quote:Op maandag 20 april 2015 01:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben gewoon eerlijk met je
en ik bedoel het niet perse negatief
Ze is niet snel jaloersquote:Op maandag 20 april 2015 01:53 schreef wietparkiet het volgende:
vind lb het wel leuk als je naar andere meiden kijkt?
ga jij maar lekker aardbijen roken johquote:Op maandag 20 april 2015 02:16 schreef DeZwabber het volgende:
De opbrengst van de AH moestuintjes in een vloeitje rollen etc.
Niet het Cannabis Sativa moestuintje gehad hebben.quote:Op maandag 20 april 2015 02:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga jij maar lekker aardbijen roken joh![]()
geef mij maar goeie haze
quote:Op maandag 20 april 2015 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet het Cannabis Sativa moestuintje gehad hebben.
Bij de juiste.quote:Op maandag 20 april 2015 02:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]geloof dat jij bij de verkeerde albert heijn boodschappen doet
Thanks.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet het Cannabis Sativa moestuintje gehad hebben.
ik heb zin in chocoladecakequote:
quote:
een brownie met mayo?quote:
lijkt me best vies jaquote:Op maandag 20 april 2015 13:22 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hahahaha, smerige gedachte toch eerlijk?
Oh haha xDXD browniebalisme xdxdquote:
Vind wel jammerquote:
Had je 'm zo strak opgepompt?quote:Op maandag 20 april 2015 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Pfff voorband ineens leeg van de fiets. Zal door de warmte wel geknald zijn
welke hitte?quote:Op maandag 20 april 2015 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Maar door hitte krijg je ook klapbanden.
Het is hier goed warm buiten. En zwart wordt sowieso erg warm dus zo'n fietsband houdt ook wel veel hitte vast.quote:
ik heb nog nooit gehoord dat een fietsband knap puur door de hitte, zeker niet als het nog geeneens 20 graden isquote:Op maandag 20 april 2015 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is hier goed warm buiten. En zwart wordt sowieso erg warm dus zo'n fietsband houdt ook wel veel hitte vast.
nja, het is wel lekker zonnig, maar echt warm zou ik het nog niet noemen.quote:
Het kan toch echt. Ooit ook op stage gehad.. hoorde we een keiharde knal.. dus wij naar buiten.. bleek mijn fietsband door de hitte uit elkaar te zijn geknald.quote:Op maandag 20 april 2015 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gehoord dat een fietsband knap puur door de hitte, zeker niet als het nog geeneens 20 graden is
zelfs bij racefietsen die op 5-6 bar rondrijden
Als ik op het balkon ga zitten thuis, kan ik rustig zonder shirt zitten. Er is vrijwel geen wind.quote:Op maandag 20 april 2015 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, het is wel lekker zonnig, maar echt warm zou ik het nog niet noemen.
Hey ama, hoe groot is jouw blunt vandaag?quote:Op maandag 20 april 2015 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Gianni, op Google staat warmte ook als hoofdreden voor klapbanden.
Ik rook nooit bluntjes.quote:Op maandag 20 april 2015 13:41 schreef politiekman het volgende:
[..]
Hey ama, hoe groot is jouw blunt vandaag?
Zei mijn oma ook altijd, geloof het niet zo tho.quote:Op maandag 20 april 2015 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Maar door hitte krijg je ook klapbanden.
Hoeveel graden?quote:
Volgens mijn telefoon 15 maar wel heldere lucht en volop zon.. dus voelt als minstens 20 graden.quote:
linkje?quote:Op maandag 20 april 2015 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Gianni, op Google staat warmte ook als hoofdreden voor klapbanden.
Dat is niet te warm voor een band neem ik aan?quote:Op maandag 20 april 2015 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mijn telefoon 15 maar wel heldere lucht en volop zon.. dus voelt als minstens 20 graden.
'Een klapband kan tal van oorzaken hebben, maar de meest voorkomende oorzaak is warmte (in tegenstelling tot een spijker/schroef zoals velen denken, alhoewel dit wel een indirecte oorzaak kan zijn). Een band die te warm wordt verliest z’n stevigheid (het rubber wordt ‘week’). Bij voortdurende belasting ontstaat de kans op een klapband'quote:
Fiets staat al 2 dagen non stop in de zonquote:Op maandag 20 april 2015 13:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet te warm voor een band neem ik aan?
's avonds ook ja?quote:Op maandag 20 april 2015 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fiets staat al 2 dagen non stop in de zon
Akkoordquote:Op maandag 20 april 2015 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet zo lekker, rook liever jointjes.
ja, die link las ik, maar daar gaat het over klapbanden bij hoge snelheid, dat is wel wat andersquote:Op maandag 20 april 2015 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'Een klapband kan tal van oorzaken hebben, maar de meest voorkomende oorzaak is warmte (in tegenstelling tot een spijker/schroef zoals velen denken, alhoewel dit wel een indirecte oorzaak kan zijn). Een band die te warm wordt verliest z’n stevigheid (het rubber wordt ‘week’). Bij voortdurende belasting ontstaat de kans op een klapband'
Gaat dan wel over auto's maar geldt ook zeker voor fietsen.
In de zomer met een temperatuur van rond de 24 graden wordt het heet ja. Dit valt echt meequote:Op maandag 20 april 2015 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Mensen leg maar eens een zwart shirtje in de zon, die is na een tijdje ook gloeiend heet.
Ze zegt dat het door de hitte komtquote:Op maandag 20 april 2015 13:47 schreef politiekman het volgende:
Ze heeft toch een fucking klapband boeiend of het nou door de hitte is of niet
Leuke foto in US.quote:Op maandag 20 april 2015 13:47 schreef politiekman het volgende:
Ze heeft toch een fucking klapband boeiend of het nou door de hitte is of niet
Dus nu wil jij gaan bewijzen dat het door de hitte komt, zodat je kunt zeggen dat ze niet de waarheid af heeft gesproken?quote:Op maandag 20 april 2015 13:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze zegt dat het door de hitte komt
Nee, ik zeg dat het niet de oorzaak isquote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef politiekman het volgende:
[..]
Dus nu wil jij gaan bewijzen dat het door de hitte komt, zodat je kunt zeggen dat ze niet de waarheid af heeft gesproken?
Bravo
Claudio?quote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef politiekman het volgende:
[..]
Dus nu wil jij gaan bewijzen dat het door de hitte komt, zodat je kunt zeggen dat ze niet de waarheid af heeft gesproken?
Bravo
Liev, van je! Waarom post jij eigenlijk niets? Nu ben ik benieuwd naar jou..quote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Anders zeg ik het niet. Ik maak eigenlijk bijna nooit complimenten over andermans foto's.
Flips is te mooi voor USquote:Op maandag 20 april 2015 13:49 schreef politiekman het volgende:
[..]
Liev, van je! Waarom post jij eigenlijk niets? Nu ben ik benieuwd naar jou..
nee, beweren dat het bij de huidige temperatuur is stilstaande situatie vrijwel onmogelijk isquote:Op maandag 20 april 2015 13:48 schreef politiekman het volgende:
[..]
Bravo
Er moest ook nog niet tussenquote:Op maandag 20 april 2015 13:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat het niet de oorzaak is
die stroom van dm's kan ze niet verwerkenquote:Op maandag 20 april 2015 13:49 schreef politiekman het volgende:
[..]
Liev, van je! Waarom post jij eigenlijk niets? Nu ben ik benieuwd naar jou..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |