quote:Op maandag 20 april 2015 01:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben gewoon eerlijk met je
en ik bedoel het niet perse negatief
Ze is niet snel jaloersquote:Op maandag 20 april 2015 01:53 schreef wietparkiet het volgende:
vind lb het wel leuk als je naar andere meiden kijkt?
ga jij maar lekker aardbijen roken johquote:Op maandag 20 april 2015 02:16 schreef DeZwabber het volgende:
De opbrengst van de AH moestuintjes in een vloeitje rollen etc.
Niet het Cannabis Sativa moestuintje gehad hebben.quote:Op maandag 20 april 2015 02:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga jij maar lekker aardbijen roken joh![]()
geef mij maar goeie haze
quote:Op maandag 20 april 2015 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet het Cannabis Sativa moestuintje gehad hebben.
Bij de juiste.quote:Op maandag 20 april 2015 02:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]geloof dat jij bij de verkeerde albert heijn boodschappen doet
Thanks.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet het Cannabis Sativa moestuintje gehad hebben.
ik heb zin in chocoladecakequote:
quote:
een brownie met mayo?quote:
lijkt me best vies jaquote:Op maandag 20 april 2015 13:22 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hahahaha, smerige gedachte toch eerlijk?
Oh haha xDXD browniebalisme xdxdquote:
Vind wel jammerquote:
Had je 'm zo strak opgepompt?quote:Op maandag 20 april 2015 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Pfff voorband ineens leeg van de fiets. Zal door de warmte wel geknald zijn
welke hitte?quote:Op maandag 20 april 2015 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Maar door hitte krijg je ook klapbanden.
Het is hier goed warm buiten. En zwart wordt sowieso erg warm dus zo'n fietsband houdt ook wel veel hitte vast.quote:
ik heb nog nooit gehoord dat een fietsband knap puur door de hitte, zeker niet als het nog geeneens 20 graden isquote:Op maandag 20 april 2015 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is hier goed warm buiten. En zwart wordt sowieso erg warm dus zo'n fietsband houdt ook wel veel hitte vast.
nja, het is wel lekker zonnig, maar echt warm zou ik het nog niet noemen.quote:
Het kan toch echt. Ooit ook op stage gehad.. hoorde we een keiharde knal.. dus wij naar buiten.. bleek mijn fietsband door de hitte uit elkaar te zijn geknald.quote:Op maandag 20 april 2015 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gehoord dat een fietsband knap puur door de hitte, zeker niet als het nog geeneens 20 graden is
zelfs bij racefietsen die op 5-6 bar rondrijden
Als ik op het balkon ga zitten thuis, kan ik rustig zonder shirt zitten. Er is vrijwel geen wind.quote:Op maandag 20 april 2015 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, het is wel lekker zonnig, maar echt warm zou ik het nog niet noemen.
Hey ama, hoe groot is jouw blunt vandaag?quote:Op maandag 20 april 2015 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Gianni, op Google staat warmte ook als hoofdreden voor klapbanden.
Ik rook nooit bluntjes.quote:Op maandag 20 april 2015 13:41 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hey ama, hoe groot is jouw blunt vandaag?
Zei mijn oma ook altijd, geloof het niet zo tho.quote:Op maandag 20 april 2015 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Maar door hitte krijg je ook klapbanden.
Hoeveel graden?quote:
Volgens mijn telefoon 15 maar wel heldere lucht en volop zon.. dus voelt als minstens 20 graden.quote:
linkje?quote:Op maandag 20 april 2015 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Gianni, op Google staat warmte ook als hoofdreden voor klapbanden.
Dat is niet te warm voor een band neem ik aan?quote:Op maandag 20 april 2015 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mijn telefoon 15 maar wel heldere lucht en volop zon.. dus voelt als minstens 20 graden.
'Een klapband kan tal van oorzaken hebben, maar de meest voorkomende oorzaak is warmte (in tegenstelling tot een spijker/schroef zoals velen denken, alhoewel dit wel een indirecte oorzaak kan zijn). Een band die te warm wordt verliest z’n stevigheid (het rubber wordt ‘week’). Bij voortdurende belasting ontstaat de kans op een klapband'quote:
Fiets staat al 2 dagen non stop in de zonquote:Op maandag 20 april 2015 13:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet te warm voor een band neem ik aan?
's avonds ook ja?quote:Op maandag 20 april 2015 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fiets staat al 2 dagen non stop in de zon
Akkoordquote:Op maandag 20 april 2015 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet zo lekker, rook liever jointjes.
ja, die link las ik, maar daar gaat het over klapbanden bij hoge snelheid, dat is wel wat andersquote:Op maandag 20 april 2015 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'Een klapband kan tal van oorzaken hebben, maar de meest voorkomende oorzaak is warmte (in tegenstelling tot een spijker/schroef zoals velen denken, alhoewel dit wel een indirecte oorzaak kan zijn). Een band die te warm wordt verliest z’n stevigheid (het rubber wordt ‘week’). Bij voortdurende belasting ontstaat de kans op een klapband'
Gaat dan wel over auto's maar geldt ook zeker voor fietsen.
In de zomer met een temperatuur van rond de 24 graden wordt het heet ja. Dit valt echt meequote:Op maandag 20 april 2015 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Mensen leg maar eens een zwart shirtje in de zon, die is na een tijdje ook gloeiend heet.
Ze zegt dat het door de hitte komtquote:Op maandag 20 april 2015 13:47 schreef politiekman het volgende:
Ze heeft toch een fucking klapband boeiend of het nou door de hitte is of niet
Leuke foto in US.quote:Op maandag 20 april 2015 13:47 schreef politiekman het volgende:
Ze heeft toch een fucking klapband boeiend of het nou door de hitte is of niet
Dus nu wil jij gaan bewijzen dat het door de hitte komt, zodat je kunt zeggen dat ze niet de waarheid af heeft gesproken?quote:Op maandag 20 april 2015 13:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze zegt dat het door de hitte komt
Nee, ik zeg dat het niet de oorzaak isquote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef politiekman het volgende:
[..]
Dus nu wil jij gaan bewijzen dat het door de hitte komt, zodat je kunt zeggen dat ze niet de waarheid af heeft gesproken?
Bravo
Claudio?quote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef politiekman het volgende:
[..]
Dus nu wil jij gaan bewijzen dat het door de hitte komt, zodat je kunt zeggen dat ze niet de waarheid af heeft gesproken?
Bravo
Liev, van je! Waarom post jij eigenlijk niets? Nu ben ik benieuwd naar jou..quote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Anders zeg ik het niet. Ik maak eigenlijk bijna nooit complimenten over andermans foto's.
Flips is te mooi voor USquote:Op maandag 20 april 2015 13:49 schreef politiekman het volgende:
[..]
Liev, van je! Waarom post jij eigenlijk niets? Nu ben ik benieuwd naar jou..
nee, beweren dat het bij de huidige temperatuur is stilstaande situatie vrijwel onmogelijk isquote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef politiekman het volgende:
[..]
Bravo
Er moest ook nog niet tussenquote:Op maandag 20 april 2015 13:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het niet de oorzaak is
die stroom van dm's kan ze niet verwerkenquote:Op maandag 20 april 2015 13:49 schreef politiekman het volgende:
[..]
In verband met herkenbaarheid.quote:Op maandag 20 april 2015 13:49 schreef politiekman het volgende:
[..]
Aw.quote:
Haha, waarom vind jij het jammer? Omdat je dan geen complimentjes kan vangen?quote:
twijfel om het nu te doen, of vanavond.quote:
Simpel. beidequote:Op maandag 20 april 2015 13:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
twijfel om het nu te doen, of vanavond.
of beiden.
struggles.
Precies. Beetje aandacht krijgen.quote:Op maandag 20 april 2015 13:54 schreef politiekman het volgende:
[..]
Haha, waarom vind jij het jammer? Omdat je dan geen complimentjes kan vangen?
Yusufquote:
Ik ben er voor je eh!quote:Op maandag 20 april 2015 13:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga zo mijn enquete op fok dumpen. Als ze erg gemeen doen in het topic kom ik hier uithuilen. Dat jullie dat alvast weten.
Aight, ik kom wel ff rellen.quote:Op maandag 20 april 2015 13:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga zo mijn enquete op fok dumpen. Als ze erg gemeen doen in het topic kom ik hier uithuilen. Dat jullie dat alvast weten.
quote:Op maandag 20 april 2015 13:57 schreef Flippiee het volgende:
Succes.quote:Op maandag 20 april 2015 13:57 schreef Flippiee het volgende:
Sterktequote:Op maandag 20 april 2015 13:57 schreef Flippiee het volgende:
/nohomoquote:Op maandag 20 april 2015 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
i'll put a fkin' beer in your anus m8
alreit! lets fkin' get it m8quote:Op maandag 20 april 2015 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
i'll put a fkin' beer in your anus m8
Het is heel serieus.quote:
Een hoe gezicht?quote:Op maandag 20 april 2015 13:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij hebt een mooi androgyn gezicht
Weer een woord geleerd.quote:Op maandag 20 april 2015 13:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij hebt een mooi androgyn gezicht
I'll passquote:Op maandag 20 april 2015 14:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat van André Hazes en Marco Borsato
quote:
Hertentamenquote:
Het klinkt niet als een compliment, maar is het welquote:
Enquête van topuserquote:Op maandag 20 april 2015 14:04 schreef Flippiee het volgende:
Is een TT zoals: Enquete Fair trade van user met 80k posts
Een goede TT?
Doe gwn 'bitches vul in'quote:Op maandag 20 april 2015 14:04 schreef Flippiee het volgende:
Een goede TT?
Ja, laat ze maar eens weten hoe het zit.quote:Op maandag 20 april 2015 14:04 schreef Flippiee het volgende:
Een goede TT?
quote:Op maandag 20 april 2015 14:04 schreef Flippiee het volgende:
Een goede TT?
Dankje, hoop dat het goed gaat.quote:
Ahh!quote:
''Mooie Russische deerne zoekt hulp''.quote:Op maandag 20 april 2015 14:04 schreef Flippiee het volgende:
Een goede TT?
Natuurkunde is meer oefenenquote:Op maandag 20 april 2015 14:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ahh!
Als je goed je boeken hebt gelezen e.d, komt dat goed.
Wat was de schade de vorige keer?
Dank jequote:
Oh. Nou ja. Dat vergeten we maar even.quote:Op maandag 20 april 2015 14:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Natuurkunde is meer oefenen
En 5,3
Oh ehmm okee..quote:Op maandag 20 april 2015 14:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het klinkt niet als een compliment, maar is het wel
Dat je gezicht zowel vrouwelijke als mannelijke trekjes heeft
Yep, minimaal een 5,5. Maar i dunno ik voel me niet beter voorbereidquote:Op maandag 20 april 2015 14:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh. Nou ja. Dat vergeten we maar even.
En een 5,3, dat is bijna voldoende. Moet het ook gewoon een voldoende zijn, of heb je minimaal een X nodig?
Ben je serieus?quote:
Nu weet je hoe het tentamen er uit ziet, heb je nog meer geleerd en de vorige keer was je dichtbij. Kan alleen maar goed komen dus.quote:Op maandag 20 april 2015 14:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dankje, hoop dat het goed gaat.
Vorige keer ging het super, dacht ik heb rond de 9. Nee, 5,3.
quote:Op maandag 20 april 2015 14:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
''Mooie Russische deerne zoekt hulp''.
Ja, als je dat et niet bij zet openen ze het topic waarschijnlijk niet eens.quote:Op maandag 20 april 2015 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je serieus?Want dan doe ik het.
[..]
Nu weet je hoe het tentamen er uit ziet, heb je nog meer geleerd en de vorige keer was je dichtbij. Kan alleen maar goed komen dus.
[..]![]()
Haha, jij bent hier zo goed in hé!quote:Op maandag 20 april 2015 14:08 schreef Flippiee het volgende:
Nu weet je hoe het tentamen er uit ziet, heb je nog meer geleerd en de vorige keer was je dichtbij. Kan alleen maar goed komen dus.
Meh komt goed. Vooral niet druk maken.quote:Op maandag 20 april 2015 14:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yep, minimaal een 5,5. Maar i dunno ik voel me niet beter voorbereid
Ja maar dat wist ik vorige keer ookquote:Op maandag 20 april 2015 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Waarom mail je niet gewoon naar forum.fok.nl?quote:Op maandag 20 april 2015 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Mjaquote:Op maandag 20 april 2015 14:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh komt goed. Vooral niet druk maken.
Meer dan je best kun je niet doen.
Oh kut, doe dan maar alleen de 2equote:Op maandag 20 april 2015 14:09 schreef Lt.Surge het volgende:
ff politiekman zijn muziekjens luisteren. Ik zie al instrumental en daar ben ik al niet zo van
Aight.quote:Op maandag 20 april 2015 14:09 schreef politiekman het volgende:
[..]
Oh kut, doe dan maar alleen de 2e
Pomp gewoon deze door je speakers.quote:Op maandag 20 april 2015 14:09 schreef Lt.Surge het volgende:
ff politiekman zijn muziekjens luisteren. Ik zie al instrumental en daar ben ik al niet zo van
Mooiquote:Op maandag 20 april 2015 14:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, als je dat et niet bij zet openen ze het topic waarschijnlijk niet eens.
Ik ben oudste kind + moedergevoelens + positieve instelling.quote:Op maandag 20 april 2015 14:08 schreef politiekman het volgende:
[..]
Haha, jij bent hier zo goed in hé!
Maar nu dus nog beterquote:Op maandag 20 april 2015 14:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar dat wist ik vorige keer ook![]()
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 20 april 2015 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom mail je niet gewoon naar forum.fok.nl?
quote:
Meh, meh.quote:
Je moet toestemming vragen, als je die hebt kan je gewoon een topic openen zonder dat ze hem sluiten.quote:
*proest*quote:Op maandag 20 april 2015 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Ik ben oudste kind + moedergevoelens + positieve instelling.
[..]
Maar nu dus nog beter
oYquote:
Heb je niet wat meer...rock/metal-ish?quote:
Jaquote:
Geen idee?quote:
quote:
quote:
Chill inderdaad, maar alleen met dit weer, als je buiten aan het chillen bent.quote:
Gelukkig is het hier nu tot oktober dit weerquote:Op maandag 20 april 2015 14:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Chill inderdaad, maar alleen met dit weer, als je buiten aan het chillen bent.
Waar is hier.quote:Op maandag 20 april 2015 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig is het hier nu tot oktober dit weer
Je hoeft niet heen.quote:Op maandag 20 april 2015 14:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Valt mee? Rib uit mijn lijf.
[..]
Ikr
[..]
Keiduur.
dan moet je een kaart kopenquote:
Dit er dan niet voor over hebbenquote:
Waarom dan?quote:
Zulks een fan ben ik ook weer nietquote:Op maandag 20 april 2015 14:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dit er dan niet voor over hebben
quote:
Ik bedoel waarom zou je er heen willen als zelfs Geo meer dan jij Foo's gescrobbled heeftquote:Op maandag 20 april 2015 14:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Net weer eens aangeslingerd, muziek is tof.
Dagoduck scrobbled langer toch?quote:
Zie je, die blijft wel schijnen de komende maanden.quote:
Gewoon. :squote:Op maandag 20 april 2015 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel waarom zou je er heen willen als zelfs Geo meer dan jij Foo's gescrobbled heeft
Praktisch vanaf 2011/2012 ofzo. Er staat wel juli 2009 maar ik heb er jaren niets mee gedaan.quote:Op maandag 20 april 2015 14:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dagoduck scrobbled langer toch?
Okéquote:
Als je een nummer scorbbled komt het op je last.fm: http://www.last.fm/user/MCDagoduckquote:
Nee, ik blijf hier.quote:Op maandag 20 april 2015 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
COME BACK NIKKI COME BACK!!!!!!!!!!!!!!
Ja vind dat raar. Dacht dat je er wel meer naar luisterdequote:
quote:
ik heb mijn last.fm al heel wat jaren niet meer gebruiktquote:Op maandag 20 april 2015 14:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je een nummer scorbbled komt het op je last.fm: http://www.last.fm/user/MCDagoduck
quote:
Tot voorheen nietquote:Op maandag 20 april 2015 14:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja vind dat raar. Dacht dat je er wel meer naar luisterde
15:00quote:
Visualsquote:
dat is toch die film waarbij scarlet alleen te horen is en niet te zien he?quote:
Geen idee.quote:Op maandag 20 april 2015 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is toch die film waarbij scarlet alleen te horen is en niet te zien he?
Hoe was je zuur gisteren?quote:Op maandag 20 april 2015 14:45 schreef Amoeba het volgende:
Heeft iedereen niets te doen ofzo? Uitermate druk ineens.
Vakantie toch.quote:Op maandag 20 april 2015 14:45 schreef Amoeba het volgende:
Heeft iedereen niets te doen ofzo? Uitermate druk ineens.
Dat is over twee weken pas.quote:
Wel goed, volgende keer wat grotere dosis. Ik kon nog zelfstandig shit doen.quote:Op maandag 20 april 2015 14:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe was je zuur gisteren?
Of was dat niet gisteren?
idk
Ik heb examens na de meivakantie.quote:Op maandag 20 april 2015 14:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
8 weken voor de uni hierfuk geen meivakantie hebben
Ah, ja dan is dat aan te raden denk ik (geen ervaring meequote:Op maandag 20 april 2015 14:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wel goed, volgende keer wat grotere dosis. Ik kon nog zelfstandig shit doen.
Pakte 's avonds een joint trouwens. Een joint heractiveert het zuur ofzo?
Geen ideequote:Op maandag 20 april 2015 14:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oei, bijna
Wanneer heb je de uitslag?
quote:Op maandag 20 april 2015 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
Joe Walsh, Rick Wakeman, Nils Lofgren, Jackson Browne of Poco? Zoveel oude meuk om uit te kiezen en ken het allemaal nietWel van naam uiteraard.
Sterkte.quote:
Klinkt lekker.quote:
EN IK DAN?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |