Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (22x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008, 2015.
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012.
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012.
Europacup I (1x)1988.
UEFA Cup (1x)1978.
![azfket.png]()
![image-4478732.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, 1-3
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, 6-1
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, 1-3
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, 2-0
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, 3-1
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, 4-0
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, 1-0
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, 3-0
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, 3-0
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, 1-0
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, 1-2
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, 1-1
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, 4-3
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, 1-3
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, 2-0
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, 5-0
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, 0-1
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, 1-2
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, 2-1
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, 0-2
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, 2-1
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, 2-4
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, 3-0
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, 1-3
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, 0-3
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, 2-1
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, 2-1
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, 0-5
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, 3-1
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, 4-1
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
Donderdag 31 juli: PSV - St. Pölten, 1-0
Donderdag 7 augustus: St. Pölten - PSV, 2-3
Donderdag 21 Augustus: PSV - Sjachtjor , 1-0
Donderdag 28 augustus: Sjachtjor - PSV, 0-2
Donderdag 18 september: PSV - Estoril, 1-0
Donderdag 2 oktober: Dinamo Moskou - PSV, 1-0
Donderdag 23 oktober: PSV - Panathinaikos, 1-1
Donderdag 6 november: Panathinaikos - PSV, 2-3
Donderdag 27 november: Estoril - PSV, 3-3
Donderdag 11 december: PSV - Dinamo Moskou, 0-1
Donderdag 19 februari: PSV - Zenit, 0-1
Donderdag 26 februari: Zenit - PSV, 3-0
![4t3k8j.png]()
Donderdag 25 september: PSV - FC Utrecht, 2-0
Woensdag 29 oktober: Almere City FC - PSV, 1-5
Dinsdag 20 januari: Roda JC - PSV, 3-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
quote:
Poe he, heeft je moeder je geholpen met dit projectje?
quote:
Het ging me om de ironie in de post die ik quotede, maar bedankt dat je zo begaan met me bent.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ok, roep maar. Wat moet de TT worden?
BFF met GGMM
quote:
Ik wilde gewoon de tr's voor zijn.
BFF met GGMM
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
Is "Kom op Pee-Sje-Vee" niet wat?
Isimat

.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:
Ok, is deze ook goed?
BFF met GGMM
quote:
quote:
Zo dan.
BFF met GGMM
Rabieluh
quote:
Prima

.
Perfect
Wat verwachten jullie van PSV in de resterende duels? Speeltijd voor jonge spelers, uitzwaaimomenten voor jongens die vertrekken of nog opperste concentratie met de sterkste 11?
Laatste thuispotje zullen er wellicht wat uitzwaaispelers gaan staan, al weet ik niet wie dat gaan worden. We hebben niet echt spelers die opzeker weggaan behalve Bakkali, maar die gaan ze echt geen uitzwaaiduel geven

Misschien wel een Ritzmaier of een Vloet nog een hele wedstrijd laten spelen.
quote:
Op maandag 20 april 2015 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:Laatste thuispotje zullen er wellicht wat uitzwaaispelers gaan staan, al weet ik niet wie dat gaan worden. We hebben niet echt spelers die opzeker weggaan behalve Bakkali, maar die gaan ze echt geen uitzwaaiduel geven

En dan mag je na het laatste thuispotje ook nog eens naar Den Haag waar voor beide partijen niks meer op het spel staat.
quote:
mwah Den Haag moet wellicht nog ballen voor de nacompetitie.
Die kunnen er namelijk weinig van.
quote:
Het is zo goed als onmogelijk ook omdat er nog wat clubs onder ons tegen elkaar uit moeten komen.
Bomenverzameling
Can come an end
quote:
Op maandag 20 april 2015 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:Laatste thuispotje zullen er wellicht wat uitzwaaispelers gaan staan, al weet ik niet wie dat gaan worden.
We hebben niet echt spelers die opzeker weggaan behalve Bakkali, maar die gaan ze echt geen uitzwaaiduel geven 
Tamata gaat ook weg, Zijn contract wordt niet verlengd. Dus die zal best wel eens in de basis kunnen starten dan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Tamata schijnt toch al in vergevorderde gesprekken te zijn met NAC Breda?
quote:
Ook het niveau waar hij thuis hoort, Eerste Divisie.
U MAD?
Oef, dit was een mooi feestje overigens gisteren
U MAD?
quote:
Pasveer moeten ze lekker laten vertrekken in de zomer. Heeft dit seizoen al tig keer lopen janken in de media over zijn huidige rol.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 april 2015 @ 16:16:11
rubbereend
JUICHEN
Ik verwacht eigenlijk wel dat ze het seizoen fatsoenlijk uitspelen, er zit best wat eergevoel bij deze selectie.
quote:
Ik mag hopen dat Zoet alle Eredivisieduels mag keepen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op maandag 20 april 2015 14:09 schreef opperkleurder het volgende:Wat verwachten jullie van PSV in de resterende duels? Speeltijd voor jonge spelers, uitzwaaimomenten voor jongens die vertrekken of nog opperste concentratie met de sterkste 11?
Opperste concentratie zou wel eens moeilijk kunnen worden al geloof ik niet dat er met de pet naar gegooid zal worden.
Speeltijd voor anderen? Wmb niet als het niet noodzakelijk is en gewoon zo goed mogelijk het seizoen afmaken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
HoofdpuntjesHeb vanmiddag ook nog een video van 30 minuten gezien op omroep brabant, maar die zou ik weer even moeten zoeken
quote:
Op maandag 20 april 2015 15:45 schreef HL_Dog43 het volgende:Gossie, was er weer iemand mad zodat ie moest gaan janken om de prijsjes van zijn ego clubje. Ach gossie toch. Boehoe.
Een kind van een maand is nog verder in ontwikkeling dan die jankerds. Vooral als het een kind is met PSV fans als ouders.
PSV en Philips gaan met elkaar om de tafel om een nieuw contract op te gaan stellen. Het huidige loopt in 2016 af.
quote:
EINDHOVEN - Hoofdsponsor Philips huldigt woensdagmiddag de spelers van PSV. Het concern heeft een sessie gepland waarbij de PSV'ers kunnen worden gefeliciteerd door medewerkers van het concern. De directies van Philips en PSV, met het kampioenschap in de achterzak, gaan binnenkort de eerste gesprekken aan over verlenging van het medio 2016 aflopende sponsorcontract.
De verwachting is dat beide partijen wel met elkaar verder gaan, maar in welke vorm is nog onduidelijk. Philips verstrekte de afgelopen jaren gemiddeld ongeveer zes miljoen euro aan PSV.
bronKwam ook nog
dit achtergrondverhaal tegen over de relatie tussen PSV en Philips. Goed leesvoer voor de liefhebber.
[ Bericht 5% gewijzigd door karton2 op 20-04-2015 19:23:33 ]
quote:
Jep, met een "s" er achter
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 april 2015 @ 20:27:17
rubbereend
JUICHEN
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Mooie goal van Clint Leemans voor Jong PSV tegen Roda JC.
Iedereen roept Corona ik roep Chery
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2015 21:00:32 ]
quote:
Nu alweer nuchter Geo?
BFF met GGMM
quote:
Zit nog wel wat alcohol in mijn bloed hoor maar dat was gewoon .. ja wat zal ik zeggen.. triest? Egoistisch? Grootheidswaanzin? Debiel? Misplaatst..
Maar past er wel bij eigenlijk, stoorde mij ook al enorm aan die 100 selfiesticks bij de spelers, geilen echt te erg op hunzelf.
quote:
Ik heb hem een WA gestuurd.
quote:
Op maandag 20 april 2015 21:23 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Zit nog wel wat alcohol in mijn bloed hoor maar dat was gewoon .. ja wat zal ik zeggen.. triest? Egoistisch? Grootheidswaanzin? Debiel? Misplaatst..
Maar past er wel bij eigenlijk, stoorde mij ook al enorm aan die 100 selfiesticks bij de spelers, geilen echt te erg op hunzelf.
We worden oud Geo...
BFF met GGMM
quote:
Die moeten ze volgend seizoen doorschuiven. Goeie voetballer.
quote:
Naja ik ben pas 26, en ik maak ook wel eens een selfie maar ik weet niet, het was zeg maar niet mijn ding.. ook die petjes allemaal..
Sowieso, waarom zoveel selfies

er lopen constant fotografen om je heen

Dat ik een herinnering wil dmv een foto oke, maar zij hebben er honderden en dat op groot formaat.
quote:
Op maandag 20 april 2015 21:27 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Naja ik ben pas 26, en ik maak ook wel eens een selfie maar ik weet niet, het was zeg maar niet mijn ding.. ook die petjes allemaal..
Sowieso, waarom zoveel selfies

er lopen constant fotografen om je heen

Dat ik een herinnering wil dmv een foto oke, maar zij hebben er honderden en dat op groot formaat.
Tja... waarom staan mensen in het stadion of bij voorstellingen continu te filmen en foto's te maken... Missen alles om later in parkinsonformaat terug te kijken.
BFF met GGMM
Rabieluh
quote:
Op maandag 20 april 2015 21:30 schreef DonRaja het volgende:[..]
Tja... waarom staan mensen in het stadion of bij voorstellingen continu te filmen en foto's te maken... Missen alles om later in
parkinsonformaat terug te kijken.

.
quote:
Tja... waarom staan mensen in het stadion of bij voorstellingen continu te filmen en foto's te maken... Missen alles om later in parkinsonformaat terug te kijken.
Klopt, maak me er zelf ook schuldig aan maar heb het dit jaar erg beperkt

je mist het hele moment dan, beter met je 'mind-camera' een foto of filmpje maken
Topdocu van Nilis gezien net. Had hem nog op mijn harddisk staan. Karakters van Canvas. Aanrader.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 april 2015 @ 22:17:54
rubbereend
JUICHEN
voor de liefhebbers, een fotospecial:
[Foto] PSV viert de landstitel
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Ik vond dat van Bruma net zo erg
superniger
90+3 Ramos
quote:
Ze verplaatsen alleen maar lucht. Komt niks zinnigs uit.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:#superniger2020
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op maandag 20 april 2015 22:43 schreef Xaobotnik het volgende:[..]
Wat dacht jij? Dat ze effe een bom onder de groep zouden plaatsen? Of zouden roepen dat Cocu er helemaal niets van kan? Er valt verder ook weinig te melden of te vragen.
Dan moet je er ook niet gaan zitten.
Dit, dus.
quote:
Of zouden ze toch uitgenodigd zijn? Vragen vragen vragen. .
quote:
Ja, lekker de uitnodiging weigeren, daarmee kom je er wel
jpg97
Otaku No Kenkyu
quote:
Erger nog, want dat is gebaseerd op Alex.
Bruma mag de veters van Alex niet eens strikken
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAirIk denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Zodat ik dat zelf niet hoef te doen en gewoon van het moment kan genieten en de filmpjes van anderen later op de sosjul miedija kan terugkijken om nog eens na te genieten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
De grap was natuurlijk dat Bayern een fax had gestuurd. Heel twitterland dan helemaal gek, want Rik had dit al voorspeld. Het spel is op de wagen. Een poosje daarna had hij de volgende tweet moeten sturen, maar dat ging fout, waardoor de grap niet opging.
Dat denk ik tenminste, Thijs en zijn humor inschattende.
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Zodat ik dat zelf niet hoef te doen en gewoon van het moment kan genieten en de filmpjes van anderen later op de sosjul miedija kan terugkijken om nog eens na te genieten.
*social media.
quote:
Bruma kan bij mij niets meer fout doen. Ook al kan hij niet zo goed voetballen.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Of vooraf kijken welke vragen wel een leuk interview opleveren ipv de 'hoe blij ben je?'-vragen, een dag na het kampioenschap.
Dit, dus.
Rik en Thijs samen in een studio bij Paul Postman, leverde neem ik aan wel legendarische TV op. Heeft iemand daar wellicht een linkje van?
Pottenindeling CL wordt flink omgegooid. PSV maakt een goede kans om in pot 1 te zitten als de winnaar van de CL ook kampioen wordt in eigen land. Dat is nog mogelijk met Barcelona, Real Madrid, Bayern of Juventus.
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 15:14 schreef tompsv18 het volgende:Pottenindeling CL wordt flink omgegooid. PSV maakt een goede kans om in pot 1 te zitten als de winnaar van de CL ook kampioen wordt in eigen land. Dat is nog mogelijk met Barcelona, Real Madrid, Bayern of Juventus.
De eerste 3 graag.
Kans maken we niet dus dan maar grote clubs zodat eindelijk dat stadion weer eens vol zit tijdens een Europese wedstrijd.
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 15:14 schreef tompsv18 het volgende:Pottenindeling CL wordt flink omgegooid. PSV maakt een goede kans om in pot 1 te zitten als de winnaar van de CL ook kampioen wordt in eigen land. Dat is nog mogelijk met Barcelona, Real Madrid, Bayern of Juventus.
Mooi, maar dan komen de andere sterke ploegen juist weer in pot 2 of 3
[ Bericht 81% gewijzigd door L3gend op 21-04-2015 15:40:27 ]
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 april 2015 @ 16:21:12
rubbereend
JUICHEN
quote:

dit klinkt als weer eens een beetje minder voorspelbaarheid in de CL. Er komen dan natuurlijk wel geweldige ploegen in lagere potten die je kan loten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 april 2015 @ 16:23:30
rubbereend
JUICHEN
veel plezier met dat PDF document lezen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Dus PSV of in pot 1 of pot 3 in de CL
quote:
Leuk werk wel Geo. Kan me zomaar voorstellen dat je je maandagmorgen echter liever ziek had willen melden. Is dat via de gemeente of via de sw?
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Het kost ook zoveel moeite om je eigen rotzooi in een vuilbak te gooien of thuis weg te gooien.

Feesten kan toch ook op een sociale manier?

quote:
Op dinsdag 21 april 2015 19:14 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Leuk werk wel Geo. Kan me zomaar voorstellen dat je je maandagmorgen echter liever ziek had willen melden. Is dat via de gemeente of via de sw?
In ieder geval niet PSV zelf. Zoiets wordt ook nooit in 1 keer volledig opgeruimd, ik schat dat 10-20% is blijven liggen. Ik ben maandag twee keer langs die biertent geweest, op de heenweg lag alles er nog, de tweede keer hadden ze het grootste deel opgeruimd.
[ Bericht 18% gewijzigd door Bram_van_Loon op 21-04-2015 19:30:43 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 19:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Het kost ook zoveel moeite om je eigen rotzooi in een vuilbak te gooien of thuis weg te gooien.

Feesten kan toch ook op een sociale manier?

[..]
In ieder geval niet PSV zelf. Zoiets wordt ook nooit in 1 keer volledig opgeruimd, ik schat dat 10-20% is blijven liggen. Ik ben maandag twee keer langs die biertent geweest, op de heenweg lag alles er nog, de tweede keer hadden ze het grootste deel opgeruimd.
Alsof er genoeg bakken staan welke op tijd geleegd worden. Tevens is het soms door de drukte ondoenlijk om naar zo'n bak te lopen. Nou ja lopen...je naar zo'n bak toe te wurmen.
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Jouw rotzooi, jouw probleem.

Je kan het ook niet kopen/meenemen en daar drinken (een mens kan prima een paar uur zonder drank), dan hoef je niets weg te gooien. Je kan het ook meenemen naar huis en het thuis weggooien (in een plastic tas in je rugzak). Als je niet direct bij een vuilbak kan dan houd je het vast totdat je het wel weg kan gooien. Netjes is het niet, of dat er nu wel of niet 'genoeg' vuilbakken staan.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
tja77
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 19:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]

Je kan het ook niet kopen, dan hoef je niets weg te gooien. Je kan het ook meenemen naar huis en het thuis weggooien (in een plastic tas in je rugzak). Netjes is het niet, of dat er nu wel of niet 'genoeg' vuilbakken staan.
Stel je niet aan groen links fanaatje.
Zeker nog nooit op een festival geweest? Consumpties zijn dermate duur dat de kosten van het opruimen erbij inbegrepen zit.
Tevens mijn rotzooi? Die plastic bekertjes neemt niemand mee van huis. Als je die zooi verkoopt, moet er ook voldoende gelegenheid zijn om die zooi kwijt te spelen.
Meenemen naar huis? Laat me niet lachen...
Rabieluh
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 19:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]

Je kan het ook niet kopen/meenemen en daar drinken (een mens kan prima een paar uur zonder drank), dan hoef je niets weg te gooien. Je kan het ook meenemen naar huis en het thuis weggooien (in een plastic tas in je rugzak). Als je niet direct bij een vuilbak kan dan houd je het vast totdat je het wel weg kan gooien. Netjes is het niet, of dat er nu wel of niet 'genoeg' vuilbakken staan.
Haha, feest je wel eens man. Wat zijn dit voor inzichten.
quote:
Dat jullie deze opzichtige troll zo veel feeden vind ik erger.
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 19:14 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Klootzak, wat heb ik jou aangedaan dat je dit gaat zeggen..
quote:
Nu ben ik nieuwsgierig wat de oude was.
Rabieluh
quote:
Het was een echte Jodenstreek, dat kan ik je wel zeggen.
quote:
Bram noemt het liever GroenRechts, want het is een neoliberale kutpartij.
quote:
Ik eigenlijk ook wel
quote:
Nuttige bijdrage in het psv topic
quote:
"Het grote PSV-topic #900: Volgend jaar weer Ajax weer kampioen"
BFF met GGMM
WAT?!
Brenet komende 2 wedstrijden er niet bij trouwens, heeft een scheurtje in zijn lies opgelopen tegen Heerenveen.
Ai. Blijft toch iconisch om het erop te hebben staan. Jammer. Maar dit zal zonder twijfel betekenen dat er grotere spelers (lees: geldschieters) staan te wachten om dit plekje over te nemen.
Bavaria?
Edit: Of mag drank nog steeds niet
Zal het wel een gokkantoor worden
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 23:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:Ai. Blijft toch iconisch om het erop te hebben staan. Jammer. Maar dit zal zonder twijfel betekenen dat er grotere spelers (lees: geldschieters) staan te wachten om dit plekje over te nemen.
Bavaria?
Mogen er geen twee sponsoren op de voorkant?
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 23:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:Ai. Blijft toch iconisch om het erop te hebben staan. Jammer. Maar dit zal zonder twijfel betekenen dat er grotere spelers (lees: geldschieters) staan te wachten om dit plekje over te nemen.
Bavaria?
Misschien een zandbak vliegmaatschappij.
BFF met GGMM
quote:
Vast wel. Maar dat zie ik niet gebeuren. Hebben die Zuid-Amerikaanse clubs ook niet allemaal hun shirt helemaal vol zitten?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
GAE had 2x dezelfde dit seizoen, dus volgens mij mag het wel.
BFF met GGMM
quote:
Of Malaysia Airlines. Kunnen ook wel wat positieve reclame gebruiken dacht ik..
quote:
Zou eigk zeggen Philips en een nieuwe dan, al zal Philips wel zelf hebben gezegd minder te willen gaan betalen.
Jammer wel dit.
quote:
Het heeft toch wel een bepaalde uitstraling, Philips prominent op je shirt. End of an era
Hopelijk zullen de namen 'PSV' en 'Philips Stadion' in ieder geval altijd blijven bestaan
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 23:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Het heeft toch wel een bepaalde uitstraling, Philips prominent op je shirt. End of an era
Hopelijk zullen de namen 'PSV' en 'Philips Stadion' in ieder geval altijd blijven bestaan
FC Qatar Airways
Zeer dom om dit te doen.
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 23:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Ze wilden een poos geleden de clubnaam veranderen naar Philips SV, omdat in het buitenland de link werd gelegd met Polizei Sport Verein. Ik weet niet wasrom dat toen niet mocht, zou nu weer een optie kunnen zijn.
BFF met GGMM
quote:
Stuur een brief naar Toon zou ik zeggen.
quote:
En dan allemaal handtekeningen verzamelen en dan gebeurd er niets.
Puur zakelijk is de stap logisch.
6 miljoen voor shirtsponsor en stadion naam is helaas te weinig in deze markt.
Maar qua historie horen PSV en Philips natuurlijk altijd bij elkaar
quote:
Maar waarom vind je het dom dan? Ik vind het helemaal niet dom eigenlijk. Jammer. Maar zeker niet dom.
Gelukkig veranderen ze niet de club naam
Shirtsponsor zou vast een gokbedrijf zijn (Unibet, BWin) of een Arabische vliegmaatschappij (Emirates of Qatar) om een hoog bedrag te krijgen
quote:
Dit dus, het was een groter drama toen Barcelona plots wél met reclame ging spelen. En ook daar was iedereen na 1 wedstrijd aan gewend. Gewoon ff goed cashen, voor sentimenten heb je Copa shirts.
BFF met GGMM
Ik hoop op Sony.
quote:
Jammer inderdaad. Mijnheer Frits zou zich omdraaien in zijn graf als hij het zou horen.
quote:
Sony is in Nederland gelinkt met familie Brandsteder en dus volledig op Ajax gericht.
Los van het feit dat jouw grapje niet erg grappig is.
BFF met GGMM
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 23:44 schreef DonRaja het volgende:[..]
Sony is in Nederland gelinkt met familie Brandsteder en dus volledig op Ajax gericht.
Los van het feit dat jouw grapje niet erg grappig is.
Dus nu je mod bent denk je me te kunnen schofferen he? Kansloos dit.
quote:
Neem dan ASML, hebben ook doekoe zat en zitten in de regio.
BFF met GGMM
quote:
Ik gok op VDL. Of Freo prominenter en een nieuwe rugsponsor.
Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
Niet echt een verrassing eigenlijk, de geruchten zijn er al vaker geweest de afgelopen jaren.
Geruchten destijds hadden het over Rabobank, zou dat nog denkbaar zijn?
Na het wegvallen van hun wielerploeg missen ze wel een high profile sport sponsoring...
quote:
ASML heeft geen belang bij deze vorm van sponsoring... eindconsumenten hebben niet met ASML van doen.
quote:
Absoluut. Maar het Philips logo in de jaren 80 was ook extreem lelijk. Van der Leegte zie ik er voor aan dat die op pole position zit. Die is aan het wachten op zo een buitenkansje.
Misschien doet de band Campina - Tiny nog wat. Ik hoop niet op Qatar Airlines of Bwin.
Misschien met onze Mexicaanse connecties dat Carlos Slim wil sponsoren.
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 23:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:Niet echt een verrassing eigenlijk, de geruchten zijn er al vaker geweest de afgelopen jaren.
Geruchten destijds hadden het over Rabobank, zou dat nog denkbaar zijn?
Na het wegvallen van hun wielerploeg missen ze wel een high profile sport sponsoring...
[..]
ASML heeft geen belang bij deze vorm van sponsoring... eindconsumenten hebben niet met ASML van doen.
Rabo wil zich toch alleen nog op jeugdsport richten, net als Shell bijvoorbeeld.
BFF met GGMM
Denk dat de kans wel aanzienlijk is dat er een Unibet op gaat komen inderdaad. Zeker nav een interview een tijd geleden met Ome Toon.
quote:
ASML heeft geld zat inderdaad, maar die verwacht ik niet eigenlijk. Ken er wat mensen en het schijnt dat ze gewoon weinig voelen voor prominente sponsoring. Ze hebben binding met PSV, en lieten dit ook samen met VDL zien door beiden even rustig 5mio te doneren in de crisistijd, maar een Philips rol hoeft niet volgens mij. Maar goed, het precieze verhaal weet ik ook niet en misschien nu Philips van het shirt verdwijnt dat ze er anders over zullen denken. Shall see.
VDL zou mooi zijn, maar goed, Wim van der Leegte was er dan ook persoonlijk met zijn rol in de RvC, mede verantwoordelijk voor de bijna ondergang van PSV. Hoeft 'ie ook niet voor beloond te worden dacht ik zo.
quote:
Uit eerbetoon aan Meneer Frits loop ik dan ook al 2 dagen in Amsterdam rond met zijn hoofd op mijn shirt, en zal ik daar na vandaag een 3e dag achteraan plakken.
Daarnaast is Philips natuurlijk ook allang niet meer het Philips wat het ooit was. Ergens misschien maar beter ook om door te evolueren.
quote:
Heb eens gelezen dat Rabo zich niet aan een club wil binden. Bang dat Ajacieden naar andere banken zullen gaan enz. Maar ook dat was alweer een tijdje geleden
Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
quote:
Was dat niet alleen van betrekking op de wielersport?
Ik kan me herinneren dat ze toen aankondigden dat ze alleen nog de Rabo Jeugdwielerploegen bleven sponsoren, maar over andere sporten werd niet gesproken.
Jammer van Philips, maar wel begrijpelijk. Die naam hoort voor mijn gevoel net zo bij het shirt als de rood / witte banen.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op woensdag 22 april 2015 07:49 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Nostalgisch gezien wel en het zal wel even wennen worden. Aan de andere kant is de relatie van Philips met Eindhoven en PSV veranderd. Tijd om ook in het sponsorschap te evolueren dus.
Is toch wel jammer want een wereldnaam qua bekendheid, het is Ajax niet gelukt om een merk met internationale uitstraling te krijgen, ben benieuwd of PSV dat wel gaat lukken maar die kans lijkt me nog kleiner
Ach het hoofdkantoor van philips zit toch al jaren in amsterdam
Volgend jaar wel een legendarisch shirt. Eerste keer Umbro, laatste keer Philips.
Collectorsitem.
U MAD?
Die Reyes speelde gisteren als enige wel goed bij Porto. Goed dat PSV daar interesse in toont.
Rabieluh
quote:
De shirtverkopen zullen fenomenaal zijn, en de fanshop zal nog vaker worden leeggeroofd

.
http://www.ed.nl/regio/ei(...)-eindhoven-1.4873378
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Fuck ja, wordt laatste kans op een Philipsshirtje.
quote:
quote:
De schade bedraagt naar schatting enkele honderden euro's, los van de kosten voor een nieuw deel van de glazen pui.
Paar shirts jatten en de kans lopen om de cel in te moeten

Wat een paupers.
U MAD?
Toch wel jammer dat Philips van het shirt verdwijnt.
Lijkt me nog niet eenvoudig om een waardige opvolger te vinden.
quote:
Although Liverpool are also keen on Depay, United are likely to trump their foes with the offer of Champions League football and a contract worth £100,000-a-week.
Gaat trouwens over 25 miljoen pond, niet euro.
quote:
Op woensdag 22 april 2015 16:18 schreef nils7 het volgende:Ah mijn vriendin had vandaag een rondleiding op Old Trafford

Ze moest van me vragen of ze al een plekkie voor Memphis hadden hahaha
HAHAHA
quote:
Ik ben nogal sceptisch ingesteld ja. Dus ik heb lang getwijfeld of PSV een bod van 20mio geweigerd had, omdat ik denk dat geen enkele Nederlandse club, op Ajax na, zo een bod kan weigeren op eender welke speler. Dus ik dacht dat ze blufte. Wat ook heel normaal is voor voetbalbestuurders om te doen.
quote:
Op woensdag 22 april 2015 17:24 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik ben nogal sceptisch ingesteld ja. Dus ik heb lang getwijfeld of PSV een bod van 20mio geweigerd had, omdat ik denk dat geen enkele Nederlandse club, op Ajax na, zo een bod kan weigeren op eender welke speler. Dus ik dacht dat ze blufte. Wat ook heel normaal is voor voetbalbestuurders om te doen.
Je vergat alleen dat wij de Goden Brans en Gerbrands aan het roer hebben staan, in plaats van onbekwame minkukels als vdSar en Overmars. Ik vertrouw erop dat alles wat er op dit moment gebeurt goed is overdacht en een idee achter zit.
Hopelijk op naar mooie tijden mijn vriend
quote:
Vond hem vooral laatste deel van de eerste helft erg sterk. Tweede helft sowieso foutloos.
BFF met GGMM
quote:
Op woensdag 22 april 2015 17:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Je vergat alleen dat wij de Goden Brans en Gerbrands aan het roer hebben staan, in plaats van onbekwame minkukels als vdSar en Overmars. Ik vertrouw erop dat alles wat er op dit moment gebeurt goed is overdacht en een idee achter zit.
Hopelijk op naar mooie tijden mijn vriend

Ik heb er alle vertrouwen in dat De Memph voor een heel fors bedrag verkocht gaat worden. Gini zal iets moeilijker worden, maar dat moet ook lukken. Miljoentje of 35, 40 moeten we wel aan kunnen tikken. Gegarandeerde 15 mio uit CL inkomsten.
Eens kijken waar Brands gaat sjoppen.
Ik denk dat we een nieuwe rechtsbuiten, linksbuiten en nieuwe centrale verdediger nodig hebben. Benieuwd waar hij mee aan komt kakken.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 april 2015 @ 18:40:08
rubbereend
JUICHEN
zal een vreemd gezicht zijn straks zonder Philips op het short
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op woensdag 22 april 2015 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat De Memph voor een heel fors bedrag verkocht gaat worden. Gini zal iets moeilijker worden, maar dat moet ook lukken. Miljoentje of 35, 40 moeten we wel aan kunnen tikken. Gegarandeerde 15 mio uit CL inkomsten.
Eens kijken waar Brands gaat sjoppen.
Ik denk dat we een nieuwe rechtsbuiten, linksbuiten en nieuwe centrale verdediger nodig hebben. Benieuwd waar hij mee aan komt kakken.
Sowieso ook nog een jonge linksback die Willems op kan gaan volgen over 1 à 2 seizoenen.
tja77
quote:
Prioriteit is dat als Willems volgend seizoen nog bij PSV voetbalt, deze zomer zijn contract open te breken, te verlengen tot medio 2019, en opwaarderen tot het maximum.
Willems is 1 van de spelers welke het meeste progressie heeft geboekt, en kan met een langlopend contract nog veel geld opbrengen. Een linksback met zulke kwaliteiten zie je niet veel. Dus over 1-2 jaar is een grote ploeg best wel bereid zijn portomonnee te trekken.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op woensdag 22 april 2015 20:20 schreef tja77 het volgende:[..]
Prioriteit is dat als Willems volgend seizoen nog bij PSV voetbalt, deze zomer zijn contract open te breken, te verlengen tot medio 2019, en opwaarderen tot het maximum.
Willems is 1 van de spelers welke het meeste progressie heeft geboekt, en kan met een langlopend contract nog veel geld opbrengen. Een linksback met zulke kwaliteiten zie je niet veel. Dus over 1-2 jaar is een grote ploeg best wel bereid zijn portomonnee te trekken.
Misschien nu al wel. Genoeg poenerige clubs die geilen op dergelijke statistieken (en deels terecht natuurlijk).
VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik heb een gevoel dat Brands voor Assaidi gaat.
PSV kan de komende jaren de slag slaan die Ajax al jaren had moeten slaan.
Ik ben benieuwd hoe het af gaat lopen.
Groot fan van User Wotte
Corona en Tapia blijven mooi bij Twente!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >
https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:
Voor £100,000 je bed uitkomen
Een groep fans van PSV uit Best komt met een naar eigen zeggen ‘uniek idee’. De supporters zijn een crowdfundingactie gestart met als doel om zelf als sponsor op het PSV-shirt te komen. De club uit Eindhoven moet vanaf 1 juli 2016 op zoek naar een nieuwe shirtsponsor.
/
“Na het bekend maken van het teleurstellende nieuws dat Philips geen shirtsponsor meer zal zijn komen wij met een nieuwe actie. Ons doel is de PSV-supporters zelf shirtsponsor te maken", zegt Mello Kol in gesprek met het Eindhovens Dagblad. Over de tekst voor het tenue moet nog nagedacht worden. De vriendengroep hoopt op een zo groot mogelijke aanhang voor het initiatief.
“De fans zijn immers diegene die veel geld betalen voor hun shirt, dus waarom niet zelf shirtsponsor worden?" Kol denkt dat het moet lukken om een commercieel bedrijf te ontlopen. "Fans kopen het liefst het shirt van een voetbalclub en daar betalen ze al snel negentig euro voor. We gaan nu eerst kijken hoe het animo voor onze actie is en dan zien we verder hoe we het daadwerkelijk gaan uitwerken", besluit hij.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op donderdag 23 april 2015 15:19 schreef hafcfan het volgende:Een groep fans van PSV uit Best komt met een naar eigen zeggen ‘uniek idee’. De supporters zijn een crowdfundingactie gestart met als doel om zelf als sponsor op het PSV-shirt te komen. De club uit Eindhoven moet vanaf 1 juli 2016 op zoek naar een nieuwe shirtsponsor.
/
“Na het bekend maken van het teleurstellende nieuws dat Philips geen shirtsponsor meer zal zijn komen wij met een nieuwe actie. Ons doel is de PSV-supporters zelf shirtsponsor te maken", zegt Mello Kol in gesprek met het Eindhovens Dagblad. Over de tekst voor het tenue moet nog nagedacht worden. De vriendengroep hoopt op een zo groot mogelijke aanhang voor het initiatief.
“De fans zijn immers diegene die veel geld betalen voor hun shirt, dus waarom niet zelf shirtsponsor worden?" Kol denkt dat het moet lukken om een commercieel bedrijf te ontlopen. "Fans kopen het liefst het shirt van een voetbalclub en daar betalen ze al snel negentig euro voor. We gaan nu eerst kijken hoe het animo voor onze actie is en dan zien we verder hoe we het daadwerkelijk gaan uitwerken", besluit hij.
Dat gaat wel in de papieren lopen vrees ik. Shirt toeslag van 150 euro op je seizoenskaart
quote:
Op donderdag 23 april 2015 15:19 schreef hafcfan het volgende:Een groep fans van PSV uit Best komt met een naar eigen zeggen ‘uniek idee’. De supporters zijn een crowdfundingactie gestart met als doel om zelf als sponsor op het PSV-shirt te komen. De club uit Eindhoven moet vanaf 1 juli 2016 op zoek naar een nieuwe shirtsponsor.
/
Leuk idee, maar zal nooit echt van de grond komen.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
quote:
Naja, daar moest ik veel te hard om lachen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is painRoy-O-Rama |
Backlog |
Wish-list
Notorious_Roy
Doomed since 1889
quote:
PSV heeft een bod gedaan op Luuk Koopmans (21), de doelman van FC Oss. De kampioen van Nederland heeft zo'n vijftigduizend euro over voor de doelman, een bedrag dat in het geval van goede prestaties en speelminuten op kan lopen tot bijna een ton.
FC Oss heeft het bod in overweging. De keeper hoopt dat de club uit de Jupiler League akkoord zal gaan, zodat hij de persoonlijke onderhandelingen kan openen.
PSV ziet in Koopmans een groot talent, wil hem voor meerdere jaren vastleggen en volgend seizoen in Jong PSV laten keepen. De keeperstrainers Ruud Hesp en Abe Knoop hebben Koopmans intensief gevolgd en brachten een positief advies uit.
Vi.nl
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is painRoy-O-Rama |
Backlog |
Wish-list
quote:
Gelukkig ook maar, want die kunnen er weinig van. Al keepte Jesse tegen Roda afgelopen maandag wel een goede pot, maar over het algemeen is het niks.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 april 2015 @ 21:04:56
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op woensdag 22 april 2015 20:20 schreef tja77 het volgende:[..]
ze zijn al in vergevorderde gesprekken met Willems. De verwachting is dat het rondkomt
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
/
Een aanvulling op OB:
quote:
Mocht het allemaal lukken, dan hoopt Van Kol dat op het shirt in ieder geval gerefereerd wordt aan de supporters. “In een woord of een kreet. Dat zou geweldig zijn."
Ik ben nu al benieuwd naar de geniale suggesties cq. Photoshop-plaatjes.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Wat heeft die Isimat voor shirt aan daar?
Oh.
quote:
Hoeveel moeten ze ophalen?
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 april 2015 @ 23:12:24
rubbereend
JUICHEN
quote:
PSV zal wel mikken op 7 a 8 miljoen euro + misschien wat bonussen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Het PSV logo is idd heel anders.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Een geheel rood shirt, trainingstenue ofzo?
Oh.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Kansloos lijkt me. Persoonlijk vind ik dat ik door het hebben van een seizoenskaart, kopen van losse kaarten en consumptie in het stadion meer dan genoeg bijdraag aan het financieel welzijn van PSV.
Hoogstens als de spelersgroep zich zou verplichten om mee te doen voor een significant bedrag (dan heb ik het niet over een tonnetje ofzo) dat ik zou overwegen om er nog meer geld aan uit te geven.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Van Stee bevestigt: Wijnaldum en De Jong hoog op schaduwlijst Zenit
24 april 2015
In het Algemeen Dagblad bevestigt Henk van Stee, technisch directeur van het Russische Zenit, dat Georginio Wijnaldum en Luuk de Jong hoop op de schaduwlijst staan bij de Russische club. Datzelfde geldt voor Jordy Clasie. 'Zenit is een topclub. Daar ben je voorbereid als er straks iets gebeurt. Als wij spelers verkopen, zijn deze jongens bij ons prominent in beeld. De tijd dat wij zomaar even transfersommen van 20 miljoen neertelden, ligt achter ons. We zoeken het in een categorie lager. Deze spelers zijn betaalbaar en hebben kwaliteiten.'
Handen af van held Luuk!
http://psv.netwerk.to/nie(...)duwlijst%20Zenit.php
quote:
Gewoon thuisshirt van vorig jaar
BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
quote:
deze spelers zijn betaalbaar....
Heeft ook iets teveel naar Poetin gekeken, tis niet van wij telebankieren ff en hij kan komen.
quote:
Luuk gaat echt nu niet weg hoor
Niet naar Rusland gaan. Dan is je carriere voorbij.
quote:
Liever niet natuurlijk, maar iedereen is te koop en waarschijnlijk vervangbaar.
quote:
De Jong en Willems zijn voor dit PSV niet vervangbaar vind ik. Als je die verkoopt, ga je er heel erg op achteruit met de vervangers. Wijnaldum moet je wel redelijk eenvoudig kunnen vervangen, Depay ook wel. Wellicht niet qua rendement, maar wel qua spel en wat hij toevoegt.
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 13:04 schreef tompsv18 het volgende:[..]
De Jong en Willems zijn voor dit PSV niet vervangbaar vind ik. Als je die verkoopt, ga je er heel erg op achteruit met de vervangers. Wijnaldum moet je wel redelijk eenvoudig kunnen vervangen, Depay ook wel. Wellicht niet qua rendement, maar wel qua spel en wat hij toevoegt.
Willems is moeilijk vervangbaar. Ik ken weinig linksbacks die zoveel toegevoegde waarde hebben in aanvallend opzicht. Op Kenny van de Weg na dan. Verdedigend is hij natuurlijk absoluut vervangbaar.
Luuk de Jong is ook gewoon vervangbaar. Weliswaar heel moeilijk, maar er zijn heus wel andere goede en heel veel betere spitsen. Dat die goed in dit systeem past klopt natuurlijk, maar dat deed Kezman ook. En dat is een iets ander type.
Stel dat Willems, Depay, Wijnaldum en De Jong weggaan, dan kan het zomaar zo zijn dat ze met een echte linksbuiten gaan spelen en dat de linksback niet meer zo vaak opkomt. Dat ze met de punt naar voren gaan spelen op het middenveld. Ook daar zou De Jong een rol kunnen spelen overigens, maar er zijn genoeg spitsen die dat ook kunnen.
Ik denk niet dat Luuk na 1 goed seizoen al meteen een vaag Russisch avontuur aan wil na zijn buitenlandse debacle hiervoor.
Ook voor Gini hoeven we niet bang te zijn, die maakt bewuste keuzes, en daar vaalt Rusland nou eenmaal niet bepaald onder.
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 13:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:Ik denk niet dat Luuk na 1 goed seizoen al meteen een vaag Russisch avontuur aan wil na zijn buitenlandse debacle hiervoor.
Ook voor Gini hoeven we niet bang te zijn, die maakt bewuste keuzes, en daar vaalt Rusland nou eenmaal niet bepaald onder.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤
quote:
Ja, wat ik zeg dus. Dit zijn niet de 2 spelers die daar snel voor zullen vallen. Op dit moment. Verwacht ik.
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 13:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:Ik denk niet dat Luuk na 1 goed seizoen al meteen een vaag Russisch avontuur aan wil na zijn buitenlandse debacle hiervoor.
Denk het ook niet. Als het om het geld was gegaan had hij wel in Mönchengladbach gebleven om daar op te bank te verpieteren.
quote:
quote:
Mwah, Promes doe het anders top
quote:
Was die voor Luuk in Duitsland ook al bijna dus ik zou het geen gek idee vinden.. daar even heen om te cashen en maar genoegen nemen met weinig spelen.. daarna als je een paar miljoen op de bank hebt bijgeschreven weer een club pakken waar je kan voetballen.
Ze staan op een schaduwlijstje....net als half Europa waarschijnlijk.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Cocu haalt Schaars er weer bijIk was hem alweer bijna vergeten
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 18:25 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Was die voor Luuk in Duitsland ook al bijna dus ik zou het geen gek idee vinden.. daar even heen om te cashen en maar genoegen nemen met weinig spelen.. daarna als je een paar miljoen op de bank hebt bijgeschreven weer een club pakken waar je kan voetballen.
Klopt, maar de Jong heeft geluk gehad dat hij bij psv zijn draai heeft gevonden. en daarbij heeft hij gewoon de juiste keuze gemaakt. Hoeveel voetballers gaan weg voor het geld, belanden op de bank en willen geen salaris inleveren bij een mindere club zoals de Jong heeft gedaan.
Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
quote:
Ooit was Philips een mooi familiebedrijf met 91.000 werknemers in Nederland en nog eens bijna zoveel in België dat van daaruit de wereld veroverde met innovatieve producten ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
tja77
quote:
Ik heb het niet zo op Marokkaanse spelers eerlijk gezegd. Noem het een vooroordeel, maar het verleden wijst uit, dat ze heel snel doorbreken, om vervolgens te blijven steken op dat niveau of terug te vallen, om maar niet te spreken over het kutgedrag.
Tighadouini speelt best leuk, vraag is of hij dat bij PSV ook kan.
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 23:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:[..]
Ooit was Philips een mooi familiebedrijf met 91.000 werknemers in Nederland en nog eens bijna zoveel in België dat van daaruit de wereld veroverde met innovatieve producten ...
Philips wordt geleidelijk aan minder een consumentenmerk. In dat opzicht heeft het ook minder toegevoegde waarde om shirtsponsor te zijn. Desondanks is het jammer dat Philips van het shirt verdwijnt.
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 08:57 schreef tja77 het volgende:[..]
Ik heb het niet zo op Marokkaanse spelers eerlijk gezegd. Noem het een vooroordeel, maar het verleden wijst uit, dat ze heel snel doorbreken, om vervolgens te blijven steken op dat niveau of terug te vallen, om maar niet te spreken over het kutgedrag.
Tighadouini speelt best leuk, vraag is of hij dat bij PSV ook kan.
quote:
Beetje rebels heb je af en toe nodig
Ik stoor me in ernstige mate aan initiatieven om het shirt te laten sponsoren door de fans. We zijn verdomme geen United of Manchester. Flikker toch op met al dat sentimentele gelul. We leven in 2015. Philips is onze oprichter, maar die trekken zich vanwege het huidige beleid terug als shirtsponsor. Nou logisch toch, ze zeggen toch niet dat ze helemaal niets meer met PSV te maken willen hebben? Blijven alleen op de achtergrond actief.
U MAD?
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 11:41 schreef de_boswachter het volgende:Ik stoor me in ernstige mate aan initiatieven om het shirt te laten sponsoren door de fans. We zijn verdomme geen United of Manchester. Flikker toch op met al dat sentimentele gelul. We leven in 2015. Philips is onze oprichter, maar die trekken zich vanwege het huidige beleid terug als shirtsponsor. Nou logisch toch, ze zeggen toch niet dat ze helemaal niets meer met PSV te maken willen hebben? Blijven alleen op de achtergrond actief.
Al komt Amstel aanzetten met 20 miljoen per jaar, dan hoor je mij niet klagen.
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 11:41 schreef de_boswachter het volgende:Ik stoor me in ernstige mate aan initiatieven om het shirt te laten sponsoren door de fans. We zijn verdomme geen United of Manchester. Flikker toch op met al dat sentimentele gelul. We leven in 2015. Philips is onze oprichter, maar die trekken zich vanwege het huidige beleid terug als shirtsponsor. Nou logisch toch, ze zeggen toch niet dat ze helemaal niets meer met PSV te maken willen hebben? Blijven alleen op de achtergrond actief.
Ben het hier op zich wel mee eens, al zie ik Philips als sponsor van PSV binnen 5 tot 10 jaar helemaal verdwijnen.
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 16:12 schreef Buitendam het volgende:PSV en met name de aanhang van PSV moet stoppen met zichzelf zo klein te houden. Als Samsung volgend jaar voor een miljoen meer hoofdsponsor wil worden moet je dat doen. De p van philips in je naam of niet, je bent een bedrijf. Winst maken en zo veel mogelijk. Wel Depay voor de absolute hoofdprijs willen slijten, maar daarna uit morele sentimenten naar Philips concurrentie afwijzen? Wat een grap.
Ik denk dat er wel ergens in het contract staat dat die 'geen concurrenten clausule' tzt gewoon komt te vervallen.
Philips trekt zich sowieso al meer terug van de consumentenmarkt, dan zijn Samsung en Sony ook geen concurrenten meer natuurlijk.
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 17:09 schreef karton2 het volgende:[..]
Ik denk dat er wel ergens in het contract staat dat die 'geen concurrenten clausule' tzt gewoon komt te vervallen.
Philips trekt zich sowieso al meer terug van de consumentenmarkt, dan zijn Samsung en Sony ook geen concurrenten meer natuurlijk.
Staat er in ja. Zou natuurlijk ook vreemd zijn bij de Philips Sport Verein in het Philips stadion waar Philips nog steeds 1 van de grootste sponsors blijft.
Ik geef geen vliegende neuk overigens. Ik ben altijd naar Philips gaan kijken en dat zal ook altijd zo blijven.
Ach, gewoon een apostrofje ertussen proppen en het zit weer goed. Philip's Sport Vereniging

Philipgod
Maar alle gekheid op een stokkie. Mensen kunnen wel afgedaan worden als sentimentele kneuzen die iets niet los kunnen laten, maar het is natuurlijk niet niks. Philips stond nou eenmaal aan de wieg van onze mooie club.
Dat het Philips van toen het Philips van nu niet meer is, staat buiten kijf. Sterker nog, het zou me niet verbazen als Philips er over een aantal jaar wellicht niet eens meer is.
Maar goed, zoals ik al eerder zei. Het is jammer, en doodzonde dat het geen eeuwigheid voort kan bestaan. Maar ook PSV moet groeien, en met het 'zakcentje' dat Philips betaalt zal dit niet lukken. PSV zal altijd PSV blijven.
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 18:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:Ach, gewoon een apostrofje ertussen proppen en het zit weer goed. Philip's Sport Vereniging

Philipgod
Maar alle gekheid op een stokkie. Mensen kunnen wel afgedaan worden als sentimentele kneuzen die iets niet los kunnen laten, maar het is natuurlijk niet niks. Philips stond nou eenmaal aan de wieg van onze mooie club.
Dat het Philips van toen het Philips van nu niet meer is, staat buiten kijf. Sterker nog, het zou me niet verbazen als Philips er over een aantal jaar wellicht niet eens meer is.
Maar goed, zoals ik al eerder zei. Het is jammer, en doodzonde dat het geen eeuwigheid voort kan bestaan. Maar ook PSV moet groeien, en met het 'zakcentje' dat Philips betaalt zal dit niet lukken. PSV zal altijd PSV blijven.

Ik hoop Mercedes Benz, maar dat zal teveel van het goede zijn.
quote:
Link? Zodat ik het kopiëren natuurlijk.
lama
tja77
quote:
Uiteraard, na die act tijdens de huldiging kan Cocu onmogelijk om hem heen.
Hoop ook dat Schaars wat minuten kan gaan maken.
Wat een bal van Schaars
Vermakelijk potje wel.
Rabieluh
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 20:09 schreef tja77 het volgende:[..]
Uiteraard, na die act tijdens de huldiging kan Cocu onmogelijk om hem heen.
Hoop ook dat Schaars wat minuten kan gaan maken.
Hij kreeg inderdaad wat minuten, meteen een enorm belangrijke pass

.
KNOTSGEK
ALLEMAAL NAAR DE STAD ZUIPUHH
quote:
Was mooi ja

. Maar blijft een belachelijke kaart

En pingel..

Nijhuis
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 april 2015 @ 17:32:10
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op zondag 26 april 2015 17:36 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Dat was een zeer waardeloze beslissing ja, zowel qua penalty als kaart. Maar ik kon me er toch niet echt om opwinden gisteren. Seizoen zit er wel op eigenlijk.
wat records pakken is toch wel mooi. En de groeiende voorsprong op Ajax is ook mooi. Dat je met 14 punten voor of meer kampioen wordt is toch leuker dan 5
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op maandag 27 april 2015 17:32 schreef rubbereend het volgende:[..]
wat records pakken is toch wel mooi. En de groeiende voorsprong op Ajax is ook mooi. Dat je met 14 punten voor of meer kampioen wordt is toch leuker dan 5
Kampioen van de armoede.
Het lijkt erop uit te draaien dat Karim Rekikie niet terug gaat komen naar EHV.
quote:
Mwa zou het niet zo erg vinden.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 april 2015 @ 18:04:44
rubbereend
JUICHEN
quote:
nooit meer
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
27 euro voor een autocombi vragen
Wedstrijd gaat ook nog eens nergens over.
quote:
Te goedkoop of wat?
quote:
Te duur man. Ook nog eens enorm kut uitzicht
quote:
Kwaliteit kost wat. Kom je nog eens ergens
quote:
Iedereen wil op dit moment bij de kampioen zitten natuurlijk. Schaarste wordt altijd uitgebuit.
quote:
Dat zou een uitstekende keuze zijn.
De beste linksback van Europa als back-up?
Arno en ik walgen hiervan.
quote:
Poulsen is ook compleet gefaald in het buitenland.
quote:
Akkoord PSV en FC Oss over transfersom Luuk Koopmans
29 april 2015 FC Oss
De kans is zeer groot dat Luuk Koopmans (21) met ingang van volgend seizoen de clubkleuren van PSV verdedigt. PSV en FC Oss bereikten gisteren een akkoord over de transfersom voor de talentvolle doelman. FC Oss maakte dat woensdagochtend officieel bekend. Koopmans en de kersverse landskampioen zijn de contractonderhandelingen inmiddels gestart over diens persoonlijke eisen.
Koopmans is bezig aan zijn derde seizoen bij FC oss en keepte tot op heden 56 wedstrijden in de Jupiler League. Dit seizoen is Koopmans uitgegroeid tot één van de uitblinkers van het uitstekend presterende elftal van trainer Wil Boessen. De geboren Ossenaar hield dit voetbaljaar in vijfentwintig competitieoptredens zes keer de nul.
FC Oss-directeur Peter Bijvelds vindt het jammer dat de Osse doelman vertrekt, maar is anderzijds trots op de transfer van Koopmans: “Het is een groot compliment voor Luuk zelf en voor onze club dat hij deze overstap gaat maken. PSV is natuurlijk een absolute topclub in het Nederlandse profvoetbal. Wij zijn verheugd met het feit dat een Osse jongen deze stap gaat maken en wensen Luuk alle succes toe in Eindhoven.“
quote:
EINDHOVEN - PSV heeft dit seizoen tegen ploegen buiten de top-8 nog geen punt afgegegeven.
De ploeg haalde uit 18 duels tegen teams tussen plek 9 en 18 de volle mep: 54 punten. Slaagt PSV erin om de laatste twee duels te winnen, dan is niet alleen sprake van een clubrecord. PSV heeft dan ook 60 punten uit 20 duels tegen clubs buiten de top-8 behaald. Daarmee zou de prestatie van PSV grote overeenkomsten vertonen met de serie die FC Twente neerzette in het kampioensjaar 2009-2010. Ook die ploeg pakte 60 punten in 20 duels tegen ploegen buiten de top-8. FC Twente slaagde er toen niet in om van alle eredivisieteams minstens een keer te winnen. Dat is PSV dit seizoen al wel gelukt.
quote:
kampioen word je tegen de kleintjes
quote:
Poulsen wordt de backup, niet Jetro
quote:
Wat een dag was me dat zeg
U MAD?
quote:
De goede oude tijd dat je met een heel vak van iemand moest vernemen wat de tussenstanden waren. Tegenwoordig kan ik live fox op m'n mobiel volgen terwijl ik in t stadion zit

Mooie dingen
quote:
Op woensdag 29 april 2015 14:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
De goede oude tijd dat je met een heel vak van iemand moest vernemen wat de tussenstanden waren. Tegenwoordig kan ik live fox op m'n mobiel volgen terwijl ik in t stadion zit

Mooie dingen
Bij Willem II hadden ze altijd een extra scorebord hangen met sponsoren. Dan werd er aan het begin van de wedstrijd omgeroepen: Slager Jansen tegen Van Vliet autohandel is vandaag Feyenoord - Vitesse, etc. Dan stond je dus een wedstrijd lang voor Slager Jansen te juichen. /eindeuitdenoudendoos
BFF met GGMM
quote:
Op woensdag 29 april 2015 15:00 schreef DonRaja het volgende:[..]
Bij Willem II hadden ze altijd een extra scorebord hangen met sponsoren. Dan werd er aan het begin van de wedstrijd omgeroepen: Slager Jansen tegen Van Vliet autohandel is vandaag Feyenoord - Vitesse, etc. Dan stond je dus een wedstrijd lang voor Slager Jansen te juichen. /eindeuitdenoudendoos

Schitterend
quote:
Prima back-up. Niks mis mee
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ideaal om die op de bank te hebben. PSV is de enige club met Willems waar hij niet direct een basisplaats zou hebben. Verder voor alle clubs een directe versterking.
Dit, dus.
quote:
PSV hoeft Poulsen niet, United stap achter Memphis
PSV heeft geen interesse in Simon Poulsen. Dit zegt technisch manager Marcel Brands tegen FOX Sports.
Poulsen is in het bezit van een aflopende contract bij AZ en kan deze week nog bijtekenen in Alkmaar als hij dat wil. Het gerucht gaat echter dat de 30-jarige Deen met opzet afwacht, omdat PSV en Ajax geïnteresseerd zouden zijn. Door de belangstelling van de landskampioen kan echter een streep.
‘’Of wij Poulsen willen? Nee, dat is niet zo’’, reageert Brands. ‘’Wij hebben Jetro Willems als eerste linksback. Ik vind Simon wel een goede speler, want ik heb hem zelf naar AZ gehaald. Maar het is niet zo dat PSV elke goede speler wel even kan en gaat halen. We hebben een schaduwlijst voor als er een speler weggaat. Daar staat Simon in ieder geval niet op.’’