Ik word moe van die vent..quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Die toch best lang zijn en het zijn er eigenlijk vijf
nou nou nou.quote:
Ik heb gelukkig nooit een carriere als conferencier nagestreefdquote:
In Nederland valt niks uit te sluitenquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:13 schreef superniger het volgende:
Kabinet gaat echt niet vallen vanwege een paar uitgeproduceerde asielzoekers.
Het gaat niet alleen om de asielzoekers. Tevens is ''een paar'' wel heel kortzichtig.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:13 schreef superniger het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:13 schreef superniger het volgende:
Het kabinet is eens gevallen vanwege de bouw van 50.000 woningwethuizenquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:13 schreef superniger het volgende:
Onherkenbaar zonder lippenstift.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zat Jelte Tuinstra nu in het publiek tussen Ron en Frits?
quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
Kabinet valt > verkiezingen > PVV in kabinet > Topshow
De grootste nachtmerrie van de huidige coalitiequote:Op vrijdag 17 april 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
Dat zou hilarisch worden, maar ik acht het niet erg waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
Niet ondenkbaar als het kabinet zou vallenquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zou hilarisch worden, maar ik acht het niet erg waarschijnlijk.
Verdomme, is het hem echt weer? Met zn nichtenkapselquote:
Sportenquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
De vraag reist, wat doet Ron in de sportschool?
Chickies spottenquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
De vraag reist, wat doet Ron in de sportschool?
Mwah, dat valt weer te bezien. Dit land zit vol met strategische stemmers. Er zijn genoeg mensen die doodsangsten uitstaan voor PVV in het kabinet. De een kotst weer op D66, de ander haat Christenhonden.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet ondenkbaar als het kabinet zou vallen
Ik zou op PVV stemmen, gewoon voor de lolquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, dat valt weer te bezien. Dit land zit vol met strategische stemmers. Er zijn genoeg mensen die doodsangsten uitstaan voor PVV in het kabinet. De een kotst weer op D66, de ander haat Christenhonden.
Dit land
Na 9 maanden weer naar de stembusquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou op PVV stemmen, gewoon voor de lol
Nee man, hij lijkt niet eensquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdomme, is het hem echt weer? Met zn nichtenkapsel
dat dachten ze in 1930 in Duitsland ookquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou op PVV stemmen, gewoon voor de lol
Hitler had wel een iets beter praatjequote:Op vrijdag 17 april 2015 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat dachten ze in 1930 in Duitsland ook
quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat dachten ze in 1930 in Duitsland ook
Misschien moet hij daar maar politicus wordenquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zag Geert van de week ook aardig schreeuwen in het Duits.
Doet loewie ook wel eens.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zag Geert van de week ook aardig schreeuwen in het Duits.
Vechten met Merkelquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet hij daar maar politicus worden
Ik zie niet in wat het erg denkbaar zou maken. Hooguit halen ze veel zetels, maar dat maakt niet dat ze opeens staan te springen om mee regeren, laat staan dat andere partijen hier enthousiast over zullen zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet ondenkbaar als het kabinet zou vallen
Misschien praat hij zijn mond wel voorbij.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
ik zou nog sneller praten trouwens.
Misschien zorgt het feit dat de advocaat er crimineler uitziet dan zijn client ervoor dat het vonnis milder uitvalt.quote:
twitter:woukevscherrenb twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 23:26:38#pt al snap ik niet zo goed dat @fritswester bij rtl roept: bloedspannend (2x) en bij Pauw niet verwacht dat kabinet valt reageer retweet
Wouke moet gewoon lekker gaan koken.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:woukevscherrenb twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 23:26:38#pt al snap ik niet zo goed dat @fritswester bij rtl roept: bloedspannend (2x) en bij Pauw niet verwacht dat kabinet valt reageer retweet
Deze advocaat is zelf degene die witte heroïne heeft verkocht aan de dealer volgens mijquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:26 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Misschien zorgt het feit dat de advocaat er crimineler uitziet dan zijn client ervoor dat het vonnis milder uitvalt.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Deze advocaat is zelf degene die witte heroïne heeft verkocht aan de dealer volgens mij
Hij heeft het van de week nog tussen de benen van Yora weggesnovenquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
Pauw weet heeeel goed hoe cocaine eruit ziet.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:31 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat hij veroordeelt wordt voor alles wat hem ten laste wordt gelegd
Alleen al door deze advocaat
Madquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:31 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat hij veroordeelt wordt voor alles wat hem ten laste wordt gelegd
Alleen al door deze advocaat
Sowieso slaan met een mesquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Eenvoudige dealer, die andere advocaat vorige keer, had het over eenvoudige mishandeling en slaan met een mes.
Geflipte mooipraters.
Op de bank naast het vrouwtje, hond op schoot.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kijkt nu met een Spa rood naar deze show
gewoon djoeken tochquote:
Ze ziet er wel wat gedrogeerd uitquote:
Zo praat ze altijd.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:37 schreef Exorbitantes het volgende:
Je merkt dat ze jaren geen Nederlands meer gesproken heeft. Wel dapper dat ze dan toch bij Pauw langs gaat.
Dat heeft dan wel lang geduurd voor ze hun cluppie oprichttenquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:38 schreef superniger het volgende:
IS is ontstaan door bemoeienis van het westen in de Arabische wereld.
Gebrekkig, maar voldoende om af te studeren. Ook omdat ze bij een hoogleraar woonde, deze dame weet heel goed dingen voor elkaar te krijgen bij mannen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Dit idd. Weinig mis met haar Nederlands imo.
Ze spreekt prima Nederlands, misschien heeft ze een accent...maar dan zou een Limburger, Groninger of Fries ook niet kunnen afstuderen...quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gebrekkig, maar voldoende om af te studeren. Ook omdat ze bij een hoogleraar woonde, deze dame weet heel goed dingen voor elkaar te krijgen bij mannen.
Vraagtekens stellen?quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze spreekt prima Nederlands, misschien heeft ze een accent...maar dan zou een Limburger, Groninger of Fries ook niet kunnen afstuderen...
Ze zei het eerst toch ook?quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:46 schreef Djoetma het volgende:
Niet om het een of ander, maar wat lette haar voorheen om dit gewoon te zeggen? Het vergt immers geen hogere denkwijze om dit in te zien? Kortom, het was waarschijnlijk opportunisme en nu ook.
En omdat ze had gelogen over haar familiegeschiedenis.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zei het eerst toch ook?
Alleen toen werd Van Gogh vermoord en stond zij ook op een lijst.
Daarom zit ze in de VS.
Dat is een GL stemmer.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:53 schreef gosschalks het volgende:
Het meisje achter Ayaan is het er niet mee eens
Een ander deel van het verhaal dat weggelaten wordt is dat Iran niet geen land is dat gebukt gaat onder een zeer strikte Islamitische norm waarin alle vrouwen zich moeten kleden in burka, etc. etc.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:48 schreef luxerobots het volgende:
Die foto's laten wel een deel van het verhaal weg.
De Sjah waren enorm corrupt en werden gezien als marionetten van de Amerikanen, die foto's waren van de kleine bovenklasse.
Eens, maar hier op fok vindt men het geweldig. De werkelijkheid is factfree, en Jeroen Pauw een slijmbal bij veel vrouwen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:55 schreef Hattusa het volgende:
Allemaal leuk en aardig die foto's, maar zo liep de gemiddelde Afghaan of Iraniër er niet bij. Gewoon een paar foto's zonder context. Jammer dat er geen echte expert aan tafel zit die wat tegenwicht kan bieden.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
Nu weer Django Unchained kijken op RTL5.
Ik bepaal zelf wel wat ik kijk.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:56 schreef Specularium het volgende:
Nu weer Django Unchained kijken op RTL5.
quote:Michael van Praag wil voorzitter FIFA worden
Michael van Praag is net terug van de Bahama’s op jacht naar stemmen om voorzitter te worden van de FIFA. De meeste critici geven hem weinig kans, maar achter de schermen rommelt het bij veel voetbalbonden. Eind mei moeten ze hun stem uitbrengen om de 78-jarige Sepp Blatter voor de vijfde keer in het zadel te hijsen als voorman van de machtigste voetbalorganisatie. Wat zijn eigenlijk de kansen van Michael Van Praag en wat wil hij bereiken? In Pauw vanavond een gesprek, waarin hij zelf antwoord geeft op deze vragen.
quote:Centralisten 112 moeten steeds meer punten 'scoren'
Het nieuwe ProQa-protocol is bedacht om de zorg te verbeteren, maar verpleegkundigen hebben het gevoel dat het vooral gaat om het scoren van punten. De documentaire ‘Volgens Protocol’ laat zien hoe verpleegkundigen er alles aan moeten doen om zoveel mogelijk te scoren. Lukt dat niet, dan hebben ze een probleem. Zo wordt Inge Maas begeleid omdat ze haar scores niet haalt. “Als je een stilte laat vallen krijg je al aftrek van punten," zegt ze. Regisseur Anne-Marieke Graafmans, Maas en collega Esmeralda Izebout zijn vanavond te gast en geven een kijkje achter de schermen bij deze heftige baan.
quote:Kabinetscrisis lijkt afgewend
Een kabinetscrisis lijkt afgewend. De spanning tussen regeringspartijen VVD en PvdA liep de laatste dagen hoog op, omdat de partijen totaal verschillend denken over de omgang met uitgeprocedeerde asielzoekers. Nu lijken ze er echter toch samen uitgekomen te zijn; Uitgeprocedeerde asielzoekers krijgen een vorm van opvang en er komt meer vaart achter uitzettingen.
Ondertussen blijven vluchtelingen de oversteek naar Europa wagen, met alle gruwelijke gevolgen van dien. Zo verdronken dit weekend honderden bootvluchtelingen, toen de boot waarmee zij de Middellandse Zee wilden oversteken kapseisde. Wat moet de regering ondernemen voor bootvluchtelingen? En is een kabinetscrisis afgewend? Politicus Alexander Pechtold, journalist Ferry Mingelen en Arabist Esmeralda van Boon geven antwoord in Pauw.
Beetje moraalriddertje spelen om een stel vluchtelingenquote:Op maandag 20 april 2015 23:01 schreef Webschip het volgende:
Tan gaat vanavond nergens over. Pauw is veel beter.
Jammer dat de heer Knevel er niet is.quote:Op maandag 20 april 2015 23:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje moraalriddertje spelen om een stel vluchtelingen
Hij wordt steeds beter.quote:Op maandag 20 april 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Pauw is ijzersterk sinds de winterstop.
quote:Op maandag 20 april 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Pauw is ijzersterk sinds de winterstop.
Even concreet, hoezo dan?quote:
Misschien overdrijf ik het iets, maar we hebben weinig meer last van de verplichte linkse cultuurpropagandaquote:
Steeds betere gasten, ook als er geen nieuws is komt hij regelmatig met een boeiend verhaal. Daarnaast zie je dat Pauw steeds meer gewend is dat hij alleen is en dus zelf scherper is geworden.quote:
Bij Tan moet het altijd gezellig zijn. En hij is nooit kritisch.quote:Op maandag 20 april 2015 23:09 schreef Sked het volgende:
Oh nog iets: hij laat echt meerdere geluiden horen in tegenstelling tot de linkse ruk bij DWDD en het moreel verantwoorde gejank bij Tan
Met of zonder beleg?quote:Op maandag 20 april 2015 23:10 schreef Sked het volgende:
Maximaal vijf minuten onder de douche en twee sneetjes brood per dag!
Holleeder luistert niet en deze mensen ook nietquote:Op maandag 20 april 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
Zijlstra: ''Als Willem Holleeder net zo goed naar de rechter zou luisteren als deze mensen, dan zou hij geen dag vast hebben gezeten''.
Deze mensen luisteren dus goed? Want Holleeder heeft wél vast gezeten.
En een spijkerbed?quote:Op maandag 20 april 2015 23:10 schreef Sked het volgende:
Maximaal vijf minuten onder de douche en twee sneetjes brood per dag!
Pechtold is net als bij P&W heel vaak aanwezig. Ook nu weer linkse belichting.quote:Op maandag 20 april 2015 23:09 schreef Sked het volgende:
Oh nog iets: hij laat echt meerdere geluiden horen in tegenstelling tot de linkse ruk bij DWDD en het moreel verantwoorde gejank bij Tan
Wat hij dus niet had gedaan als hij wel op deze mensen had geleken.quote:Op maandag 20 april 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
Zijlstra: ''Als Willem Holleeder net zo goed naar de rechter zou luisteren als deze mensen, dan zou hij geen dag vast hebben gezeten''.
Deze mensen luisteren dus goed? Want Holleeder heeft wél vast gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Halbe Zijlstra in 2006 over bed/bad/broodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 20 april 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Halbe Zijlstra in 2006 over bed/bad/broodOpportunistische lul de behanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, it’s not a lie if you believe it.
Eensquote:Op maandag 20 april 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien overdrijf ik het iets, maar we hebben weinig meer last van de verplichte linkse cultuurpropaganda
Pechtold vaart ook met alle bootjes mee die de goede kant op gaanquote:Op maandag 20 april 2015 23:24 schreef marcodej het volgende:
Eerst is ie er zeker van dat het er minder worden, en na twee zinnen is het al "het zou kunnen" en "misschien."
Ook iets lelijkerquote:Op maandag 20 april 2015 23:24 schreef marcodej het volgende:
Ah, daar is de slimme uitvoering van Katja Schuurman weer.
Australie snapt het, ironisch sinds dat van oorsprong een deportatie eiland is.quote:
Jij hebt echt iets aan je ogen.quote:Op maandag 20 april 2015 23:24 schreef marcodej het volgende:
Ah, daar is de slimme uitvoering van Katja Schuurman weer.
Australië is dan ook wel een iets ander verhaalquote:Op maandag 20 april 2015 23:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Australie snapt het, ironisch sinds dat van oorsprong een deportatie eiland is.
Nog geen 10% denk ikquote:Op maandag 20 april 2015 23:28 schreef Monolith het volgende:
Hoeveel van die vluchtelingen spreken überhaupt Engels?
Ligt eraan uit welk land ze komen, maar ik kan me voorstellen dat een Arabische versie wel handig zou zijnquote:Op maandag 20 april 2015 23:28 schreef Monolith het volgende:
Hoeveel van die vluchtelingen spreken überhaupt Engels?
Wat zou er dan in dat filmpje moeten komen? Dat er in de opvang Miele-wasmachines zijn en eenmaal toegelaten gratis voorrang voor een huurhuis?quote:Op maandag 20 april 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel vreemd dat Pechtold geen antwoord geeft op de vraag of Nederland ook zo'n ontmoedigingsfilmpje moet maken.
Dat als je hier zonder verblijfsvergunning binnenloopt je meteen weer kan oprottenquote:Op maandag 20 april 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat zou er dan in dat filmpje moeten komen? Dat er in de opvang Miele-wasmachines zijn en eenmaal toegelaten gratis voorrang voor een huurhuis?
Dan moet het beleid eerst veranderen.quote:Op maandag 20 april 2015 23:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat als je hier zonder verblijfsvergunning binnenloopt je meteen weer kan oprotten
Daar ben ik dan ook groot voorstander vanquote:Op maandag 20 april 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan moet het beleid eerst veranderen.
In Australië?quote:Op maandag 20 april 2015 23:29 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ligt eraan uit welk land ze komen, maar ik kan me voorstellen dat een Arabische versie wel handig zou zijn
Dan waren ze nog geen steek verderquote:Op maandag 20 april 2015 23:33 schreef Szura het volgende:
Als ze nou eens gewoon 1 tegenkandidaat hadden benoemd...
Daar zijn ze allemaal te zelfgeil voor.quote:Op maandag 20 april 2015 23:33 schreef Szura het volgende:
Als ze nou eens gewoon 1 tegenkandidaat hadden benoemd...
Mijn vraag ging echter om de Australische situatie aangezien hun filmpje in het Engels was.quote:
Dat zijn filmpjes die gewoon vertaald wordenquote:Op maandag 20 april 2015 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mijn vraag ging echter om de Australische situatie aangezien hun filmpje in het Engels was.
Sowieso spreekt elk continent zich gemeenschappelijk uit op een algemene vergadering.quote:Op maandag 20 april 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
De stem van de Bahama's weegt even zwaar als die van Duitsland of Brazilië. Dat is een belangrijke oorzaak van de problemen met corruptie.
Stijn is er nu hard naar op zoekquote:Op maandag 20 april 2015 23:36 schreef Coco98 het volgende:
Oh ik dacht dat het Blattervalt.gifje zou komen.
De FIFA vertoont hierin behoorlijke overeenkomsten met de katholieke kerk wat doofpotten betreft.quote:Op maandag 20 april 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Blatter als the godfather, wij lossen onze problemen in de familie op.
Doofpottenquote:Op maandag 20 april 2015 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
De FIFA vertoont hierin behoorlijke overeenkomsten met de katholieke kerk wat doofpotten betreft.
Als je de steun van drie landen hebt.quote:Op maandag 20 april 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik ga mezelf wel nomineren, kan dat?
Daarvoor heb je de steun van een X aantal bonden nodig, vergeet het dus maarquote:Op maandag 20 april 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hij kan beter op zijn bloeddruk letten.. straks bezwijkt hij nogquote:
Natuurlijk, wat is je budget?quote:Op maandag 20 april 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Lijkt mij geen fijn baantjequote:
Hij komt af en toe best grappig uit de hoekquote:
Ga maar 112 bellen net zo lang tot je haar aan de lijn krijgtquote:
Ik denk dat je dan dooverbonden wordt naar 112, zou wel kunnen als je door een hersenbloeding/dementie 25 jaar geheugen kwijt bent of zoquote:
Vrij prijzige taxi, ik zou voor Uber gaan.quote:
Binnenkort is het Überfeest over.quote:Op maandag 20 april 2015 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vrij prijzige taxi, ik zou voor Uber gaan.
Er was laatst geen Ubertaxi beschikbaar toen ik er een wildequote:Op maandag 20 april 2015 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vrij prijzige taxi, ik zou voor Uber gaan.
Ik neem altijd Lux, die zijn er altijd wel.quote:Op maandag 20 april 2015 23:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Er was laatst geen Ubertaxi beschikbaar toen ik er een wilde
Jaquote:Op maandag 20 april 2015 23:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zei ze nou dat ze snachts maar met zn tweeen zijn?
Dat zei ze inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2015 23:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Welke regio zitten ze?quote:Op maandag 20 april 2015 23:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Elkaar troosten, lekker toch?quote:Op maandag 20 april 2015 23:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik vermoed dat er meerdere centrales zijn.quote:Op maandag 20 april 2015 23:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Dat kloptquote:Op maandag 20 april 2015 23:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er meerdere centrales zijn.
Dan word je natuurlijk doorverbonden.quote:Op maandag 20 april 2015 23:57 schreef tralalala het volgende:
Er zijn nog 2 wachtenden voor u, terwijl iemand een hartaanval heeft.
Leuk
Ik vermoed ongeveer minimumloonquote:Op maandag 20 april 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou zo'n baantje als 112-hulplijnmedewerkster jaarlijks opleveren?
#durftevragen
aah ja. Dan nog bizar weinig. Je zou maar 112 bellen en dan in de wacht staanquote:Op maandag 20 april 2015 23:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er meerdere centrales zijn.
Ik vermoed niet al te veel.quote:Op maandag 20 april 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
#durftevragen
Toch niet trouwens,quote:Op maandag 20 april 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
#durftevragen
http://www.intermediair.n(...)org-3-557-euro-brutoquote:Als je fulltimer bent, draai je drie nachtdiensten per twee weken. Natuurlijk wordt er rekening mee gehouden dat je geen vroege dienst hebt als je de nacht ervoor hebt gewerkt. En er is compensatie in je salaris. We krijgen een hele aardige onregelmatigheidstoeslag. Gemiddeld komt er bij een fulltime meldkamercentralist zo’n 600 euro bovenop het vaste loon van 3.557 euro bruto per maand. Niet verkeerd. Bovendien kun je met de onregelmatigheidstoeslag variëren. Hoe meer nachtdiensten en feestdagen je werkt, hoe hoger je toeslag is. En dat is ook nuttig voor werknemers die juist een hekel hebben aan nachtdiensten. Zij kunnen hun diensten ruilen met collega’s die graag ‘s nachts werken en iets meer willen verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |