nee een kop alsof de actrice die haar speelt heel veel drugs gebruiktquote:Op donderdag 23 april 2015 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n smirking whore from Highgarden kop, bedoel je?
quote:Op donderdag 23 april 2015 15:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee een kop alsof de actrice die haar speelt heel veel drugs gebruikt
wat denk je dat shae daar anders deed?quote:Op donderdag 23 april 2015 15:22 schreef De-Hamster het volgende:
Btw, het leek een beetje onderbelicht in de topics.
Maar was Shae nou echt herr Tywin een avond vol plezier aan het geven toen Tyrion haar tegenkwam en afmaakte?
Nee ze lagen gewoon samen in bed, platonisch.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:22 schreef De-Hamster het volgende:
Btw, het leek een beetje onderbelicht in de topics.
Maar was Shae nou echt herr Tywin een avond vol plezier aan het geven toen Tyrion haar tegenkwam en afmaakte?
vandaar dat ze zegt: "my lion" ?quote:Op donderdag 23 april 2015 15:30 schreef De-Hamster het volgende:
Haha, ik was even in de veronderstelling dat dit gewoon haar verblijf was tot na de rechtszaak en dat Tywin op een andere kamer zat. Maar dat was natuurlijk enkel het schijthok.
En toch zou ik haar doen.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmm wel wat.
Theoretisch zou je kunnen denken dat ze Tyrion's voetstappen herkende en half slapend dacht dat ze nog een stelletje waren.quote:
Vind Arya knapper dan nogquote:Op donderdag 23 april 2015 16:16 schreef Dekatria het volgende:
Natalie DormerZeker één van de redenen waarom ik GoT kijk.
Volgens mij zei ze "Tywin, my lion".quote:Op donderdag 23 april 2015 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Theoretisch zou je kunnen denken dat ze Tyrion's voetstappen herkende en half slapend dacht dat ze nog een stelletje waren.
Maar die ketting was ook wel een redelijke hint.
Ze had zichzelf verloren daar, iig dat was mijn redenatie.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb aflevering 2 nog eens gekeken. Ik snap eigenlijk niet waarom Arya ineens wel naar binnen mag bij Hagar. Wat heeft ze gedaan in de tussentijd om waardig te zijn, of iets?
Ze loopt rond, doodt een duif en bedreigt wat mensen.
jaqen moest haar muntje teruggevenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb aflevering 2 nog eens gekeken. Ik snap eigenlijk niet waarom Arya ineens wel naar binnen mag bij Hagar. Wat heeft ze gedaan in de tussentijd om waardig te zijn, of iets?
Ze loopt rond, doodt een duif en bedreigt wat mensen.
Echt wel!quote:Op donderdag 23 april 2015 18:46 schreef Karina het volgende:
Wel grappig om opeens weer Dr. Bashir 'tegen te komen'.
Ahh right, ja is al weer ff geleden dat ik die aflevering gezien heb.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze "Tywin, my lion".
Ik moest even in mijn geheugen graven hoe hij ook alweer heette in Star Trek. Zag wel meteen dat het de dokter was.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!Ik had echt zoiets van: Is het 'm nou wel of niet?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ze had zichzelf verloren daar, iig dat was mijn redenatie.
Dat is apart.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
jaqen moest haar muntje teruggeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |