Niet nodig..quote:Op zondag 19 april 2015 15:59 schreef MaryMouse het volgende:
Zenuwen gieren door mijn keel................
quote:Op zondag 19 april 2015 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, begin nog even op de achtergrond meepakken.
Ik had vrijdag mijn nieuwe manier van bedje laden willen testen, dat ging toen niet.quote:
OK, Mic doet het dusquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 16:04 schreef ToT het volgende:
Hey, en de banner?Die mag ook weer gepost worden he!
De hele lijst bestaat uit lekkere nummersquote:
op een naquote:Op zondag 19 april 2015 16:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De hele lijst bestaat uit lekkere nummers
Met alle dank aan ToT voor het maken van deze hele mooie bannerquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 16:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met alle dank aan ToT voor het maken van deze hele mooie banner
Zal ik hem verder op ieder heel uur posten?
lijkt me een goed ideequote:Op zondag 19 april 2015 16:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met alle dank aan ToT voor het maken van deze hele mooie banner
Zal ik hem verder op ieder heel uur posten?
Ik luister als een echte bazin uiteraard met de AKGquote:Op zondag 19 april 2015 16:07 schreef Symphonic het volgende:
Grappig dat mijn laptop speakers toch nog een soort van stereo hebben
Beterquote:Op zondag 19 april 2015 16:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik luister als een echte bazin uiteraard met de AKG
Nee hoor prima zo..quote:Op zondag 19 april 2015 16:09 schreef MaryMouse het volgende:
Geluid van het bedje niet te hard?
Wel nog even wennen deze nieuwe manier van draaien.
Wel mijn favoriet van hun top 2000-notering. Maar er is er eentje die ik beter vind, waar ik dus ook op heb gestemd.quote:
Daar hebben we ook een slider voorquote:Op zondag 19 april 2015 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor prima zo..
Misschien een ietsiepietsie zachter, maar dat is muggenziften
Hoiquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 16:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar hebben we ook een slider voor
die even op -15% db gezet
Absoluutquote:
Ah, in een gulle bui vandaag?quote:Op zondag 19 april 2015 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 2 vuilniszakken vol voor je...
Glee grappen mogen hier ook hoorquote:Op zondag 19 april 2015 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga geen grappen maken over originelen, maar die cover van Patti Smith vind ik toch eigenlijk wel fijner.
Dat is een hele prettige Glee-versiequote:Op zondag 19 april 2015 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga geen grappen maken over originelen, maar die cover van Patti Smith vind ik toch eigenlijk wel fijner.
quote:
Zo, hebben we dat ook gehadquote:Op zondag 19 april 2015 16:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een hele prettige Glee-versie
Toevoegen?quote:Op zondag 19 april 2015 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog steeds songs aan het toevoegen.
En het is al veel te veel...
100 Booker T and the MG's - Green Onions 181quote:Op zondag 19 april 2015 16:15 schreef Symphonic het volgende:
Kan iemand met een goede muis ff de lijst hierheen kopieren?
Met mijn laptop krijg ik het niet voor elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is zoveel en via zoveel verschillende invalshoeken.quote:Op zondag 19 april 2015 16:16 schreef D. het volgende:
[..]
Toevoegen?
Verdelen over meerdere shows dan
Dan moet je de rest van de show missenquote:Op zondag 19 april 2015 16:17 schreef Spezza19 het volgende:
Zo, luisterde al even via mobiel… maar nu
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 april 2015 16:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan moet je de rest van de show missen
Ik ookquote:Op zondag 19 april 2015 16:19 schreef ToT het volgende:
Ik laat me liever verrassen dan dat ik vooraf al weet welk nummer er gaat komen!
Ik alleen de nummer 1!quote:Op zondag 19 april 2015 16:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ook
Al heb ik nu wel de top 5 gezien….
Oh, die komt toch pas over vijf en een half uurquote:Op zondag 19 april 2015 16:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ook
Al heb ik nu wel de top 5 gezien….
quote:Op zondag 19 april 2015 16:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, die komt toch pas over vijf en een half uur
Welterusten Symph!quote:Op zondag 19 april 2015 16:21 schreef Symphonic het volgende:
Dit is zo'n lekker vlak voor et slapen gaan liedje
Top!quote:Op zondag 19 april 2015 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Heb 'm ff omgedraaid zodat ie op volgorde van afspelen staat
Dat vind ik zo leuk aan deze lijst. Er staan nummers in die ik anders niet zou draaienquote:
Vooral nummers waar je niet zo snel aan zou denkenquote:Op zondag 19 april 2015 16:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat vind ik zo leuk aan deze lijst. Er staan nummers in die ik anders niet zou draaien
Welkomquote:Op zondag 19 april 2015 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ingetuned! Ietsje te laat, maar dat mag de pret niet drukken.
Verder afwezig, maar ik luister wel mee Muishet is maar dat je het even weet.....
Meteen Iggy...lekker ben nog redelijk op tijd dus.
En goedemiddag mensen.
quote:Op zondag 19 april 2015 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ingetuned! Ietsje te laat, maar dat mag de pret niet drukken.
Verder afwezig, maar ik luister wel mee Muishet is maar dat je het even weet.....
Meteen Iggy...lekker ben nog redelijk op tijd dus.
En goedemiddag mensen.
Of nummers die je gewoon totaal niet kent omdat er zoveel muziek isquote:Op zondag 19 april 2015 16:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vooral nummers waar je niet zo snel aan zou denken
Er zitten zelfs nummers bij waar ik nog nooit aan gedacht hebquote:Op zondag 19 april 2015 16:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vooral nummers waar je niet zo snel aan zou denken
Spezz, ga me niet vertellen dat jouw kat Iggy heet.....eentje van die 2 van mij heet ook Iggy, de andere heet Pixiequote:Op zondag 19 april 2015 16:28 schreef Spezza19 het volgende:
Iggy die chilled met Iggy
Zo ligt ze nu naast me op de bank
[ afbeelding ]
van de 100 kende ik er 98quote:Op zondag 19 april 2015 16:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of nummers die je gewoon totaal niet kent omdat er zoveel muziek is
I think he just didquote:Op zondag 19 april 2015 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Spezz, ga me niet vertellen dat jouw kat Iggy heet.....
Poes heet Iggy jaquote:Op zondag 19 april 2015 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Spezz, ga me niet vertellen dat jouw kat Iggy heet.....eentje van die 2 van mij heet ook Iggy, de andere heet Pixie!! En heeft precies dezelfde kleur, alleen de tekening is iets anders!
quote:Op zondag 19 april 2015 16:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Poes heet Iggy ja
Mijn andere heet Ziggy…Rooie kater
Frapant ook al muzieknamen. Geinig.quote:Op zondag 19 april 2015 16:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Poes heet Iggy ja
Mijn andere heet Ziggy…Rooie kater
Dan kun je een essnhills'je doenquote:Op zondag 19 april 2015 16:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van de 100 kende ik er 98
ik ben alleen slecht met titels...
quote:Op zondag 19 april 2015 16:32 schreef MadMaster het volgende:
Het leuke van deze uitzending is dat Marietje 'm ook vanuit zo'n jaren 60 telefooncel presenteert.
Zo klinkt ze namelijk wel...
[ afbeelding ]
Tegenwoordig wel ja…quote:
Shockingquote:Op zondag 19 april 2015 16:35 schreef ToT het volgende:
Zegt me ook geen neuk, deze, maar klinkt ook wel weer lekker!
Huh? Echt niet?quote:Op zondag 19 april 2015 16:35 schreef ToT het volgende:
Is van voor jouw tijd.quote:Op zondag 19 april 2015 16:35 schreef ToT het volgende:
En dan? Wordt dat muzikaal vastgelegd of...?quote:Op zondag 19 april 2015 16:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja…
Mja, ik ben al wat oude liedjes aan het herschrijven naar de huidige tijd… Kan deze er ook wel bij doen
Geen idee nog, maar ik ken wel muzikanten… en aantal vonden het wel een tof idee… Dus wie weet wat er uit voort komt…quote:Op zondag 19 april 2015 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan? Wordt dat muzikaal vastgelegd of...?
Ik vind het ook wel een geinig idee, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 19 april 2015 16:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee nog, maar ik ken wel muzikanten… en aantal vonden het wel een tof idee… Dus wie weet wat er uit voort komt…
Wel een geinig idee!quote:Op zondag 19 april 2015 16:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee nog, maar ik ken wel muzikanten… en aantal vonden het wel een tof idee… Dus wie weet wat er uit voort komt…
Leuk ideequote:Op zondag 19 april 2015 16:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben nu bezig met een Nederlands lied… Eerst doe ik puur zinnen gelijk krijgen…quote:Op zondag 19 april 2015 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een geinig idee, om eerlijk te zijn.
Denk dat het nog vies tegenvalt om een song echt te moderniseren qua tekst...
Je hebt Barry al een keer gemist.quote:Op zondag 19 april 2015 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga proberen een beetje mee te luisteren, want dit wil ik niet missen. Ik haaaaat migraine.
Maar mocht er wat uit voort komen, bij dat Shocking Blue nummer dan zal ik je uiteraard de credits geven voor het ideequote:Op zondag 19 april 2015 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een geinig idee, om eerlijk te zijn.
Denk dat het nog vies tegenvalt om een song echt te moderniseren qua tekst...
Gezien de reacties hier, keep us posted...quote:Op zondag 19 april 2015 16:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben nu bezig met een Nederlands lied… Eerst doe ik puur zinnen gelijk krijgen…
Daarna bijschaven en volgorde optimaliseren…
Heb wel wat songwriters die de teksten willen lezen zodra ik ze af heb. En dan met hun input een laatste versie maken. En dan kijken wat er uit voort komt.
Awrquote:Op zondag 19 april 2015 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga proberen een beetje mee te luisteren, want dit wil ik niet missen. Ik haaaaat migraine.
Dank, maar dat zou iets te veel eer zijn...quote:Op zondag 19 april 2015 16:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar mocht er wat uit voort komen, bij dat Shocking Blue nummer dan zal ik je uiteraard de credits geven voor het idee
Zachtjes luisteren.quote:Op zondag 19 april 2015 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
oh nee. Maar goed, ik kan alweer zacht geluid verdragen, daglicht is nogeen heel ander verhaalquote:Op zondag 19 april 2015 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt Barry al een keer gemist.
50 kilo is toch niks?quote:Op zondag 19 april 2015 16:43 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag 50 kilo potgrond versleept..
Mijn rug is wat minder enthousiast
damn..quote:Op zondag 19 april 2015 16:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
50 kilo is toch niks?
* Spezza19 liep vroeger met 40kg kattengrind 3 hoog op in Amsterdam als bezorger, op die fijne trappen![]()
quote:Op zondag 19 april 2015 16:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn..
4 pogingen gedaan om 250 te typen
250 it is
quote:Op zondag 19 april 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik verheug me al op > Trashmen, The - Surfin' Bird.
Blijf ik aan Full Metal Jacket denkenquote:Op zondag 19 april 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik verheug me al op > Trashmen, The - Surfin' Bird.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |