abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152080091
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 20:11 schreef reza1 het volgende:
De Israelische terroristen zijn erg bang voor de verzetshelden van Hezbollah:

[..]

http://www.electronicresi(...)israels-threat-list/
En Iran is bang voor vrouwen
  maandag 27 april 2015 @ 20:49:22 #127
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_152080435
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 20:11 schreef reza1 het volgende:
De Israelische terroristen zijn erg bang voor de verzetshelden van Hezbollah:

[..]

http://www.electronicresi(...)israels-threat-list/
Zou ik ook zijn, na de vorige afslachting _O_
pi_152088244
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 20:39 schreef Szikha het volgende:

[..]

En Iran is bang voor vrouwen
Vreemd dat er dan veel meer Iraanse vrouwen naar de universiteit gaan dan mannen.
  dinsdag 28 april 2015 @ 09:53:35 #129
176916 Karrs
2007-2017
pi_152089675
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 20:49 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Zou ik ook zijn, na de vorige afslachting _O_
:D
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_152091774
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 02:41 schreef Kees22 het volgende:

Ik heb geen boodschap aan allerlei joodse thorale hersenspinsels, om te beginnen.
Waarom gebruik je ze dan (telkens) in een discussie?!
Net als andere users overigens.

Beetje vreemd :)

quote:
Verder denk ik dat we het deels wel eens zijn, maar laten we het dan onderwerp voor onderwerp bespreken.
Alright.

1) Vind je tegenargumenten als het gaat om een conflict uit de talmud of het Jodendom geldig? Want dat gebruik je wel. En niet eenmalig maar verschillende keren. ( 'Volgend jaar in Jeruzalem' ' wie 1 mens doodt dood de mensheid ' enzo)

2 ) Je bent van mening dat Israelis hun leven belangrijker vinden dan die van de Palestijnen. Sterker nog de Israelis geven niets om het leven van een Palestijn
Ik vind dat vrij extreem
Wat zijn je motivaties en voorbeelden uit de praktijk?

3 ) Veel mensen in Nederland en daarbuiten vinden de anti zionistische Joden de ware Joden.
Zie plaatjes op dit forum en in protesten waarbij Joden met de Palestijnse vlag lopen of een bord waarop staat antizionisme is racisme

Heb je daar een mening over? Zelf heb ik je dat niet horen zeggen hoor maar wat vind je daarvan? Want in mijn vorige post heb ik uitgelegd hoe dat kwam.
Als mensen lulkraak dingen roepen (zoals Wilders) is het handig ook eens uit te leggen hoe het allemaal zit niet?
Net zoals bij antizionistische Joden.
Zoals ik al zei het werd een religieus gebod in de middeleeuwen om het land te bewonen. Omdat Nachmanides dat ingesteld heeft.

Zo is het dragen van een keppel ook een religieus gebod dat zo'n 900 jaar geleden is ingesteld. Je mag drie stappen lopen zonder bedekt hoofd maar bij de vierde stap dient je hoofd bedekt te worden.

In feite gaat het niet tegen de tora.
Door al die militaire mislukkingen ( bar kochba en tot de 8ste eeuw) groeide dus het religieuze verlangen van de terugkeer naar Zion.
De rabbijnen begonnen te prediken dat de Messias het volk weer naar Israel zou voeren.

Zie je? De rabbijnen leerden de Joden dus dat de Messias het volk weer naar Israel zou voeren.

Je hebt overigens niet alleen antizionisme maar ook nog anti messiaanisme
De filosoof Yeshahy Leibowitz was zo iemand. Hij vond dat het Messianisme het Joodse volk schaade
In zijn geschriften uit hij zijn vrees voor een Messiaanse visie op Zion. Voor hem is de beloofde verlossing steeds wat komen zal.
De Messsias 'zal' komen en een Messias die 'nu' verschijnt is altijd vals. Waarom hij dat denkt snapt men beter als je erin verdiept.
Volgens Leibowitz zouden Messiaanse gedachten alleen maar leiden tot ellende zowel in het verleden als in de toekomst.

Begrijp je mijn punt? Dat het geen geldig argument is in discussies ( zoals deze topic) de pro Israel partners hun mond te snoeren met dit soort religieuze piet praat.

Dus dat wilde ik even duidelijk maken. En vergeet niet dat je nog andere stromingen had binnen het Jodendom zie bijvoorbeeld de karaites. Zij geloven niet eens in de mondelinge leer.

Dus van ware Jood of ware Jodendom kan geen sprake zijn. Ik vind het dus een zeer zeer zwak tegenargument bij mensen die negatief staan tegenover zionisme en dit dus gebruiken tegen mensen die wel possitief staan tegenover de staat. Een staat die notabene geen teocratie is

Dat was het voorlopig wel. Heb nog veel discussie punten die we samen kunnen bespreken. Altijd leuk niet?
pi_152092063
@IsraelHatzolah: BREAKING NEWS: Code red siren sounding in Ramat Hagolan in northern Israel, seek shelter immediately, possible rocket launch.
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:55:57 #132
176916 Karrs
2007-2017
pi_152093197
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 06:29 schreef reza1 het volgende:

[..]

Vreemd dat er dan veel meer Iraanse vrouwen naar de universiteit gaan dan mannen.
Vreemd ook dat die verzetshelden onschuldige burgers terroriseren.
pi_152093232
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:55 schreef Karrs het volgende:

[..]

Israël bedoel je?
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:40:30 #134
176916 Karrs
2007-2017
pi_152097158
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Israël bedoel je?
:')
pi_152101536
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:55 schreef Karrs het volgende:

[..]

Je bedoelt Israel dat woonwijken in Libanon bombadeerde? Zelfs pro-VS christelijke Libanese politici klaagde daar over.

"Israel cannot bomb bridges and infrastructure in the Christian areas," Murr was quoted as saying in the cable, sent by a U.S. diplomat to the State Department in Washington. "The Christians were supporting Israel in 2006 until they started bombing their bridges."
  dinsdag 28 april 2015 @ 20:24:10 #136
176916 Karrs
2007-2017
pi_152104627
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:48 schreef reza1 het volgende:

[..]

Je bedoelt Israel dat woonwijken in Libanon bombadeerde?
Wat ik bedoel, staat er.

Hoe jij 't interpreteert is...

... typisch.
pi_152104666
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:24 schreef Karrs het volgende:

[..]

Wat ik bedoel, staat er.
Mooi, dan bedoelde je dus wat ik schreef.
pi_152141130
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 09:24 schreef Toga het volgende:

[..]

Ah, je wou het hele gebeuren van 70 jaar geleden vergelijken met de dingen die nu gebeuren in Syrië. Praat je ook nog steeds zo over Duitsland en Duitsers?
Hoho: we hadden het over een vergelijking tussen IS en Israel. Nazi-Duitsland heeft daar niks mee te maken.
quote:
[..]

Oh wacht, een vlag heeft twee kanten, my bad.. w/ (echter; waarom zou je de achterzijde van een vlag op een vel drukken?)
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_152141453
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2015 13:45 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Laat mij de ''doorgedraaide'' Israëlische burgers zien die bomaanslagen, steekpartijen en ontvoeringen uitvoeren en we praten verder. Waarom denkt men meteen dat als je niet voor de ene bent (alsof je daar al van kan spreken in deze kwestie) je meteen voor de tegenpartij bent? Ik vind het beiden fascistoïde flikkers met veel te veel doden op hun geweten.

Wat zou er gebeuren als Israël op een dag zegt jongens het is mooi geweest, hier heb je je land, hier heb je wat herstelbetalingen misschien zelfs een excuses. Denk je dan echt dat het stopt?
Niet meteen, nee.
Al was het maar omdat er binnen Israel dan de hel los zal barsten.

Maar er is toch niks mis met die richting op duwen?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_152142185
De Palestijnen krijgen hun land zodra de herinnering aan de oorlogen voldoende is vervaagd.

Vervolgens begint alles opnieuw.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_152142258
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:50 schreef Szikha het volgende:

[..]

Waarom gebruik je ze dan (telkens) in een discussie?!
Net als andere users overigens.

Beetje vreemd :)
Simpel: als je met iemand discussieert is het wel handig om zijn eigen begrippenkader te gebruiken, dat pakt gewoon beter. Anders moet je je eigen kader gaan uitleggen. Gelukkig staat het oude testament vol met allerlei tegenstrijdigheden, dus dat is makkelijk.
quote:
[..]

Alright.

1) Vind je tegenargumenten als het gaat om een conflict uit de talmud of het Jodendom geldig? Want dat gebruik je wel. En niet eenmalig maar verschillende keren. ( 'Volgend jaar in Jeruzalem' ' wie 1 mens doodt dood de mensheid ' enzo)
En zoals ik vandaag las: elke joodse overledene heeft recht op een grafsteen. Elke joodse overledene? Vanwaar dat joodse? Heeft niet gewoon elke overledene recht op een grafsteen of is dat een privilege voor joden?
"Wie 1 mens doodt, doodt de mensheid" en "jouw bloed is even dik als het mijne" zijn spreuken die de joden kennelijk alleen op zichzelf betrekken. Want anders zou er wel zuiniger omgegaan worden met Palestijnse levens.
Joden en/of Israel schenden dus hun eigen heilige regels als ze om zich heen slaan ofwel ze zijn hypocriet. Ik vind dat ik dat mag constateren.
quote:
2 ) Je bent van mening dat Israelis hun leven belangrijker vinden dan die van de Palestijnen. Sterker nog de Israelis geven niets om het leven van een Palestijn
Ik vind dat vrij extreem
Wat zijn je motivaties en voorbeelden uit de praktijk?
Mwa, die zijn er in overvloed. Zie de verschillen in aantallen doden bij elke strafmaatregel die Israel uitvoert. En dan uitermate fanatiek doen over een (1) gevangen soldaat (militair!) tegenover honderden administratief gedetineerde Palestijnen.
Dat je je eigen leven belangrijker vindt dan het leven van een tegenstander vind ik normaal. Maar in zo extreme vorm?
quote:
3 ) Veel mensen in Nederland en daarbuiten vinden de anti zionistische Joden de ware Joden.
Zie plaatjes op dit forum en in protesten waarbij Joden met de Palestijnse vlag lopen of een bord waarop staat antizionisme is racisme

Heb je daar een mening over? Zelf heb ik je dat niet horen zeggen hoor maar wat vind je daarvan?
Ik vind daar niet zo veel van, behalve dan dat er kennelijk op goede gronden ook joden tegen de staat Israel zijn. Ik ben ook tegen de staat Israel, maar op andere gronden. De theologische scherpslijperijen ken ik niet en maken me ook niet zo veel uit: is toch onzin.
Wel maakt het duidelijk, dat de theologische onderbouwing van de staat Israel dus gaten vertoont. "God heeft het ons beloofd" is dus kennelijk geen afdoende argument, ook niet binnen de joodse theologie. Laat staan in de niet-joodse alledaagse gewone werkelijkheid.

quote:
Want in mijn vorige post heb ik uitgelegd hoe dat kwam.
Als mensen lulkraak dingen roepen (zoals Wilders) is het handig ook eens uit te leggen hoe het allemaal zit niet?
Net zoals bij antizionistische Joden.
Zoals ik al zei het werd een religieus gebod in de middeleeuwen om het land te bewonen. Omdat Nachmanides dat ingesteld heeft.

Zo is het dragen van een keppel ook een religieus gebod dat zo'n 900 jaar geleden is ingesteld. Je mag drie stappen lopen zonder bedekt hoofd maar bij de vierde stap dient je hoofd bedekt te worden.

In feite gaat het niet tegen de tora.
Door al die militaire mislukkingen ( bar kochba en tot de 8ste eeuw) groeide dus het religieuze verlangen van de terugkeer naar Zion.
De rabbijnen begonnen te prediken dat de Messias het volk weer naar Israel zou voeren.

Zie je? De rabbijnen leerden de Joden dus dat de Messias het volk weer naar Israel zou voeren.

Je hebt overigens niet alleen antizionisme maar ook nog anti messiaanisme
De filosoof Yeshahy Leibowitz was zo iemand. Hij vond dat het Messianisme het Joodse volk schaade
In zijn geschriften uit hij zijn vrees voor een Messiaanse visie op Zion. Voor hem is de beloofde verlossing steeds wat komen zal.
De Messsias 'zal' komen en een Messias die 'nu' verschijnt is altijd vals. Waarom hij dat denkt snapt men beter als je erin verdiept.
Volgens Leibowitz zouden Messiaanse gedachten alleen maar leiden tot ellende zowel in het verleden als in de toekomst.

Begrijp je mijn punt? Dat het geen geldig argument is in discussies ( zoals deze topic) de pro Israel partners hun mond te snoeren met dit soort religieuze piet praat.

Dus dat wilde ik even duidelijk maken. En vergeet niet dat je nog andere stromingen had binnen het Jodendom zie bijvoorbeeld de karaites. Zij geloven niet eens in de mondelinge leer.

------------------------------
Dus van ware Jood of ware Jodendom kan geen sprake zijn. Ik vind het dus een zeer zeer zwak tegenargument bij mensen die negatief staan tegenover zionisme en dit dus gebruiken tegen mensen die wel possitief staan tegenover de staat. Een staat die notabene geen teocratie is

Dat was het voorlopig wel. Heb nog veel discussie punten die we samen kunnen bespreken. Altijd leuk niet?
Ik trek een streep. Ik ben ook niet degene die het argument van het ware jodendom gebruikt, dat zijn de joden onderling. En elke jood die stelt het ware jodendom te vertegenwoordigen, liegt dus, als ik jou goed begrijp. (De klem in mijn kaken!) De klem eraf: 1) Dat is heel gebruikelijk bij religies en 2) zo kennen we de joden weer!

Overigens is de joodse staat Israel wel degelijk een theocratie: zelfs al is de regerende partij niet zelf theocratisch, dan laat ze zich wel gijzelen door orthodoxe partijen.
pi_152142401
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 00:31 schreef waht het volgende:
De Palestijnen krijgen hun land zodra de herinnering aan de oorlogen voldoende is vervaagd.

Vervolgens begint alles opnieuw.
Daar geloof ik niks van.
1) de Palestijnse landerijen die nu binnen de groene lijn liggen, zullen nooit meer teruggegeven worden.
2) of de illegale en zogenaamd legale nederzettingen in de bezette Westoever teruggegeven zullen worden, is maar zeer de vraag.
Dus de Palestijnen zullen hun land niet terugkrijgen.

Tenzij er natuurlijk een commissie komt die, à la de gestolen kunstwerken van joodse eigenaren, onderzoek gaat doen naar geroofde landerijen van Palestijnen.
pi_152142423
Oké, ze krijgen een land, niet hun land, wat dat ook moge zijn.
pi_152142492
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 00:43 schreef waht het volgende:
Oké, ze krijgen een land, niet hun land, wat dat ook moge zijn.
Hoe kom jij aan een land zonder eigenaars?
Goede zin trouwens: "Ze krijgen/nemen een land, niet hun land wat dat dan ook moge zijn."
pi_152152712
quote:
IDF soldiers looted home in Gaza 'to pay for party'
Testimonies from three Golani soldiers charged with stealing $605 from home in Saja'iyya reveal they used Namer APC, sent to evacuate wounded, to take money out of neighborhood.
Meer info: http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4652455,00.html

:')
pi_152152794
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 00:47 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Goede zin trouwens: "Ze krijgen/nemen een land, niet hun land wat dat dan ook moge zijn."
Ik gebruik graag te veel komma's.

En al het land is ooit veroverd.
pi_152155882
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 00:34 schreef Kees22 het volgende:

En elke jood die stelt het ware jodendom te vertegenwoordigen, liegt dus, als ik jou goed begrijp. (De klem in mijn kaken!) De klem eraf: 1) Dat is heel gebruikelijk bij religies en 2) zo kennen we de joden weer!
Er is een oud gezegde : waar 2 Joden zijn, zijn 3 meningen.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 00:34 schreef Kees22 het volgende:

Ik ben ook tegen de staat Israel, maar op andere gronden
Zie je jezelf als een waardige discussie partner eigenlijk? Want je hebt je vanaf begin af aan buitenspel gezet
pi_152157477
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 00:47 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Weet je Kees? Je hebt jezelf buitenspel gezet
Omdat je de staat Israel in zijn totaliteit niet erkend. Je hebt zelfs gezegd dat het volledig de zee terug in geschoven mag worden. Maar dat het helaas niet meer kan. Je ziet geheel Israel als onrechtvaardig. Jij spreekt dus niet over de bezette gebieden maar over geheel Israel als bezet gebied. Je erkent het dus niet.
Je bent niet objectief in deze discussie

Als je Israels recht op bestaan niet eens erkend Kees dan mogen de Joden daar ook niet zitten in eerste instantie. Wat je letterlijk zegt in je posten

En als ze daar in eerste instantie niet mogen wonen en leven dan hebben ze al he-le-maal geen recht om zich te beschermen. Ook dat heb je zeer duidelijk door het gehele forum gepredikt. Zowel in het verleden als op dit moment.

Heb jij jezelf hiermee niet buitenspel gezet dan?
Het maakt namelijk voor jou dan niet uit wat of hoe Israel zich gedraagt en wat zijn inwoners doen of gedaan hebben. Het zal altijd fout zijn in jouw ogen. Het maakt niet uit waar het over gaat. Het is slecht in jouw ogen

En als er iets gebeurd tegen Israel...dan frommel je het als een stukje papier en gooi je het weg.
De raket aanvallen die ze te verduren krijgen.... valt te verwaarlozen.

De aanslagen in steden , het gooien met bommen , het doden van onschuldige Israelis ( of ze nu baby zijn of soldaat) valt niet te betreuren en te zelfs verwaarlozen.
En als je er niet om heen kan bewerk je het taalkundig zo dat de schuld toch weer komt te liggen bij Israel of Joden.

En hun angst (zowel binnen en buiten Israel) van veel Joden is volgens jouw visie niet eens gegrond. Je noemt het zelfs een soort angststoornis waar ze aan lijden. Je gaat nog verder door te zeggen dat ze het zelf afgeroepen hebben

Gaat dat niet erg ver? Ben je dan nog objectief in deze?

Jouw doel is duidelijk. Je demoniseert de staat Israel en zijn bevolking volledig. En je ontkent dat ook niet.
Maar ik vind dat niet nuttig in discussies als deze en het maakt je daardoor nooit geloofwaardig.

Verder vind ik persoonlijk ook dat je het Joodse geloof en de Joden algemeen ook demoniseert in je posten. Ongeacht waar ze wonen of vandaan komen. Je maakt geen enkel onderscheidt tussen Joden en inwoners van Israel of soldaten.

In zo goed als alle topics over Israel of de Palestijnen haal jij het Joodse volk erbij. Jammer! En het verraadt iets over jouw motivatie

Ook maak je regelmatig de vergelijking tussen het land Nederland en de staat Israel. Tussen Bibi en premier Rutte. Of Wilders. Of de vergelijking staat Israel en Nazi Duitsland (oorlog dus niet de holocaust)

Onterechte vergelijkingen altijd. En de enige reden dat je dat doet is om jezelf geloofwaardiger te maken of medestanders te krijgen. Wellicht beiden

Hoe kunnen mensen jou serieus als discussie partner zien?!

In het verleden ben je vaak voor antisemiet uitgemaakt.
Vind je dat terecht?

Vind je jezelf een waardige gesprekspartner als je dingen roept dat 'je het jammer vindt dat Israel niet terug de zee in geschoven kan worden' en je letterlijk vind Israel zich rustig moeten houden. Dus met andere woorden Israel mag zich niet verdedigen (je ziet het ook niet als verdediging ) omdat jij vind dat geheel Palestina is gepikt door de Joden.
En dat Israelis (en Joden wereldwijd ) zich onveilig voelen is hun eigen schuld want zij zijn begonnen ( jouw woorden! )

Vind je het niet een klein beetje extreem? Ik weet het. Aangeleerd gedrag/ een extreem visie krijg je helaas niet zo gauw weg. Dus je ziet mijn punt die ik wil maken toch niet.

Groot deel van Palestina die wij kennen is Jordanie overigens. Maar hey wie maakt daar nou druk om?
Palestina als naam is een verbastering van een ancient oude provincie van Ken'an
Zelfs voor die tijd bestond de naam al in verschillende variaties en talen
De naam en gebied heeft door al die eeuwen een ware metamorfose ondergaan zowel geografisch al taalkundig

Ik merk dat Israel en Joden je erg raakt. Ik merk veel emoties bij je. Eveneens het Joodse geloof. Je bent altijd terug te zien met je (herhaalde) meningen en standpunten.

Je zal in de loop der jaren best wat opgevangen hebben in Nederland maar je weet denk ik te weinig af van Israel (geschiedenis cultuur )
Dit omdat ik merk dat je bijvoorbeeld dingen blijft herhalen (jaar in en jaar uit) en bovendien wat je herhaald is ook nog eens niet juist of op zijn minst zeer opmerkelijk en dubieus te noemen.

Van alle ' Israel tegenstanders ' ben je wel de meest beleefde persoon. Je valt mensen niet aan op hun taalgebruik. Je scheld mensen niet uit. Je komt niet trollen. Of even smileys plaatsen. Je neemt zelfs serieus de tijd om bronnen na te checken. Ook antwoord je altijd terug. Dat nodigt wel uit. En dat vind ik tov aan jou

Taalkundig weet je het allemaal prima te vertellen. En dat is jouw wapen. Iets wat ik helemaal niet beheers. Dus je komt zeer sterk over in discussies

Je beleefdheid appricieer ik onzettend. Ondanks ik uiteraard niet met je eens ben. Maar dat hoeft ook niet. Ik zeg niet dat ik alles (beter) weet overigens. Maar ik denk dat het uiteindelijk voor jou en mij beiden niets uitmaakt wat Israel doet. In jouw ogen slecht en in mijn ogen probeer ik het te rechtvaardigen (wat niet altijd het geval is hoor)

Rechtvaardiging van mijn kant komt omdat ik connectie heb met de staat Israel. Ik weet dat het verre van perfect land is. Keur veel dingen af. Maar heeft de wereld niets aan.

Ik probeer zo objectief mogelijk naar te kijken. Ik weet wat goed en fout is gegaan en ontken dit ook niet.

Wat jouw connectie met de staat Israel en de Joden of gebied Palestina is blijft voor mij mysterieus. Maar je zal je redenen hebben. En ik twijfel ten zeerste of je net zo objectief kan kijken als ik eerlijk gezegd.

Tot slot wil ik een aantal quotes van Golda Meir gebruiken. Je kent haar vast wel

Zij was in mijn ogen een goede zionist. Haar uitspraaken slaan precies op het conflict en met haar uitspraken wil ik deze discussie topic ook verlaten

" It is true we have won all our wars, but we have paid for them. We don't want victories anymore"

" We can forgive the Arabs for killing our childeren. We cannot forgive them for forcing us to kill their childeren. We will only have peace with the Arabs when they love their childeren more than they hate us"
pi_152188177
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 14:47 schreef Montana_ir het volgende:
Ethiopian IDF Soldier Beaten By Israeli Police In Unprovoked Racist Attack
Wat ik zie: Een agent die een paar keer aan de flink potige (18-21 jarige?) soldaat vraagt verderop te gaan staan. De soldaat geeft geen gehoor en de agent pakt de fiets, hopende dat de soldaat als lammetje met zijn fiets meeloopt. In plaats daarvan krijgt de agent blijkbaar wat verwensingen naar zijn hoofd waardoor zaken nogal escaleren.
Wat bezielt mensen om aanwijzingen van agenten in dienst te weigeren?
Racist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')