Ja, maar ik vind het altijd leuk om andere meningen te horen. Misschien zag ik wel een nummer enorm over het hoofd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ach, je bent zelf kenner genoeg om een selectie te maken volgens mij
Diverse nummers doen me qua mood nogal denken aan het (geweldige) solo-album dat Damon Albarn vorig jaar uitbracht.quote:
Eens, die zelfspot ook in zijn bindteksten, heerlijke manquote:Op zondag 26 april 2015 01:24 schreef Slobeend het volgende:
De live plaat van Ryan Adams in de Carnegie Hall
Ik ga hem eerst op Pitch zien, wacht dat wel even denk ik afquote:Op maandag 27 april 2015 16:55 schreef Xrenity het volgende:
Jamie XX 22 oktober in Paradiso
Ben benieuwd of dat de moeite is
Jamie XX is een beste baas live.quote:Op maandag 27 april 2015 16:55 schreef Xrenity het volgende:
Jamie XX 22 oktober in Paradiso
Ben benieuwd of dat de moeite is
Ik twijfel een beetje, maar ik denk dat ik dit ook ga doen.quote:Op maandag 27 april 2015 19:53 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik ga hem eerst op Pitch zien, wacht dat wel even denk ik af
quote:Op maandag 27 april 2015 18:08 schreef methodmich het volgende:
Mensen! Welke 'indiesong' moeten Willem-Alexander en Máxima als het aan jullie ligt echt draaien vandaag? Uiteraard wel toepasbaar op het thema 'koningsdag'!
Nu moesten ze het doen met Nielson. Ook leuk, maar dat moet toch beter kunnen?
Ik trap af met:
Ja ik zie m daar ookquote:Op maandag 27 april 2015 19:53 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk behoorlijk proppen in de gashouder.quote:Op maandag 27 april 2015 19:53 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Johnny Marr-esque soloquote:
Waardeloos jaquote:Op maandag 27 april 2015 11:42 schreef Felagund het volgende:
En de nieuwe Portico (Quartet) is kut (tot nu toe).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |