moeten? Zijn deze lijntjes decentraal geworden? Dan snap ik niet dat NSR heeft meegedaan. Dan zal de krant het wel fout hebben en zal het wel Abellio zijn denk ik.
Ja. Ik ben er helemaal klaar meequote:
Ja dat staat in dat stuk wat je zelf quoot.quote:Zijn deze lijntjes decentraal geworden?
Ik ook niet.quote:Dan snap ik niet dat NSR heeft meegedaan.
Either way, NS wil geen verlieslatende scholierenlijntjes. En de Heer verhoede dat NS die aanbesteding wint want dan zitten we daar 15 jaar lang met een vervoerder die er een potje van maakt.quote:Dan zal de krant het wel fout hebben en zal het wel Abellio zijn denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |