SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Hey Joe.quote:
Met mezelf bedoel ikquote:
Wel als dat dat ten koste gaat van mijn stunning reputation jwzquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik over het algemeen schijt aan.
Slechts een tongzoen kan al worden gezien als verkrachting. Het draait om de penetratie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan kon ik weten of ik panda punten kon scorenDus het telt ook
Oh nee, dat is geen tijgerpunt waardquote:
Ga ze maar eens in actie bekijken. Dan zul je zien dat de associatie met panda's totaal onterecht is.quote:
quote:
hihihi penetratiequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slechts een tongzoen kan al worden gezien als verkrachting. Het draait om de penetratie.
Einde verhaal. Ik ga mee in de preutse SC
Buitenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is de raarste/apartste plek waar jullie hebben gefapt/seks gehad?
Vrouwentoilet op een camping. Denk ik. Wellicht komt er nog een andere herinnering naar boven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
penertratiequote:
Ik heb ooit een meisje gevingerd op de terugweg van een excursie in Duitsland. In de bus.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Nice.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb ooit een meisje gevingerd op de terugweg van een excursie in Duitsland. In de bus.
Bubbelbad in de thermen/sauna hier.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten
En in een bubbelbad-achtig iets in een zwembad
In bed, in de missionarispositie, met het licht uit. Met mijn vrouw, met het doel om kinderen te krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ssttt.Dat weten ze hier niet.
Ik moest lachenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In bed, in de missionarispositie, met het licht uit. Met mijn vrouw, met het doel om kinderen te krijgen.
daar gaat je maagdenpositiequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In bed, in de missionarispositie, met het licht uit. Met mijn vrouw, met het doel om kinderen te krijgen.
Nice.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
Ohja en op de achterbank bij mijn vriendin d`r ouders
In de bioscoop op de fokmeeting?quote:
Toen Juicyhil voor me en Puala achter me zat? Nee.quote:
Onmogelijk zonder op te vallenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat ik daar nou na al die films niet aangedacht heb
dat zou zo fucking geniaal zijn
Met Snow?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat ik daar nou na al die films niet aangedacht heb
dat zou zo fucking geniaal zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
In het biecht hokje van de pastoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
[..]Awesome.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
[..]Dit vind ik toch best een strakke actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]haha gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zit je toch altijd samen in?
En dan moet je haast wel betrapt zijn
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Niet meer tegenwoordig trouwensquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slechts een tongzoen kan al worden gezien als verkrachting. Het draait om de penetratie.
Einde verhaal. Ik ga mee in de preutse SC
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:36 schreef Fera het volgende:
Ik zou nog wel seks in een lift willen hebben.
En vliegtuig, dan mag je bij die ene clubquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:36 schreef Fera het volgende:
Ik zou nog wel seks in een lift willen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zou kijkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fokkers durven toch niets te zeggen
[..]
ja uiteraard
tuurlijk niet, gewoon op alarmknop drukkenquote:
Gewoon stilzetten.quote:
Mile Highquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En vliegtuig, dan mag je bij die ene club
Waarschuwing: niet-preutse inhoudwauw fera, deze infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschuwing: niet-preutse inhoudRomantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarschuwing: niet-preutse inhoudDat moet in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Vandaar ook de spoiler.quote:
Fl is gelijk aan het rukkenquote:
Tere zieltjes hier.quote:
Was wel een vaste partner.quote:
Heppie tochquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Tere zieltjes hier.
[..]
Was wel een vaste partner.
Waarschuwing: niet-preutse inhoudIn een stoptrein is veel leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Was niet Heppie.quote:
Waarschuwing: niet-preutse inhoudsletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ook wel debiel zijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:38 schreef Paxcon het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)langer-verkrachting/ speciaal voor LR
Waarom? Ik had een relatie.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:38 schreef Paxcon het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)langer-verkrachting/ speciaal voor LR
Waarom zou je kritiek hebben op die stelling.quote:Met de uitspraak komt de Hoge Raad terug op zijn eerdere oordeel dat ieder seksueel binnendringen van het lichaam, dus ook een tongzoen, moet worden gezien als verkrachting. Op dat oordeel was kritiek.
quote:
Veel plezier met elkaarquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:40 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou je kritiek hebben op die stelling.
Omdat je niet verkracht wordt door een gedwongen tongzoenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:40 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou je kritiek hebben op die stelling.
Ja. Maar er lag een jas over mijn schoot, dus het viel niet erg op.quote:
Oké.quote:
Vind ik welquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je niet verkracht wordt door een gedwongen tongzoen
Daarom ook zorgen dat niemand het ziet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:41 schreef JanCees het volgende:
Als ik dat zie gebeuren in de trein dan geef ik ze toch een tik dat wil je niet weten
Nah, onheus bejegend. Hooguit aangerand. Echt niet verkrachtquote:
nee gewoon niet doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom ook zorgen dat niemand het ziet.
wel opwindend het kunnen betrapt worden of nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar er lag een jas over mijn schoot, dus het viel niet erg op.
Waar valt het dan wel onder? Alleen waarom zou je voor strafvermindering willen pleiten, zoiets is uberhaupt niet goed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je niet verkracht wordt door een gedwongen tongzoen
Moet jij weten.quote:
Precies.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wel opwindend het kunnen betrapt worden of niet
Dus jij zou dezelfde strafeis hanteren voor seks als voor een tongzoen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Waar valt het dan wel onder? Alleen waarom zou je voor strafvermindering willen pleiten, zoiets is uberhaupt niet goed.
Het is ook eigenlijk geen verkrachting nee
Het was niet in het spitsuur zeg maar dus ik was die hele berg af geskied en er was helemaal geen rij ofzo, dus zat daar alleen. En ja, soms dan ehh.. tja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha gvd
Daar zit je toch altijd samen in?
En dan moet je haast wel betrapt zijn
Je houdt toch ook je stokken vast?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was niet in het spitsuur zeg maar dus ik was die hele berg af geskied en er was helemaal geen rij ofzo, dus zat daar alleen. En ja, soms dan ehh.. tja.
hehequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je houdt toch ook je stokken vast?![]()
Ja jij een andere stok maar oke
Deze man.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is er mis met iemand vingeren in de trein
bekrompen mensen jullie
Hm, je maakt het me moeilijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij zou dezelfde strafeis hanteren voor seks als voor een tongzoen?
ben zelf niet zo voyeuristisch ingesteld tbh, wel redelijk gesteld op mn privacy, maar lekker boeiend wat anderen doenquote:
Waar laat je dan je melk? Dat lijkt me vervelendquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was niet in het spitsuur zeg maar dus ik was die hele berg af geskied en er was helemaal geen rij ofzo, dus zat daar alleen. En ja, soms dan ehh.. tja.
Omdat het onzin isquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Hm, je maakt het me moeilijk.
Ik ga even wat drinken halen.
Vervelende boarders onderspuitenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Waar laat je dan je melk? Dat lijkt me vervelend
Goede vraag welquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:45 schreef richolio het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:45 schreef richolio het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]ah gadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Voyeuristisch is als je graag kijkt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben zelf niet zo voyeuristisch ingesteld tbh, wel redelijk gesteld op mn privacy, maar lekker boeiend wat anderen doen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb nog de fantasie om een keer naakt in een boom te klimmen, op een tak te gaan staan en dan te fappenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
Zou ik nu nooit meer doen hoor. Is al heel wat jaren terug.
ohquote:
exhibitionistischquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh
hoe heet dat dan? is niet zo mijn cup of tea dusja ben niet goed bekend met deze terminologie. Kijken vind ik niet zo'n probleem
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog de fantasie om een keer naakt in een boom te klimmen, op een tak te gaan staan en dan te fappen![]()
Weet niet waarom..
heb je nog gewed?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb nog een keer de fantasie om een keer mijn zolderkamer uit te komen en de wereld om me heen te zien
dank je fokkiequote:
Neinquote:
Nee hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dank je fokkie
jij bent echt slim
Die heeft ie dan in zijn handquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
moet wel een dikke tak zijn anders val je eraf.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Die heeft ie dan in zijn handdie tak
Oh.. ik dacht even dat je mij zwaarlijvig noemde.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jouw plekken zijn best leuk, dus het mag welquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog wel een plek, maar weet niet of jullie het aankunnen om te horen
Ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
Een dikke tak?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Die heeft ie dan in zijn handdie tak
Op de top van de Mount Everest.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog de fantasie om een keer naakt in een boom te klimmen, op een tak te gaan staan en dan te fappen![]()
Weet niet waarom..
Fokkie zei 't al zie ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh
hoe heet dat dan? is niet zo mijn cup of tea dusja ben niet goed bekend met deze terminologie. Kijken vind ik niet zo'n probleem
niet iedereen heeft een klein takje alsquote:
Nah, slecht voor m'n FOK! image.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Jouw plekken zijn best leuk, dus het mag wel
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dacht al dat je dat zou gaan denkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh.. ik dacht even dat je mij zwaarlijvig noemde.
Ik altijd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dacht al dat je dat zou gaan denkenmaar nee je bent niet dik (denk ik).
Dudequote:Op zondag 24 augustus 2014 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
En er zijn FOK!kers die ook op die school zaten en les hebben gehad in hetzelfde computerlokaal.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan is het meteeen de laatste keer geweest
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
En er zijn FOK!kers die ook op die school zaten en les hebben gehad in hetzelfde computerlokaal.
O kut, wat zeg ik nu.quote:
Ik heb nooit in de klas gefapt maar hem wel vaak aangeraaktquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
Godver, de ene na de andere beledigingquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je bent een schriele zolder kamer auti toch?
Jullie waren zeker dikke maatjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:56 schreef FL_Freak het volgende:
ik zat ooit bij DJ-davy-v in de klas, dat was echt fantastisch.
ooit moet je risico's nemen in het levenquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godver, de ene na de andere beledigingen dan afvragen waarom ik nooit doe meeten.
What?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
VA had een keer een filmpje gestuurd over een chick bij hem op school wat een filmpje had gemaakt waarop ze zich vingerde in de mediatheek met een dildo incl squirtend klaarkomen op het tapijt
Terwijl je leerlingen achter haar zag zitten
Wat, op je 14 nog geen manjuice?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was toen 14 denk, had nog niet eens liefdesnectar dus dat probleem had ik nietWas ook in de pauze dan zaten die lokalen op slot, maar ik kon er wel in komen. (of is het inkomen?)
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niet iedereen heeft een klein takje als
naja, laat maar
Wtf.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
VA had een keer een filmpje gestuurd over een chick bij hem op school wat een filmpje had gemaakt waarop ze zich vingerde in de mediatheek met een dildo incl squirtend klaarkomen op het tapijt
in Tilburg en Rosmalen cirkelt ook zo'n filmpje rond met een deobusquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
What the fuck?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
mwa wist toen niet eens dat hij dat was. Wist het pas jaar erna ofzo
Echt he, ook echt lang nogquote:
Ik denk het, of ik had het wel. Maar dan weet ik niet hoe ik dat heb opgelost.quote:
Beter dat VA deze keer rond stuurt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Was je niet bang dat er iemand binnen zou komen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
Godver, allemaal leuk en aardig dat windows 8 maar hoe krijg ik Chrome incognito bij start
ALT + F4 indrukken, nieuw incognito tabquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
Godver, allemaal leuk en aardig dat windows 8 maar hoe krijg ik Chrome incognito bij start
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
Haha sukkolquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:01 schreef Albanus het volgende:
Hierbij steek ik een lichtje op voor de jongen die zich liet verleiden tot grote uitspraken en daar een maand de hinder van moet ondervinden. Een bevlogen jongen die heel goed wist wat hij zei. Ajax puntenverlies is ik weg.
RIP JR.
Groeten,
Ajacied422.
Ik ben geen VAquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kim Holland zat bij jou op school?
oh moet je even system32 verwijderenquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
WTF. Hoe doe je dat?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ALT + F4 indrukken, nieuw incognito tab
Nah... had m'n broek niet op m'n enkels ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Was je niet bang dat er iemand binnen zou komen?
VoornaamAchternaam heet de beste jongen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat of wie VA is
Ik ben niet achterlijk ofzo maar ik had het vanmiddag al ingesteld, had ik bij start gewone en incognito maar nu is die incognito weer weg...quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh moet je even system32 verwijderen
Nee, natuurlijk nietquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh moet je even system32 verwijderen
Oh je gaat voor de 2 maanden?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:03 schreef Albanus het volgende:
[..]
Niet iedereen is een ongeëvenaard genie zoals jij.
Hoezo?quote:
Oh, dacht dat je een ban had, zag iets van een post voorbij komen over ban maanden verlaten en je naamquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:05 schreef Albanus het volgende:
[..]
Hoezo?
Moet ik even inloggen op mijn account of moet ik je de moeite besparen?
Fappen op vreemde plekkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:05 schreef richolio het volgende:
Jongens, wat zal ik eens doen met mijn leven?
Fappen in de Eiffeltoren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:05 schreef richolio het volgende:
Jongens, wat zal ik eens doen met mijn leven?
''Groeten, Ajacied422'', pittig.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je een ban had, zag iets van een post voorbij komen over ban maanden verlaten en je naam
Doet mij denken aan die docu over objectum sexualsquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die docu over objectum sexualsdat wijf geilde op de eifeltoren, ging ze met der blote kut er tegen aan rijden
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die docu over objectum sexualsdat wijf geilde op de eifeltoren, ging ze met der blote kut er tegen aan rijden
Lol whutquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha, dit vinden alleen mannen leukquote:
Echt grappig die docu, een zo'n vrouw ging op straat innig staan zoenen met de muur van haar favoriete gebouwquote:
Ik ga al weg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Haha, dit vinden alleen mannen leuk
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt grappig die docu, een zo'n vrouw ging op straat innig staan zoenen met de muur van haar favoriete gebouw
quote:
Weet je nog wat leuks om te luisteren?quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je nog wat leuks om te luisteren?
Kut.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:11 schreef richolio het volgende:
Ik ga deze fap- en seksverhalen nooit meer vergeten.
Laat me even zoeken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je nog wat leuks om te luisteren?
Geef de kat maar weer de schuld.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
Loopt m'n kat over m'n volumeregelaar, hele buurt wakker
over fapverhalen gesprokenquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:11 schreef richolio het volgende:
Ik ga deze fap- en seksverhalen nooit meer vergeten.
Ik ben daar best wel voor in ja.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
over fapverhalen gesproken
Wil je nog een leuk verhaal over maden horen?
geil jij op maden?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
over fapverhalen gesproken
Wil je nog een leuk verhaal over maden horen?
Ken je dat verhaal niet?quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
21 keer geluisterd:
[ afbeelding ]
Dat album had ik ooit op m'n iPod. Toen had ik een keer kutdag, heb ik dat album opgezet, alle nummers gejanken en toen heb ik hem eraf gegooidquote:
Ik heb ADD wat betreft song lyricsquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat album had ik ooit op m'n iPod. Toen had ik een keer kutdag, heb ik dat album opgezet, alle nummers gejanken en toen heb ik hem eraf gegooidVeel te droevig joh.
Alleen de melodieën al.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ADD wat betreft song lyricsik let nooit goed op de teksten en helemaal niet als het symbolisch gaat worden
Wel gaaf ja, maar ik moest toen van janken, het werd me gewoon te veelquote:
Dat heb ik nooit. Alleen bij een begravenis dan is het de muziek die mij breekt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel gaaf ja, maar ik moest toen van janken, het werd me gewoon te veel
Want Hostagee of Love is zo zielig, of Burberry Bluequote:Op maandag 25 augustus 2014 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat album had ik ooit op m'n iPod. Toen had ik een keer kutdag, heb ik dat album opgezet, alle nummers gejanken en toen heb ik hem eraf gegooidVeel te droevig joh.
Weet ik niet, lette niet op de teksten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Want Hostagee of Love is zo zielig, of Burberry Blue
I`m just a kid and life is a nightmarequote:Op maandag 25 augustus 2014 00:27 schreef richolio het volgende:
I woke up, it was 7
I waited 'til 11
Just to figure out that no one would call
Nobody cares, cause I'm alone and the world is having more fun than mequote:Op maandag 25 augustus 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I`m just a kid and life is a nightmare
En hard ook.quote:
Ik hoop dat die intercity past danquote:
10/10quote:
Dus jij bent diegene in dat filmpje die ik steeds tegenkom.quote:
Is dit de vuurtoren van Den Helder?quote:
Welk filmpje?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus jij bent diegene in dat filmpje die ik steeds tegenkom.
Je valt wel op oude palen? (137 jaar)quote:
Mag ik hier niet posten.quote:
Yup, heb er ook een UI van.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit de vuurtoren van Den Helder?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zal mijn paal eens tegen jou schuren
Jezus, niet zo direct!quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zal mijn paal eens tegen jou schuren
Ik ben geen pedo natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je valt wel op oude palen? (137 jaar)
Santana?quote:
Ben wel eens in die van Schiermonnikoog geweestquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yup, heb er ook een UI van. [ afbeelding ]
quote:
Die van Den Helder is dicht sinds eind vorige eeuw vanwege dat als ie onderaan in de fik vliegt je niet meer eruit kanquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben wel eens in die van Schiermonnikoog geweest
Trustenquote:
Truste.quote:
Slaap zacht.quote:
Ik ga niet wegquote:
hey schatj ja alles is goed beetje last van kater nogquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga niet weg
tyron bby alles goed? <3
Christian was weer goed bezig vandaag
Omdat het kan, gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
stijn wrm post je opeens met andere account
hahahahaha jongens moet je eens kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:41 schreef Albanus het volgende:
[..]
Omdat het kan, gewoon omdat het kan.
XDXDquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahaha jongens moet je eens kijken
albanus
ANUS
hahahahahaha
albANUS
haha
Trusten.quote:
Ga een nieuwe serie beginnen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:42 schreef Albanus het volgende:
Even kijken of er nog iets boeiends is wat ik kan downloaden.
quote:
Ja, dacht ik ook al aan. Maandje geleden True Detective afgerond en sindsdien niets meer gekeken.quote:
Mietjes.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:44 schreef richolio het volgende:
Wat zijn we allemaal aardig tegen elkaar zeg vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |