Uhhmm, nee. Ik ken al die modellen niet hoorquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
Dago, je geilt zeker ook hard op Kate Upton?
Tettenquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet lelijk maar wel (extreem) overrated.
Tetten tetten tettenquote:
Ja maar niet eens mooie.quote:
Ja, posten die dingen, en snel een beetje.quote:
Maar jij bent ook veel te kieskeurigquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar niet eens mooie.
Snap het gewoon niet, ze heeft ook geen mooi figuur, afleidende pukkel, Oke/prima gezicht.. nee ik zie het echt niet.
Post eens wat in die Titi quiz topicquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, posten die dingen, en snel een beetje.
Ook, maar zij is gewoon hype.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar jij bent ook veel te kieskeurig
Tjaquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook, maar zij is gewoon hype.
Ze heeft het frame van een fattie.
De wát?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Post eens wat in die Titi quiz topic
Titi quiz. Gewoon een spelletje waarbij je moet raden wie de grootste borsten heeft. Op dit moment sta ik op nummer 1quote:
Dat is gewoon gokken. Alleen bij dikke snollen kan je het zekerweten goed hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Titi quiz. Gewoon een spelletje waarbij je moet raden wie de grootste borsten heeft. Op dit moment sta ik op nummer 1
Ik weet niet eens waar ik naar kijkquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is gewoon gokken. Alleen bij dikke snollen kan je het zekerweten goed hebben.
Dat bedoel ik. Echte onzin dus.quote:
Het is leukquote:
Maar dan voel je het meteen :squote:
Balen man.quote:
23:50 hahaha.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe laat heb jij het daar?
AHAHAHAHAHA
quote:
-sausquote:
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:11 schreef richolio het volgende:
Ik ga deze fap- en seksverhalen nooit meer vergeten.
Beter dan die van mij iig.quote:
Dit is engquote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
En daarom stuur ik het naar anderen
Mortiquote:
quote:
Man man manquote:
Hoe is het verder?quote:
http://universesandbox.comquote:
ik heb minder haar op mn hoofd en meer in mn gezichtquote:
Ik heb extreem veel haar op m'n hoofd, en extreem weinig op m'n gezichtquote:Op woensdag 22 april 2015 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb minder haar op mn hoofd en meer in mn gezicht
waxen een optie?quote:
quote:
Zo koud dat het wat uitmaakt wordt het tegenwoordig niet meer.quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 22 april 2015 09:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo koud dat het wat uitmaakt wordt het tegenwoordig niet meer.
Dat kloptquote:
'allo 'alloquote:
Hoiquote:
heyyuquote:
flauwe film was dat ookquote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 10:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Niet gekeken geloof ik. Kijk geen films
okequote:Op woensdag 22 april 2015 10:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb zin in een broodje van subway
Ik ook wel.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb zin in een broodje van subway
ja, eind 80, begin 90 denk ik wel jaquote:
Maar dan moet ik eerst weer een stuk rijden enzoquote:
Welke neem je danquote:Op woensdag 22 april 2015 10:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst weer een stuk rijden enzo
Morgen maar eentje halen dan maar![]()
Spicy italian met alles erop behalve olijven, extra pepertjes, pittige kaas en southwest sausquote:
Brood is goed voorjequote:
Chevyquote:
Welk brood? Sowieso Sesamquote:Op woensdag 22 april 2015 10:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Spicy italian met alles erop behalve olijven, extra pepertjes, pittige kaas en southwest saus![]()
Dat is de mastersub
Alleen met een shitlading kaas, maar ik kan zowel niet tegen brood als tegen vet voer.quote:
Ik raak er verstopt vanquote:
Gewoon witbrood jeweetquote:
Gelukkig is dat niet het enige ontbijtmiddelquote:Op woensdag 22 april 2015 10:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Alleen met een shitlading kaas, maar ik kan zowel niet tegen brood als tegen vet voer.
[..]
Ik raak er verstopt van
Klopt. Maar daar ging het niet over.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet het enige ontbijtmiddel
hmm, dat is best vervelendquote:Op woensdag 22 april 2015 10:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Alleen met een shitlading kaas, maar ik kan zowel niet tegen brood als tegen vet voer.
Wie wat waarquote:
Brood is echter een veelvuldig gebruikt ontbijtmiddelquote:Op woensdag 22 april 2015 10:55 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar ging het niet over.
Je moet brood ook niet in je poes doen.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
[..]
Ik raak er verstopt van
Ja, dat doe ik.quote:
Geen idee, kan me ook niet zoveel schelen eigenlijk.quote:
Ja, want kaastosti's zijn ziek lekker.quote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Brood is echter een veelvuldig gebruikt ontbijtmiddel
Vudel eet geen brood.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je moet brood ook niet in je poes doen.
quote:Op woensdag 22 april 2015 10:57 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik.
Thee
[..]
Geen idee, kan me ook niet zoveel schelen eigenlijk.
[..]
Ja, want kaastosti's zijn ziek lekker.Maar dan zwel ik helemaal op en ben ik zwanger van een klein kaastostitje.
Het is hontquote:
Als ik binnenkom heb ik meestal m'n motorpak nog aan. Gaat ie altijd in m'n handschoenen happen.quote:
quote:
Dat is schattigquote:Op woensdag 22 april 2015 11:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als ik binnenkom heb ik meestal m'n motorpak nog aan. Gaat ie altijd in m'n handschoenen happen.
Laat maar komenquote:
Mijn kooiker laat niks meer van die terriër heelquote:Op woensdag 22 april 2015 11:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Roep je nu maar deze terriër sloopt je
quote:Op woensdag 22 april 2015 02:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://universesandbox.com
Die is tof, kan je het universum aanpassen enzo, massa's en snelheden en dichtheden van planeten en sterren
Als ze helemaal op je springen en gaan blaffen voel ik me niet op m'n gemakquote:
Die van ons wil met iedereen vrienden zijn.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn kooiker laat niks meer van die terriër heel
nawhquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 22 april 2015 11:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die van ons wil met iedereen vrienden zijn.
Dan zijn ze vaak juist blijquote:Op woensdag 22 april 2015 11:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ze helemaal op je springen en gaan blaffen voel ik me niet op m'n gemak
Ik had vroeger een zwarte labrador, die was blij, no matter what.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Herkenbaar
Vooral als er wat te bikken valt te halen
Oké, dat is waar.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:07 schreef RadioSlut het volgende:
Maar alle beestjes vinden jou liev Dus dat telt niet echt
ohquote:Op woensdag 22 april 2015 11:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan zijn ze vaak juist blij
[..]
Ik had vroeger een zwarte labrador, die was blij, no matter what.
Echt iets van 10 jaar geleden had de zus van mn stiefpa (tante dus) een hond, die had op het eerste gezicht al een grafhekel aan mij.quote:
Hier wakker van wordenquote:
Lekker wakker worden zo hoor, op de fiets naar m'n werkquote:Op woensdag 22 april 2015 11:09 schreef Lt.Surge het volgende:
Hier wakker van worden Wel chill nummer though.
Speciaal voor jou.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:09 schreef Lt.Surge het volgende:
Hier wakker van worden Wel chill nummer though.
niet allemaalquote:
Daar wordt je toch niet wakker vanquote:
Sorryquote:Op woensdag 22 april 2015 11:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar wordt je toch niet wakker van
Nachtlicht kan toch ook gewoon.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:15 schreef RadioSlut het volgende:
P
[..]
Parkieten hebben toch daglicht nodig?
Parkieten wel, wietparkieten niet.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:15 schreef RadioSlut het volgende:
de Psittaciformes canabis nietquote:Op woensdag 22 april 2015 11:15 schreef RadioSlut het volgende:
P
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben 's ochtends ook een prutser maar helaas organiseert de uni 's nachts geen colleges
Doe ik ook, maar is niet echt collegiaal.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:17 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Oordopjes zou toch geen probleem moeten zijn?
Ik kom zelden te laat. Te veel discipline voor.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:17 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Om 8 uur al naar school moeten
Heb de afgelopen week alle dagen de eerste en het tweede uur gemist, gvd
Leen mij een beetje discipline?quote:Op woensdag 22 april 2015 11:18 schreef Amoeba het volgende:
Ik kom zelden te laat. Te veel discipline voor.
Je komt er om te werken, niks meerquote:Op woensdag 22 april 2015 11:18 schreef politiekman het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar is niet echt collegiaal.
geef dan wat aan mij, ik begin de mijne juist te verliezen.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kom zelden te laat. Te veel discipline voor.
Kakquote:Op woensdag 22 april 2015 11:18 schreef politiekman het volgende:
[..]
Leen mij een beetje discipline?
Makkiequote:Op woensdag 22 april 2015 11:18 schreef RadioSlut het volgende:
Zie nu net dat ik vanmiddag een rekentoets heb. Meh.
Wat voor rekentoets?quote:Op woensdag 22 april 2015 11:18 schreef RadioSlut het volgende:
Zie nu net dat ik vanmiddag een rekentoets heb. Meh.
Wat voor school doe je?quote:Op woensdag 22 april 2015 11:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
[..]
Is met het omrekenen van eenheden enzo, niet echt mijn ding helaas
Ben ik ook slecht inquote:Op woensdag 22 april 2015 11:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Met liters, kubieke decimeters en andere eenheden dus
Ik kan wel gruwelijk slecht opstaan, daarom zet ik m'n wekker veels te vroeg.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Je komt er om te werken, niks meer
[..]
geef dan wat aan mij, ik begin de mijne juist te verliezen.
Zit nu in de eerste van MBO4.quote:
Maar jij hoeft niet die achterlijke sommen te makenquote:
Gewoon er uit komen, en meteen hun nummer vragen.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:21 schreef Amoeba het volgende:
Ik kan wel gruwelijk slecht opstaan, daarom zet ik m'n wekker veels te vroeg. Zit je hier een potje te kleien komen er vrouwen het toilet binnen. Kan ik weer wachten tot die weg zijn. Discretie verdomme.
Voor school of voor werk?quote:Op woensdag 22 april 2015 11:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Daar gaat het al fout hier, aangezien ik veel slaap nodig heb en dus niet vroeg de wekker kan zetten, omdat ik simpelweg toch weer in slaap flikkerquote:Op woensdag 22 april 2015 11:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kan wel gruwelijk slecht opstaan, daarom zet ik m'n wekker veels te vroeg.
Zit je hier een potje te kleien komen er vrouwen het toilet binnen. Kan ik weer wachten tot die weg zijn.
Discretie verdomme.
quote:Op woensdag 22 april 2015 11:21 schreef RadioSlut het volgende:
Maar jij hoeft niet die achterlijke sommen te maken
Zo hoort hetquote:Op woensdag 22 april 2015 11:22 schreef politiekman het volgende:
[..]
Gewoon er uit komen, en meteen hun nummer vragen.
Schoolquote:
oh, eitjequote:Op woensdag 22 april 2015 11:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemaakt vorige maand, krijg ergens vandaag of morgen de uitslag.quote:
Oh, wij doen het online, en je kunt daarna meteen de uitslag zien.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik ook gemaakt vorige maand, krijg ergens vandaag of morgen de uitslag.
Hoe oud ben jequote:Op woensdag 22 april 2015 11:21 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zit nu in de eerste van MBO4.
[..]
Maar jij hoeft niet die achterlijke sommen te maken
Die toets is altijd online, wij konden niet de uitslag zien.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Oh, wij doen het online, en je kunt daarna meteen de uitslag zien.
als het online kan, doe ik het wel evenquote:
rare shitquote:Op woensdag 22 april 2015 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die toets is altijd online, wij konden niet de uitslag zien.
Dat kanquote:Op woensdag 22 april 2015 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het online kan, doe ik het wel even
oh geeft niet, ben al lang blij dat je aan school doetquote:
dus dan moet ik een 9 of 10 voor je halen?quote:Op woensdag 22 april 2015 11:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat kan
Het voordeel is wel, als ik het goed begrepen heb, dat als je het hoogste niveau hebt dat je volgend jaar geen rekenen meer hoeft te volgen.
Ik ookquote:Op woensdag 22 april 2015 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oh geeft niet, ben al lang blij dat je aan school doet
Nee, een voldoende. Al denk ik dat ik dat zelf ook wel kanquote:Op woensdag 22 april 2015 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus dan moet ik een 9 of 10 voor je halen?
3F? zegt me niks..quote:Op woensdag 22 april 2015 11:29 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Nee, een voldoende. Al denk ik dat ik dat zelf ook wel kanZit al op het hoogste niveau (3F)
2F is vmbo en 3F is havo/vwo.quote:
Ja, kan niet meer praten helaas. Lang leve het toetsenbord.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:31 schreef wietparkiet het volgende:
he radioslut heb je al de kyliejennerchallenge gedaan?
je hoeft toch niet te pratenquote:Op woensdag 22 april 2015 11:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, kan niet meer praten helaas. Lang leve het toetsenbord.
Nee met naar buiten komenquote:Op woensdag 22 april 2015 11:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met geëmancipeerde vrouwen?
ja echt strontirritant dat
Ik wist niet dat je ook met katten kon praten, crazy cat-ladyquote:Op woensdag 22 april 2015 11:36 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb toestemming van mijn man om buiten te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
quote:Op woensdag 22 april 2015 11:37 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook met katten kon praten, crazy cat-ladyDat kan ik jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaleidoscopiklimax
Tuigquote:Op woensdag 22 april 2015 11:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja beetje dealen op de hoek van de straat ditdat
Houd je waffel manquote:Op woensdag 22 april 2015 11:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
If you ain't know nothing boy you better know that you have to respect my shooters
Ik ben voor stengelquote:Op woensdag 22 april 2015 11:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat stengel wel 2x nadenkt
tss beste vermaak is leedvermaak?quote:Op woensdag 22 april 2015 11:44 schreef politiekman het volgende:
Ik kies geen kant, ik kijk alleen maar.
Uiteraard!quote:Op woensdag 22 april 2015 11:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
tss beste vermaak is leedvermaak?
oh nee mijn internetreputatie wat doe jequote:Op woensdag 22 april 2015 11:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Blaas maar niet zo hoog van de toren want je stelt weinig voor.
Een blauwe?quote:Op woensdag 22 april 2015 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik vind waffel zo'n grappig woord.
Je hebt geen streetrepquote:Op woensdag 22 april 2015 11:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nee mijn internetreputatie wat doe je![]()
ba dum tss..quote:
Nee het woord.quote:
Ik bedoel alleen dat je niet zo'n grote man bent als je je voordoet.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja dan kom ik niet buiten enzo
daar had je lang voor nodigquote:Op woensdag 22 april 2015 11:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen dat je niet zo'n grote man bent als je je voordoet.
Daar hou je dus geen fier gevoel aan over.quote:
quote:
Ik ben er al een tijdje verslaafd aanquote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje verslaafd aan![]()
Dit dan?
quote:Op woensdag 22 april 2015 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje verslaafd aan![]()
Dit dan?
Beter doe je dan ook wat minder arrogant op FOK!. Je typetje begint oud te worden.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is geen geheim dat ik niet zo ben irl
Nog niet eens zo heel verschrikkelijk. Kan het zowaar aanhoren.quote:
nouuuuuu neequote:Op woensdag 22 april 2015 12:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Beter doe je dan ook wat minder arrogant op FOK!. Je typetje begint oud te worden.
Satchmoquote:
Was mijn opa een beetje fan van.quote:
Hoihoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |