Mexicanobakker | maandag 20 april 2015 @ 14:14 |
Max Verstappen Scuderia Toro Rosso![]() Bio Geboren: 30 september 1997 Huidig kampioenschap: Formula One Huidig Team: Scuderia Toro Rosso Engine: Renault Chassis: STR10 ![]() Media: ![]() (vrij naar Wikipedia) Max in Actie: Links: Max Verstappen Scuderia Toro Rosso Formula 1 Max Verstappen on F1.com Official news message on F1.com | |
de_boswachter | maandag 20 april 2015 @ 14:25 |
Renault ![]() | |
TheFreshPrince | maandag 20 april 2015 @ 14:36 |
Jason Statham agrees... ![]() | |
Patrice_Consigny | maandag 20 april 2015 @ 14:53 |
Merkhaat. ![]() | |
Sinister-D- | maandag 20 april 2015 @ 15:42 |
De 5 GT Turbo ![]() ![]() | |
Patrice_Consigny | maandag 20 april 2015 @ 17:14 |
Espace F1, omdat het kan. ![]() ![]() | |
Rossdale | maandag 20 april 2015 @ 17:50 |
Hahaha wat een ding ![]() | |
KnutdeIJsbeer | maandag 20 april 2015 @ 17:59 |
Deze was baas in gran turismo 1 | |
SiGNe | maandag 20 april 2015 @ 18:26 |
Als je achterin zit wil je niet echt dat de zuigers er ineens uitknallen... Misschien moeten ze die motor op die manier gaan testen: CEO van Renault Sport op de achterstoel en racen maar... ik durf te wedden dat ze dan vrij snel een zeer betrouwbare motor zullen hebben. | |
Max23 | donderdag 23 april 2015 @ 23:07 |
Het is uit tussen Max en Sabre Cook, aldus Shownieuws | |
Beach | donderdag 23 april 2015 @ 23:08 |
Ze vond dat pa Jos teveel aanwezig was zeker ![]() | |
Nober | vrijdag 24 april 2015 @ 00:40 |
Nicole Scherzinger heeft wellicht interesse, zou wel een goede actie zijn. | |
Geralt | vrijdag 24 april 2015 @ 06:43 |
![]() ![]() | |
Wertha | vrijdag 24 april 2015 @ 13:07 |
Meteen ruzie met de jaloerse Hamilton. ![]() ![]() | |
TargaFlorio | vrijdag 24 april 2015 @ 17:37 |
![]() | |
voetbalmanager2 | maandag 27 april 2015 @ 16:26 |
Verstappen in Nederlandse editie Red Bull-zeepkistenrace Max Verstappen zal zijn hypermoderne Toro Rosso op zaterdag 16 mei verruilen voor een technologisch iets minder hoogstaand voertuig. De geboren Limburger doet die dag namelijk mee aan de Nederlandse editie van de Red Bull-zeepkistenrace in Valkenburg. De zeepkistenrace vindt plaats op de Cauberg, waar de deelnemers te maken krijgen met een dalingspercentage van twaalf procent, een chicane en meerdere jumps. "Voor mij is dit een thuiswedstrijd", laat Verstappen weten. "Ik hoop vele fans te mogen begroeten op een fantastisch evenement. Ik verheug mij er al enorm op." Wil je het opnemen tegen Verstappen? Je kunt je vanaf donderdag 15 januari tot en met vrijdag 30 maart inschrijven voor het evenement. ![]() | |
Peterselieman | maandag 27 april 2015 @ 16:29 |
Was al eeuwen bekend ![]() | |
Nattekat | maandag 27 april 2015 @ 16:32 |
Ook mensen onder een steen moeten het nieuws meekrijgen ![]() Ik denk niet eens dat hij het gelezen heeft, die laatste zin geeft veel weg ![]() | |
voetbalmanager2 | maandag 27 april 2015 @ 16:33 |
Wat zijn jullie vriendelijk op Koningsdag | |
Sinister-D- | maandag 27 april 2015 @ 16:34 |
Gelukkig kunnen we nog inschrijven tot 30 maart ![]() | |
Nattekat | maandag 27 april 2015 @ 16:35 |
altijd ![]() | |
voetbalmanager2 | maandag 27 april 2015 @ 16:38 |
Goed, ik wist dit nog niet. Ik wist wel dat dit een oud stukje was, maar voor de liefhebber/fans is dit natuurlijk leuk. Vandaar dat ik het postte, misschien dat iemand er nog wat aan heeft. Ik zal nooit meer oud nieuws plaatsen hier ![]() | |
Nober | dinsdag 28 april 2015 @ 00:17 |
Topinterview. | |
nils7 | dinsdag 28 april 2015 @ 11:46 |
Vrijdag meet & greet met Max ![]() | |
King_Merc | dinsdag 28 april 2015 @ 15:56 |
Is ook niet erg prettig als je vader echt overal bij is om te coachen... ![]() | |
Marks | dinsdag 28 april 2015 @ 22:25 |
Jawel, zo goed als alle groten der aarde hadden coaches. Zelfs Michael Jordan had in zijn hoogtijdagen MEERDERE coaches waarvan hij dingen leerde. Max ook, toevallig is een daarvan zijn vader. En ik denk dat het niet is dat Max ondanks zijn vader staat waar hij staat, maar volledig dankzij zijn vader en dan bedoel ik niet dat Jos nodig was om Max uberhaupt op aarde te zetten. | |
DS4 | dinsdag 28 april 2015 @ 23:25 |
Zou Jordan werkelijk bij zijn ontmaagding een coach hebben gehad, of ben jij gewoon een beetje traag van begrip? | |
Nieuwschierig | dinsdag 28 april 2015 @ 23:25 |
Maar alleen omdat Jos een kind op de wereld heeft gezet wil dat nog niet zeggen dat Max' z'n ex het prettig vond om gecoached te worden als ze samen aan het oefenen waren. | |
Sinister-D- | woensdag 29 april 2015 @ 07:03 |
![]() ![]() ![]() | |
Mexicanobakker | woensdag 29 april 2015 @ 08:25 |
Verdomme. | |
Spooky4u | woensdag 29 april 2015 @ 08:48 |
Huub: "pushen als het nodig is Jos!" "Binnendoor en achterlangs zijn altijd mogelijkheden" "Als ze gaat roken meer glijmiddel gebruiken" | |
Rossdale | woensdag 29 april 2015 @ 10:03 |
Yes geregeld! Eind Juli ga ik Max aanmoedigen op de Hungaroring ![]() | |
nils7 | woensdag 29 april 2015 @ 10:33 |
Cool ![]() Ik moet van mezelf dit jaar naar Spa maar weet nog niet of het een tribune wordt of een staanplaats (ligt aan de financiën). Waar zit je? Ik heb wel eens gezeten op de tribune die nu "Red Bull" heet: ![]() | |
TheFreshPrince | woensdag 29 april 2015 @ 10:37 |
Klapstoeltje mee en ergens langs de baan gaan zitten ![]() | |
Nattekat | woensdag 29 april 2015 @ 10:38 |
Oja, die FOK!Meet op Spa ![]() | |
Toekito | woensdag 29 april 2015 @ 10:39 |
ik op Silver 3 daar kan je mooi over de hele laatste sector kijken. | |
Rossdale | woensdag 29 april 2015 @ 10:42 |
Red Bull tribune ![]() ![]() Het feit dat het eigenlijk altijd lekker weer is helpt ook mee ![]() ![]() | |
nils7 | woensdag 29 april 2015 @ 10:47 |
Als dat afloopt zoals aanstaande vrijdag kan je alvast beginnen met tickets aan te vragen ![]() Magny-Cours als je daar goed zat zag je voor 60% van de baan ![]() Silverstone kan je volgens mij ook wat zien ![]() En heb ooit eerste bocht Istanbul Park gezeten, was ook een aanrader. | |
TargaFlorio | maandag 4 mei 2015 @ 21:57 |
Max @ 4m20 ![]() ![]() Die relaxte houding, wat een verschil met vader Jos. [ Bericht 12% gewijzigd door TargaFlorio op 04-05-2015 22:09:01 ] | |
WEST | maandag 4 mei 2015 @ 22:14 |
Leuk circuitje om te kijken. Ben er in 2004 samen met 4elements geweest. wij zaten achter silver2 op het rechte stuk. We konden een groot deel van het circuit zien + pitstraat. | |
4-elements | maandag 4 mei 2015 @ 23:38 |
11 jaar geleden alweer. De tijd van de rode overheersing. Tot grote vreugde van WEST. ![]() | |
Fer | maandag 4 mei 2015 @ 23:52 |
In die tijd was de Hungaroing een echte optocht. | |
4-elements | dinsdag 5 mei 2015 @ 00:00 |
Helemaal niet. Die twee rode autootjes wonnen met een straatlengte voorsprong. Dat noem ik geen optocht. ![]() | |
WEST | dinsdag 5 mei 2015 @ 09:02 |
![]() | |
Jolige_Joffer | dinsdag 5 mei 2015 @ 20:01 |
Dit jaar (weer) naar Spa... Nu al zin in! ![]() | |
Nattekat | dinsdag 5 mei 2015 @ 20:03 |
Moet nog steeds een FOK!Meet worden, gewoon een heel weekend op de camping ![]() Scheelt dat weekendkaartjes maar 1¤ duurder zijn dan zondagkaarten ![]() | |
Max23 | donderdag 7 mei 2015 @ 08:11 |
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)trouwbaardere-motor/
| |
Mexicanobakker | donderdag 7 mei 2015 @ 08:24 |
Hongaarse GP is underrated. Vaak een prima race | |
tong80 | donderdag 7 mei 2015 @ 10:41 |
Mika Häkkinen was vorig jaar met Jacques Villeneuve, ook een oud-wereldkampioen, een van Max Verstappens grootste criticasters. De Fin vond het onbezonnen iemand van 17 in de Formule 1 te laten debuteren. ,,Op die leeftijd is niemand daar klaar voor,'' zei Häkkinen. Deze week gaf hij zijn ongelijk toe. Häkkinen (46) volgde de eerste vier races van de Limburger met bewondering. ,,Ik ben blij om toe te geven dat ik het mis had,'' bekende de tweevoudig wereldkampioen in de Spaanse sportkrant Marca. ,,Max Verstappen is een voorbeeld van hoe de tijden zijn veranderd. De technologie is verbeterd en coureurs krijgen meer informatie. Alles is ook beter georganiseerd. Je kunt hele dagen en in alle weerscondities realistisch testen in de racesimulator.'' ![]() | |
Wolve000 | donderdag 7 mei 2015 @ 14:30 |
Villeneuve daarentegen zal nooit toegeven ook maar iets fout te hebben gehad. | |
Rossdale | donderdag 7 mei 2015 @ 14:32 |
Als ze hem nu maar niet helemaal teruggeschroefd hebben om het blok maar heel te houden deze race... | |
Mexicanobakker | donderdag 7 mei 2015 @ 14:33 |
Ach, Villeneuve vond zichzelf een betere coureur dan veel van zijn tijdgenoten ![]() | |
Bonobo11 | vrijdag 8 mei 2015 @ 15:36 |
http://www.telegraaf.nl/t(...)oet_het_okay___.html https://www.rtlgp-magazin(...)-max-verstappen.html | |
Wolve000 | vrijdag 8 mei 2015 @ 15:51 |
* Wolve000 valt van z'n stoel De wonderen zijn de wereld nog niet uit! | |
fathank | vrijdag 8 mei 2015 @ 16:38 |
Het was wel een coureur met ballen, geen klootviool die maar meedeed om z'n rondjes te rijden. | |
Mexicanobakker | vrijdag 8 mei 2015 @ 17:07 |
In z'n eerste twee jaar ja, daarna was het wel weer leuk geweest | |
Scrutinizer | zaterdag 16 mei 2015 @ 15:12 |
Max heeft schade gereden in de zeepkistenrace. | |
#ANONIEM | zaterdag 16 mei 2015 @ 15:13 |
Is er al beeld? | |
Scrutinizer | zaterdag 16 mei 2015 @ 15:20 |
http://nos.nl/artikel/203(...)-zeepkist-racen.html | |
#ANONIEM | zaterdag 16 mei 2015 @ 15:23 |
Dat zag er best pijnlijk uit. | |
Sjoerd102 | zaterdag 16 mei 2015 @ 15:39 |
ook live te volgen op L1 | |
TargaFlorio | zaterdag 16 mei 2015 @ 15:43 |
Best saai eerlijk gezegd. Ik wat wat hogere snelheden verwacht. | |
marcodej | zaterdag 16 mei 2015 @ 18:07 |
http://nos.nl/video/20359(...)het-blijft-leuk.html "Wat is het verschil met de echte Formule 1?" Hij vraagt het echt. | |
Dale__Cooper | zaterdag 16 mei 2015 @ 18:09 |
![]() | |
DeeBee | zaterdag 16 mei 2015 @ 18:31 |
#werkenbijdenos | |
Sinister-D- | zaterdag 16 mei 2015 @ 18:50 |
Daar had ik eigenlijk ook heen willen gaan vandaag, is toch maar 30 minuten van hier. Maar als de beelden zo zie ben ik blij dat iik 't vergeten ben ![]() ![]() | |
Mexicanobakker | zaterdag 16 mei 2015 @ 18:54 |
Ik zie geen verschil | |
tja77 | zaterdag 16 mei 2015 @ 19:08 |
Hier blijft mijn bolide wel heel? Of Deze is veel sneller. | |
Nattekat | zaterdag 16 mei 2015 @ 19:11 |
Die skelter is wel kapot gegaan ![]() | |
tja77 | zaterdag 16 mei 2015 @ 19:14 |
Ik denk dat Renault er aan heeft gezeten dan. | |
TheFreshPrince | zaterdag 16 mei 2015 @ 19:21 |
Die zeepkist heeft de wegligging van een Manor... | |
Wertha | zaterdag 16 mei 2015 @ 19:53 |
Deed me denken aan: | |
alwaysonhold | zondag 17 mei 2015 @ 01:09 |
Mooi interview Max. Wat een volwassen kerel voor zijn leeftijd. | |
Beach | zondag 17 mei 2015 @ 20:02 |
Verstappen racet in zeepkist: niks gebroken Die reacties ![]() | |
Max23 | vrijdag 22 mei 2015 @ 19:50 |
http://www.gpupdate.net/n(...)-zondag-naar-podium/ | |
Nober | zaterdag 23 mei 2015 @ 01:51 |
Exclusive: We put YOUR questions to Max Verstappen at Monaco GP Hey Max! Do you set a certain target before a GP or do you just try to do your best and accept whatever you get? Since you're the youngest racer and have less experience compared to most of the others. Love from Jennie Michelle, Malaysia. Max Verstappen: “You have to wait until the first few practices to see how the car is behaving on the track and how you are doing. I just go into it and I don’t really set targets. Of course, you want to score points but everything around you also has to play in your favour and you need to have a good car to do that. “I just go into the race weekend and after two or three practices you can see where you are. And from there on, you can set more your targets.” Hi Max, Last year there was an interview with Lewis and he said that Nico always expected to get to F1 as a result of his father's connections whereas Lewis dreamed. My question is: How did you rate your chances of getting to the highest pinnacle of motorsport given how your father is very connected in the world of F1? Also, what it is like to have the coolest job for a 17 year old in the world? Cheers, William Olive MV: “I think it doesn’t give you any guarantee at all - you have to do it yourself. Of course, your dad can be a help but still it doesn’t give you any guarantee and you have to work very hard for it like everyone else. At one point, it was also my dream to get there and you have to do your best like everyone else. So I don’t think that makes a difference in the end. “It’s always what I wanted to do, so I’m really enjoying where I am right now.” If you weren’t an F1 driver, what would you be doing? Dean Goldsmith MV: “Probably racing on a bike. On two wheels!” It must be lovely to have your dad by your side every race weekend and share everything with him. Does it add something special to you in your first season having him next to you as a dad and ex-F1 driver? Carla and Paul from the Netherlands MV: “Well, we have been next to each other all the time, so it’s not anything special. It’s just very nice that he raced F1 and I’m racing F1 right now, so that’s a bit special. But for us it’s quite normal to be with each other in a race weekend because since go-karting we did those things already. “He’s a great help, for sure, for little things where I can improve. I just enjoy him being around.” Max, describe racing in one word? Sam Dowman MV: “In one word? Cool!” How do you control your nerves? Emily Jackson MV: “I’m not really nervous before a race. You need to be very confident and know what you’re doing, so you just go into the race – you know what you have, you know what you can do – and that’s how you go into it.” How do you cope having your dad stood at the back of the garage looking on? Surely it must be daunting for you knowing that he is at the back ready to chip in with words of advice at times when you probably don't want his advice. Can he be eager to get involved with your race engineer during talks between runs? James Gregory MV: “For me, it’s nice, it’s always good to have him. I mean, I’m really busy with the team trying to make the car better. I see him in my mirrors sometimes behind me, standing there, but I just speak to him after the practice, qualifying or race. “Getting involved? No, no, that’s not allowed. They know what to do and I always speak to my dad after that, so there’s no reason to jump and try to help them. They have a lot of experience themselves as well.” Good afternoon, How do you feel about going in your first Monaco GP with the proverbial "big boys of motorsport"? Are you excited/nervous and how do you fancy your chances? Thanks in advance. Full gas! Viktor V. Ivanov MV: “Those big boys, they all started like I started, so I’m not really worried about that. Of course, they have a lot more experience, but I did some street races before in F3. Of course, that’s a bit different and I still need some time here to get used to the track. But that’s what the free practices are for and hopefully we can get it working for qualifying because a lot of guys around me have a lot of experience. “But yeah, I just try to build it up, focus on my style and get myself in better shape before qualifying.” Hey Max what is it like being the youngest F1 driver in history? Also how did you manage the transition from karting to F3 to F1 so well? Austin Hord MV: “To be the youngest driver, for me, doesn’t make any special difference. I wanted to be in F1 and that’s what’s happened right now and that’s where you want to be. So I’m really happy, of course, but it doesn’t have a special meaning for me. “I was in karting in 2013, so [F3] in 2014 and then in the middle of 2014 I signed my contract [with Red Bull/Toro Rosso]. I think it was a lot of feeling and having the right guidance from the start with my dad. I did some [Formula] Renault testing, that helped me a lot, of course, and at the end I made the jump to F3 – but it was a very late decision. “It’s really difficult to explain. I think it’s just about yourself, the feeling in the car; the experience from go-karting can help you a lot. And then it’s just about delivering on track." You said it was a very late decision to jump to F3? MV: “It was the end of February, beginning of March [2014] I decided to do F3. So we were very late deciding. Because I wanted to do two-litre [cars] but it was a risky category – because you can do well. But if you don’t do well, it’s over. “I did some testing in F3 and I felt really comfortable, better than in a two-litre [Formula Renault] car. I mean, it’s a big jump from go-karting to F3 but I felt more comfortable in that car so I preferred to race in that category. So in the end we made that decision.” And how quickly did the F1 drive come about? You were at last year's German GP and both Mercedes and Red Bull were keen on signing you at that stage... MV: “We were talking in Germany [in July 2014] about F1 and then maybe one month later we decided to sign. So it was quite quick.” Hi Max This is Aadil from South Africa. How would you describe your driving style? Aadil Khota MV: “Mine! I don’t think you have a particular driving style. Sometimes you need to be aggressive, sometimes you need to be a bit more conservative. I think if you’re a good driver, you can adapt yourself between those two. “Everybody is different, so you have your own targets. You can’t compare to anyone.” Hi Max Do you find that Monaco brings a lot more distraction to your preparation off the track with all the glitz and glamour around the town? Marcus Bakes MV: “Not really. You’re focusing on the race weekend – you’re busy with your engineers, about getting the car ready and preparing yourself for the first free practice. Of course, there’s a lot going on around but that’s not for us.” Some drivers do modelling at the Friday night fashion show, don’t they? MV: “Yeah, but I’m not doing that.” Maybe next year? MV: “Maybe, I’m not sure!” How much knowledge of the technology of the cars do drivers need to know? Jasmine Banares MV: “I think the more the better. If you understand a lot of bits, it’s easier to tell the engineers what’s the problem, or what can be better. So it’s very important that you know the basic things but you have to be quite technical as well. That’s very important to be successful.” So how many buttons are there on your steering wheel? MV: “A lot! But by practicing you get used to that quite a bit. It does look like quite a lot but once you know what it all means, you just do what they ask you to do.” http://www1.skysports.com(...)stappen-at-monaco-gp | |
FritzWepper | zaterdag 23 mei 2015 @ 08:23 |
Kan niet wachten op de kwalificatie. Op Monaco is de coureur iets meer waard dan elders, dus nu kan Max het echt gaan laten zien. | |
lasters | zaterdag 23 mei 2015 @ 08:39 |
En het gebrek aan vermogen van zijn Renaultje word relatief minder belangrijk! | |
fathank | zaterdag 23 mei 2015 @ 11:13 |
Zo klinkt t alsof ie in de ClioCup rijdt | |
lasters | zaterdag 23 mei 2015 @ 11:33 |
Die motoren wat in de Clio's zitten zijn wel een stuk betrouwbaarder haha | |
Henrys | zondag 24 mei 2015 @ 23:17 |
Ik vind het maar een naar ventje. Elke keer als hij in het nieuws is geeft hij wel iets of iemand de schuld waardoor het fout ging maar nooit zichzelf | |
alwaysonhold | zondag 24 mei 2015 @ 23:26 |
Hehe. Humor. | |
D. | zondag 24 mei 2015 @ 23:27 |
http://www.sport1.nl/vide(...)in-renault-clio.html | |
TheFreshPrince | zondag 24 mei 2015 @ 23:45 |
Hehe, Jos vond het écht niet fijn ![]() | |
Peterselieman | zondag 24 mei 2015 @ 23:51 |
niet echt en al helemaal niet omdat Max nog geen rijbewijs heeft ![]() | |
Wertha | maandag 25 mei 2015 @ 14:14 |
Ik moet even mijn ego op zij zetten en erkennen dat een ventje van 17 niet alleen een veel leukere baan heeft dan mij, maar ook 1000x beter met een auto overweg kan dan ik. ![]() ![]() | |
Nieuwschierig | maandag 25 mei 2015 @ 14:28 |
Als jouw papa je dag en nacht had meegesleept naar de kartbaan dan had je met 17 ook een bende race-ervaring en bepaalde successen behaald. Het is niet zo dat het alléén maar aangeboren talent is, zoals bij een voetvaller van 17. | |
TheFreshPrince | maandag 25 mei 2015 @ 15:23 |
Schakelen heeft sowieso z'n langste tijd gehad. Met de komst van elektrische en hybride auto's, het feit dat de huidige computers efficiënter en sneller kunnen schakelen en het verhogen van de veiligheid omdat je altijd 2 handen aan het stuur kan hebben is schakelen straks geheel verleden tijd. En hoewel ik altijd schakelauto's heb gehad mis ik het ook niet als ik een keertje automaat rijd. | |
TheFreshPrince | maandag 25 mei 2015 @ 15:30 |
Max doet het, ondanks die crash van gisteren, erg goed. Ik geniet van z'n acties, de regie blijkbaar ook want hij krijgt veel zendtijd in vergelijking tot z'n teamgenoot die wat een grijze muis is tijdens een race. Die crash... Tjsa... Als je resultaten wil behalen en je in de kijker wil rijden dan moet je op het randje rijden, eruit halen wat er in zit, vriend en vijand verbazen. En dat is gelukt. Sommige acties waren echt briljant, zelfs Mercedes twitterde over "Max de Deugniet". Zo'n crash is dan jammer maar ook niet geheel in de schoenen te schuiven van Max. Als je aan het racen bent om een plek dan weet je dat vroeger remmen als resultaat kan hebben dat er iemand in je versnellingsbak hangt. 2 seconden afstand houden werkt in het gewone verkeer maar in een race zou dat inhouden dat je in de volgorde aankomt waarin je vertrekt. Max liet mooie acties zien en helaas was de crash een samenloop van "op het randje rijden voor resultaat" en "vroeg remmen". Max kan nog met gemak 20 jaar mee in de F1 dus ik verwacht nog een hoop mooie acties en resultaten. Dan zijn we deze DNF allang vergeten. | |
Wertha | maandag 25 mei 2015 @ 22:26 |
Mij boeit schakelen ook niet veel. Flappy-paddles zijn nog wel leuk, maar een H-shifter is net zo vaak vermoeiend als dat het plezierig is. Zeker met al die stoplichten op de ringbaan/randweg en files op de A2 hier. | |
motorbloempje | maandag 25 mei 2015 @ 22:31 |
Dit ja! | |
Peterselieman | zondag 31 mei 2015 @ 17:42 |
Duidelijke taal van Jos ![]() | |
Boarderzip | zondag 31 mei 2015 @ 17:53 |
Haha ![]() | |
Kanjer | zondag 31 mei 2015 @ 17:59 |
Kan het me wel voorstellen, Jos is een rijder geen meerijder. Ik heb daar zelf ook last van, ben een heule slechte meerijder en er zijn maar heel weinig mensen waarbij ik op mijn gemak in de bijrijdesstoel zit. Ik rij liever zelf. | |
M90 | zondag 31 mei 2015 @ 18:27 |
![]() ![]() | |
Boarderzip | zondag 31 mei 2015 @ 19:21 |
Bij mij hetzelfde. Maakt het echter niet minder vermakelijk, even je pa zo laten poepen, heerlijk ![]() | |
Geralt | zondag 31 mei 2015 @ 19:29 |
![]() ![]() | |
FritzWepper | zondag 31 mei 2015 @ 19:30 |
Geweldig. Denk dat iedere vader 'm knijpt als 'ie voor het eerst bij z'n kind in de auto zit als ze het rijbewijs hebben gehaald* Kennelijk is dat bij F1-coureurs niet anders. * Okay, die heeft Max nog niet. | |
JohnB52 | zondag 31 mei 2015 @ 22:50 |
![]() Vandaag op Spa mooi een handtekening gescoord van Max! | |
tja77 | maandag 1 juni 2015 @ 06:31 |
Wel normaal hè, want ik sla je... Te makkelijk om nu inkoppertjes te maken over de losse handjes van Jos. | |
Beach | maandag 1 juni 2015 @ 15:38 |
één incidentje blijft hem voor de rest van z'n leven achtervolgen... alsof jij nooit iemand een mep hebt verkocht | |
KnutdeIJsbeer | maandag 1 juni 2015 @ 15:44 |
Uh, nee natuurlijk niet ![]() | |
tja77 | maandag 1 juni 2015 @ 16:07 |
Dat zeg je goed, ik heb inderdaad nog nooit iemand een klap gegeven. Ik kan mijn emoties wel beheersen. En is het 1 incidentje ja? Dacht een kind op de kartbaan, en zijn ex vriendin. Zeker weten doe ik het niet, maar met dat in het achterhoofd klinkt het wel ietwat fout als hij zegt zijn zoon te slaan als hij niet luistert. Edit: ik lees net ook dat hij al eens op zijn ex vriendin is ingereden. | |
Rossdale | maandag 1 juni 2015 @ 16:17 |
Jos is een heethoofd, maar het is wel duidelijk dat hij hier gewoon een grap maakt. Zoiets zou ik ook kunnen zeggen en ik heb nog nooit iemand een klap gegeven ![]() | |
sasquatsch | maandag 1 juni 2015 @ 16:21 |
En al helemaal omdat het een reactie is op het ritje met Max van de week ervoor. ![]() | |
Beach | maandag 1 juni 2015 @ 16:21 |
al die low test beta whiteknights | |
KnutdeIJsbeer | maandag 1 juni 2015 @ 16:23 |
F1 pauper ![]() | |
tja77 | maandag 1 juni 2015 @ 18:10 |
Ach ja, ik kijk alleen nog formule 1 vanwege Max, voor de rest is er werkelijk geen ruk meer aan. Kijk en vooral luister eens naar de onboardbeelden en -geluiden van pak em beet 10-20 jaar terug. De sport is veel te netjes geworden, teveel regeltjes en rompslomp. Die straf van Max alleen al, zet dat es af tegen al die capriolen van Maldonado. Dat gemekker van Massa over Verstappen, wat een sneuhoofd. Motoren die teruggeschroefd worden omdat ze anders kapot gaan. Niet te hard rijden, want dan fik je je banden op. Oftewel je kunt wel harder, maar de bandjes blijven niet heel. Er komen in de formule 1 steeds meer dingen die me tegenstaan, alleen het ongekende talent van Verstappen doet me aan de buis kluisteren. | |
TargaFlorio | maandag 1 juni 2015 @ 18:29 |
Dit dus | |
Fom | maandag 1 juni 2015 @ 22:28 |
échte fans ![]() | |
Marcoss | maandag 1 juni 2015 @ 23:31 |
Ex-vriendin? Dat is z'n vrouw tegenwoordig ![]() | |
tja77 | dinsdag 2 juni 2015 @ 06:26 |
Ten tijde van het op haar inrijden, was het zijn ex-vriendin. | |
nils7 | dinsdag 2 juni 2015 @ 07:21 |
En die zat gewoon bij m in de auto... | |
TheFreshPrince | dinsdag 2 juni 2015 @ 11:48 |
Hij heeft zelfs een schadevergoeding van 40k toegewezen gekregen. Maar het is een moeilijk karakter, die Jos. Ik denk op zich dat het in de omgang een toffe peer is maar ook iemand met een kort lontje die niet altijd de verstandige keuzes maakt als hij geïrriteerd of kwaad is. Met dat PoW interview zag je ook al dat hij zich moest inhouden. Hopelijk gaat / blijft dat tussen hem en Max wel goed, ze zouden samen zo een tv-programma "vandaag rijden Max en Jos op circuit X" kunnen doen... | |
Rossdale | dinsdag 2 juni 2015 @ 12:10 |
Gewoon een terugkerend item van maken ![]() ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Rossdale op 02-06-2015 13:48:52 ] | |
Fiorano | dinsdag 2 juni 2015 @ 12:50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
TargaFlorio | dinsdag 2 juni 2015 @ 18:52 |
![]() ![]() | |
Wertha | dinsdag 2 juni 2015 @ 22:42 |
Jaaaa! ![]() | |
Nattekat | dinsdag 2 juni 2015 @ 23:55 |
SPT / [Formule 1] FOK!ers op Spa een rare hersenkronkel in mijn hoofd | |
Nober | vrijdag 5 juni 2015 @ 15:13 |
Analysis: Max Verstappen faces backlash from F1 rivals after Monaco From the outside looking in, for all the world it must appear as if the Formula 1 paddock decided to gang up on young Max Verstappen ahead of this weekend's Canadian Grand Prix. Following the shunt that turned the Monaco Grand Prix on its head and was the catalyst for Lewis Hamilton's fall from being a nailed-on winner to a how-did-that-happen third place, Verstappen has found himself in the spotlight. It was certainly a spectacular accident, with the 17-year-old careering into the right-rear wheel of Romain Grosjean's Lotus, sending his Toro Rosso hurtling nose first into a barrier at Sainte Devote. The incident sadly blotted Verstappen's copybook for his maiden outing around the streets of the principality, given his superb performance in finishing second quickest in first practice and 10th in qualifying. It was a brave, bold attempt at an overtake from Verstappen, but then he had passed Grosjean's team-mate Pastor Maldonado at the same point on the circuit earlier in the race. Second time around, it was an error of judgment, and it cost him dear. So why the stern criticism from Jenson Button, Grosjean and Felipe Massa? The latter pair, of course, have their own history of incidents... Perhaps Verstappen's age, and the fact he can get behind the wheel of one of the fastest cars on the planet yet legally still cannot drive unaccompanied on public roads, still makes the more experienced hands bristle. In the immediate aftermath of the crash Massa, often fairly opinionated when it comes to viewing the conduct of other drivers on track, suggested Verstappen's driving was "pretty dangerous", before nailing his colours to the age-debate mast by then adding "experience counts in Formula 1". Massa stood by his remarks in Thursday's drivers' press conference when asked, yet Verstappen managed to reply in kind by suggesting the Brazilian should "review the [Montreal] race from last year". It was a cute comment about Massa's 2014 smash with Sergio Perez, but Verstappen has to be mindful of his quick wit because it was his loose tongue that proved his undoing post-Monaco. To suggest he was braketested by Grosjean was a gross error of judgment, and on that Button was correct to criticise Verstappen because as the veteran noted "we're all grown-ups and we don't do things like that in Formula 1". Verstappen will learn being media savvy comes as part of the job description of 'Formula 1 driver', particularly in a world where journalists feed on every word. Where Verstappen needs to learn, and this was the point being made by Grosjean - in a considered way without any malice to his words - is from his mistakes, and with a degree of humility into the bargain. Grosjean was not only disappointed by the braketest remark, but also by the fact Verstappen offered no apology for clearly being at fault given the stewards found him guilty. Though involved in more accidents than most throughout his career, Grosjean has since matured on and off the track. Verstappen will surely follow suit because with age comes experience, because it has to be remembered that despite the adult environment he finds himself in, he is still a head-strong teenager at the end of the day. Remember when you were all bolshy at that age, believing you were always in the right and everyone else was wrong? That's likely the way Verstappen feels at times, such as was the case in Monaco. His peers right now are simply behaving like a parent trying to teach their errant teenage offspring the error of his ways. http://www.autosport.com/news/report.php/id/119313 | |
Fir3fly | vrijdag 5 juni 2015 @ 15:17 |
Kan ik alleen maar op zeggen: who fucking cares. | |
aesop | vrijdag 5 juni 2015 @ 15:28 |
Max' marktwaarde stijgt met de dag, spectaculair op de baan en controversieel ernaast. Wat wil je nog meer? | |
TheFreshPrince | vrijdag 5 juni 2015 @ 15:59 |
Ik zit klaar. | |
TheFreshPrince | zaterdag 6 juni 2015 @ 16:33 |
Scrutinizer | zaterdag 6 juni 2015 @ 16:43 |
Ik vraag me wel eens af hoe de vrouwen/vriendinnen van de fans van Max het vinden dat hun echtgenoot/vriend opeens verliefd is op een 17-jarige jongen. | |
TheFreshPrince | zaterdag 6 juni 2015 @ 17:08 |
Ze moet er maar mee leren leven. | |
OpslugtAfMorket | zondag 7 juni 2015 @ 00:27 |
Hoezo? Bang dat ze er achter komt? | |
VacaLoca | woensdag 24 juni 2015 @ 18:35 |
Max maakt wel vrienden, nu Maldonado. Maldonado onlangs: Valt best mee wat ie zegt, al is het beetje aanstellerig over dat regel zou zijn om ruimte te laten. Response Max: Regarding Maldonado's comments, the Dutchman told AUTOSPORT: "It's quite funny that Pastor said that. "It's the only thing I say about it, it's quite funny." Beetje onhandig weer. Niet nodig om persoonlijk te worden. Hij zeurt daarbij zelf over Kvyat: Twee rondjes maar voordat Kvyat m makkelijk laat passeren... beetje raar verder dat ie stelt dat andersom ze dus beetje vriendendiensten doen. Twee verschillende teams moet dat niet gebeuren vind ik. | |
sasquatsch | woensdag 24 juni 2015 @ 23:31 |
Beide teams hebben dezelfde eigenaar, dus dat lijkt me niet zo vreemd. | |
TargaFlorio | donderdag 25 juni 2015 @ 10:00 |
Dat incident met Maldonado is toch een beetje hetzelfde als tussen Grosjean en Verstappen in Monaco. | |
Spooky4u | donderdag 25 juni 2015 @ 10:15 |
Hoezo? Met Pastor is er geen schade gekomen. | |
TargaFlorio | donderdag 25 juni 2015 @ 10:17 |
Nee maar leek toch ook een soort "brake test"? Gewoon de achterste wagen die te kort op de voorganger zit. In Monaco ging het mis, afgelopen weekend net niet. | |
Spooky4u | donderdag 25 juni 2015 @ 10:22 |
Een brake test waarbij je zelf vervolgens de bocht helemaal niet kunt halen. Dan heeft hij niet hard op zijn remmen gestaan iig. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is de rijstijl van Max ook zo dat hij bij elke bocht iets eerder van het gas gaat als een ander, en daardoor wat later kan remmen. Moet even kijken of ik de grafieken daarover nog kan vinden. | |
Spooky4u | donderdag 25 juni 2015 @ 10:25 |
Geen van Max, maar van Schumi vs, Rubens. ik begreep dat Max dicht tegen dezelfde manier van Schumi aanzat. ![]() | |
Rossdale | donderdag 25 juni 2015 @ 10:26 |
De lamp achterop Max zijn auto ging aan, wat betekende dat het ERS systeem oplaadde (of Max in Fuel save modus schoot) en Max dus aan het afremmen was. Pastor schrok hier van maar kon Max nog net ontwijken. Als Pastor achterop was geklapt had hij net zo bestraft moeten worden als Max in Monaco, zelfde inschattingsfout. Al ben ik nog steeds van mening dat die straf onterecht was en als pastor was gecrashed ook geen straf had moeten krijgen.Ondanks dat ik geen fan van Pastor ben, is het knap dat hij Max nog kon ontwijken ![]() | |
Wertha | donderdag 25 juni 2015 @ 10:27 |
De TR ging in fuel save modus bij het naderen van turn 1. Goed te zien op de onboard bij Maldonado. Het waarschuwingslampje ging knipperen op het moment dat Maldonado dicht op Verstappen ging rijden. Dan heb je nog maar één seconde om te anticiperen en vermoedelijk is dat ook waarom Maldonado zo abrupt naar de buitenkant stuurde. | |
Fir3fly | donderdag 25 juni 2015 @ 10:31 |
Dat is niet waar. | |
sasquatsch | donderdag 25 juni 2015 @ 10:32 |
Remmen niet inderdaad. Gas loslaten (of verminderen) wel. Edit: Uit de technical briefing van vorig jaar:
[ Bericht 30% gewijzigd door sasquatsch op 25-06-2015 10:45:06 ] | |
Rossdale | donderdag 25 juni 2015 @ 11:02 |
Jawel, zoals sasquatsch al post dus ![]() | |
Fir3fly | donderdag 25 juni 2015 @ 11:03 |
Nope. Lees het eens goed. | |
Geralt | donderdag 25 juni 2015 @ 11:07 |
Ik zie hem nergens persoonlijk worden. Hij zegt alleen dat het grappig is. Meer niet. Iedereen kan daar zelf uithalen wat ie wilt. ![]() Tevens dat verhaal over Kvyat is geen zeuren en is ook verteld door de baas van Max. ![]() | |
Geralt | donderdag 25 juni 2015 @ 11:08 |
En je rijdt niet in de F1 om vrienden te maken; zoveel lijkt me wel duidelijk. Dus dat hoef je ook niet te proberen. Alle wereldkampioenen zijn egocentrische klootzakken. Max mag wel een paar tandjes bijschakelen zelfs. ![]() | |
TargaFlorio | donderdag 25 juni 2015 @ 11:16 |
Dit dus, al is dit bijschakelen nog niet nodig. Dat hij onderwerp van gesprek is is een teken dat hij meetelt. | |
VacaLoca | donderdag 25 juni 2015 @ 12:19 |
Maldonado moet dit maar eens kijken. Max is (nog) niet de getemde F1-coureur die alles op safe speelt, gelukkig. Maar hij moet vooral op de baan spreken en zich niet mengen in persoonlijke vetes en gedrag a la zijn vader tonen. | |
Blijepeen | vrijdag 26 juni 2015 @ 09:43 |
Gaan er nog Fokkers naar Zandvoort aankomende zondag? http://www.cpz.nl/nl/even(...)rt-by-max-verstappen | |
Rossdale | vrijdag 26 juni 2015 @ 11:26 |
Ik kan helaas niet, leek me wel leuk | |
Geralt | vrijdag 26 juni 2015 @ 12:39 |
Jep. Ik ben er heel lang geleden eens geweest met de Marlboro Masters. Toen stonden we royaal in de file weet ik nog wel. Zal ergens rond 2000 ofzo geweest zijn, misschien iets eerder nog zelfs. Mag je zelf eten en drinken meenemen het circuit op? Het begint om 09:00 uur. Als ik om 08:00 uur aan de poort wil staan, sta ik dan ook al in de file? Ik las al dat ze afraden om met de auto te komen, maar ik wil er gewoon zo vroeg mogelijk zijn. Iemand? ![]() | |
Nattekat | vrijdag 26 juni 2015 @ 12:41 |
Jep, paddockkaarten ![]() | |
Geralt | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:01 |
Ik weet niet welke kaarten wij hebben; heeft Brennie geregeld. We mogen wel in de pits lopen geloof ik, maar het waren geen vip kaarten. Dus ik neem aan dat dat ook paddockkaarten zijn dan? Je kan mij herkennen aan een biertje in mijn hand. En aan Brennie die naast me loopt ![]() | |
DerRabbit | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:03 |
Kan helaas niet gaan ivm werk ![]() | |
Nattekat | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:09 |
Had ik al verwacht ja ![]() | |
Geralt | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:10 |
![]() | |
Peterselieman | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:10 |
Eentje maar? ![]() | |
Beach | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:11 |
En een zak borrelnootjes in de andere hand. | |
Geralt | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:12 |
Sigaeretje in de andere hand ![]() Anyway, mag ik eten en drinken meenemen het circuitpark op? ![]() | |
Blijepeen | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:14 |
Ben ook aanwezig, maar was helaas te laat voor paddock kaarten. Trouwens iemand nog tips qua gehoorbescherming voor mijn zoontje van 3 jaar. Komt er nog een Fok meet? ![]() | |
Nattekat | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:16 |
Koptelefoon. Oortjes gaan niet helemaal 100% werken voor kleine kinderen. Of er is wat beschikbaar bij het evenement zelf, maar durf het niet te zeggen. | |
Geralt | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:19 |
Ik heb er wel zin in. Vooral de demo samen met Jos kijk ik naar uit ![]() | |
Geralt | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:20 |
En voor alle luie mensen; hier het tijdschema:
![]() | |
Nattekat | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:21 |
9:00 ga ik niet halen, de trein rijdt maar ieder uur en komt 8:54 aan ![]() Met auto kom ik waarschijnlijk nog later aan, dus goed genoeg ![]() | |
Geralt | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:23 |
Als ik om 6 uur vertrek vanuit limburg, ben ik dan om 9 daar? Maps.google zegt dat het 2 uur en 11 minuten rijden is. Of sta ik om 8 uur dan al finaal vast in de file? ![]() | |
DerRabbit | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:30 |
Ik denk wel het rond een uur of 8 al redelijk begint vast te staan. Meestal ga ik op vrijdag avond en blijf ik in de buurt van het circuit slapen! | |
Geralt | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:31 |
Half 6 vertrekken dan? Dan ben ik rond half 8 bij zandvoort denk ik. | |
Nattekat | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:32 |
![]() Één grote flessenhals daar ![]() | |
Geralt | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:41 |
Fak dat wordt vroeg op staan ![]() | |
Nattekat | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:42 |
Gewoon net als ik de auto bij Haarlem Spaarnwoude dumpen en het laatste stuk met de trein een optie? ![]() | |
Geralt | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:42 |
Ik reis principieel niet met het OV | |
DerRabbit | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:43 |
Als je een station wagen hebt kun je wellicht ook al vanavond vertrekken en morgen lekker uitslapen! Edit: ik heb dit alleen maar op het paddock gedaan, ik weet niet hoe het is gesteld met slapen in je wagen buiten het circuit. | |
Nattekat | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:45 |
Want...? Filerijden heen en nog ergere file terug heb je liever? Ik ben zelfs ooit op de fiets naar Zandvoort gegaan, beviel me niet zo... | |
Geralt | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:54 |
File terug zal wel meevallen. Ik plan eerder te vertrekken dan afgelopen. ![]() | |
Nattekat | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:54 |
Je bent vast niet de enige die dat bedenkt ![]() | |
Geralt | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:55 |
Om 1400 uur de pin erin? Ik denk dat het gros toch wel wat langer dan dat blijft hoor ![]() | |
Nattekat | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:55 |
Zo vroeg al? Je zit langer in de auto ![]() | |
Geralt | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:56 |
Ja, want ik heb geen zin in file op de terugweg ![]() ![]() | |
Nattekat | vrijdag 26 juni 2015 @ 13:57 |
Jij bent wel heel erg anti-OV ![]() | |
Geralt | vrijdag 26 juni 2015 @ 14:01 |
Tuig en ander gespuis allemaal in de trein. En geen muziek. En niet kunnen roken. Ik moet dat allemaal niet hebben. Gewoon lekker met de auto. Die heb ik niet voor niks. ![]() | |
Sinister-D- | vrijdag 26 juni 2015 @ 14:26 |
Ik heb deze voor mijn zoontje: ![]() Alleen heb ik er vorig jaar maar ¤22 bij een kinderwinkel (dreambaby.be) voor betaald ipv ¤38 bij Bol ![]() http://www.bol.com/nl/p/p(...)en/9200000011114386/ http://www.dreambaby.be/e(...)ORBESCHERMERS__GROEN | |
Blijepeen | vrijdag 26 juni 2015 @ 15:13 |
Nog even gekeken op Internet maar niet een fysieke winkel kunnen vinden in de buurt voor gehoorbescherming. Maar dat zullen ze ook vast wel verkopen op Circuit Zandvoort. Bedankt voor de tip Sinister-D- | |
bedachtzaam | zaterdag 27 juni 2015 @ 02:05 |
Je kunt ook gewoon lekker op je gemakkie een hamburger gaan eten en met een glimlach kijken hoe iedereen zich kapot zit te ergeren aan elkaar als iedereen huiswaarts gaat. Daarna nog een lekker bakkie met een shaggie en dan kun je lekker door rijden. Dat deden wij vroeger altijd ![]() | |
Geralt | zaterdag 27 juni 2015 @ 02:06 |
Ja kan ook, maar heb een drukke vakantie achter de rug en moet maandag weer werken. En met 2 uur reis voor de boeg wil ik op tijd weg zijn en niet na de drukte pas richting huis ![]() | |
bedachtzaam | zaterdag 27 juni 2015 @ 02:09 |
ah ok, veel plezier morgen ![]() | |
Geralt | zaterdag 27 juni 2015 @ 02:10 |
Overmorgen he; het is immers nog gewoon vrijdag zolang ik niet naar bed ben geweest ![]() Thanks ![]() | |
Sjemmert | zaterdag 27 juni 2015 @ 17:01 |
verwachten jullie echt zoon drukte dan ? kom al wat jaren bij zandvoort maar laatste jaren sta je echt niet meer zo vast als vroeger bij bijvoorbeeld marlboro masters. het gross komt meestal ook pas rond een uur of 10 of 11 aankakken en gaan ook eerder weg. Maar wie weet met de hype rondom max kan het natuurlijk weer als vroeger worden :p | |
Geralt | zaterdag 27 juni 2015 @ 21:44 |
Geen idee. Als het niet zo druk is ben ik ruim een uur te vroeg daar. Geen probleem. Als het wel zo druk is verwacht ik alsnog in de file te staan. De kaartjes die wij hebben (paddockkaarjes) zijn geheel uitverkocht lees ik net. Ook aan de kassa niet meer leverbaar. [ Bericht 3% gewijzigd door Geralt op 27-06-2015 21:54:54 ] | |
Geralt | zaterdag 27 juni 2015 @ 22:09 |
Godtering, het is al bijna bedtijd. 05:30 stappen Brennie en ik in de auto ![]() Voor de overige mensen die gaan; veel plezier ![]() Ik zal kijken of ik wat foto's kan maken, misschien wel leuk voor de thuisblijvers ![]() | |
Geralt | zaterdag 27 juni 2015 @ 22:20 |
http://www.bnr.nl/?servic(...)t=201506261506151260 Praatje met de organisatie van italia a zandvoort. Voor de liefhebber die nog even wil luisteren wat er morgen zoal te doen is en hoe en wat allemaal ![]() | |
Meike26 | zaterdag 27 juni 2015 @ 22:55 |
Hebben jullie dat ook niet? Nu Max Verstappen in de F1 zit weer meer zin om weer eens een rondje te karten? Sterker nog, ik denk vaak nu bij lege industrieterreinen "Goh, als ik de centjes had, had ik hier nu een kart (& training) centrum uit de grond gestampt" ![]() | |
Nattekat | zaterdag 27 juni 2015 @ 23:01 |
Hoe zat het nou met die kart&bios meet? ![]() Foto's kan je ook van mijn kant verwachten ![]() | |
Meike26 | zaterdag 27 juni 2015 @ 23:07 |
Dat heb ik eind vorig jaar gelijk weer afgeblazen. F1 en bios gaat het niet worden. Bernie schijnt dit alleen zelf te willen doen en geen 3e partijen die zelf initiatief nemen. Denk dat we eind dit jaar moeten gaan afspreken in Echt, GP van Usa of Brazilië bij opa Verstappen kijken ofzo ? | |
raptorix | zaterdag 27 juni 2015 @ 23:08 |
Vroeger kwam je gewoon binnen met massaal gegeven vrijkaartjes ![]() Hier opnamen van mij uit 2001 schat ik zo: | |
Nattekat | zaterdag 27 juni 2015 @ 23:08 |
Je video is privé ![]() | |
raptorix | zaterdag 27 juni 2015 @ 23:10 |
Vroeger kwam je gewoon binnen met massaal gegeven vrijkaartjes ![]() Hier opnamen van mij uit 2001 schat ik zo: Fixed ![]() [ Bericht 13% gewijzigd door Nattekat op 27-06-2015 23:11:07 ] | |
Sjemmert | zaterdag 27 juni 2015 @ 23:12 |
ah die goeie oude tijd wat een geluid kwam er uit dat ding | |
raptorix | zaterdag 27 juni 2015 @ 23:13 |
Op donderdag gingen ze even trainen, ik lag toen op het strand, je hoorde het gebulder letterlijk door de duinen heen, nog nooit zo een gaaf geluid gehoord. | |
Geralt | zondag 28 juni 2015 @ 04:52 |
Zo. Wakker. ![]() | |
Nattekat | zondag 28 juni 2015 @ 08:53 |
En was het nog druk op de weg? ![]() Ik kom net aan met de trein. | |
glasshole | zondag 28 juni 2015 @ 11:01 |
TT Assen gisteren de hele dag op tv, dit spektakel had ook live moeten worden uitgezonden. | |
glasshole | zondag 28 juni 2015 @ 11:03 |
Pitcam: http://cpzvideo.crossmediaventures.com/Video.aspx?VideoID=14036 | |
Nattekat | zondag 28 juni 2015 @ 11:03 |
Sorry, heb maar 600mb ![]() | |
TargaFlorio | zondag 28 juni 2015 @ 11:57 |
Leuk interview inderdaad. Kan me niet anders voorstellen of Ecclestone is een fan van Verstappen. Hij zou denk ik meer van die type's in de F1 willen hebben. | |
Nattekat | zondag 28 juni 2015 @ 12:00 |
Die Minardi waar Jos in gaat rijden, zit toch een V10 in? ![]() | |
Wertha | zondag 28 juni 2015 @ 12:40 |
Hmm, gelul voor de büne of zou er een leuk itempje aan zitten komen voor Spa? ![]() | |
Meike26 | zondag 28 juni 2015 @ 12:45 |
Ik denk wel dat laatste hoor.. ![]() ![]() Hoe groot is dan de kans dat Bernie ter plekke een hartverzakking krijgt.. ![]() | |
Peterselieman | zondag 28 juni 2015 @ 13:06 |
Weet niet of hij net als Jos een klap uit wil delen ![]() | |
Geralt | zondag 28 juni 2015 @ 13:31 |
Totaal niet. Wel jammer van die kut regen ![]() | |
Nattekat | zondag 28 juni 2015 @ 13:32 |
Valt nog mee, wel jammer ja ![]() | |
Geralt | zondag 28 juni 2015 @ 13:50 |
Ik heb al een paar mensen zien kijken, zou dat geralt zijn zag ik ze denken. Maar geen biertje in m'n hand op dat moment, dus ze zullen wel gedacht hebben van niet. ![]() | |
Geralt | zondag 28 juni 2015 @ 13:51 |
Ik loop naast die roze redbull chick. ![]() | |
Beach | zondag 28 juni 2015 @ 13:59 |
en dan geeneens een foto maken?? | |
Nattekat | zondag 28 juni 2015 @ 14:43 |
Dus jij was het wel ![]() | |
Smacked_Actor | zondag 28 juni 2015 @ 21:00 |
Wat een pleures herrie maakte die rb08... ![]() | |
Sjemmert | zondag 28 juni 2015 @ 21:09 |
was een mooie show vanmiddag. die rb8 klinkt prachtig idd. Maar die v12 ferrari kon er ook wat van jezus :p | |
Nattekat | zondag 28 juni 2015 @ 21:10 |
Blijvende hoorbeschadiging van die Ferrari ![]() | |
Sjemmert | zondag 28 juni 2015 @ 21:24 |
meerdere keren een oorgasme gehad denk :p | |
Nattekat | zondag 28 juni 2015 @ 21:28 |
Ik voel me licht gedwongen om mijn fotoreportage hier te posten, maar ik ben te gesloopt en lui om dat nu te doen... | |
alwaysonhold | zondag 28 juni 2015 @ 21:43 |
Max Verstappen wil blijven bij Torro Rosso volgend jaar: http://www.nu.nl/formule-(...)aar-toro-rosso-.html | |
Smacked_Actor | maandag 29 juni 2015 @ 00:51 |
Doen! | |
VacaLoca | maandag 29 juni 2015 @ 02:57 |
Veel uitroeptekens! Klinkt alsof Bernie helemaal niet zoveel grip heeft op alle regels enzo want als je dit moet geloven zat ie hier helemaal niet op te wachten | |
Peterselieman | maandag 29 juni 2015 @ 09:31 |
Bernie zou ook geen grip op de regels moeten hebben. De huidige Formula One Strategy Group is een gedrocht waarin de FIA en Ecclestone elk zes stemmen hebben en Ferrari, Red Bull Racing, Mercedes, McLaren en Williams ieder een stem. De laatste stem is voor het beste team uit de constructeursstand van het jaar ervoor. Dat is momenteel Force India. Er worden veel voorstellen besproken, maar als een team het niet ziet zitten wordt het al afgeschoten. Geef alle macht terug aan de FIA en laat die de regels bepalen. Zou imo stukken beter zijn. Het betekent niet dat je dan doof moet zijn voor de wensen van de teams, maar zo kun je alles wel beter sturen. | |
Bonobo11 | zaterdag 4 juli 2015 @ 00:10 |
Fir3fly | zaterdag 4 juli 2015 @ 00:46 |
Dat filmpje bewijst maar weer eens dat de mensen die beweerden dat Max lifte en dat daarom het lampje flikkerde poep praatten. | |
aesop | zaterdag 4 juli 2015 @ 08:50 |
Elke week word ik wel weer aangenaam verrast door een uitspraak van Max. Hij zegt zinnige dingen, en durft een afwijkend standpunt in te nemen. Ik heb hem nooit intensief gevolgd, natuurlijk wel zijn resultaten, maar ik had met zo'n op het eerste gezicht dominante vader niet verwacht dat hij zo uitgesproken zou zijn. Misschien heb ik Jos als vader toch ook onderschat. Sowieso hebben die twee een leuke band als ik dat zo op afstand kan inschatten. Mooi om te zien. | |
W.H.I.S.T.L.E | zaterdag 4 juli 2015 @ 08:57 |
Ben ik de enige die Jos op Co vind lijken? | |
IkWilbert | zaterdag 4 juli 2015 @ 09:34 |
Verstappen in beeld bij Ferrari http://www.telegraaf.nl/t(...)d_bij_Ferrari__.html | |
Sjemmert | zaterdag 4 juli 2015 @ 09:47 |
ik ben van mening dat die volgend jaar gewoon nog voor torro rosso moet blijven rijden samen met carlos. Na dat jaar maar eens de situatie bekijken en dan naar redbull of naar een ander team. Aan de andere kant, als Ferrari je wilt hebben dan zeg je geen nee natuurlijk. Maar ik denk niet dat ferrari nu al voor verstappen wil gaan. Bottas vind ik ook niks voor ferrari, riciardo zou kunnen maar ik vind zelf dat hulkenberg het stoeltje verdiend. | |
WEST | zaterdag 4 juli 2015 @ 09:48 |
Het zegt wel wat over een jongen die nog maar 8 races gereden heeft en er al interesse is. Of het reël is, denk het niet. | |
aesop | zaterdag 4 juli 2015 @ 09:57 |
Als Ferrari komt, kan Max niet weigeren. Voor hetzelfde geldt gaat die Toro Rosso volgend jaar voor geen meter en is Stoffel Vandoorne in de Manor de nieuwe hype/sensatie. Ik vind het ook erg snel allemaal hoor, maar dit soort kansen krijg je misschien maar 1 keer. | |
Geralt | zaterdag 4 juli 2015 @ 10:15 |
Precies. Als Ferrari aan je deur komt kloppen dan doe je open. Dat is hetzelfde als dat Red Bull je een F1 stoeltje wilt geven dat je dat aanneemt en niet een andere aanbieding in de GP2 pakt ofzo. Zou overigens wel vet zijn zeg. ![]() Maar ik denk voor zijn carriere dat het ook beter is om eerst nog een jaartje TR te blijven doen en dan maar eens kijken. Aan de andere kant; voor hetzelfde geld stapt Ricardo in die Ferrari en dan moet Red Bull Max of Sainz wel in de Red Bull zetten. Dus of dat 2de jaar er uberhaupt aan zit te komen is allemaal nog koffie dik kijken. Feit is wel dat het absoluut niet normaal en ongekend is wat Max allemaal laat zien en teweeg brengt in het F1 wereldje. ![]() Het begon al dat de regels dankzij hem aangepast werden terwijl hij uberhaupt nog geen F1 race gereden had ![]() | |
alwaysonhold | zaterdag 4 juli 2015 @ 10:17 |
Max Verstappen is een uitzonderlijk talent. Bij Sky sports hadden ze het gisteren er over dat Max Verstappen als hij in dezelfde wagen zou zitten als een top coureur het echt wel zou kunnen bij benen. Als de kans komt, moet Max die kans pakken. Max kan die druk aan, zeker weten. | |
Rossdale | zaterdag 4 juli 2015 @ 10:19 |
Wie weet wordt Max als deal gebruikt. Dat het contract van Max wordt ontbonden en naar Ferrari mag en Red Bull dan top Ferrari motoren mag afnemen ipv b-spec motoren | |
WEST | zaterdag 4 juli 2015 @ 10:19 |
Dat Max het aan kan dat weet ik wel zeker. Maar Ferrari gaat nooit voor coureurs die nog geen jaar ervaring hebben in de F1. Als hij de kans krijgt moet hij hem natuurlijk pakken. | |
Max23 | zaterdag 4 juli 2015 @ 10:35 |
Dit ja ![]() | |
alwaysonhold | zaterdag 4 juli 2015 @ 10:36 |
Klopt, zal dus ook niet gebeuren. Maar dat Max Verstappen binnen 3 jaar al bij een Ferrari of Mercedes rijdt is voor mij al zo goed als zeker.... | |
DerRabbit | zaterdag 4 juli 2015 @ 10:49 |
Maar hij moet ook weer niet te snel willen, eerst twee jaar in een kleiner team ervaring opdoen is beter dan meteen in je tweede jaar voor een groot team gaan rijden. | |
Rossdale | zaterdag 4 juli 2015 @ 10:54 |
Zie kvyat, die was vorig jaar geweldig en dit jaar praat niemand meer over hem | |
franklop | zaterdag 4 juli 2015 @ 10:55 |
Het probleem is dan, als hij deze kans laat lopen (als hij uberhaupt de kans krijgt), dat het normaliter weer een paar jaar duurt voordat hij daar aan de slag kan.. Het is ook nog maar de vraag of Redbull weer een topteam wordt. | |
opreis | zaterdag 4 juli 2015 @ 10:56 |
Hij staat op een short list, mensen doen alsof ferrari al concrete voorstellen heeft gedaan. Mensen zeiden ook dat hij niet na 1 jaar Formule 3 meteen naar de F1 moest gaan, omdat hij eerst ervaring moest op doen. Hebben die mensen even ongelijk gehad. | |
DerRabbit | zaterdag 4 juli 2015 @ 10:57 |
Als Renault daadwerkelijk met een eigen team op de proppen komt dan moet Red Bull een motoren fabrikant gaan vinden zonder eigen team die aan Red Bull hun beste motoren verkopen. Fabrikanten met een eigen team zullen andere teams nooit de laatste updates geven. Ik denk dat het grotendeels van de terugkomst van Renault afhangt wat Maxicosi kan/moet doen. | |
VacaLoca | zaterdag 4 juli 2015 @ 11:00 |
Ik had het live zo gekeken op onboard kanaal sport1, omdat gewone feed naar vettel overschakelde. Waren intense rondjes | |
KaheemSaid | zaterdag 4 juli 2015 @ 11:34 |
Even over ferrari? Hebben ze daar inmiddels weer de juiste mensen op de juiste plaatsen of zit en blijft Ferrari in een fase als met Gerard Berger? | |
alwaysonhold | zaterdag 4 juli 2015 @ 12:09 |
Onzin bij Max. | |
Geralt | zaterdag 4 juli 2015 @ 12:23 |
Ik vond hem eigenlijk helemaal niet zo geweldig vorig jaar ![]() | |
Geralt | zaterdag 4 juli 2015 @ 12:25 |
9 10 11 10 14 DNF DNF DNF 9 DNF 14 9 11 14 11 14 15 11 DNF 8 punten totaal. | |
Beach | zaterdag 4 juli 2015 @ 12:27 |
9e als beste resultaat | |
Meike26 | zaterdag 4 juli 2015 @ 12:32 |
Je moet tegenwoordig wel elk aanbod pakken dat je pakken kan. Kiezen is er gewoon niet bij. Zie Frijns. Die ging vol zelfvertrouwen nee zeggen tegen het RB programma, hij had het niet nodig zei hij. Attitude + verschoten kans = einde F1 voordat hij er zelf erg in had. Ik denk dat als Max wel de keuze had, niet eens naar Ferrari of MGP zou willen alsvhem dat aanbod werd gedaan. Die vind het presteren zoals hij nu bij een minder team doet, net zo leuk of misschien wel leuker. Als hij mazzel heeft heeft hij nog een F1 carriere van zo'n 13 jaar voor zich, waarom zou hij dan overhaasten? | |
alwaysonhold | zaterdag 4 juli 2015 @ 12:34 |
Max Verstappen heeft nu al meer punten dan Kvyat over 1 heel seizoen. Max is ook een coureur in de buiten categorie met uitzonderlijk talent. Kvyat is niveau Webber, goed op sommige dagen. Niet constant goed. | |
Geralt | zaterdag 4 juli 2015 @ 12:45 |
Nouja daarom dus. Rossdale vond hem vorig jaar geweldig. Ik niet. Daarom even de stats erbij gepakt. ![]() | |
Geralt | zaterdag 4 juli 2015 @ 12:47 |
En ik denk dat ie meteen instapt. Elke coureur wil in die auto's zitten of je nou een rookie bent of niet. Dat zijn auto's waarmee je kan winnen. En laat dat nou net zijn wat elke coureur graag doet. Verwachtingen en ervaring en druk doen er dan niet toe. Als hij de kans krijgt grijpt ie die terecht met open armen aan. | |
Geralt | zaterdag 4 juli 2015 @ 12:49 |
Sainz heeft minder mechanische pech gehad en minder straffen gehad dan Max. Dat zijn dingen waar Max niets aan kon doen. Als hij die keren niet uitgevallen was met autopech dan had hij veel meer punten gehad. | |
Geralt | zaterdag 4 juli 2015 @ 12:50 |
Vergne had meer punten toen bekend werd dat Kvyat naar Red Bull zou gaan. Tevens had Vergne meer punten op het moment dat ze bekend maakte dat Ricardo naar Red Bull zou gaan. | |
Geralt | zaterdag 4 juli 2015 @ 12:51 |
Daarmee dus ook direct het bewijs dat de teams niet alleen maar naar de punten kijken. Vergne had 2x op rij meer punten dan zijn teamgenoot en 2x op rij werd hij gepasseerd. Die zal zich wel lullig gevoeld hebben. En dan uiteindelijk wordt je eruit geflikkerd voor een ventje van 17. Arme Vergne ![]() | |
VacaLoca | zaterdag 4 juli 2015 @ 13:38 |
Max moet volgend jaar even die chick van Lotus bezwangeren, eventueel meerdere keren tot er een zoon uitkomt. Als ie dan op zn 35e stopt kan z'n zoon het stokje overnemen. | |
Meike26 | zaterdag 4 juli 2015 @ 13:45 |
Dom wicht, zit weinig talent in dat Lotus kind. Dan beter dat hij met Beitske Visser gaat pappen. Dan komt er tenminste een echte verbeterde Verstappen uit ![]() | |
VacaLoca | zaterdag 4 juli 2015 @ 13:51 |
Gewoon allemaal om de kansen te optimaliseren. Geeft opa Jos ze een universitaire opleiding autosport zoals ie dat zelf noemde ![]() | |
Rossdale | zaterdag 4 juli 2015 @ 13:53 |
Niet helemaal eerlijk vergelijken natuurlijk, de toro rosso van vorig jaar was niet bepaald competitief. Hij had een paar erg goede kwali's en liet zich opvallend goed zien tov vergne. Hij heeft alleen veel pech gehad. Kvyat was vorig jaar net als Bottas wel een smaakmaker hoor! | |
Wertha | zondag 5 juli 2015 @ 10:22 |
Zou wat zijn als dat zomaar eens opduikt. "Shock in the paddock! Carmen Jorda pregnant. Toro Rosso's young gun Verstappen's named to be father." ![]() | |
tja77 | zondag 5 juli 2015 @ 10:49 |
Mad Max, rijgt alle chicks aan zijn paarsgepunte lans. En hij begint met de chicks van Grosjean en Maldonado. | |
Wertha | maandag 6 juli 2015 @ 13:16 |
De nieuwe MILF-hunter. ![]() | |
DerRabbit | maandag 6 juli 2015 @ 13:40 |
De nieuwe Hunt ![]() | |
Izzy73 | dinsdag 7 juli 2015 @ 22:17 |
Leuke docu van sport1 over Max. | |
sasquatsch | dinsdag 7 juli 2015 @ 22:38 |
Is gewoon de Red Bull serie over Verstappen. http://www.redbull.tv/sho(...)-the-next-generation | |
Izzy73 | dinsdag 7 juli 2015 @ 22:45 |
Ah oké. ik zag sport1 in beeld staan dus .. , bedankt voor de info en link. | |
King_Merc | woensdag 8 juli 2015 @ 22:15 |
Komt ie straks aanzetten met Nicole XD | |
DerRabbit | donderdag 9 juli 2015 @ 11:04 |
Nuchter lullen, pitpoezen vullen! ![]() | |
Beach | zondag 2 augustus 2015 @ 16:31 |
Fiorano | zondag 2 augustus 2015 @ 17:46 |
Nice dat ze ook twee auto's meenemen. Groot vertrouwen in de Renault krachtbron haha. | |
nils7 | zondag 2 augustus 2015 @ 18:02 |
Dit is nog de oude WK V8 krachtbron. | |
Fiorano | zondag 2 augustus 2015 @ 19:44 |
I know, vond mezelf eigenlijk gewoon erg grappig. Iemand die weet waarom er twee auto's meegenomen worden? | |
WEST | zondag 2 augustus 2015 @ 21:22 |
Voor als er één stuk gaat. Door die donuts kan de boel nog wel eens wat warm worden. | |
HerrFritz | maandag 3 augustus 2015 @ 05:44 |
Je ziet ook dat er regenbanden op zitten. Wel handig voor als je naar Nederland komt. Behalve dat het prachtig weer was | |
Meike26 | maandag 3 augustus 2015 @ 06:15 |
Regenbanden rook je ook letterlijk sneller op, ideale band om donuts + skidmarks achter te laten ! Je hebt minder power nodig vergeleken met slicks, Villeneuve heeft dat toen in 97 meen ik met de Veltins Williams volgens mij ook zo gedaan op Zandvoort. | |
Geralt | maandag 3 augustus 2015 @ 06:18 |
Toen was je 8 jaar! Dat je dat nog weet! | |
Wertha | maandag 3 augustus 2015 @ 11:52 |
Tsja.. vrouw. ![]() | |
Sinister-D- | maandag 3 augustus 2015 @ 12:53 |
Normaal stelt Pirelli gegroefde demobanden beschikbaar zodat de teams geen data kunnen verzamelen. | |
WEST | maandag 3 augustus 2015 @ 13:02 |
Ik mag dan wel een bril dragen maar ik zie geen regenbanden op die auto. Demobanden zijn gewoon normale slicks hoor alleen zijn die banden veel harder dan de hardste band tijdens de GP weekenden. | |
TagForce | maandag 3 augustus 2015 @ 14:02 |
Op de reserve wagen zitten wets... Die zie je als ze hem er langs duwen. Kun je nagaan hoe onnoemelijk hard ie zou gaan als ze de normale zachte band gebruiken... Hij remde nu al bij 30 meter voor de haarbocht. | |
WEST | maandag 3 augustus 2015 @ 14:07 |
Dat zijn banden ze voor transport gebruiken. Dat zie je ook bij de Grand Prix weekenden. Ja Max remde laat kon je ook wel zien bij remmen voor de GT bocht. Met gewone race banden was hij wel 5 seconden sneller geweest. | |
Meike26 | woensdag 5 augustus 2015 @ 07:25 |
Ik ben allang geen 26 meer hoor.. ![]() ![]() Maar ik herinner me sowieso wel veel van leuke gebeurtenissen. Het vakantie huisje waar 'we' zate in 1989 (toen ik 9 was) kan ik zo weer naartoe rijden, geen TomTom voor nodig. Naar StNiklaus in Zwitserland en dan ergens een berg op, hoogste huisje op de flank, naast een waterput.. Dat ga ik van de zomer ook bezoeken, kijken of ze zimmer frei hebben ![]() Edit: Net even de foto's bekeken, zijn indd de demobanden, geen regenbanden. Ben wel erg benieuwd naar de komende GP ! Ik hoop/duim echt voor een oranje zee aan fans.. Laat heel Formule1 kijkend Aarde maar eens zien hoe (debiel) tof ons volkje is.. ![]() | |
TargaFlorio | woensdag 5 augustus 2015 @ 17:31 |
Ik hoop wel dat we dit seizoen nog een regenrace krijgen. | |
Beach | woensdag 5 augustus 2015 @ 17:32 |
Dan waren die plannen van Bernie om de baan te besproeien toch zo gek nog niet ![]() | |
TargaFlorio | woensdag 5 augustus 2015 @ 17:32 |
Zijn vaak de leukste races, maar ben vooral benieuwd naar Max in de regen. | |
Geralt | woensdag 5 augustus 2015 @ 18:04 |
Zeker gezien zijn uitstekende prestatie bij de laatste race verwacht ik toch wel een run op kaarten eerlijk gezegd. Ik denk dat het drukker wordt op Spa dan de afgelopen jaren het geval is geweest. Véél drukker. En dat is mooi. Spa moet gewoon op de kalender blijven uiteraard en uitzonderlijke bezoekersaantallen zijn dan altijd mooi meegenomen. Helaas gaat de TR het daar echt niet zo heel erg goed doen. Ik denk dat ze met een P9 al heel erg blij mogen zijn als ik eerlijk ben ![]() Maargoed, het lijkt me gezien de bezoekersaantallen op zandvoort en afgelopen week waar Max wat demo's gaf dat het echt druk gaat worden op Spa. ![]() | |
Geralt | woensdag 5 augustus 2015 @ 18:05 |
In de F3 was hij ruim anderhalve seconde sneller dan iedereen op een baantje wat in veel minder dan een minuut rondging. Dan kan je echt wel een partijtje sturen in de regen hoor. Dat was naar verluidt ook de doorslag om hem per direct in het Red Bull juniorenteam op te nemen en ervoor te zorgen dat hij dit jaar meteen in kon stappen in de TR ![]() Max gaf achteraf aan dat het eigenlijk net als karten was qua snelste lijnen zoeken en vinden. En laat Max nou net zo een beetje alles wat er te winnen viel in de karts gewonnen hebben. ![]() Ik denk eigenlijk niet dat er mensen zijn die meer gewonnen hebben in de karts dan Max, maar daar heb ik geen harde cijfers van. ![]() | |
TargaFlorio | woensdag 5 augustus 2015 @ 18:23 |
Waarom denk je dat ik graag een regenrace zie? Juist vanwege de dingen die je noemt. ![]() En doe dan maar in Spa, als het droog is maakt hij met de Torro-Rosso anders toch weinig kans op een goede klassering. | |
Geralt | woensdag 5 augustus 2015 @ 18:53 |
Spa sowieso wel goeie kans dat er een buitje valt natuurlijk. Want het is Spa. ![]() | |
WEST | woensdag 5 augustus 2015 @ 23:54 |
Van mij mag het gewoon een zeiknatte GP zijn. ![]() | |
VacaLoca | donderdag 6 augustus 2015 @ 00:38 |
Mja zelfs met regen wordt t 'm niet op Spa vrees ik. Monza al helemaal niet. Signapore is de beste kans op punten | |
Fer | donderdag 6 augustus 2015 @ 07:49 |
Een Torro Rosso is geen Redbull. Ze hebben vergelijkbare mechanische grip. Maar Redbull duidelijk meer downforce, Torro Rosso lijkt het op low drag baantjes als Monza niet slecht te doen. | |
nils7 | donderdag 6 augustus 2015 @ 08:47 |
Ze komen vermogen te kort, Spa, Monza, Sochi het wordt allemaal niks. Singapore, Suzuka, Mexico zijn de plekken dat ie echt nog een kans op scoren heeft. | |
Meike26 | donderdag 6 augustus 2015 @ 09:58 |
En Brazilië niet te vergeten !! | |
nils7 | donderdag 6 augustus 2015 @ 10:49 |
Ik vergeet er wel meer maar ik zie m in Brazilie niet scoren, is best een hoge snelheidsbaan en flink heuvel op waar je vermogen nodig hebt. Sidenote= niet scoren is voor mij niet in de top8 komen. | |
Beach | donderdag 6 augustus 2015 @ 10:56 |
Weet iemand of Renault nog wat verbeteringen in de pijplijn heeft? Over Honda hoor je het zowat elke race. | |
Wolve000 | donderdag 6 augustus 2015 @ 11:06 |
Ze verwachten een grote update te doen voor de Russische GP. | |
Meike26 | donderdag 6 augustus 2015 @ 11:31 |
Denk dat dat wel mee valt... Het is vooral ook een hoog technisch circuit, links/rechts/links/rechts combinaties. Oké hij komt op het rechte stuk (2 x keer) te kort, maar toch zie ik het nog wel als een mogelijk circuit om goed te scoren in de top 10. Einde van het rechte stuk op start finish moet hij het vooral van zijn intelligentie hebben en ik denk dat dat wel goed zit.. En voor vermogens tekort is misschien (bij geen wolkje aan de lucht en 0% dreiging van regen) een lagere downforce nog een middel om wat beter mee te komen. | |
Fer | donderdag 6 augustus 2015 @ 12:01 |
Het rechte stuk begint met een hele trage bocht. Vanaf daar is het helling op naar de start, dat stuk is een relatief groot deel van de totale rondetijd, het is immers een kort baantje. Als je power mist, maak je dat echt niet goed op die bochtjes in het middenstuk. | |
TargaFlorio | zondag 23 augustus 2015 @ 18:06 |
Goede degelijke race. ![]() ![]() ![]() | |
motorbloempje | zondag 23 augustus 2015 @ 18:11 |
Hij blijft verbazen met z'n durf. Geweldig gereden, goed in de kijker ook! | |
TargaFlorio | zondag 23 augustus 2015 @ 18:35 |
![]() | |
tong80 | maandag 24 augustus 2015 @ 13:05 |
Inhalen is zijn hobby, naast winnen de zin van zijn bestaan op de racebaan. Max Verstappen beheerst die kunstvorm bijna tot in perfectie, zo bleek gisteren andermaal bij de Belgische GP. De mooiste manoeuvre bewaarde hij voor Blanchimont, een hogesnelheidsbocht waar Daniel de Jong een etmaal eerder in de GP2 Series zwaar was gecrasht. De tiener haalde Felipe Nasr aan de buitenkant via een gewaagde truc in. Een nieuwe dimensie. Even was er na afloop bij hem angst dat een reprimande van de wedstrijdjury zijn indrukwekkende inhaalrace, die vanaf de achttiende startplaats op plek acht eindigde, van een domper zou voorzien. Maar na een goed gesprek met het rechtsorgaan en het bekijken van de beelden, bleek Max Verstappen (17) bij zijn inhaalmanoeuvre op Valtteri Bottas niets verkeerd te hebben gedaan. De achtste plaats, goed voor vier WK-punten, kleurde de hemel in de Ardennen voor de tiener en naar schatting 25.000 Nederlandse fans roze. Verstappen was in de wolken, omdat een moeizame aanloop vol (motor)problemen zo'n onverwacht aangename wending had gekregen. ,,Heel blij,'' zo omschreef de Limburgse debutant zijn gemoedstoestand. Of hij er 's avonds thuis in Maaseik een borrel op zou gaan drinken? Natuurlijk niet. ,,Ik ga anderhalf uurtje 'simmen' (racen op de simulator, red).'' Met een glas water erbij, zo verwachtte hij, of een blikje Red Bull. Verstappen ontpopte zich in anderhalf uur tot de smaakmaker van Spa. Hoewel hij van tevoren al had aangekondigd uit te kijken naar een inhaalrace, was het vooraf helemaal niet zo vanzelfsprekend dat hij die wens op het hogesnelheidscircuit ook kon uitvoeren. De Renault-motor van Toro Rosso's uitdager, de STR10, beschikt in vergelijking met die van de concurrentie over heel wat minder vermogen. Het weerhield de tiener er niet van al zijn fans een spectaculaire show voor te schotelen. Bij de start verschalkte hij direct een aantal collega's, waarna Verstappens voorstelling pas echt op gang kwam. ![]() |