Dan nog mag je er van uit gaan dat een garage dat dus opmerkt en meldt, dan was er niks aan de hand, paar tientjes extra gerekend en klaar.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik geloof er geen hol van dat die krukassensor door de motorwissel kwijt geraakt is. dat deel heeft er niet in gezeten ten tijde van de motorwissel.
Een garage weet ook niet alles.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog mag je er van uit gaan dat een garage dat dus opmerkt en meldt, dan was er niks aan de hand, paar tientjes extra gerekend en klaar.
Ah ik kijk Herrie in het Hotel. Denk dat ik RR terugkijk dan. Anders mis ik net het laatste stukje van Herrie.quote:
Same herequote:Op dinsdag 28 april 2015 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik kijk Herrie in het Hotel. Denk dat ik RR terugkijk dan. Anders mis ik net het laatste stukje van Herrie.
Yuuup ik ook.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik kijk Herrie in het Hotel. Denk dat ik RR terugkijk dan. Anders mis ik net het laatste stukje van Herrie.
Oh vertel?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:21 schreef BlueMage het volgende:
Ik ga dit wel ff kijken, vooral omdat ik gewoon weet dat die kerel die nu zo anti-alcohol is zelf ook altijd lekker meezoop met de leerlingen.
FOK!ker MPG weet er meer van maar ik heb op het Valuascollege gezeten: klippertocht was gewoon 'n feestje om het einde van de middelbare schooltijd te vieren, er werd uiteraard flink gedronken (tsja jongerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |