Zitten die negeressen er nog in?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappig programma ja.
Ja.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zitten die negeressen er nog in?
Daar zou ik wel een paar kamelen voor aan d'r vader gevenquote:
Lekker lachen om zijn eigen grapjesquote:
Lekkere zus.quote:
Die neemt hem zo droog in de bips.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meh, die ene die steeds rechts zit is echt zo'n biatch. Zo'n schreeuwwijf.
Schijtirritant ja, 3e keer al vandaag geloof ikquote:Op woensdag 22 april 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
Iemand heeft weer geen leven.
Cloudflare, alles.
Zou het een teken zijn?quote:Over trouwen gesproken; ik zag vandaag wel een mooie jurk om in te trouwen, een rooie.
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Jeetje, FOK! ging steeds offline toen ik dit wilde posten:
[..]
Zou het een teken zijn?
wow wat een toevalquote:Op woensdag 22 april 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil later als ik groot ben trouwen met iemand met een rode jurk.
Misschien had je hubbie het door en probeert hij nu de site offline te halen.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou het een teken zijn?
Ja misschien, alles om een verbintenis tegen te gaanquote:Op woensdag 22 april 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien had je hubbie het door en probeert hij nu de site offline te halen.
Elflettering heeft ook een rooie jurk, staat hem helemaal niet.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou het een teken zijn?
Dat is wel een beetje hoerig, gewoon doen dus.quote:
Dat heb ik nou ook.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Als FOK! langer dan een half uur offline is draai ik helemaal door.
[ afbeelding ]
Belastingvoordelen.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je eigenlijk gaan trouwen?
Een rode dan?quote:
Weet ik veel. Trekt me ook niet zo, al die poespas.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je eigenlijk gaan trouwen?
'Over de rooie' was dan ook gewoon een topshow, toen was Wendy van Dijk tenminste ook nog gewoon lekker.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo zeg ik dat ook, niks mis mee.
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een paar kamelen voor aan d'r vader geven.
Ik zie een match.quote:Na een succesvol eerste seizoen, komen er in dit tweede seizoen enkele nieuwe gezichten voorbij. Zo maakt de kijker onder andere kennis met de familie Shirali uit het Drentse Hoogeveen. Ruim 25 jaar geleden kwamen vader Hamid en moeder Maryam naar Nederland vanuit Iran. Hij ging werken bij Fokker en zij werd sociaal pedagogisch hulpverlener. Samen met hun dochter Morwarid, die grafisch vormgeving studeert in haar laatste jaar.
Poespas hoeft natuurlijk niet he. Je kunt ook gewoon naar het stadhuis/deelraad en even snel trouwen zonder verder gedoe. Kennis van mij heeft dat ook zo gedaan die vertelde achteraf dat hij even was wezen trouwen.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet ik veel. Trekt me ook niet zo, al die poespas.
"Kennis"quote:Op woensdag 22 april 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Poespas hoeft natuurlijk niet he. Je kunt ook gewoon naar het stadhuis/deelraad en even snel trouwen zonder verder gedoe. Kennis van mij heeft dat ook zo gedaan die vertelde achteraf dat hij even was wezen trouwen.
Lol dat programma keek ik ook weleens met de bridezilla'squote:Op woensdag 22 april 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat ik ook wel een bridezilla zou zijn, sowieso veel roze. Wat natuurlijk niemand anders wil.
Aftrekposten bij je hypotheek toch? Of is dat ook al bij geregistreerd partnerschap?quote:
Ja, ik ken ook iemand die zo getrouwd is. Dan is het echt alleen voor de eventuele (?) belastingsvoordelen enzo.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Poespas hoeft natuurlijk niet he. Je kunt ook gewoon naar het stadhuis/deelraad en even snel trouwen zonder verder gedoe. Kennis van mij heeft dat ook zo gedaan die vertelde achteraf dat hij even was wezen trouwen.
Ik ken ook zo'n stel die dat hebben gedaan, maar die wilden voor zichzelf trouwen en met niemand erbij.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had een eigen zaak denk dat het daar iets mee te maken had. Is al weer een tijdje terug misschien dat het toen wat 'handiger' was om alles te regelen als je getrouwd was.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ik ken ook iemand die zo getrouwd is. Dan is het echt alleen voor de eventuele (?) belastingsvoordelen enzo.
Mijn vader is heel kleinschalig getrouwd, wel met een feest maar niet zo overdreven als het vaak is. Dat lijkt me dan wel weer leuk.
Ik.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
Wie wil er met mij trouwen? ik heb volgend weekend nog niks te doen
Je denkt toch niet dat ik ga klikken he?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:25 schreef Specularium het volgende:
Topic voor Njovelin.
Staan goeie pics.
CUL / BBQ Topic 2013 #6 Het belooft een mooie zomer te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Wat een lastige naam zegquote:
Trouwen hoeft voor mij niet maar ALS dan zou ik het ook zo doen ja. Ik houd sowieso niet van feestjesquote:Op woensdag 22 april 2015 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n stel die dat hebben gedaan, maar die wilden voor zichzelf trouwen en met niemand erbij.
Prima instelling wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |