Vorig weekend was best goed weer toch?quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:34 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is weer weekend....... en jawel .... kut weer
in de zee daar ja.quote:
koud.quote:
Gewoon binnen blijvenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:35 schreef Paul het volgende:
Gaat het niet stiekem droog blijven een beetje morgenavond
Morgenavond wordt het drogerquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:35 schreef Paul het volgende:
Gaat het niet stiekem droog blijven een beetje morgenavond
Vannachtquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:44 schreef marcel-o het volgende:
Morgen kans op onweer? 🌝
[ afbeelding ]
Klein kansje
Het komt eraan.quote:Op zondag 26 april 2015 13:21 schreef Paul het volgende:
Jongens wat is het laatste nieuws over het koningsavond/nacht/dag weer??!!?!?
Vannacht regen over de zuidoostelijke helft van het land, in de vroege ochtend oostwaarts wegtrekkend. Modellen zijn hierin nu vrij consistent. Hirlam komt wel met een zwak neerslagsignaal voor het oosten, zuidoosten morgenmiddag. Lijkt op basis van de progtemps niet heel waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 april 2015 13:21 schreef Paul het volgende:
Jongens wat is het laatste nieuws over het koningsavond/nacht/dag weer??!!?!?
Sneeuwt het al in Drenthe?quote:Op zondag 26 april 2015 18:22 schreef Djeez het volgende:
Graftyfuskoud buiten. Echt van die gore waterkou, lijkt wel november!
Nog net niet, maar scheelt niet veelquote:
April komt ook overeen met november qua warmtequote:Op zondag 26 april 2015 18:22 schreef Djeez het volgende:
Graftyfuskoud buiten. Echt van die gore waterkou, lijkt wel november!
Gewoon negeren die gastquote:Op zondag 26 april 2015 18:54 schreef Adrie072 het volgende:
Kssst wegwezen met dat soort berichten, tis hier armoede troef.
Beetje op het stand kuierenquote:Op maandag 27 april 2015 00:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zon / Regen / Wind / ach doet me denken aan herfst
Als jij gelijkstaan aan zo ongeveer de rest van Nederland al de beste papieren vindt...quote:Op zondag 26 april 2015 18:58 schreef Djeez het volgende:
Gelukkig heeft het Noorden morgen eens de beste papieren!
Hier ook. Ik had regen verwacht vandaagquote:Op maandag 27 april 2015 07:28 schreef Adrie072 het volgende:
Hier in Alkmaar begint de dag in ieder geval mooi, blauwe lucht en n zonnetje. Fijn voor de markt!
quote:Op maandag 27 april 2015 10:25 schreef kalinhos het volgende:
Dordrecht kent vandaag alleen een strakblauwe lucht
Veel minder wind en de opklaringen zijn er veel eerder inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2015 11:02 schreef Dven het volgende:
Volgens mij is het in NL stukken beter dan de afgelopen dagen verwacht was.
Gelukkig maar
De weergoden zijn de koning goed gezindquote:Op maandag 27 april 2015 11:09 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Veel minder wind en de opklaringen zijn er veel eerder inderdaad.
Waar is Italiequote:
Ok, het was een verkeerde verwachting.quote:Op maandag 27 april 2015 17:40 schreef CyberCow het volgende:
Iedereen kan wel zeggen hier van de weermensen hebben het verkeerd VOORSPELD. Natuurlijk is dat onzin want het is geen VOORSPELLING maar een VERWACHTING en niemand hier had het beter ingezien. Gelukkig heeft het nu goed uitgepakt en is het vandaag best wel een mooie dag geweest muv. Limburg. En zo zie je maar weer het weer kan alle kanten op gaan en mensen moeten nog een hoop leren willen ze precies weten hoe het gaat verlopen. Mooie daarin is wel dat het soms hele interessante/leuke discussies op kan leveren.
En de mooiste onweerstormenquote:Op maandag 27 april 2015 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Terecht dat het minder weer was in Limburg. Daar krijgen ze al genoeg moois het gehele jaar door!
Het is nog geen zeven gradenquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:14 schreef Basekid_NZ het volgende:
Toch wel erg uit te houden momenteel in Maastricht.
In de winter hoor ik je niet klagen dat het geen -30 is, zoals gebruikelijk is op die breedtegraadquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:03 schreef Nattekat het volgende:
Kutklimaat, bah
Waar zijn mijn handschoenen?
wij zijn coolquote:
Wijf. Het is helemaal niet koud.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:03 schreef Nattekat het volgende:
Kutklimaat, bah
Waar zijn mijn handschoenen?
3 is niet koud, stel je niet aan. -3, dat is koud.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Week geleden: 8 graden op de fiets, vandaag: 3.
Hoezo niet koud?
Alles onder 15 graden is koud.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:42 schreef Happel het volgende:
[..]
3 is niet koud, stel je niet aan. -3, dat is koud.
Jij mag wel met je t-shirt en korte broek met 3 graden een ommetje fietsen, eens kijken of je het dan nog steeds zo lekker vindtquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe eens normaal, het is eind april...quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie gaat er met 3 graden dan ook in een t-shirt en korte broek fietsenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij mag wel met je t-shirt en korte broek met 3 graden een ommetje fietsen, eens kijken of je het dan nog steeds zo lekker vindt
Er zijn van die mensen... maar zolang ik dat niet kan doen is het te koudquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:09 schreef WEST het volgende:
[..]
Wie gaat er met 3 graden dan ook in een t-shirt en korte broek fietsen
jij gaat toch met 3 graden niet fietsen in de korte broekquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn van die mensen... maar zolang ik dat niet kan doen is het te koud
Neuquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:18 schreef WEST het volgende:
[..]
jij gaat toch met 3 graden niet fietsen in de korte broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |