Ah, Amsterdam, daar kom ik ook nooit.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh daar heb ik hem iig nog nooit gezien![]()
Post volgens mij overal en nergens, ik ken hem uit het Amsterdam topic (en van een meet ooit).
Hij ook al? Komt mooi uit.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zo is hij hier ook terechtgekomen
Hij is nu beledigd, niet vanwege dat Amsterdam maar hij is een 'bekende FOK!ker'quote:Op woensdag 22 april 2015 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, Amsterdam, daar kom ik ook nooit.
Whehe. Ik ben nog niet zo bekend hier, dus geen reden om beledigd te zijn.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is nu beledigd, niet vanwege dat Amsterdam maar hij is een 'bekende FOK!ker'
Noem hem dan ook gewoon bij zijn volledige nicknamequote:Op woensdag 22 april 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is nu beledigd, niet vanwege dat Amsterdam maar hij is een 'bekende FOK!ker'
http://forum.fok.nl/user/history/178193quote:Op woensdag 22 april 2015 22:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe. Ik ben nog niet zo bekend hier, dus geen reden om beledigd te zijn.
Jij weet dus wel wie ik bedoelquote:Op woensdag 22 april 2015 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Noem hem dan ook gewoon bij zijn volledige nickname
Dit ja. Juicyhil ken ik wel ja.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Noem hem dan ook gewoon bij zijn volledige nickname
Iets over naar binnen likkenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:45 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht dat het Juicy wel duidelijk was
Weet al niet meer hoe ik erop kwam eigenlijk
Ik zei dat het juicy was dat Fokker jou gelikt had.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:45 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht dat het Juicy wel duidelijk was
Weet al niet meer hoe ik erop kwam eigenlijk
Wanneer je niet getrouwd bent of geregistreerd partnerschap hebt dan zijn er een aantal situaties en regels waarin je toch elkaars fiscaal partner bent. Je staat samen op 1 adres ingeschreven en je bent aangemeld bij het pensioenfonds van je partner bijvoorbeeld. Of je hebt samen een kind of een samenlevingscontract.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een duurzame huishouding? Wat is dat?
Dat heeft niks met hem te maken volgens mijquote:
Oh jaquote:Op woensdag 22 april 2015 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zei dat het juicy was dat Fokker jou gelikt had.
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heeft niks met hem te maken volgens mijEr was geen likken kan ik me herinneren. Alleen bier.
Het bier smaakt nu ook al prima zo te merkenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zei dat het juicy was dat Fokker jou gelikt had.
Neuh ik zit onderhand voetbal te kijken dus dan ben ik er niet helemaal bij.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Het bier smaakt nu ook al prima zo te merken
Aha, oke. Allemaal serieuze dingen, ga ik onthouden voor later.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Wanneer je niet getrouwd bent of geregistreerd partnerschap hebt dan zijn er een aantal situaties en regels waarin je toch elkaars fiscaal partner bent. Je staat samen op 1 adres ingeschreven en je bent aangemeld bij het pensioenfonds van je partner bijvoorbeeld. Of je hebt samen een kind of een samenlevingscontract.
Klopt, achterhaalt instituut.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig nog geen plannen dus me er ook niet echt in verdiept. Maar het enige voordeel is dus dat het wat minder papierwerk kost als je kinderen krijgt. Niet echt de moeite dus
Is het nog leuk? Eerste helft van Bayern was gisteren wel leukquote:Op woensdag 22 april 2015 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik zit onderhand voetbal te kijken dus dan ben ik er niet helemaal bij.
Ik zag zo'n meisje van de week die kon dat expres doen.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Auw, volgens mij ging mijn schouder net uit de kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |