Periodiek systeem weet ik ook nog wel wat van af, bij een andere quiz app (die inmiddels passé is genaamd QuizUp) ging dat ook nog best aardig.quote:Op zondag 19 april 2015 22:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wetenschap ben ik vrij goed in. Krijg veel vragen over periodiek systeem of wat andere gerelateerde vraagjes. Ik heb in een verffabriek gewerkt en ben gecertificeerd om met gevaarlijke stoffen te werken
dus ik weet best wel wat van dat soort zaakjes. En natuurkundige zaken ben ik ook niet onbekend mee.
Amusement ben ik ook wel goed in, want ik ken veel films en heb heel veel naar RTL boulevard gekeken
Denk het niet. Ben ook al afgehaakt geloof ikquote:Op zondag 19 april 2015 22:36 schreef LTVDK het volgende:
Zit ik hier op de juiste plek voor de NWS-SC?
Ik wist niet dat jij op Antarctica woonde?quote:Op zondag 19 april 2015 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik blijf hier, in het land dat rond 2070 zo'n beetje de enige baken van niet-gelovigen in een totaal verrotte wereld is.
Jij kijkt dan ook alleen maar kwaliteitstelevisie als DWDD.quote:Op zondag 19 april 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelfs na googlen wist ik niet wat het was.
Mooie baarden meestal.quote:Op zondag 19 april 2015 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind terroristen ook niet leuk, jij wel dus?
Mooie oranje pakken ook, amai.quote:
Volgens mij is dit de DIG-SC.quote:Op zondag 19 april 2015 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het niet. Ben ook al afgehaakt geloof ik
Zeg gewoon even dat je de Lord of the Rings films leuk vindt.quote:Op zondag 19 april 2015 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het niet. Ben ook al afgehaakt geloof ik
iCarly is een pauper serie van Nickelodeon. Ik ken nog wel enige schaamte dat ik daar wat van af weet, maar dat stadium zijn Mani en Marianne al lang voorbij.quote:Op zondag 19 april 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelfs na googlen wist ik niet wat het was.
Die Orks kunnen ook slecht tegen hun verlies, een feest der herkenning voor Karina.quote:Op zondag 19 april 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg gewoon even dat je de Lord of the Rings films leuk vindt.
Daar ben ik ook niet in thuis.quote:
Meh heb ze wel gezien maar mij te langdradig allemaal.quote:Op zondag 19 april 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeg gewoon even dat je de Lord of the Rings films leuk vindt.
Orcs ken ik dan wel weer van WoWquote:Op zondag 19 april 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Orks kunnen ook slecht tegen hun verlies, een feest der herkenning voor Karina.
Of die Star Wars haten, of zelfs niet eens gezien hebben!quote:Op zondag 19 april 2015 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik haat mensen die LOTR niks vinden. ALLEMAAL
Whehe, ik heb het nog nooit gezien, gokte gewoon wat.quote:Op zondag 19 april 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
iCarly is een pauper serie van Nickelodeon. Ik ken nog wel enige schaamte dat ik daar wat van af weet, maar dat stadium zijn Mani en Marianne al lang voorbij.
Beetje categorie Titanic.quote:Op zondag 19 april 2015 22:46 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Lord of the Rings en alles wat erbij hoort nooit gezien.
Is dat zoiets als Star Trek?quote:Op zondag 19 april 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of die Star Wars haten, of zelfs niet eens gezien hebben!
quote:Op zondag 19 april 2015 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
iCarly is een pauper serie van Nickelodeon. Ik ken nog wel enige schaamte dat ik daar wat van af weet, maar dat stadium zijn Mani en Marianne al lang voorbij.
quote:Op zondag 19 april 2015 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]ik moet bekennen dat ik dat weleens gezien heb. Dat is met die meisjes met een Pear in plaats van een Apple telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |