In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Tighadouini moet eerst maar eens een stapje hogerop proberen.quote:Op zondag 19 april 2015 22:50 schreef Sked het volgende:
Tighadouini werd vorig jaar nog afgetest door Vitesse. Die gaat echt niet bij PSV slagen.
FC Dordrechtquote:Op zondag 19 april 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het slechtste elftal van de eredivisie dit seizoen?
Ik dacht eerst dan Van Halst sarcastisch was.quote:Op zondag 19 april 2015 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"PSV moet onmiddellijk Boëtius halen."
Flikker toch op man
Heel Ajax.quote:Op zondag 19 april 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn gezicht loopt door in zijn nek.quote:
Dat elftal dat vandaag won van Feyenoord.quote:Op zondag 19 april 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes wordt heel boos nuquote:Op zondag 19 april 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik trap af:
Nienhuis
Zuiverloon - Haddad - Kongolo - Achenteh
Vilhena - Falkenburg - Van der Velden
Reimerink - Biekman - Verhoek
Het is volledig terecht dat Groningen hem niet wil verlengen.quote:
Dit is geen sterrenteam, maar zeker niet het slechtste.quote:Op zondag 19 april 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik trap af:
Nienhuis
Zuiverloon - Haddad - Kongolo - Achenteh
Vilhena - Falkenburg - Van der Velden
Reimerink - Biekman - Verhoek
hij moest nog een grote ba doenquote:Op zondag 19 april 2015 22:53 schreef rubbereend het volgende:
Van der Sar moet eerst nog even briefjes leren schrijven
Geef jouw opinie op de zaak dan eens?quote:Op zondag 19 april 2015 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is geen sterrenteam, maar zeker niet het slechtste.
Marsmanquote:Op zondag 19 april 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom dit opeens het kampioenschap van hem is. Heeft van de 5 jaar 4 hopeloos gefaald.quote:Op zondag 19 april 2015 22:53 schreef Evertjan het volgende:
Brands zit er al een jaar of 5 bij PSV dus hij mocht ook wel een prijsje pakken
Dat zijn onderpresterende spelers maar geen van allen de slechtste, behalve De Kamps.quote:Op zondag 19 april 2015 22:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Marsman
Van Rhijn, Derijck, Fledderus, Boilesen
Immers, Ebecilio, De Kamps
Narsingh, Sightorsson, Boetius
Dat vraag ik mij bij Boilesen, Derijck, Marsman en Sightorsson nog wel afquote:Op zondag 19 april 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn onderpresterende spelers maar geen van allen de slechtste, behalve De Kamps.
Team van Dale komt eerder in de buurt.quote:Op zondag 19 april 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geef jouw opinie op de zaak dan eens?
Oh Derijck ja die kan wel al vind ik Haddad nog dramatischer.quote:Op zondag 19 april 2015 22:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij bij Boilesen, Derijck, Marsman en Sightorsson nog wel af
Ten Voorde - Hoesen - Van der Veldenquote:Op zondag 19 april 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan de woorden "platte kar" niet meer luchten.quote:Op zondag 19 april 2015 22:58 schreef rubbereend het volgende:
Bij PSV heeft de schaal ook al eens onder de platte kar gelegen
Hoesen en Ten Voorde mogen erbijquote:Op zondag 19 april 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ten Voorde - Hoesen - Van der Velden
Als voorhoede
platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte kar platte karquote:Op zondag 19 april 2015 22:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik kan de woorden "platte kar" niet meer luchten.
Er zijn wel slechtere linksbacks dan Achentehquote:Op zondag 19 april 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoesen en Ten Voorde mogen erbijVerhoek in de aanval en Van der Velden op het middenveld is logisch.
Dan iets a la Nienhuis; Achenteh, Derijck, Haddad, Zuiverloon; Vilhena, Van der Velden, De Kamps; Verhoek, Hoesen, Ten Voorde
Zuiverloon was echt niet zo slecht. Kevin Jansen, die mag wel op het middenveld er bij.quote:Op zondag 19 april 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoesen en Ten Voorde mogen erbijVerhoek in de aanval en Van der Velden op het middenveld is logisch.
Dan iets a la Nienhuis; Achenteh, Derijck, Haddad, Zuiverloon; Vilhena, Van der Velden, De Kamps; Verhoek, Hoesen, Ten Voorde
Vilhena erinquote:Op zondag 19 april 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |