SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goedemorgen deze morgen.quote:Op zondag 19 april 2015 09:41 schreef MadMaster het volgende:
Zo, lapo ontlopen met dank aan de DJ...
Meuk!quote:Op zondag 19 april 2015 09:42 schreef MadMaster het volgende:
Heb gisterenavond een paar minuten geluisterd, maar ik kan echt niet tegen dat soort meuk...
Ik zeg er niets meer over, ik las mee en hield me stil...quote:Op zondag 19 april 2015 09:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Meuk!![]()
Kwalitatief hoogstaande muziek man.
quote:Op zondag 19 april 2015 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg er niets meer over, ik las mee en hield me stil...
Is dat zo?quote:Op zondag 19 april 2015 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je leert de mensen hier zo wel goed kennen...
Klassiek was het eerste uur. Je bent dus net te laat.quote:Op zondag 19 april 2015 09:45 schreef MadMaster het volgende:
Klassiek is al voorbij of komt de Radetzky Mars nog?
Ik heb het niet alleen over de DJ...quote:Op zondag 19 april 2015 09:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb een erg brede muzieksmaak, dus wat anderen leuk vinden valt me allemaal niet zo op.
Ieder z'n eigen keuze toch?quote:Op zondag 19 april 2015 09:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over de DJ...
Wie is er dan ook al om 8.30 uur op zoek naar klassiek?quote:Op zondag 19 april 2015 09:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Klassiek was het eerste uur. Je bent dus net te laat.
Ik draai de volgende keer ook later. Maar aangezien ik zo meteen weg moet, kon ik niet later.quote:Op zondag 19 april 2015 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie is er dan ook al om 8.30 uur op zoek naar klassiek?
Draaien is sowieso geen verplichting...quote:Op zondag 19 april 2015 09:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draai de volgende keer ook later. Maar aangezien ik zo meteen weg moet, kon ik niet later.
Niet? Oh..... en ik maar denken dat ik dat verplicht was.quote:Op zondag 19 april 2015 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draaien is sowieso geen verplichting...
Vout...quote:Op zondag 19 april 2015 09:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet? Oh..... en ik maar denken dat ik dat verplicht was.
Ik hoorde het aan de stem.... en aan de naam die er bij stond.quote:Op zondag 19 april 2015 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor het aan die snare tik op de derde tel van de maat en de stem klopt ook niet...
Unknown...quote:Op zondag 19 april 2015 10:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoorde het aan de stem.... en aan de naam die er bij stond.
quote:Op zondag 19 april 2015 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Unknown...
Komt me vaag bekend voor.
Heb jij zo'n grote badkamer?quote:Op zondag 19 april 2015 10:12 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster doet Charleston in badkamer...
Zo nog even je luiken sluiten...quote:Op zondag 19 april 2015 10:23 schreef Melting het volgende:
Toch te weinig geslapen vannacht.![]()
Vanavond er maar weer op tijd in.
Zou wel willen, maar moet om uiterlijk 11 uur weg zijn.quote:
Tuindeuren open !!quote:Op zondag 19 april 2015 11:14 schreef Sfeermaker het volgende:
ja, lekker zo voor op de zondagochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |