Zand.quote:Op zondag 19 april 2015 23:04 schreef YokiKater het volgende:
Godverdomme.. wat is het belangrijkste element om glas te maken? Willem Wever shit en zo.
Dat vind ik weer algemene kennis.quote:Op zondag 19 april 2015 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja toch, dat weten mensen toch gewoon?
Je hebt het de laatste tijd wel érg vaak over de moeder van Fylax.quote:
Dat ik zijn vader ben.quote:Op zondag 19 april 2015 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt het de laatste tijd wel érg vaak over de moeder van Fylax.
Is er iets dat je ons moet vertellen?
Ik ook, volgens mij leert iedereen dat. Sowieso bestaat dat hele spel uit algemene kennis maar het gaat zelden diep. Nu wil ik niet tof doen want er zitten wel degelijk vragen bij waar ik echt even over moet denken of moet gokken. Maar het merendeel is gewoon standaard parate kennis.quote:Op zondag 19 april 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik weer algemene kennis.
quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik weer algemene kennis.
Hopelijk gaat Harry hier niet naar kijken. Die gaat over z'n nek.quote:
Ik ga die film kijken man. Dat wordt een regelrechte topshow.quote:Op zondag 19 april 2015 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Harry hier niet naar kijken. Die gaat over z'n nek.
28 mei staat ook in mijn agenda. 29 mei trouwens ook.quote:Op zondag 19 april 2015 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga die film kijken man. Dat wordt een regelrechte topshow.
28 mei staat in mijn agenda, dan wordt de film vertoond op youtube.
28 mei ga ik ook nog naar een concert. Dus dubbel plezier op die datumquote:Op zondag 19 april 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
28 mei staat ook in mijn agenda. 29 mei trouwens ook.
quote:Op zondag 19 april 2015 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
28 mei ga ik ook nog naar een concert.
Zal ik jou eens van een flat gooien met je kutgrapjes?quote:Op zondag 19 april 2015 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
28 mei staat ook in mijn agenda. 29 mei trouwens ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |