quote:Op zondag 19 april 2015 16:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Poes heet Iggy ja
Mijn andere heet Ziggy…Rooie kater
Frapant ook al muzieknamen. Geinig.quote:Op zondag 19 april 2015 16:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Poes heet Iggy ja
Mijn andere heet Ziggy…Rooie kater
Dan kun je een essnhills'je doenquote:Op zondag 19 april 2015 16:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van de 100 kende ik er 98
ik ben alleen slecht met titels...
quote:Op zondag 19 april 2015 16:32 schreef MadMaster het volgende:
Het leuke van deze uitzending is dat Marietje 'm ook vanuit zo'n jaren 60 telefooncel presenteert.
Zo klinkt ze namelijk wel...
[ afbeelding ]
Tegenwoordig wel ja…quote:
Shockingquote:Op zondag 19 april 2015 16:35 schreef ToT het volgende:
Zegt me ook geen neuk, deze, maar klinkt ook wel weer lekker!
Huh? Echt niet?quote:Op zondag 19 april 2015 16:35 schreef ToT het volgende:
Is van voor jouw tijd.quote:Op zondag 19 april 2015 16:35 schreef ToT het volgende:
En dan? Wordt dat muzikaal vastgelegd of...?quote:Op zondag 19 april 2015 16:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja…
Mja, ik ben al wat oude liedjes aan het herschrijven naar de huidige tijd… Kan deze er ook wel bij doen
Geen idee nog, maar ik ken wel muzikanten… en aantal vonden het wel een tof idee… Dus wie weet wat er uit voort komt…quote:Op zondag 19 april 2015 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan? Wordt dat muzikaal vastgelegd of...?
Ik vind het ook wel een geinig idee, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 19 april 2015 16:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee nog, maar ik ken wel muzikanten… en aantal vonden het wel een tof idee… Dus wie weet wat er uit voort komt…
Wel een geinig idee!quote:Op zondag 19 april 2015 16:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee nog, maar ik ken wel muzikanten… en aantal vonden het wel een tof idee… Dus wie weet wat er uit voort komt…
Leuk ideequote:Op zondag 19 april 2015 16:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben nu bezig met een Nederlands lied… Eerst doe ik puur zinnen gelijk krijgen…quote:Op zondag 19 april 2015 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een geinig idee, om eerlijk te zijn.
Denk dat het nog vies tegenvalt om een song echt te moderniseren qua tekst...
Je hebt Barry al een keer gemist.quote:Op zondag 19 april 2015 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga proberen een beetje mee te luisteren, want dit wil ik niet missen. Ik haaaaat migraine.
Maar mocht er wat uit voort komen, bij dat Shocking Blue nummer dan zal ik je uiteraard de credits geven voor het ideequote:Op zondag 19 april 2015 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een geinig idee, om eerlijk te zijn.
Denk dat het nog vies tegenvalt om een song echt te moderniseren qua tekst...
Gezien de reacties hier, keep us posted...quote:Op zondag 19 april 2015 16:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben nu bezig met een Nederlands lied… Eerst doe ik puur zinnen gelijk krijgen…
Daarna bijschaven en volgorde optimaliseren…
Heb wel wat songwriters die de teksten willen lezen zodra ik ze af heb. En dan met hun input een laatste versie maken. En dan kijken wat er uit voort komt.
Awrquote:Op zondag 19 april 2015 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga proberen een beetje mee te luisteren, want dit wil ik niet missen. Ik haaaaat migraine.
Dank, maar dat zou iets te veel eer zijn...quote:Op zondag 19 april 2015 16:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar mocht er wat uit voort komen, bij dat Shocking Blue nummer dan zal ik je uiteraard de credits geven voor het idee
Zachtjes luisteren.quote:Op zondag 19 april 2015 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
oh nee. Maar goed, ik kan alweer zacht geluid verdragen, daglicht is nogeen heel ander verhaalquote:Op zondag 19 april 2015 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt Barry al een keer gemist.
50 kilo is toch niks?quote:Op zondag 19 april 2015 16:43 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag 50 kilo potgrond versleept..
Mijn rug is wat minder enthousiast
damn..quote:Op zondag 19 april 2015 16:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
50 kilo is toch niks?
* Spezza19 liep vroeger met 40kg kattengrind 3 hoog op in Amsterdam als bezorger, op die fijne trappen![]()
quote:Op zondag 19 april 2015 16:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn..
4 pogingen gedaan om 250 te typen
250 it is
quote:Op zondag 19 april 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik verheug me al op > Trashmen, The - Surfin' Bird.
Blijf ik aan Full Metal Jacket denkenquote:Op zondag 19 april 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik verheug me al op > Trashmen, The - Surfin' Bird.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |