abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2015 @ 22:59:13 #201
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_152351697
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 18:30 schreef reza1 het volgende:
Zionistische terroristen hebben 5 Palestijnen ontvoerd:
http://www.presstv.ir/Det(...)nistrative-Detention
Dus? Wat moet men hiermee? Er wordt niet eens gezegd wie ontvoerd waren en waarom. Alleen dat ze ontvoerd zijn. Daar is op zich niks raars aan aangezien het 'gewoon' oorlog is. Ontvoeringen zijn de normaalste zaak ter wereld in tijden van oorlog.

Nogal nietszeggend artikel :{
graag op anoniem
pi_152352737
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 22:59 schreef topdeck het volgende:

[..]

Dus? Wat moet men hiermee? Er wordt niet eens gezegd wie ontvoerd waren en waarom. Alleen dat ze ontvoerd zijn. Daar is op zich niks raars aan aangezien het 'gewoon' oorlog is. Ontvoeringen zijn de normaalste zaak ter wereld in tijden van oorlog.

Nogal nietszeggend artikel :{
In recent months, Israeli forces have frequently raided the houses of Palestinians in the West Bank, arresting dozens of people, who are then transferred to Israeli prisons, where they are kept without any charges.
  woensdag 6 mei 2015 @ 23:27:24 #203
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_152352940
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:21 schreef reza1 het volgende:

[..]

In recent months, Israeli forces have frequently raided the houses of Palestinians in the West Bank, arresting dozens of people, who are then transferred to Israeli prisons, where they are kept without any charges.
Ah ok, ik had het meer over de laatste paar raids overnacht.

quote:
Israeli forces have arrested at least five Palestinians during separate overnight raids on a number of houses across the occupied West Bank.
Daarvan is weinig op aan te merken. Of je het nou toejuicht of veroordeelt.

Maar dat mensen zonder charges worden vastgehouden is uiteraard wel een kwalijke zaak.
graag op anoniem
pi_152353002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:27 schreef topdeck het volgende:

[..]

Ah ok, ik had het meer over de laatste paar raids overnacht.

[..]

Daarvan is weinig op aan te merken. Of je het nou toejuicht of veroordeelt.

Maar dat mensen zonder charges worden vastgehouden is uiteraard wel een kwalijke zaak.
Daar valt wel wat op aan te merken, elke actie om de illegale bezetting en inname van Palestijns land te bevorderen is slecht.
pi_152353067
De nieuwe minster van justitie van Israel:
http://sputniknews.com/middleeast/20150506/1021790102.html
pi_152353203

_O-
  woensdag 6 mei 2015 @ 23:38:58 #207
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_152353359
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:34 schreef Montana_ir het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
:')__ _O-
graag op anoniem
  woensdag 6 mei 2015 @ 23:46:41 #208
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_152353644
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:30 schreef reza1 het volgende:
[ afbeelding ]
:')
http://electronicintifada(...)sands-facebook-likes

ISrael maakt geen enkele progressie om zijn titel als terreurstaat kwijt te raken, best sneu eigenlijk
pi_152354430
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:46 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

ISrael maakt geen enkele progressie om zijn titel als terreurstaat kwijt te raken, best sneu eigenlijk
Niks mis mee, ik heb die post van haar ook geliket.
  donderdag 7 mei 2015 @ 00:10:55 #210
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_152354434
quote:
[ afbeelding ]
www.davidicke.com/
British author exposes the reptilian bloodline that rules the world. Learn the truth about many people, including the British Royals, Brian Mulroney, and George Bush.

Los daarvan, heb je de moeite genomen om te kijken of dat verhaaltje op het plaatje klopt?
  donderdag 7 mei 2015 @ 00:12:29 #211
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_152354484
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 00:10 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Niks mis mee, ik heb die post van haar ook geliket.
Voor jou is er inderdaad niks mis mee.
pi_152355386
quote:
9s.gif Op donderdag 7 mei 2015 00:10 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

www.davidicke.com/
British author exposes the reptilian bloodline that rules the world. Learn the truth about many people, including the British Royals, Brian Mulroney, and George Bush.

Los daarvan, heb je de moeite genomen om te kijken of dat verhaaltje op het plaatje klopt?
ook andere bronnen zeggen het
“They are all enemy combatants, and their blood shall be on all their heads,” the post reads. “Now this also includes the mothers of the martyrs, who send them to hell with flowers and kisses. They should follow their sons, nothing would be more just. They should go, as should the physical homes in which they raised the snakes. Otherwise, more little snakes will be raised there.”
http://www.thedailybeast.(...)estinian-people.html
pi_152355840
quote:
9s.gif Op donderdag 7 mei 2015 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Voor jou is er inderdaad niks mis mee.
Met trots kan ik dat beamen. _O_
  donderdag 7 mei 2015 @ 06:56:34 #214
176916 Karrs
2007-2017
pi_152357528
quote:
[ afbeelding ]
Schwinng
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_152392976
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:46 schreef Szikha het volgende:

[
Dat klopt, niemand is objectief ,maar als jij spreekt over bezet gebied spreek je over geheel Israel. En als jij letterlijk zegt "helaas niet haalbaar om het land terug de zee in te schuiven" het een kankgezwel noemt, dan vraag ik mij ernstig af wat je doelen zijn en hoe objectief je kan zijn
Teksten uit hun verband halen.
quote:
[..]

Dank je. Deze post bevestigt wederom mijn punt:

[..]

[..]

Ken de familie niet. Wederom heb je mijn punt bevestigd

[..]

Rechtvaardigheid en erkenning. Maar je erkend de staat Israel in zijn geheel niet . Het is zelfs een kankergezwel dat terug de zee in moet

Vervang rechtvaardigheid en erkenning maar in demoniseren

[..]

Daarom is het gerechtvaardigd om nons-stop raketten af te schieten op burgerdoelen , mensen te doden en te kidnappen. Ongeacht hun leeftijd

[..]

Ah oké ze hebben het zelf afgeroepen hé

[..]

Daarom zei ik al je weet helemaal niets

[..]

Inderdaad zoals je al eens eerder zei dat hebben alle mensen die ooit verdreven waren een nieuw leven opgebouwd, maar de Joden die verdreven werden in het verleden en hedendagen hebben nooit aan hun eigen leven en toekomst gewerkt. Alleen maar hun drang om land af te pikken dat ze in eerste instantie al hebben ingepikt van de Kanieten

Robert R. Wistrich:

[..]

[..]

Grapjas

[..]

Ja , je boodschap is duidelijk. Stop maar

[

[..]

Dat heeft ze niet gezegd.
Jawel!
quote:
Je houdt van rechtvaardiging en erkenning zeg je en hoe zit het dan met India en Pakistan? Ik houd eigenlijk niet van vergelijkingen maar goed, kan het niet laten. Waarom erken je Pakistan wel? Die werd namelijk rond dezelfde tijd in 1947 door de UN gerealiseerd (verdelingsplan , net zoals Israel dat jaar) India werd verdeeld in een moslim en hindi staat. India werd de hindi staat en de moslim staat zou voortaan Pakistan gaan heten. Het gebied is volgens wiki 796.095 vierkante km

Het creeren van alleen deze staat Pakistan leidde alleen meteen tot 14.000.000 vluchtelingen. En leidde tot meer dan 1.000.000 doden

Waarom wordt Israels bestaansrecht als enige ter wereld in twijfel getrokken? Er was nooit een Pakistan geweest. Het was compleet een nieuwe natie. De creatie is alleen mogelijk geworden door de moslim invasie. Ze zijn India binnen gevallen en ongeveer 60.000.000 hindi's gedood tijdens hun 2 duizend jaar moslim overheersing op India
Het gebied dat we nu kennen als Pakistan was altijd Hindustaans totdat de moslims binnen kwamen ergens in 712

Waarom wordt Israels bestaansrecht in twijfel getrokken telkens? Terwijl die van Pakistan niet? En zijn creatie leidde tot de grootste massa immigratie ooit!

We weten allemaal het antwoord. Grappig er zijn meer dan 50 landen waar de moslims in de meerderheid zijn (moslims staten) en 22 arabische staten maar de wereld heeft zijn twijfels op het bestaan van Israel, de enige Joodse staat zo groot als...

Waarom is Pakistan legaal en Israel niet? Omdat het verzet tegen Israel is niet gebasseerd op morele overwegingen.
Stroman: je legt mij meningen en woorden in de mond die ik helemaal niet heb. Dus je woorden zijn zinloos.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_152393033
quote:
3s.gif Op maandag 4 mei 2015 23:39 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat lijkt toch echt in die rivaliteitcultuur te zitten. Al eeuwen- en eeuwenlang. Stamgedrag. Het was ook één van de hoofdredenen om de islam op te richten; om van dat eeuwige onderlinge geknok af te komen. "ZO moet het, DIT zijn de regels en iedereen is vooraleerst MOSLIM!"
Werkte ook nog goed, de eerste 1000 jaar. :)

En een goeie manier om een volk, of meerdere volkeren, te verenigen is door een zondebok aan te wijzen. Raad eens wie. :)
Hoe krijg je het bedacht?
Maar is wel mooi zelfbevestigend, natuurlijk.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_152393124
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 00:37 schreef Karrs het volgende:
An sich is zo'n strakke geweldsinstructie, 'schiet op iedereen die er niet zo uitziet als jij', niet direct heel erg opmerkelijk in urban warfare. Bovendien, burgers horen daar helemaal niet te zijn. Die horen in schuilkelders te zitten of allang weg te zijn uit dat gebied. Dat dat niet gebeurt is wat anders en verwijtbaar aan beide partijen, en de enorme hoeveelheid mensen op een klein gebiedje. Maar aan de andere kant, er was tijd genoeg (dagenlang) op voorhand om te weten dat het grensgebied een oorlogszone ging worden en het is niet zo dat die burgers daar van niks weten als het gaat om oorlog.
Vet van mij en tjonge-jonge, ik heb ook de rest van je uitgebreide reactie verwijderd.
Ik was overdonderd door je uitgebreide verhaal, namelijk.
Maar om om het vette gedeelte terug te komen:
Je weet toch dat Gaza vanuit Israel lang niet genoeg bouwmaterialen geleverd krijgt om huizen te bouwen, laat staan schuilkelders. En dat tegelijk door politici gezegd wordt dat er minder Israelische kinderen sterven omdat joden wel houden van hun kinderen.

Ik geef toe: er is enige intelligentie nodig om dit soort doortrapte gedachtenvorming te doorzien, maar ik acht jou slim genoeg.
pi_152393204
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:20 schreef Szikha het volgende:
Nou GS heeft een punt. Israel staat aan de frontline van onze bescherming van democratie

Ik wil nogmaals Yousef's boodschap laten horen
Dat is het enige wat we kunnen doen

Israel is zelf bepaald niet een toonbeeld van wat wij als westerse, vrije, democratische, beschaafde staat zouden willen zien. En daarnaast is het geen vooruitgeschoven post ter verdediging van die beschaving.
pi_152393240
quote:
[ afbeelding ]
Inderdaad, het oude testament voor christenen, de thora voor joden.
Godverdomme, ze worden steeds moorddadiger.
Doet me toch denken aan Europa, zo'n 75 jaar geleden.
pi_152393290
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 23:46 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Godverdomme! Hoe krijg je het bij elkaar gelogen!
De Palestijnen zijn nu opeens de aanvallers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')