Zie GAE eerder scorenquote:Op zondag 19 april 2015 13:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Kom op Feyenoord.. doe me ff een lol en prik er eentje in
Zou mooi zijnquote:Op zondag 19 april 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, straks komt wel die lullige 1-0.
Kampioen word je tegen de kleintjes.quote:Op zondag 19 april 2015 14:04 schreef Wicky15 het volgende:
Heb je straks thuis verloren van Willem2, Utrecht en GAE. Door het oog van de naald gekropen tegen Excelsior.
Waarvan uit tegen Groningen en Zwolle en thuis tegen Vitesse... als je dan zo speelt als de afgelopen wedstrijden, mag je blij zijn als je 3 keer gelijkspeeltquote:Op zondag 19 april 2015 14:02 schreef Rickertman96 het volgende:
btw 3e plek houd je wel joh, 3 wedstrijden nog en 4 pt voorsprong is genoeg
dat worden dan play offs, want Groningen en Vitesse zijn in vorm en tegen PEC een gelijkspelquote:Op zondag 19 april 2015 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarvan uit tegen Groningen en Zwolle en thuis tegen Vitesse... als je dan zo speelt als de afgelopen wedstrijden, mag je blij zijn als je 3 keer gelijkspeelt.
quote:Op zondag 19 april 2015 11:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij wederom pas vanaf de 80e minuut gaat wisselen
Volgende week is toch Groningen uit?quote:Op zondag 19 april 2015 14:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgende week verliezen van Vitesse en de 3e plek is naar de klote..
Rutten mag er wel alsnog uitgegooid worden met een flinke trap na als hij niet eens die 3e plek vast meer kan houden. Hij verdiende al geen vertrek door de voordeur, maar dan al helemaal niet meer.quote:Op zondag 19 april 2015 14:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgende week verliezen van Vitesse en de 3e plek is naar de klote..
Ik begrijp het ook niet. Snap ook niet waarom er intern en extern zo weinig kritiek op die gast is.quote:Op zondag 19 april 2015 14:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een kutzooi. Rutten rot maar gewoon op man...wat doe je hier nog?
Dit inderdaad. Hij bracht nu 2 spelers in die absoluut geen vorm hebben.quote:Op zondag 19 april 2015 14:12 schreef DaMart het volgende:
De wissels in de rust hebben Feyenoord ook alleen maar verzwakt. Toornstra en Achahbar hadden beter kunnen blijven staan...
Hij gaat toch weg.quote:Op zondag 19 april 2015 14:24 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet. Snap ook niet waarom er intern en extern zo weinig kritiek op die gast is.
Uit zichzelf ja. Maar het lijkt me een beter idee om alsnog voortijdig met hem te breken.quote:
wat heb je eraan om hem nu publiekelijk aan de kant te schuivenquote:Op zondag 19 april 2015 14:33 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Uit zichzelf ja. Maar het lijkt me een beter idee om alsnog voortijdig met hem te breken.
Wat heeft die man Feyenoord de komende maand nog te bieden?
Nu je het zegtquote:Op zondag 19 april 2015 14:28 schreef RvLaak het volgende:
We hebben nu gezien wat Feyenoord is zonder Immers... Nog niet eens onverdiend verloren
En dan Van Bronckhorst met een valse start laten beginnen mocht je alsnog vierde worden. Nee goed idee man.quote:Op zondag 19 april 2015 14:33 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Uit zichzelf ja. Maar het lijkt me een beter idee om alsnog voortijdig met hem te breken.
Wat heeft die man Feyenoord de komende maand nog te bieden?
Hij geeft vaak goede steekpasen. En opjutten van de ploeg wellicht? Niet zoals Guidetti het deed, maar toch...quote:Op zondag 19 april 2015 14:34 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nu je het zegtHoe kan zo'n matige speler stiekem (blijkbaar) zo belangrijk zijn?
Nee, en nee.quote:Op zondag 19 april 2015 14:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij geeft vaak goede steekpasen. En opjutten van de ploeg wellicht? Niet zoals Guidetti het deed, maar toch...
Misschien maar goed ook. Zien die kinderen ook dat het altijd erger kan.quote:Op zondag 19 april 2015 14:37 schreef Scrummie het volgende:
3e plek komt wel in orde, geen zorgen over.
Maar man man, zo spelen tegen zon tegenstander, en dan ook nog een vak vol zieke kinderen hier naar laten kijken. Zo zwak zo zwak..
Het blijkt dat hij wel degelijk belangrijk is voor het team. Zo slecht en zonder enige inzet heb ik Feyenoord niet vaak zien spelen.quote:
Een week geleden nog.quote:Op zondag 19 april 2015 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het blijkt dat hij wel degelijk belangrijk is voor het team. Zo slecht en zonder enige inzet heb ik Feyenoord niet vaak zien spelen.
En dat ligt aan die ooievaar?quote:Op zondag 19 april 2015 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het blijkt dat hij wel degelijk belangrijk is voor het team. Zo slecht en zonder enige inzet heb ik Feyenoord niet vaak zien spelen.
quote:Op zondag 19 april 2015 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook. Zien die kinderen ook dat het altijd erger kan.
Hij had 1 niet al te moeilijke taak: zorgen dat z'n team die derde plek vast houdt. Als ie daarin al zou falen...quote:Op zondag 19 april 2015 14:34 schreef Adames het volgende:
[..]
wat heb je eraan om hem nu publiekelijk aan de kant te schuiven
Beetje vertrouwen in Van Bronckhorstquote:Op zondag 19 april 2015 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan Van Bronckhorst met een valse start laten beginnen mocht je alsnog vierde worden. Nee goed idee man.
Het is wel zo dat ie in de wedstrijden tegen degradatiekandidaten erg vaak scoort en redelijk speelt. Misschien is hij inderdaad in dit soort wedstrijdjes toch van belang (terwijl je hem in de topwedstrijden beter kunt missen).quote:Op zondag 19 april 2015 14:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij geeft vaak goede steekpasen. En opjutten van de ploeg wellicht? Niet zoals Guidetti het deed, maar toch...
[..]
twitter:Mkrabby twitterde op zondag 19-04-2015 om 15:00:01Fred Rutten: 'Dit had ik niet verwacht, verliezen van Go Ahead. Dit was een totale off-day. We hebben gefaald.' reageer retweet
An sich waar, maar daar moet je dit niet op af willen schuiven. In het eerste half uur kun je, met een paar fatsoenlijke aanvallers, zo 3-0 voor staan.quote:Op zondag 19 april 2015 14:48 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ie in de wedstrijden tegen degradatiekandidaten erg vaak scoort en redelijk speelt. Misschien is hij inderdaad in dit soort wedstrijdjes toch van belang (terwijl je hem in de topwedstrijden beter kunt missen).
Rutten heeft het niet op Toornstra, zoveel is wel duidelijk. Hoe kan je nou die jongen gaan wisselen als ie eindelijk op 'zijn' plek staat, na 1 helft. Ook nog eens niet de eerste keer dat Toornstra na 45 min word gewisseld.quote:Op zondag 19 april 2015 15:19 schreef Muto het volgende:
Nederlaag voor 80% te wijten aan wisselbeleid Rutten. Hij had Boëtius voor Manu moeten brengen. Vilhena was kansloze wissel. Manu speelde kut.
Inderdaad, en Achahbar op rechts is ook gewoon kut.quote:Op zondag 19 april 2015 15:37 schreef Scrummie het volgende:
En Manu toont elke week aan dat hij het gewoon niet heeft voor dit niveau. Ondanks zijn goaltjes.
Manu is nog altijd 10x beter dan Boeitius. We hebben gewoon niks beters. Hij heeft ons persoonlijk behoed voor een crisis door die winnende EL goal te makenquote:Op zondag 19 april 2015 15:37 schreef Scrummie het volgende:
En Manu toont elke week aan dat hij het gewoon niet heeft voor dit niveau. Ondanks zijn goaltjes.
Nee, en gestopt met lezen.quote:Op zondag 19 april 2015 15:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Manu is nog altijd 10x beter dan Boeitius.
Valt wel mee, jens speelde niet erg goed, vilhena niet erg slecht, dat had het verschil niet gemaakt. Veel erger vind ik dat Rutten dus blijkbaar tóch weet dat je de 10 wel degelijk kan wisselen.quote:Op zondag 19 april 2015 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rutten heeft het niet op Toornstra, zoveel is wel duidelijk. Hoe kan je nou die jongen gaan wisselen als ie eindelijk op 'zijn' plek staat, na 1 helft. Ook nog eens niet de eerste keer dat Toornstra na 45 min word gewisseld.
Wat ben ik blij als dit seizoen voorbij is en die Rutten opgerot is. Kansloze mongool die man.
Had ananas een lichaam als Manu gehad, en Manu een techniek als ananas dan had je allang kampioen geweest en had niemand nog over depay gesprokenquote:Op zondag 19 april 2015 15:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Inderdaad, en Achahbar op rechts is ook gewoon kut.
Boetius is nog altijd niet geweldig in vorm, maar heeft meer talent in z'n kleine teen dan Manu heel dat beestachtige lijf van hem.quote:Op zondag 19 april 2015 15:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Manu is nog altijd 10x beter dan Boeitius. We hebben gewoon niks beters. Hij heeft ons persoonlijk behoed voor een crisis door die winnende EL goal te maken
Vorige week met Immers was net zo kut..quote:Op zondag 19 april 2015 14:28 schreef RvLaak het volgende:
We hebben nu gezien wat Feyenoord is zonder Immers... Nog niet eens onverdiend verloren
Dat eerste. Feyenoord kan gewoon niet scoren. Niemand die z'n man uit kan spelen. Niemand die maar een half metertje nodig heeft. Niemand met een vlammend schot. Niemand met een goede hoekschop of vrije trap. Kortom; achterin dichthouden, Feyenoord met 9 man uit de tent lokken en je bent binnen. Met meer scorend vermogen had je ook niet zo veel tegen gehad.quote:Op zondag 19 april 2015 16:15 schreef Gert het volgende:
Ligt het nou puur aan 'het spel moeten maken', dat het zo vaak van die zaadpotten zijn tegen kleine clubjes in De Kuip? Dordrecht thuis was ook al zo kut, Excelsior thuis mocht je je handen dichtknijpen met 3 punten, ADO thuis was onnodig spannend en vanmiddag verlies je zelfs.
En dan reken ik de verliespartijen thuis aan het begin vh seizoen maar niet mee.
Of is het toch ook gewoon dat Feyenoord elke wedstrijd kan verliezen wanneer er 90 ipv 100% gegeven wordt. En dat het blijkbaar lastig is om ook dat laatste beetje extra op te brengen tegen kleine clubs? Zo van "we winnen toch wel, uiteindelijk".
Maar goed, zo blijft het weer lekker spannend de laatste wedstrijden.
quote:Op zondag 19 april 2015 16:23 schreef zoekeenleven het volgende:
Is Ten Rouwelaar niks voor ons als 2e keeper?
In wat voor flow zaten we dan? Het ging vorige week ook al zwaar kut.quote:Op zondag 19 april 2015 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit je in een soort flow gooi je het in een wedstrijd helemaal kapot wat een sukkels zeg.
Heeft ook met tactiek te maken denk ik, die zogenaamde 'vorm'.quote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef Caland het volgende:
Ik zie liever creativiteit op het middenveld komen dan scorend vermogen al is dat vaak wel gekoppeld.
Eigenlijk zijn onze buitenspelers het hele seizoen ook al 'uit vorm'
quote:Op zondag 19 april 2015 17:48 schreef Tortugal het volgende:
Wel lekker dat we altijd nog Te Vrede kunnen inbrengen als het slecht gaat.
Die mag Fred meenemen naar z,n nieuwe club als afscheidscadeautje.quote:Op zondag 19 april 2015 17:48 schreef Tortugal het volgende:
Wel lekker dat we altijd nog Te Vrede kunnen inbrengen als het slecht gaat.
Jawel hoor. Feyenoord verloren van GAE.quote:Op zondag 19 april 2015 18:35 schreef DonRaja het volgende:
Het was gezellig in de Kuip, jammer dat er geen wedstrijd was vandaag.
Onze buitenspelers zijn al jaren uit vorm.quote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef Caland het volgende:
Ik zie liever creativiteit op het middenveld komen dan scorend vermogen al is dat vaak wel gekoppeld.
Boëtius vorig seizoen en Schaken het jaar daarvoorquote:Op zondag 19 april 2015 18:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Onze buitenspelers zijn al jaren uit vorm.
Erg eigenlijk dat je Schaken gewoon nog prima kon gebruiken dit seizoen.quote:Op zondag 19 april 2015 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Boëtius vorig seizoen en Schaken het jaar daarvoor
Dat zou knap zijn met 12 punten voor op de huidige nummer 7 en nog 3 wedstrijden te gaan.quote:Op zondag 19 april 2015 19:17 schreef arjan1112 het volgende:
Volgende week moet er echt gewonnen worden, als dit zo door gaat word F'noord nog 7de
Volgens Fred moeten we het schnjel vergeten.quote:Op zondag 19 april 2015 19:53 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Heb de wedstrijd niet kunnen zien.. Moet ik vragen waardoor de 0-1 verliespartij veroorzaakt werd of is het beter om te doen alsof er niks gebeurd is?
Onbegrijpelijke wissel. Ik vond het bij vlagen zelfs wel goed lopen met Toornstra op 10. Tweede helft was kansloos met Vilhena op 10.quote:Op zondag 19 april 2015 19:55 schreef Multiply het volgende:
[..]
Zodat Vilhena het verschil kon maken. Oh wacht..
En dan te bedenken dat hij in de winterstop dacht dat een transfer naar de toenmalige nummer 3 van de PL beter zou zijn voor z'n ontwikkeling.quote:Op zondag 19 april 2015 19:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Onbegrijpelijke wissel. Ik vond het bij vlagen zelfs wel goed lopen met Toornstra op 10. Tweede helft was kansloos met Vilhena op 10.
Oh ja, Toornstra verrichtte meer verdedigend werk dan Immers.
quote:Op zondag 19 april 2015 20:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij in de winterstop dacht denkt dat een transfer naar de voormalige nummer 3 van de PL beter zou zijn is voor z'n ontwikkeling.
Karsdorp heeft dan ook een gebrekkige techniekquote:Op zondag 19 april 2015 20:12 schreef Slobeend het volgende:
Karsdorp is ook vrij wisselvallig door de wedstrijd heen. Paar enorme ziekenhuisballenNet als Nelom, maar dat wisten we al.
Karsdorp heeft idd af en toe een aantal enorme ziekenhuisballen, maar die heeft ook nog wel eens een goede pass in de benen, Nelom absoluut niet. Ik heb Nelom trouwens vandaag echt geen sprint zien trekken vandaag, wist niet dat spelers zo lui konden zijn.quote:Op zondag 19 april 2015 20:12 schreef Slobeend het volgende:
Karsdorp is ook vrij wisselvallig door de wedstrijd heen. Paar enorme ziekenhuisballenNet als Nelom, maar dat wisten we al.
[..]
Wat vergeten?quote:Op zondag 19 april 2015 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Fred moeten we het schnjel vergeten.
Hm, ik moet het bij Groningen ook nog maar zien hoor.. Winnen van Vitesse geloof ik wel, maar uit bij Groningen? Ik betwijfel het, moeten heel erg hopen dat die dan al aan de bekerfinale denken en anders hopen dat PEC nog dronken is vd winst van de bekerquote:Op zondag 19 april 2015 20:33 schreef Vasion het volgende:
Maar eerlijk, derde worden we toch wel.
Alleen PEC Zwolle uit wordt een nederlaag.
Zo'n bekerfinale speelt wel een belangrijke rol, dat gaat ons denk ik heel goed uitkomen. Maar het belangrijkste is dat rechtstreekse duel met Vitesse. Dat moet echt gewonnen worden en ik denk dat dat juist het lastigst gaat worden.quote:Op zondag 19 april 2015 20:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, ik moet het bij Groningen ook nog maar zien hoor.. Winnen van Vitesse geloof ik wel, maar uit bij Groningen? Ik betwijfel het, moeten heel erg hopen dat die dan al aan de bekerfinale denken en anders hopen dat PEC nog dronken is vd winst van de beker
Dirk Kuytquote:Op zondag 19 april 2015 20:41 schreef Tortugal het volgende:
Er moet wel een goede linksback komen he volgend seizoen. Maar wie..
Heb je al met Woudenbergquote:Op zondag 19 april 2015 20:41 schreef Tortugal het volgende:
Er moet wel een goede linksback komen he volgend seizoen. Maar wie..
Mwah, Vitesse ben ik eigenlijk minst bang voor, is wel een ploeg die zelf ook het spel wil maken, dat ligt ons volgens mij wel aardig. Plus tegen 'grotere clubs' hebben we het over het algemeen wat makkelijkerquote:Op zondag 19 april 2015 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n bekerfinale speelt wel een belangrijke rol, dat gaat ons denk ik heel goed uitkomen. Maar het belangrijkste is dat rechtstreekse duel met Vitesse. Dat moet echt gewonnen worden en ik denk dat dat juist het lastigst gaat worden.
quote:Op zondag 19 april 2015 20:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vind dat we Ten Rouwelaar moeten halen.
Retry32quote:Op zondag 19 april 2015 21:03 schreef Fok-it het volgende:
Wie beweerde ook alweer dat niet alleen Beel en Kongolo maar ook Nelom een talent is? Man man man
We hebben al 8 eerste keepers ofzoquote:Op zondag 19 april 2015 20:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vind dat we Ten Rouwelaar moeten halen.
En nog de winnende gemaakt ook in de 86e minuutquote:
En Vlaar in de finale.quote:
Er zijn ook wedstrijden en periodes (met name oktober-november) geweest dat we heel goed tot fantastisch voetbal speelden, soms ontbrak het alleen aan een beetje scorend vermogen. De laatste maanden ontbreekt het echter steeds vaker ook aan onverzettelijkheid en creativiteit.quote:Op zondag 19 april 2015 21:49 schreef De_Pel het volgende:
Aidszooi man 😢
Zie het nog zomaar gebeuren dat we naast Europees grijpen
Typisch wel, dat je door dit seizoen heen toch regelmatig heb gehoord dat we beter speelden dan wanneer dan ook in de afgelopen 5+ Jaar. Zelfs na de eerste maand, toen je zo'n beetje onderaan bungelde werd al geroepen hoe we veter stonden dan onder Koeman.
Die deden het allemaal heel goed bij Feyenoord terwijl Vormer er niks van baktequote:Op zondag 19 april 2015 21:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En Vlaar in de finale.
De vrij richting CL.
Brunogod die Bayern verkracht.
Kuyt voor de dubbel.
😭
Retry had het al lang gezien!quote:Op zondag 19 april 2015 22:23 schreef Tortugal het volgende:
In mijn herinnering was Vormer prima als hij speelde.
Natuurlijk ben je geneigd dat te denken, maar Feyenoord komt over het algemeen beter voor de dag tegen de sterkere teams uit het linkerrijtje dan tegen de zwakkere teams uit het rechterrijtje, de zogenaamde makkelijkere wedstrijden.quote:Op zondag 19 april 2015 22:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we zo blijven spelen gaan we niet veel punten halen uit die laatste 3 wedstrijden. Hopelijk zijn ze nu een beetje wakker geschud.
In wedstrijden als vandaag vraag ik mij ook af wat El Ahmadi op het veld doet. Steenvast speelt hij de naar dichtstbijzijnde medespeler.quote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef Caland het volgende:
Precies, heb me vandaag echt aan hem lopen ergeren. Maar wie hadden we er dan neer moeten zetten?quote:Op zondag 19 april 2015 23:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
In wedstrijden als vandaag vraag ik mij ook af wat El Ahmadi op het veld doet. Steenvast speelt hij de naar dichtstbijzijnde medespeler.
Tegen sterkere ploegen zorgt hij nog wel voor balans, maar tegen de mindere goden is het allemaal wat overbodig..
Mee eens. Clasie-El ahmadi is eerder slecht dan goed tegen zulke tegenstanders. Kun je nog beter met bijv. Clasie/vilhena/toornstra spelen. Maar clasie en El ahmadi zijn natuurlijk vrijwel niet te passeren...quote:Op zondag 19 april 2015 23:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
In wedstrijden als vandaag vraag ik mij ook af wat El Ahmadi op het veld doet. Steenvast speelt hij de naar dichtstbijzijnde medespeler.
Tegen sterkere ploegen zorgt hij nog wel voor balans, maar tegen de mindere goden is het allemaal wat overbodig..
Is hij vaak nog steeds. Alleen icm Clasie te zwak vooruit.quote:Op zondag 19 april 2015 23:05 schreef GwaiLow het volgende:
Kort geleden was El Amhadi nog 1 vd beste Feyenoord spelers.
Datzelfde geldt voor Clasiequote:Op zondag 19 april 2015 23:05 schreef GwaiLow het volgende:
Kort geleden was El Amhadi nog 1 vd beste Feyenoord spelers.
Door Sjek van Gelder.quote:Op zondag 19 april 2015 23:35 schreef PIETR het volgende:
Boetius wordt genoemd als opvolger van Depay.
Kunnen we Cherry en Ondaan halen. Snap sowieso niet waarom Bilal is gehaald ipv Ondaanquote:Op zondag 19 april 2015 23:35 schreef PIETR het volgende:
Boetius wordt genoemd als opvolger van Depay. Logisch gerucht wel. Op Depay na, meest talentvolle buitenspeler van de Eredivisie.
Zou natuurlijk zonde zijn als hij daar naartoe gaat, maar kunnen we 5/6 miljoen weigeren voor een speler met een één-jarig contract?
Alsof PSV ook maar een seconde van de moeite om Corona vast te leggen gaat verspillen aan hem.quote:Op zondag 19 april 2015 23:35 schreef PIETR het volgende:
Boetius wordt genoemd als opvolger van Depay. Logisch gerucht wel. Op Depay na, meest talentvolle buitenspeler van de Eredivisie.
Zou natuurlijk zonde zijn als hij daar naartoe gaat, maar kunnen we 5/6 miljoen weigeren voor een speler met een één-jarig contract?
Klopt, maar opzich best een reele optie, lijkt me.quote:
Cherry hoeft niet, want we hebben Sleegers al en is Ondaan zo'n geweldenaar? Ben er niet echt kapot van.quote:Op zondag 19 april 2015 23:52 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kunnen we Cherry en Ondaan halen. Snap sowieso niet waarom Bilal is gehaald ipv Ondaan
Niet echt.quote:Op zondag 19 april 2015 23:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt, maar opzich best een reele optie, lijkt me.
Vind dat Cherry echt geweldige laat zien. Ondaan was eerste seizoenshelft erg goed sindsdien niet meer erg goed.quote:Op zondag 19 april 2015 23:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt, maar opzich best een reele optie, lijkt me.
[..]
Cherry hoeft niet, want we hebben Sleegers al en is Ondaan zo'n geweldenaar? Ben er niet echt kapot van.
PSV heeft dadelijk geld zat. En Boetius is, na Depay, de meest talentvolle buitenspeler van de Eredivisie. Zou me niets verbazen als PSV dus binnenkort bij Feyenoord aanklopt.quote:
Wat heb jij met Ondaan? Familie ofzoquote:Op zondag 19 april 2015 23:52 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kunnen we Cherry en Ondaan halen. Snap sowieso niet waarom Bilal is gehaald ipv Ondaan
Dit begin ik te betwijfelenquote:Op maandag 20 april 2015 00:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
En Boetius is, na Depay, de meest talentvolle buitenspeler van de Eredivisie.
De nieuwe Schakenquote:Op maandag 20 april 2015 00:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat heb jij met Ondaan? Familie ofzo
Banken in Bakuquote:Op maandag 20 april 2015 00:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
De nieuwe Schaken
Hoe gaat eigenlijk met Ruben Schaken? Hoor er echt nooit meer wat over
Bless
boetius heeft verrotte knieën, die zal snel naar het buitenland willenquote:Op maandag 20 april 2015 00:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
PSV heeft dadelijk geld zat. En Boetius is, na Depay, de meest talentvolle buitenspeler van de Eredivisie. Zou me niets verbazen als PSV dus binnenkort bij Feyenoord aanklopt.
Ofdat Boetius dat zelf wil is een tweede. Dat zij CL spelen is sowieso een pre.
Vraag me af of dat nog problemen gaat opleveren bij medische keuringen. Niet zo handig om zelf te zeggen dat je de knieen van een man van 50 hebtquote:Op maandag 20 april 2015 00:36 schreef Adames het volgende:
[..]
boetius heeft verrotte knieën, die zal snel naar het buitenland willen
Als ik hem was zou ik niet teveel kansen laten liggen om te cashen.quote:Op maandag 20 april 2015 00:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vraag me af of dat nog problemen gaat opleveren bij medische keuringen. Niet zo handig om zelf te zeggen dat je de knieen van een man van 50 hebt
Hier stopte ik met lezen.quote:Op maandag 20 april 2015 06:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
We hebben juist een goede middenvelder nodig. Een middenvelder met creativiteit. Dat is een van de weinige dingen die er echt ontbreekt. Clasie en El Ahmadi vallen me in aanvallend opzicht echt tegen. Zijn prima voor de balans maar die derde middenvelder moet echt iemand zijn met een steekpass
mag die wel wat verder naar voren gaan ballen.quote:Op maandag 20 april 2015 07:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorhoede was al overbevolkt. Gisteren liep echt alles op een kluitje. Snapte er ook geen kloot van wat Boëtius continue in het centrum deed. Opkankeren daar en snel nou.quote:Op maandag 20 april 2015 07:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
mag die wel wat verder naar voren gaan ballen.
Kan Sleegers dat niet?quote:Op maandag 20 april 2015 07:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
mag die wel wat verder naar voren gaan ballen.
Ja, snapte ik ook niet. Sowieso, heel de wedstrijd staat Manu links, Achabar rechts, komt vervolgens Boetius erin, begint op rechts, vervolgens zie je de godganse tweede helft Manu op rechts sjokken, Boetius overal maar vooral nergens en Nelom die daarom gedwongen voorzetjes moet gaan geven en dat gewoon niet kan. Karsdorp, die best een voorzet kan geven soms, word constant in de weg gelopen door Manu. Echt, gister, ging echt alles mis wat maar mis kon gaan geloof ik. Dwazen.quote:Op maandag 20 april 2015 09:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Voorhoede was al overbevolkt. Gisteren liep echt alles op een kluitje. Snapte er ook geen kloot van wat Boëtius continue in het centrum deed. Opkankeren daar en snel nou.
Wat is er met die jongen gebeurd, bakt er helemaal niets meer van lijkt het?quote:Op maandag 20 april 2015 09:50 schreef H.FR het volgende:
Ook wat apart om Toornstra maar 45 minuten het vertrouwen te geven op die plek.
Geen idee, 1e seizoenshelft was hij nog een dragende speler...quote:Op maandag 20 april 2015 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is er met die jongen gebeurd, bakt er helemaal niets meer van lijkt het?
Ik heb ook het idee dat dat het moment is dat de titel ook echt uit het zicht raakte. Die hadden we moeten winnen. Als je dat combineert met het gelijkspel tegen AZ en net na de winterstop in de Arena, dan is er wel iets ingeslopen van hoe dominant we ook zijn, we raken alleen maar verder achterop...quote:Op maandag 20 april 2015 09:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen idee, 1e seizoenshelft was hij nog een dragende speler...
Heb het idee dat er mentaal iets is geknakt bij de meeste jongens, na het verlies uit bij PSV.
Elke ploeg van Rutten valt na de winterstop ver terug. Ook bij Feyenoord. En dan heb je nog veel punten ietwat gelukkig binnengehaald. Het is allemaal niet best.quote:Op maandag 20 april 2015 10:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat dat het moment is dat de titel ook echt uit het zicht raakte. Die hadden we moeten winnen. Als je dat combineert met het gelijkspel tegen AZ en net na de winterstop in de Arena, dan is er wel iets ingeslopen van hoe dominant we ook zijn, we raken alleen maar verder achterop...
Vanaf toen is het spel ook minder en minder geworden, alleen maar onwennig over het middenveld struinen, niets meer laten zakken uit de flank en ander middenvelders/back erover, gewoon doelloze meters. Ook als een Boetius erin kwam was het vaak meer zwerven dan slim lopen (en je flank houden als flankspeler)
En daardoor nét wat minder scherp in de wedstrijden zitten.quote:Op maandag 20 april 2015 10:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat dat het moment is dat de titel ook echt uit het zicht raakte. Die hadden we moeten winnen. Als je dat combineert met het gelijkspel tegen AZ en net na de winterstop in de Arena, dan is er wel iets ingeslopen van hoe dominant we ook zijn, we raken alleen maar verder achterop...
quote:Jan Wouters maakt vanaf het seizoen 2015-2016 deel uit van de technische staf van Feyenoord. De 54-jarige Wouters gaat in De Kuip aan de slag als assistent van Giovanni van Bronckhorst, die komend seizoen hoofdtrainer wordt. De voormalig topvoetballer van onder meer Ajax, Bayern München en PSV en 70-voudig international zal op korte termijn zijn handtekening zetten onder een tweejarig contract bij Feyenoord.
Voor Wouters betekent zijn aanstaande functie bij Feyenoord een terugkeer in Nederland, nadat hij dit seizoen in Turkije actief was als hoofd jeugdopleiding en later interim-trainer van Kasimpasa SK. Daarvoor was hij drie seizoenen hoofdtrainer bij FC Utrecht, de club die hij tijdens zijn spelersloopbaan het langst diende. Verder stond Wouters als (interim-)trainer aan het roer bij onder meer PSV en Ajax en werkte hij als assistent bij Glasgow Rangers en het Nederlands elftal.
‘We wilden voor komend seizoen graag een ervaren assistent toevoegen aan onze technische staf en in onze ogen was Jan Wouters daarvoor de ideale kandidaat’, reageert technisch directeur Martin van Geel. ‘Met hem halen we iemand met een schat aan ervaring en een enorme staat van dienst in huis. Met zijn leeftijd en gedrevenheid voldoet hij aan al onze criteria, terwijl Jan bovendien niet de ambitie heeft om bij Feyenoord als hoofdtrainer aan de slag te gaan. Wat ons betreft is hij een uitstekende en zeer geschikte aanvulling voor onze staf van komend seizoen.’
Ze begonnen nog wel goed met z'n 2-en gister. Maar dat duurde helaas maar 1 minuut. Ik heb me sowieso kapot geërgerd aan Manu, vooral bij die uitworp van Vermeer tot over de middenlijn. Hij moest alleen maar richting doel rennen, en zelfs dat wist hij te verknallen.quote:Op maandag 20 april 2015 11:48 schreef Cara het volgende:
Vilhena moet zich toch kapot schamen, contract niet willen verlengen vanwege te weinig speeltijd en dan vervolgens zo invallen..
Dat lijkt mij toch de normaalste zaak van de wereldquote:Op maandag 20 april 2015 11:48 schreef Cara het volgende:
Vilhena moet zich toch kapot schamen, contract niet willen verlengen vanwege te weinig speeltijd en dan vervolgens zo invallen..
Inderdaad. En die actie was inderdaad om te huilen. Met zijn snelheid...quote:Op maandag 20 april 2015 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze begonnen nog wel goed met z'n 2-en gister. Maar dat duurde helaas maar 1 minuut. Ik heb me sowieso kapot geërgerd aan Manu, vooral bij die uitworp van Vermeer tot over de middenlijn. Hij moest alleen maar richting doel rennen, en zelfs dat wist hij te verknallen.
Je hebt gelijk, zo beter?quote:Op maandag 20 april 2015 12:34 schreef Dekatria het volgende:
Zo'n plaatje posten en dan zo falen met je signature.
quote:Op maandag 20 april 2015 12:30 schreef Scrummie het volgende:
Welkom Wouters.
Nu al zin in het nieuwe seizoen. Niet zo gek natuurlijk na het (bijna) afgelopen seizoen(en).
quote:Door de thuisnederlaag tegen Go Ahead Eagles (0-1) moet Feyenoord vrezen voor deelname aan de play-offs om Europees voetbal. De ploeg van trainer Fred Rutten wacht namelijk een enorm zwaar slot van de competitie.
Bij een overwinning op Go Ahead, dat zijn voorgaande zeven wedstrijden had verloren, was de derde plaats bijna zeker geweest voor Feyenoord. Maar de Rotterdammers zullen nu nog vol aan de bak moeten om zich direct te plaatsen voor de voorronde van de Europa League.
Vitesse hijgt namelijk in de nek. De club uit Arnhem heeft vier punten achterstand en speelt op 10 mei nog in De Kuip. Het is de enige resterende thuiswedstrijd dit seizoen van Feyenoord, dat nog op bezoek moet bij KNVB-bekerfinalisten FC Groningen en PEC Zwolle.
Stand:
3. Feyenoord 31 - 58
4. Vitesse 31 - 54
5. AZ 31 - 53
Feyenoord:
26/04/2015 FC Groningen - Feyenoord
10/05/2015 Feyenoord - Vitesse
17/05/2015 PEC Zwolle - Feyenoord
Vitesse:
24/04/2015 ADO Den Haag - Vitesse
10/05/2015 Feyenoord - Vitesse
17/05/2015 Vitesse - FC Utrecht
AZ:
26/04/2015 FC Twente - AZ
10/05/2015 AZ - NAC Breda
17/05/2015 Excelsior - AZ
Clasie heeft wel een goede pass maar hij heeft blijkbaar niet de baggage voor de 10-positie. Op dit moment hebben we op de 10 gewoon een non-voetballer als Immers. Ik hoop gewoon vurig dat we een keer op de 10 een goede speler hebben.quote:Op maandag 20 april 2015 07:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit inderdaad. Boetius op links is echt hemeltergend slecht. Doet telkens precies hetzelfde met dat stomme naar binnen kappen en dan een indraaiende voorzet geven. Echt treurig gewoon. Boetius moet of z'n linkerbeen gaan trainen of zich gewoon focussen op een middelmatige carrière als hardloper bij counterclubs. Als Feyenoord het spel moet maken is Boetius gewoon een blok aan je been.quote:Op maandag 20 april 2015 09:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Voorhoede was al overbevolkt. Gisteren liep echt alles op een kluitje. Snapte er ook geen kloot van wat Boëtius continue in het centrum deed. Opkankeren daar en snel nou.
Euh?quote:
Laatste wedstrijd Excelsior - AZ. Daar hebben ze in Alkmaar leuke herinneringen aan.quote:
En dan tegen AZ wel een goeie pot op de mat leggen, zo vaag. gisteren 3 punten had het jezlef toch wat makkelijker gemaakt, nu moet je nog 3 wedstrijden flink aan de bak.quote:Op maandag 20 april 2015 10:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Elke ploeg van Rutten valt na de winterstop ver terug. Ook bij Feyenoord. En dan heb je nog veel punten ietwat gelukkig binnengehaald. Het is allemaal niet best.
Héél verstandig!quote:Op maandag 20 april 2015 10:30 schreef Keltie het volgende:
Ah, zo te lezen is het verstandig geweest dat ik gisteren met de kleine naar Blijdorp ben geweest
quote:Op maandag 20 april 2015 14:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
Pff... Wouters als assistent wat heeft hij ooit gepresteerd dan..
Die raakte ook geen bal en mocht wel blijven staan, als hij er 1 in de rust had moeten wisselne was het Manu wel!quote:Op maandag 20 april 2015 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze begonnen nog wel goed met z'n 2-en gister. Maar dat duurde helaas maar 1 minuut. Ik heb me sowieso kapot geërgerd aan Manu, vooral bij die uitworp van Vermeer tot over de middenlijn. Hij moest alleen maar richting doel rennen, en zelfs dat wist hij te verknallen.
Ja, maar kijkende naar ons eigen programma Groningen - Feyenoord hebben mensen daar ongetwijfeld ook leuke herinneringen aan.quote:Op maandag 20 april 2015 14:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd Excelsior - AZ. Daar hebben ze in Alkmaar leuke herinneringen aan.
Utrecht Europees voetbal gehaald.quote:Op maandag 20 april 2015 14:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Psv, Ajax, Utrecht wat heeft hij gepresteerd daar dan?
Volgens mij heeft hij als speler ooit eens een toernooitje gewonnen.quote:Op maandag 20 april 2015 14:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
Pff... Wouters als assistent wat heeft hij ooit gepresteerd dan..
Het is een assistent, simpel figuur.quote:
Ik vind dat een assistent ook wel wat bereikt moet hebben om de spelersgroep goed te kunnen motiveren, iemand waarop de jongens tegenop kijken.quote:Op maandag 20 april 2015 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is een assistent, simpel figuur.
Je gaat Hennie Spijkerman toch ook niet afrekenen op zijn gewonnen prijzen.
Ik denk dat ze in Arnhem wel even diep slikken als ze Rob Maas naast Peter Bosz zien staan.quote:Op maandag 20 april 2015 15:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik vind dat een assistent ook wel wat bereikt moet hebben om de spelersgroep goed te kunnen motiveren, iemand waarop de jongens tegenop kijken.
Waarom is dat relevant, kunnen ze anders geen veldtrainingen gevenquote:Op maandag 20 april 2015 15:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik vind dat een assistent ook wel wat bereikt moet hebben
Veteraan van Sparta naast zo'n nobody als Giggs kan eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 20 april 2015 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Arnhem wel even diep slikken als ze Rob Maas naast Peter Bosz zien staan.
Heeft toch de enige prijs ooit met het NL elftal gewonnen?quote:Op maandag 20 april 2015 15:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik vind dat een assistent ook wel wat bereikt moet hebben om de spelersgroep goed te kunnen motiveren, iemand waarop de jongens tegenop kijken.
En nee, een assistent is geen simpel figuur![]()
Ja, nou wow maar als (ass) trainer heeft hj nog nooit iets bereikt, maar succes met hem, ik wil nu een geintje maken maar ik doe het gewoon niet.quote:Op maandag 20 april 2015 15:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heeft toch de enige prijs ooit met het NL elftal gewonnen?
In '88 bedoel je?quote:Op maandag 20 april 2015 15:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heeft toch de enige prijs ooit met het NL elftal gewonnen?
Degenen die al 3x wereldkampioen en 7x landskampioen zijn geworden als trainer liggen niet voor het oprapen, dus doen we het (net als PSV, die een geheel onervaren staf heeft) met de '2e' keus.quote:Op maandag 20 april 2015 15:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, nou wow maar als (ass) trainer heeft hj nog nooit iets bereikt, maar succes met hem, ik wil nu een geintje maken maar ik doe het gewoon niet.
Ja, of zijn er nog andere prijzen gewonnen door NL?quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 15:54 schreef Thunder0x het volgende:
Mooi ding.
is dat niet trouwens gewoon het Bayern shirt in de tijd van Makaay toen?
[ afbeelding ]
Is dit een grap?quote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch zo'n Adidas uit-shirt.
Clasie heeft hem ook op z'n twitter gezet. Maar dan nog blijf ik hopen dat het een grap is.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Och jeetjequote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
watquote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het best okquote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
En waarom moet het dan een mega aanbieding zijn, is toch ook geen mega speler? Kan toch gewoon een net salaris aanbieden, voor een nette speler.quote:Jean-Paul Boëtius beschikt bij Feyenoord over een contract tot medio 2016, waardoor hij volgend jaar transfervrij kan vertrekken. Feyenoord heeft de aanvaller onlangs een verbeterd contractvoorstel gedaan, maar de 21-jarige speler ging hier niet op in. Volgens Martijn Krabbendam spreekt er weinig waardering uit het eerste voorstel van Feyenoord en twijfelt de aanvaller of de club hem wel echt in De Kuip wil houden.
"Boëtius is een speler die vertrouwen nodig heeft en dat voelt hij dit seizoen niet," weet Krabbendam te melden. "Het is ook wel zo dat hij een aantal wedstrijden heeft gemist door blessures, maar dat hij nooit echt het vertrouwen heeft gevoeld dat staat als een paal boven water. Dat zie je ook terug in de onderhandelingen van een nieuw contract."
"Hij heeft niet een mega-aanbieding gekregen van Feyenoord," vervolgt de Feyenoord-watcher tegenover VI-Radio. "Daar proeft hij dan ook geen waardering uit. Hij vraagt zich af of Feyenoord wel echt met hem verder wil. Het is een jonge speler, dus een seizoen als dit hoort er altijd wel bij. Hier zullen ze ongetwijfeld weer sterker uitkomen."
Nee, is officieelquote:Op maandag 20 april 2015 16:43 schreef Grifte het volgende:
Hopen dat het een grap is, wat een horrorshirts
Wat een vreselijk tenue, echt erg, dit gun ik Feyenoord zelfs niet.quote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoopte nog dat die van ons nooit zo afschuwelijk zou worden als die van jullie, maar het begint er aardig op te lijken.quote:Op maandag 20 april 2015 16:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een vreselijk tenue, echt erg, dit gun ik Feyenoord zelfs niet.
dit is veel erger dan wij ooit gehad hebben, maar goed het kan nog komenquote:Op maandag 20 april 2015 17:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoopte nog dat die van ons nooit zo afschuwelijk zou worden als die van jullie, maar het begint er aardig op te lijken.
heb liever groen/wit maar lelijk vind ik hem zeker niet!quote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Dat sowieso.quote:Op maandag 20 april 2015 16:57 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Gewoon alle uitwedstrijden kijken met een zonnebril op. Probleem opgelost.
als je al veilig was voor 3de plek had die mooi veel minuten kunnen maken de laatste paar wedstrijden.quote:Op maandag 20 april 2015 17:30 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Die Jari Schuurman lijkt me een fantastische speler toe als ik het wedstrijdverloop van jong fey - vvv zo lees.
Speelt goed weer vandaag. Eerste helft meer aanwezig maar na rode kaart wat omzettingen waardoor ie wat meer naar de zijkant speelt.quote:Op maandag 20 april 2015 17:30 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Die Jari Schuurman lijkt me een fantastische speler toe als ik het wedstrijdverloop van jong fey - vvv zo lees.
quote:Ontwerper Henry Onderste van Adidas laat in de komende editie van Voetbal International alvast wat doorschemeren over de nieuwste shirts van Feyenoord. "We hebben goed gekeken naar de kleurschakering deze keer, omdat we dit seizoen toch het zwart teveel wilde overheersen. Meer variatie leek ons daarin dus een pré."
Waarschijnlijk volgt de officiële onthulling van de nieuwe uit- en thuistenues binnen enkele weken.
Mwa, vind het niet zo mooi. Misschien als ze het Opel logo wat groter hadden gemaakt wel.quote:Op maandag 20 april 2015 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Krabby. Zonde, je was een leuke user.quote:Op maandag 20 april 2015 17:57 schreef Divje het volgende:
Wat is er met Boetius met z'n 'er spreekt geen vertrouwen uit de aanbieding die ik heb gekregen'. Je hebt goffetomme niks laten zien dit seizoen klerejong.
Of heb ik me op laten fokken door Krabby. Dan spring ik direct van de Erasmus-brug.
quote:Op maandag 20 april 2015 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Krabby. Zonde, je was een leuke user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |