Bij F1 wordt dat nu extra in de gaten gehouden.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun jij daar mod worden, Lavje? Ik weet dat je het kunt
Vorig jaar liep TdF overigens naar behoren. Voor de rest vind ik de wielrentopics in SPT over het algemeen vrij gemoedelijk. Oke, het is niet altijd ontopic maar dat krijg je bij wedstrijden van 6-7 uur. Formule 1 stoort me nu max meerijdt meer. Daar komen veel trolls op af.
Wat er in F1 gepost wordt is toch niks vergeleken bij bijvoorbeeld TDF. De jarenlange volgers moeten zich ook niet zo op hun teentjes getrapt of verheven voelen boven nieuwe volgers die nog weinig van de sport afweten, kom op zeg.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun jij daar mod worden, Lavje? Ik weet dat je het kunt
Vorig jaar liep TdF overigens naar behoren. Voor de rest vind ik de wielrentopics in SPT over het algemeen vrij gemoedelijk. Oke, het is niet altijd ontopic maar dat krijg je bij wedstrijden van 6-7 uur. Formule 1 stoort me nu max meerijdt meer. Daar komen veel trolls op af.
Dat is ook zo, maar ik dacht dat het vorig jaar best meeviel?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat er in F1 gepost wordt is toch niks vergeleken bij bijvoorbeeld TDF. De jarenlange volgers moeten zich ook niet zo op hun teentjes getrapt of verheven voelen boven nieuwe volgers die nog weinig van de sport afweten, kom op zeg.
Gebeurt een beetje hetzelfde als wat je een paar jaar terug zag in TDF hoor. Ik vind het wel vergelijkbaar.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat er in F1 gepost wordt is toch niks vergeleken bij bijvoorbeeld TDF. De jarenlange volgers moeten zich ook niet zo op hun teentjes getrapt of verheven voelen boven nieuwe volgers die nog weinig van de sport afweten, kom op zeg.
Klopt. We hebben nu iig 1 van deze sporten gedekt met de huidige modsquote:Op woensdag 22 april 2015 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
F1, dartsen en wielrennen (en dan eigenlijk ook alleen de grote rondes) zijn de potentiële reltopics. Voor de rest is het allemaal vrij gemoedelijk volgens mij.
Nu nog iemand zoeken die regelmatig in de live wielren en live darts topics is te vinden...quote:Op woensdag 22 april 2015 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt. We hebben nu iig 1 van deze sporten gedekt met de huidige mods.
Snakey heeft toch een uitleg gegeven? Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu nog iemand zoeken die regelmatig in de live wielren en live darts topics is te vinden...
oh wacht, die hebben ze er net uit geflikkerd...
Belachelijk beleid wat mij betreft...
Hij vraagt toch niks? Zeker niet aan jou.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Snakey heeft toch een uitleg gegeven? Wat wil je nog meer?
klopt. En ok.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij vraagt toch niks? Zeker niet aan jou.
Goed ingegrepen. Dat hopen ze in spt meer te zien, zou je een rol als moderator zien zitten?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij vraagt toch niks? Zeker niet aan jou.
Ik begrijp die uitleg alleen niet. Ambro is altijd goed aanwezig en grijpt in (soms zelfs iets te snel) als het uit de hand loopt. Beetje flauw hem erop aan te rekenen dat hij F1 niet echt volgt. Het was misschien handiger geweest eerder een F1-fan als moderator aan te stellen. Nu gooi je het kind met het badwater weg.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Snakey heeft toch een uitleg gegeven? Wat wil je nog meer?
Ik had weinig zicht daarop, want zoveel kom ik niet in spt naast de wielrentopics.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik begrijp die uitleg alleen niet. Ambro is altijd goed aanwezig en grijpt in (soms zelfs iets te snel) als het uit de hand loopt. Beetje flauw hem erop aan te rekenen dat hij F1 niet echt volgt. Het was misschien handiger geweest eerder een F1-fan als moderator aan te stellen. Nu gooi je het kind met het badwater weg.
Maargoed, gelukkig ga ik niet over het personeelsbeleid. Dat is aan de FA's.
quote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik begrijp die uitleg alleen niet. Ambro is altijd goed aanwezig en grijpt in (soms zelfs iets te snel) als het uit de hand loopt. Beetje flauw hem erop aan te rekenen dat hij F1 niet echt volgt. Het was misschien handiger geweest eerder een F1-fan als moderator aan te stellen. Nu gooi je het kind met het badwater weg.
Je kan er lang en breed over gaan praten maar Snakey is duidelijk genoeg geweest. En nu gewoon normaal verder posten in de topicsquote:
Wat is niet normaal aan mijn reactie? Als dit al niet mag dan kan je beter dit topic op slot gooien.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:53 schreef WEST het volgende:
[..]
[..]
Je kan er lang en breed over gaan praten maar Snakey is duidelijk genoeg geweest. En nu gewoon normaal verder posten in de topics
Mijn thuis was het niet.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik dacht dat het vorig jaar best meeviel?
"Altijd goed aanwezig"quote:Op woensdag 22 april 2015 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook niet zeggen. Wat ik bedoel te zeggen, Snakey heeft in post duidelijk gemaakt hoe en wat. Of je het er mee eens bent of niet dat is aan jezelf. Maar het is nu eenmaal gebeurt en als je bij een baan niet functioneert vlieg je er na verloop van tijd ook uit.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat is niet normaal aan mijn reactie? Als dit al niet mag dan kan je beter dit topic op slot gooien.
Lees je zijn post uberhaupt wel goed?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij 😂quote:Op woensdag 22 april 2015 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergelijk Ambro's pohi met die van de overige sportmods...
Als ik leesquote:Op woensdag 22 april 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lees je zijn post uberhaupt wel goed?
dan krijg ik echt de kriebels. Als er iemand hier z'n kop laat zien, dan is het Ambrosius. Heb geen zicht op wat er achter de schermen gebeurt, maar het is Ambro niet aan te rekenen dat een lading KLB- en ONZ-users F1-topics terroriseert.quote:Ja hij deed in sport FB de gevraagde TT aanpassen e.d., maar waar het op modden aankwam gebeurde er gewoon niks.
Oja, het is bekend dat je met een gekleurde bril kijkt. Aanwezig kun je helemaal niet beoordelen om te beginnen. Verder ga ik daar met jou niet over in discussie.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij 😂
Als je goed aanwezig bedoelt in vergelijking met de andere SPT-mods klopt dat wel ja, maar echt aanwezig als mod.. Nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |