quote:Op zondag 19 april 2015 13:53 schreef tailfox het volgende:
Yeah ik heb nu een (vrouwelijke) vriend die aan spontaan stappen doet
Heerlijk fietsweer…quote:Op zondag 19 april 2015 13:53 schreef just me het volgende:
* just me gaat in haar eentje fietsen, even kijken of mijn voetbal mannen zich kunnen handhaven of dat ze gaan degraderen
wel mooi ik zat met haar en andere collega in de Mac ik ga naar huis spring in bed appt ze kom je mee.quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 13:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
wel mooi ik zat met haar en andere collega in de Mac ik ga naar huis spring in bed appt ze kom je mee.
quote:Op zondag 19 april 2015 13:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heerlijk fietsweer…
Succes bij het voetbal! Gewoon heel hard aanmoedigen
nee ze appte me uit bed.quote:Op zondag 19 april 2015 14:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
had ze dat niet eerder kunnen appenmoet je weer je bed uit
Of appte ze kom je mee in bed ?
Totdat je bezinegeld op isquote:Op zondag 19 april 2015 14:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee ze appte me uit bed.
Ik wil mijn rijbewijs echt.
Dan ben ik nooit meer thuis
quote:Op zondag 19 april 2015 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man! Vandaag weer fris & fruitig na de late nacht?
Prima!quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima!
Net de tassen voor de vakantie opnieuw ingepakt, maar nu met een baggage-weeghaak i.p.v. mijn gewone weegschaal.
Ik zat de hele tijd te kutten van wat moet ik wel meenemen en wat laat ik achter enz.
Ik leek GROF over het maximum gewicht heen te komen, maar nu blijkt dat ik zelfs nog een kilootje of 3 speling heb!
quote:Op zondag 19 april 2015 14:30 schreef ToT het volgende:
Dus OF mijn gewone weegschaal heeft een fikse afwijking, OF die baggage-weeghaak is een onbetrouwbaar prul!
Toch maar een paar dingen ermee wegen waarvan het gewicht gewoon bekend is, zoals een pak suiker enzo.
Mja, is dat handig/nodig? Die dingen wegen best veelquote:Op zondag 19 april 2015 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]Ik neem me een scala aan cameralenzen enzo mee, echt niet te zuinig!
quote:Op zondag 19 april 2015 14:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]ja das wel handig
* Spezza19 vertrouwd zijn weegschaal al jaren niet
Een goddelijk lichaam heb ik sowieso…. Al is dat meer Buddhaquote:Op zondag 19 april 2015 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]U heeft het gevoel een slanke goddelijke Adonis te zijn, maar uw weegschaal denkt daar anders over?
Ja de zwaarste weegt 2 kilo!quote:Op zondag 19 april 2015 14:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, is dat handig/nodig? Die dingen wegen best veel
Whaha!quote:Op zondag 19 april 2015 14:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een goddelijk lichaam heb ik sowieso…. Al is dat meer Buddha![]()
Nee hoor, valt mee allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |