Jij moet wel een zwaar leven hebben zeg.quote:Op zondag 19 april 2015 14:11 schreef hans1985 het volgende:
Om katten eigenaren te pakken kun je het beste een rioolpijp pakken van meter deze van binnen insmeren met grafiet poeder en in midden wat lekkers.
Kat gaat pijp in eet hapje n hele vacht vol grafietpoeder. Beest komt thuis. Gaat op bank, vloerbedekking en bed liggen en eigenaar kan alleen nog vlekkenschaar gebruiken.
Een beetje genant is het wel jaquote:Op zondag 19 april 2015 14:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Mensen doen hier net alsof er Bengaalse tijgers met territoriumdrang consequent een enorme bolus voor de voordeur leggen. Dag in, dag uit.
Idd walgelijk en ónbegrijpelijk dat mensen dat toejuichen... Ik kan daar gewoon echt niet bij.quote:Op zondag 19 april 2015 13:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar we hebben het nu over een huiskat die door de tuin van de buren loopt en zonder pardon met een pijl overhoop geschoten wordt. En dat wordt door sommige users nog toegejuichd ook nog.
Rigoureus maar overlast is wel weg. Zwervende katten zijn ongedierte.quote:Op zondag 19 april 2015 14:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Idd walgelijk en ónbegrijpelijk dat mensen dat toejuichen... Ik kan daar gewoon echt niet bij.
Echt he.quote:Op zondag 19 april 2015 14:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Mensen doen hier net alsof er Bengaalse tijgers met territoriumdrang consequent een enorme bolus voor de voordeur leggen. Dag in, dag uit.
Dat is de culinaire definitie, maar als we het over de wildstand hebben spreken we in het algemeen over alle wilde dierenquote:Op zondag 19 april 2015 13:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen wild of gevogelte... Of jij moet er een andere definitie van wild/ gevogelte op na houden.
.
Dat is een mening.quote:Op zondag 19 april 2015 15:01 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Rigoureus maar overlast is wel weg. Zwervende katten zijn ongedierte.
De lynxen (Lynx) vormen een geslacht van een aantal middelgrote katten uit de familie der katachtigen (Felidae).quote:
Daar gaat het toch niet om, die baasjes hebben nu verdriet. En kom niet met 'het is maar een kat' want dat vóélt voor sommige mensen gewoon anders.quote:Op zondag 19 april 2015 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een overdreven reacties, zo duur is een nieuwe kat toch niet?
Helaas doen ze het wel, de eigenaren moesten ze iets kunnen flikken is mijn mening, die beesten kunnen er immers niks voor.quote:Op zondag 19 april 2015 14:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Idd walgelijk en ónbegrijpelijk dat mensen dat toejuichen... Ik kan daar gewoon echt niet bij.
Ah. Oke. Dus omdat het een katachtige is, is het een wilde kat. Even voor jouw informatie : De wilde kat is een diersoort die tot een totaal andere familie behoort dan dat de lynx doet. Je kan lullen zoveel je wil, maar minder ongelijk ga je er niet mee krijgen. Het zou je sieren als je simpelweg je fout toegeeft.quote:Op zondag 19 april 2015 16:06 schreef Viajero het volgende:
[..]
De lynxen (Lynx) vormen een geslacht van een aantal middelgrote katten uit de familie der katachtigen (Felidae).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lynxen
Denk eerst even na voordat je anderen dom gaat noemen.
Volgens de Flora- en Faunawet is zelfs mijn definitie nog te ruim...quote:Op zondag 19 april 2015 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is de culinaire definitie, maar als we het over de wildstand hebben spreken we in het algemeen over alle wilde dieren
quote:Artikel 32
1. Als wild worden de volgende diersoorten aangewezen: haas (Lepus europaeus), fazant (Phasianus colchicus), patrijs (Perdix perdix), wilde eend (Anas platyrhynchos), konijn (Oryctolagus cuniculus) en houtduif (Columba palumbus).
Dus als je overstekend wild bij je autoverzekering hebt mee verzekerd heb je er nog niets aan als je een wild zwijn of een edelhert meepakt?quote:Op zondag 19 april 2015 16:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens de Flora- en Faunawet is zelfs mijn definitie nog te ruim...
[..]
Schijnbaar niet...quote:Op zondag 19 april 2015 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als je overstekend wild bij je autoverzekering hebt mee verzekerd heb je er nog niets aan als je een wild zijn of een edelhert meepakt?
Dat schijnt volgens Wikipedia binnen de Benelux weer grofwild te zijn.quote:Op zondag 19 april 2015 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Wild ( ...) zwijn, edel en damhert, ree, allemaal geen wild?
Ik heb het even opgezocht, en je hebt gelijk.quote:Op zondag 19 april 2015 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah. Oke. Dus omdat het een katachtige is, is het een wilde kat. Even voor jouw informatie : De wilde kat is een diersoort die tot een totaal andere familie behoort dan dat de lynx doet. Je kan lullen zoveel je wil, maar minder ongelijk ga je er niet mee krijgen. Het zou je sieren als je simpelweg je fout toegeeft.
Maar nee, lekker er rondom proberen te blijven draaien en met nietszeggende stukjes wikipedia blijven strooien.
Genant.
En ondertussen worden inheemse vogeltjes bedreigd door de vele loslopende kattenquote:Op zondag 19 april 2015 10:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaja, bij ons gaan de katten mooi naar buiten.
[..]
nu.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |