Dat vind ik zo leuk aan deze lijst. Er staan nummers in die ik anders niet zou draaienquote:
Vooral nummers waar je niet zo snel aan zou denkenquote:Op zondag 19 april 2015 16:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat vind ik zo leuk aan deze lijst. Er staan nummers in die ik anders niet zou draaien
Welkomquote:Op zondag 19 april 2015 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ingetuned! Ietsje te laat, maar dat mag de pret niet drukken.
Verder afwezig, maar ik luister wel mee Muishet is maar dat je het even weet.....
Meteen Iggy...lekker ben nog redelijk op tijd dus.
En goedemiddag mensen.
quote:Op zondag 19 april 2015 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ingetuned! Ietsje te laat, maar dat mag de pret niet drukken.
Verder afwezig, maar ik luister wel mee Muishet is maar dat je het even weet.....
Meteen Iggy...lekker ben nog redelijk op tijd dus.
En goedemiddag mensen.
Of nummers die je gewoon totaal niet kent omdat er zoveel muziek isquote:Op zondag 19 april 2015 16:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vooral nummers waar je niet zo snel aan zou denken
Er zitten zelfs nummers bij waar ik nog nooit aan gedacht hebquote:Op zondag 19 april 2015 16:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vooral nummers waar je niet zo snel aan zou denken
Spezz, ga me niet vertellen dat jouw kat Iggy heet.....eentje van die 2 van mij heet ook Iggy, de andere heet Pixiequote:Op zondag 19 april 2015 16:28 schreef Spezza19 het volgende:
Iggy die chilled met Iggy
Zo ligt ze nu naast me op de bank
[ afbeelding ]
van de 100 kende ik er 98quote:Op zondag 19 april 2015 16:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of nummers die je gewoon totaal niet kent omdat er zoveel muziek is
I think he just didquote:Op zondag 19 april 2015 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Spezz, ga me niet vertellen dat jouw kat Iggy heet.....
Poes heet Iggy jaquote:Op zondag 19 april 2015 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Spezz, ga me niet vertellen dat jouw kat Iggy heet.....eentje van die 2 van mij heet ook Iggy, de andere heet Pixie!! En heeft precies dezelfde kleur, alleen de tekening is iets anders!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |