Wales ga ik over een maand en een dag heen ja. Verzoekjes?quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:53 schreef bork het volgende:
[..]
Je kan er alleen niet met de trein naar toe
Liever een keer Wales of Portugal ofzo.
o, ja dat wist ik, ja je kan Valley Lines voor me checken of dat wat is (S-bahn Cardiff)quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wales ga ik over een maand en een dag heen ja. Verzoekjes?
Llanfairpwllgwyngyll-gogerychwyrndrobwll-llantysilio-gogogoch natuurlijkquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wales ga ik over een maand en een dag heen ja. Verzoekjes?
hmm staat niet direct op het programma. We gaan de Snowdon mountain railway doen en nog zo'n museumbaantje in die hoek. En natuurlijk Het Station met de Lange Naamquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:12 schreef bork het volgende:
[..]
o, ja dat wist ik, ja je kan Valley Lines voor me checken of dat wat is (S-bahn Cardiff)
uiteraard.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Llanfairpwllgwyngyll-gogerychwyrndrobwll-llantysilio-gogogoch natuurlijk
Zolang er nog van die halfbakken dieseltreintjes zonder draaistellen rijden zou ik het niet met een S-Bahn willen vergelijken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:12 schreef bork het volgende:
[..]
o, ja dat wist ik, ja je kan Valley Lines voor me checken of dat wat is (S-bahn Cardiff)
Dat wil nog niet zeggen dat het zo belangrijk is dat ik er heen moetquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het rijdt wel aardig frequent, de uni van Cardiff heeft een IT-afdeling van bijna 500 man en ik ken er behoorlijk wat die forenzen.
Waar ben je ingestapt dan? Apeldoorn?quote:Op woensdag 22 april 2015 08:03 schreef Blistering het volgende:
Vrouw in IC 7:43 Enschede-Den Haag wordt pissig omdat ik op de enige overgebleven plek ga zitten die zij heeft "gereserveerd" voor haar vriendin![]()
Mensen die denken dat ze plekken bezet kunnen houden in de spits
Si. Blijkbaar wordt er nu gekoppeld in Amersfoortquote:
Dat gebeurt jaquote:Op woensdag 22 april 2015 08:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Si. Blijkbaar wordt er nu gekoppeld in Amersfoort![]()
Dat is ook achterlijk. Dan prop je al het vee van Enschede-Apeldoorn in een VIRM6 om er pas in Amersfoort een treinstel bij te gooien die er dan in Utrecht weer afgaatquote:
Ah, duidelijkquote:Op woensdag 22 april 2015 08:44 schreef Mr_Klaasje het volgende:
De Cavelerie kon daar tanks en panstervoertuigen op de trein zetten.
'Kon' omdat ze nu geen tanks meer hennen of omdat de voorzieningen verdwenen zijn? In 't Harde is nog wel zo'n laadperron aanwezigquote:Op woensdag 22 april 2015 08:44 schreef Mr_Klaasje het volgende:
De Cavelerie kon daar tanks en panstervoertuigen op de trein zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |