SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goedemorgen deze morgen.quote:Op zondag 19 april 2015 09:41 schreef MadMaster het volgende:
Zo, lapo ontlopen met dank aan de DJ...
Meuk!quote:Op zondag 19 april 2015 09:42 schreef MadMaster het volgende:
Heb gisterenavond een paar minuten geluisterd, maar ik kan echt niet tegen dat soort meuk...
Ik zeg er niets meer over, ik las mee en hield me stil...quote:Op zondag 19 april 2015 09:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Meuk!![]()
Kwalitatief hoogstaande muziek man.
quote:Op zondag 19 april 2015 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg er niets meer over, ik las mee en hield me stil...
Is dat zo?quote:Op zondag 19 april 2015 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je leert de mensen hier zo wel goed kennen...
Klassiek was het eerste uur. Je bent dus net te laat.quote:Op zondag 19 april 2015 09:45 schreef MadMaster het volgende:
Klassiek is al voorbij of komt de Radetzky Mars nog?
Ik heb het niet alleen over de DJ...quote:Op zondag 19 april 2015 09:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb een erg brede muzieksmaak, dus wat anderen leuk vinden valt me allemaal niet zo op.
Ieder z'n eigen keuze toch?quote:Op zondag 19 april 2015 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over de DJ...
Wie is er dan ook al om 8.30 uur op zoek naar klassiek?quote:Op zondag 19 april 2015 09:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Klassiek was het eerste uur. Je bent dus net te laat.
Ik draai de volgende keer ook later. Maar aangezien ik zo meteen weg moet, kon ik niet later.quote:Op zondag 19 april 2015 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie is er dan ook al om 8.30 uur op zoek naar klassiek?
Draaien is sowieso geen verplichting...quote:Op zondag 19 april 2015 09:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draai de volgende keer ook later. Maar aangezien ik zo meteen weg moet, kon ik niet later.
Niet? Oh..... en ik maar denken dat ik dat verplicht was.quote:Op zondag 19 april 2015 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draaien is sowieso geen verplichting...
Vout...quote:Op zondag 19 april 2015 09:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet? Oh..... en ik maar denken dat ik dat verplicht was.
Ik hoorde het aan de stem.... en aan de naam die er bij stond.quote:Op zondag 19 april 2015 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor het aan die snare tik op de derde tel van de maat en de stem klopt ook niet...
Unknown...quote:Op zondag 19 april 2015 10:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoorde het aan de stem.... en aan de naam die er bij stond.
quote:Op zondag 19 april 2015 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Unknown...
Komt me vaag bekend voor.
Heb jij zo'n grote badkamer?quote:Op zondag 19 april 2015 10:12 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster doet Charleston in badkamer...
Zo nog even je luiken sluiten...quote:Op zondag 19 april 2015 10:23 schreef Melting het volgende:
Toch te weinig geslapen vannacht.![]()
Vanavond er maar weer op tijd in.
Zou wel willen, maar moet om uiterlijk 11 uur weg zijn.quote:
Tuindeuren open !!quote:Op zondag 19 april 2015 11:14 schreef Sfeermaker het volgende:
ja, lekker zo voor op de zondagochtend
quote:Op zondag 19 april 2015 11:34 schreef Sfeermaker het volgende:
en weer 'n wedstrijdje hockeyen, fijne dag just me en ToT
Whehe ik moet hier nog mijn eerste bakkie gaan zetten!quote:Op zondag 19 april 2015 11:38 schreef just me het volgende:
Mmmm zal ik dan nog één keer koffie zetten voordat ik aan de slag gadus
Ik kwam beneden en dacht. zo van heb jij er een zooitje van gemaaktquote:Op zondag 19 april 2015 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ik moet hier nog mijn eerste bakkie gaan zetten!
Maar ik denk dat ik deze keer voor thee ga.
quote:Op zondag 19 april 2015 11:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kwam beneden en dacht. zo van heb jij er een zooitje van gemaakt
gup overvoerd ?quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht altijd dat dit door een figuur als Sai Baba of zo gezongen werd!
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op zondag 19 april 2015 12:05 schreef just me het volgende:
[..]ik denk dat ik hier nog wel een single-tje van heb, ergens in huis
mooi plastic is niet lelijkquote:
Hehehe okee dan!quote:Op zondag 19 april 2015 12:13 schreef just me het volgende:
Ik heb nog bakken en bakken lp's staan zal ze eens uitzoeken en misschien vind ik dan ook mijn eerste single-tje weer terug
Peter van sweet sixteen en de andere kant was eenzaam, eenzaam
wat kon ik daar heerlijk op huilen![]()
![]()
Eej Koen, een goedemiddagquote:
het was ook weer veel te laat /vroeg vannacht, m'n eigen schuldquote:
herkenbaar Koenquote:Op zondag 19 april 2015 12:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was ook weer veel te laat /vroeg vannacht, m'n eigen schuld
jep, ik had Radio49 nooit moeten vinden, was beter voor me geweestquote:
Whehehe!quote:Op zondag 19 april 2015 12:19 schreef just me het volgende:
[..]
jep, ik had Radio49 nooit moeten vinden, was beter voor me geweest
lekkere swingnummersquote:
volk van vunzigheid? Speak for yourselfquote:Op zondag 19 april 2015 12:53 schreef Spezza19 het volgende:
Goedemorgen volk van vunzigheid en vertier!Hoe is het hier?
Oh zit ik bij het verkeerde volk?quote:Op zondag 19 april 2015 12:55 schreef just me het volgende:
[..]
volk van vunzigheid? Speak for yourself
maar goeiemiddag hoor
nee, geen plannen vandaag, dus vrouwlief kwam met het geweldige idee samen in de tuin te gaan werkenquote:
Tuurlijk schat, we gaan samen in de tuin werken, het is er mooi weer voor en dan ga je daarna weer candy crushenquote:Op zondag 19 april 2015 13:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, geen plannen vandaag, dus vrouwlief kwam met het geweldige idee samen in de tuin te gaan werken
Ja ja, dat kennen we… "samen"…quote:Op zondag 19 april 2015 13:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, geen plannen vandaag, dus vrouwlief kwam met het geweldige idee samen in de tuin te gaan werken
quote:Op zondag 19 april 2015 13:53 schreef tailfox het volgende:
Yeah ik heb nu een (vrouwelijke) vriend die aan spontaan stappen doet
Heerlijk fietsweer…quote:Op zondag 19 april 2015 13:53 schreef just me het volgende:
* just me gaat in haar eentje fietsen, even kijken of mijn voetbal mannen zich kunnen handhaven of dat ze gaan degraderen
wel mooi ik zat met haar en andere collega in de Mac ik ga naar huis spring in bed appt ze kom je mee.quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 13:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
wel mooi ik zat met haar en andere collega in de Mac ik ga naar huis spring in bed appt ze kom je mee.
quote:Op zondag 19 april 2015 13:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heerlijk fietsweer…
Succes bij het voetbal! Gewoon heel hard aanmoedigen
nee ze appte me uit bed.quote:Op zondag 19 april 2015 14:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
had ze dat niet eerder kunnen appenmoet je weer je bed uit
Of appte ze kom je mee in bed ?
Totdat je bezinegeld op isquote:Op zondag 19 april 2015 14:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee ze appte me uit bed.
Ik wil mijn rijbewijs echt.
Dan ben ik nooit meer thuis
quote:Op zondag 19 april 2015 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man! Vandaag weer fris & fruitig na de late nacht?
Prima!quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima!
Net de tassen voor de vakantie opnieuw ingepakt, maar nu met een baggage-weeghaak i.p.v. mijn gewone weegschaal.
Ik zat de hele tijd te kutten van wat moet ik wel meenemen en wat laat ik achter enz.
Ik leek GROF over het maximum gewicht heen te komen, maar nu blijkt dat ik zelfs nog een kilootje of 3 speling heb!
quote:Op zondag 19 april 2015 14:30 schreef ToT het volgende:
Dus OF mijn gewone weegschaal heeft een fikse afwijking, OF die baggage-weeghaak is een onbetrouwbaar prul!
Toch maar een paar dingen ermee wegen waarvan het gewicht gewoon bekend is, zoals een pak suiker enzo.
Mja, is dat handig/nodig? Die dingen wegen best veelquote:Op zondag 19 april 2015 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]Ik neem me een scala aan cameralenzen enzo mee, echt niet te zuinig!
quote:Op zondag 19 april 2015 14:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]ja das wel handig
* Spezza19 vertrouwd zijn weegschaal al jaren niet
Een goddelijk lichaam heb ik sowieso…. Al is dat meer Buddhaquote:Op zondag 19 april 2015 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]U heeft het gevoel een slanke goddelijke Adonis te zijn, maar uw weegschaal denkt daar anders over?
Ja de zwaarste weegt 2 kilo!quote:Op zondag 19 april 2015 14:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, is dat handig/nodig? Die dingen wegen best veel
Whaha!quote:Op zondag 19 april 2015 14:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een goddelijk lichaam heb ik sowieso…. Al is dat meer Buddha![]()
Nee hoor, valt mee allemaal.
quote:Op zondag 19 april 2015 14:40 schreef Spezza19 het volgende:
Mooi, Orphan Black seizoen 3 is beschikbaar op Netflix… * Spezza19 weet wat ie gaat doen
Binge watching ftw!quote:Op zondag 19 april 2015 14:43 schreef Spezza19 het volgende:
Oh, het is maar 1 aflevering…
Echt irritant dat Netflix tegenwoordig series toch per week beschikbaar stellen… Maakt dus geen verschil met als het op TV zou komen…
ik ben echt van het achter elkaar doorkijken
Uhu…quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 14:47 schreef Spezza19 het volgende:
Ze hebben laatst berekend dat je met alle intro's van Game of Thrones kijken je inmiddels 2 uur van je leven verspild hebt alleen al aan dat introotje
Ik zit er bijna klaar voorquote:
Ik heb besloten deze UI te gebruiken als ik ga draaien, verder ben ik toch gewoon een grijze muisquote:
Noh!quote:Op zondag 19 april 2015 15:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb besloten deze UI te gebruiken als ik ga draaien, verder ben ik toch gewoon een grijze muis
quote:Op zondag 19 april 2015 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel plezier met deze toplijst jongens.
Gaat zeer zeker lukken, het is gewoon een hele mooie lijstquote:Op zondag 19 april 2015 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dankquote:Op zondag 19 april 2015 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het aantal luisteraars neemt al toe!quote:Op zondag 19 april 2015 15:59 schreef MaryMouse het volgende:
Zenuwen gieren door mijn keel................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |