Nee, je hebt wat dodingen van Palestijnen gemist. En de naqba, misschien?quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:16 schreef Toga het volgende:
[..]
Onze SGP streeft ook naar een zuiver christelijk Nederland, betekent nog niet dat ze dat krijgen, ze zullen rekening moeten houden met de anders- of niet gelovigen, net als in Israël. Dat verklaart waarschijnlijk ook dat de moslimpopulatie in Israël gestaag stijgt.
Het valt me tegen dat je Israël met de IS wil vergelijken, ik had je hoger ingeschat. Of heb ik wat onthoofdingen of massaal vluchtende moslims vanuit Nazareth gemist?
De Turkse vlag ondersteboven? Op de foto's staat de ster met een punt naar boven. Dat lijkt me de juiste positie. De ondersteboven variant, dus met twee punten naar boven, is duivels.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:24 schreef Toga het volgende:
[..]
Lol, 3 houden de vlag zelfs ondersteboven.
Hahaquote:Op zondag 26 april 2015 02:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dus ook 2 miljoen niet-joden.
De vergelijking is terecht: zowel het kalifaat als de joodse staat hebben als conditio sine qua non, als noodzakelijke behoefte, een grondgebied. Waarbinnen andersdenkenden minderwaardig of zelfs moordwaardig zijn.
Ah, je wou het hele gebeuren van 70 jaar geleden vergelijken met de dingen die nu gebeuren in Syrië. Praat je ook nog steeds zo over Duitsland en Duitsers?quote:Op zondag 26 april 2015 02:47 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, je hebt wat dodingen van Palestijnen gemist. En de naqba, misschien?
Oh wacht, een vlag heeft twee kanten, my bad..quote:Op zondag 26 april 2015 02:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De Turkse vlag ondersteboven? Op de foto's staat de ster met een punt naar boven. Dat lijkt me de juiste positie. De ondersteboven variant, dus met twee punten naar boven, is duivels.
Vechten tegen de bezetter. M'n opa was ook bij het verzet....quote:Op zondag 26 april 2015 12:59 schreef jamesdeen het volgende:
De Palestijnen zijn weer hard aan het werk: aanrijdingen, steekpartijen, stenen gooien, rellen en een bus in brand steken.
Je moeder.quote:Op zondag 26 april 2015 13:12 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Vechten tegen de bezetter. M'n opa was ook bij het verzet....
Ja want het verzet heeft Duitse burgers stelselmatig geterroriseerd en vermoord. Volgens mij was het andersom.quote:Op zondag 26 april 2015 13:12 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Vechten tegen de bezetter. M'n opa was ook bij het verzet....
heb je het nu over de acties van het Israelische leger in de Gaza strook?quote:Op zondag 26 april 2015 13:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja want het verzet heeft Duitse burgers stelselmatig geterroriseerd en vermoord.
Laat mij de ''doorgedraaide'' Israëlische burgers zien die bomaanslagen, steekpartijen en ontvoeringen uitvoeren en we praten verder. Waarom denkt men meteen dat als je niet voor de ene bent (alsof je daar al van kan spreken in deze kwestie) je meteen voor de tegenpartij bent? Ik vind het beiden fascistoïde flikkers met veel te veel doden op hun geweten.quote:Op zondag 26 april 2015 13:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
heb je het nu over de acties van het Israelische leger in de Gaza strook?
Wanneer leer jij eens het conflict in zijn totaliteit te kennen.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:07 schreef Karrs het volgende:
[..]
Want degenen die de Hamas-raketten om hun oren krijgen, zijn actief bezig met onderdrukking, bezetting en het stelen van land
Oh, wacht, guilty by association.
Wanneer beseffen jullie Palestijnen-sympathisanten nu eens dat dit soort verweer gewoon kansloos is?
Net een zesje voor je cursus logica binnengesleept?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:08 schreef Karrs het volgende:
[..]
Yep. Ik ben er zo één.
Nog meer non-sequiturs? Of doe nog eens een ad populum.
Babyboomers vallen onder een andere categorie dan holocaust survivors.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:06 schreef Szikha het volgende:
[..]
In Nederland laten ze hun ouders wegrotten in tehuizen toch? Geen geld voor een schoon luier
Sorry, maar untermensch fascisten zoals jij verliezen altijd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:13 schreef Karrs het volgende:
[..]
Geef het op, IsaacCuenca. Je kunt het niet.
Moet jij je haatbaard niet gaan scheren of zo?quote:Op zondag 26 april 2015 13:35 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Je moeder.
Dit zijn o.a. aanvallen tegen burgers.
quote:Op zondag 26 april 2015 13:54 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Wanneer leer jij eens het conflict in zijn totaliteit te kennen.
Op alle kritiek vallen jullie zionazis
Bezetters zal je bedoelen.quote:Op zondag 26 april 2015 13:35 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Je moeder.
Dit zijn o.a. aanvallen tegen burgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |