Ik zie niet in wat het erg denkbaar zou maken. Hooguit halen ze veel zetels, maar dat maakt niet dat ze opeens staan te springen om mee regeren, laat staan dat andere partijen hier enthousiast over zullen zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet ondenkbaar als het kabinet zou vallen
Misschien praat hij zijn mond wel voorbij.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
ik zou nog sneller praten trouwens.
Misschien zorgt het feit dat de advocaat er crimineler uitziet dan zijn client ervoor dat het vonnis milder uitvalt.quote:
twitter:woukevscherrenb twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 23:26:38#pt al snap ik niet zo goed dat @fritswester bij rtl roept: bloedspannend (2x) en bij Pauw niet verwacht dat kabinet valt reageer retweet
Wouke moet gewoon lekker gaan koken.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:woukevscherrenb twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 23:26:38#pt al snap ik niet zo goed dat @fritswester bij rtl roept: bloedspannend (2x) en bij Pauw niet verwacht dat kabinet valt reageer retweet
Deze advocaat is zelf degene die witte heroïne heeft verkocht aan de dealer volgens mijquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:26 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Misschien zorgt het feit dat de advocaat er crimineler uitziet dan zijn client ervoor dat het vonnis milder uitvalt.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Deze advocaat is zelf degene die witte heroïne heeft verkocht aan de dealer volgens mij
Hij heeft het van de week nog tussen de benen van Yora weggesnovenquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
Pauw weet heeeel goed hoe cocaine eruit ziet.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:31 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat hij veroordeelt wordt voor alles wat hem ten laste wordt gelegd
Alleen al door deze advocaat
Madquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:31 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat hij veroordeelt wordt voor alles wat hem ten laste wordt gelegd
Alleen al door deze advocaat
Sowieso slaan met een mesquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Eenvoudige dealer, die andere advocaat vorige keer, had het over eenvoudige mishandeling en slaan met een mes.
Geflipte mooipraters.
Op de bank naast het vrouwtje, hond op schoot.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kijkt nu met een Spa rood naar deze show
gewoon djoeken tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |