Ja, eigenlijk wel, hè? Ik was aanvankelijk niet zo enthousiast. Maar ik moet gewoon niet zo zeiken. Ben een verwend snotjong aan het worden, geloof ik.quote:
Echt een prima plaat. De goede nummers vind ik steeds leuker en de zwakke nummers groeien ook.quote:
Sting schijnt wel een paar leuke liedjes gemaakt te hebben. Weet niet zeker.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:00 schreef Beregd het volgende:
Ik ga deze zomer opnieuw naar les eurockéennes in Belfort, FR. Nu moet ik wel zeggen dat de affiche wat tegenvalt in vergelijking met de vorige keer. Maar misschien zien jullie nog verborgen pareltjes op de affiche?
http://www.eurockeennes.fr/programmation/
Ken the The Dø al?quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:00 schreef Beregd het volgende:
Ik ga deze zomer opnieuw naar les eurockéennes in Belfort, FR. Nu moet ik wel zeggen dat de affiche wat tegenvalt in vergelijking met de vorige keer. Maar misschien zien jullie nog verborgen pareltjes op de affiche?
Ach, je bent zelf kenner genoeg om een selectie te maken volgens mijquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:58 schreef methodmich het volgende:
Bedankt allemaal voor de vele suggesties voor de Beck-compilatie. Al wordt het er daardoor niet makkelijker op, maar goed, dat geeft niet.
Ja, dat speelt ie nog welquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:06 schreef Beregd het volgende:
van naam, nooit naar geluisterd, zal ik eens proberen.
Sting, speelt die nog wat Police-werk live eigenlijk, of enkel van dat saaie gedoe van zijn recentere soloplaten...
Sleaford Modsquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:00 schreef Beregd het volgende:
Het album is gelekt! Ben benieuwd, al is het er vandaag niet echt het weer voorquote:Op woensdag 15 april 2015 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Binnen een maand de nieuwe Best Coast. Maar dat is nog niet nu dus.
Rae Sremmurd!quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:00 schreef Beregd het volgende:
Ja, maar ik vind het altijd leuk om andere meningen te horen. Misschien zag ik wel een nummer enorm over het hoofd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ach, je bent zelf kenner genoeg om een selectie te maken volgens mij
Diverse nummers doen me qua mood nogal denken aan het (geweldige) solo-album dat Damon Albarn vorig jaar uitbracht.quote:
Eens, die zelfspot ook in zijn bindteksten, heerlijke manquote:Op zondag 26 april 2015 01:24 schreef Slobeend het volgende:
De live plaat van Ryan Adams in de Carnegie Hall
Ik ga hem eerst op Pitch zien, wacht dat wel even denk ik afquote:Op maandag 27 april 2015 16:55 schreef Xrenity het volgende:
Jamie XX 22 oktober in Paradiso
Ben benieuwd of dat de moeite is
Jamie XX is een beste baas live.quote:Op maandag 27 april 2015 16:55 schreef Xrenity het volgende:
Jamie XX 22 oktober in Paradiso
Ben benieuwd of dat de moeite is
Ik twijfel een beetje, maar ik denk dat ik dit ook ga doen.quote:Op maandag 27 april 2015 19:53 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik ga hem eerst op Pitch zien, wacht dat wel even denk ik af
quote:Op maandag 27 april 2015 18:08 schreef methodmich het volgende:
Mensen! Welke 'indiesong' moeten Willem-Alexander en Máxima als het aan jullie ligt echt draaien vandaag? Uiteraard wel toepasbaar op het thema 'koningsdag'!
Nu moesten ze het doen met Nielson. Ook leuk, maar dat moet toch beter kunnen?
Ik trap af met:
Ja ik zie m daar ookquote:Op maandag 27 april 2015 19:53 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk behoorlijk proppen in de gashouder.quote:Op maandag 27 april 2015 19:53 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Johnny Marr-esque soloquote:
Waardeloos jaquote:Op maandag 27 april 2015 11:42 schreef Felagund het volgende:
En de nieuwe Portico (Quartet) is kut (tot nu toe).
Fijn album idd.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:35 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben trouwens het nieuwe album van de Noorse Susanne Sundfør aan het luisteren en die is verdomd fijn
En?quote:
Nog niet geluisterd ga ik zo doenquote:
Wist niet eens dat er een nieuwe was.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:07 schreef Norrage het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van de nieuwe Built To Spill???
Je loopt een beetje achter he dit jaarquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er een nieuwe was.
Ik was een maand op vakantie. Daarvoor liep ik ook al een maand achter. Dus eigenlijk is het bij mij nog februari.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter he dit jaar
Ben je al eens gepromoveerd?quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik was een maand op vakantie. Daarvoor liep ik ook al een maand achter. Dus eigenlijk is het bij mij nog februari.
Zulke vragen stel je niet aan een promovendus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zulke vragen stel je niet aan een promovendus.
Je bent wel doctor, andûrs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |