Dus? Wat moet men hiermee? Er wordt niet eens gezegd wie ontvoerd waren en waarom. Alleen dat ze ontvoerd zijn. Daar is op zich niks raars aan aangezien het 'gewoon' oorlog is. Ontvoeringen zijn de normaalste zaak ter wereld in tijden van oorlog.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:30 schreef reza1 het volgende:
Zionistische terroristen hebben 5 Palestijnen ontvoerd:
http://www.presstv.ir/Det(...)nistrative-Detention
In recent months, Israeli forces have frequently raided the houses of Palestinians in the West Bank, arresting dozens of people, who are then transferred to Israeli prisons, where they are kept without any charges.quote:Op woensdag 6 mei 2015 22:59 schreef topdeck het volgende:
[..]
Dus? Wat moet men hiermee? Er wordt niet eens gezegd wie ontvoerd waren en waarom. Alleen dat ze ontvoerd zijn. Daar is op zich niks raars aan aangezien het 'gewoon' oorlog is. Ontvoeringen zijn de normaalste zaak ter wereld in tijden van oorlog.
Nogal nietszeggend artikel
Ah ok, ik had het meer over de laatste paar raids overnacht.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:21 schreef reza1 het volgende:
[..]
In recent months, Israeli forces have frequently raided the houses of Palestinians in the West Bank, arresting dozens of people, who are then transferred to Israeli prisons, where they are kept without any charges.
Daarvan is weinig op aan te merken. Of je het nou toejuicht of veroordeelt.quote:Israeli forces have arrested at least five Palestinians during separate overnight raids on a number of houses across the occupied West Bank.
Daar valt wel wat op aan te merken, elke actie om de illegale bezetting en inname van Palestijns land te bevorderen is slecht.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:27 schreef topdeck het volgende:
[..]
Ah ok, ik had het meer over de laatste paar raids overnacht.
[..]
Daarvan is weinig op aan te merken. Of je het nou toejuicht of veroordeelt.
Maar dat mensen zonder charges worden vastgehouden is uiteraard wel een kwalijke zaak.
quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:30 schreef reza1 het volgende:
De nieuwe minster van justitie van Israel:
http://sputniknews.com/middleeast/20150506/1021790102.html
[ afbeelding ]
Niks mis mee, ik heb die post van haar ook geliket.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
http://electronicintifada(...)sands-facebook-likes
ISrael maakt geen enkele progressie om zijn titel als terreurstaat kwijt te raken, best sneu eigenlijk
www.davidicke.com/quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:30 schreef reza1 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor jou is er inderdaad niks mis mee.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:10 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik heb die post van haar ook geliket.
ook andere bronnen zeggen hetquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
www.davidicke.com/
British author exposes the reptilian bloodline that rules the world. Learn the truth about many people, including the British Royals, Brian Mulroney, and George Bush.
Los daarvan, heb je de moeite genomen om te kijken of dat verhaaltje op het plaatje klopt?
Met trots kan ik dat beamen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Voor jou is er inderdaad niks mis mee.
Schwinngquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:30 schreef reza1 het volgende:
[ afbeelding ]
Teksten uit hun verband halen.quote:Op maandag 4 mei 2015 09:46 schreef Szikha het volgende:
[
Dat klopt, niemand is objectief ,maar als jij spreekt over bezet gebied spreek je over geheel Israel. En als jij letterlijk zegt "helaas niet haalbaar om het land terug de zee in te schuiven" het een kankgezwel noemt, dan vraag ik mij ernstig af wat je doelen zijn en hoe objectief je kan zijn
Jawel!quote:[..]
Dank je. Deze post bevestigt wederom mijn punt:
[..]
[..]
Ken de familie niet. Wederom heb je mijn punt bevestigd
[..]
Rechtvaardigheid en erkenning. Maar je erkend de staat Israel in zijn geheel niet . Het is zelfs een kankergezwel dat terug de zee in moet
Vervang rechtvaardigheid en erkenning maar in demoniseren
[..]
Daarom is het gerechtvaardigd om nons-stop raketten af te schieten op burgerdoelen , mensen te doden en te kidnappen. Ongeacht hun leeftijd
[..]
Ah oké ze hebben het zelf afgeroepen hé
[..]
Daarom zei ik al je weet helemaal niets
[..]
Inderdaad zoals je al eens eerder zei dat hebben alle mensen die ooit verdreven waren een nieuw leven opgebouwd, maar de Joden die verdreven werden in het verleden en hedendagen hebben nooit aan hun eigen leven en toekomst gewerkt. Alleen maar hun drang om land af te pikken dat ze in eerste instantie al hebben ingepikt van de Kanieten
Robert R. Wistrich:
[..]
[..]
Grapjas
[..]
Ja , je boodschap is duidelijk. Stop maar
[
[..]
Dat heeft ze niet gezegd.
Stroman: je legt mij meningen en woorden in de mond die ik helemaal niet heb. Dus je woorden zijn zinloos.quote:Je houdt van rechtvaardiging en erkenning zeg je en hoe zit het dan met India en Pakistan? Ik houd eigenlijk niet van vergelijkingen maar goed, kan het niet laten. Waarom erken je Pakistan wel? Die werd namelijk rond dezelfde tijd in 1947 door de UN gerealiseerd (verdelingsplan , net zoals Israel dat jaar) India werd verdeeld in een moslim en hindi staat. India werd de hindi staat en de moslim staat zou voortaan Pakistan gaan heten. Het gebied is volgens wiki 796.095 vierkante km
Het creeren van alleen deze staat Pakistan leidde alleen meteen tot 14.000.000 vluchtelingen. En leidde tot meer dan 1.000.000 doden
Waarom wordt Israels bestaansrecht als enige ter wereld in twijfel getrokken? Er was nooit een Pakistan geweest. Het was compleet een nieuwe natie. De creatie is alleen mogelijk geworden door de moslim invasie. Ze zijn India binnen gevallen en ongeveer 60.000.000 hindi's gedood tijdens hun 2 duizend jaar moslim overheersing op India
Het gebied dat we nu kennen als Pakistan was altijd Hindustaans totdat de moslims binnen kwamen ergens in 712
Waarom wordt Israels bestaansrecht in twijfel getrokken telkens? Terwijl die van Pakistan niet? En zijn creatie leidde tot de grootste massa immigratie ooit!
We weten allemaal het antwoord. Grappig er zijn meer dan 50 landen waar de moslims in de meerderheid zijn (moslims staten) en 22 arabische staten maar de wereld heeft zijn twijfels op het bestaan van Israel, de enige Joodse staat zo groot als...
Waarom is Pakistan legaal en Israel niet? Omdat het verzet tegen Israel is niet gebasseerd op morele overwegingen.
Hoe krijg je het bedacht?quote:Op maandag 4 mei 2015 23:39 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat lijkt toch echt in die rivaliteitcultuur te zitten. Al eeuwen- en eeuwenlang. Stamgedrag. Het was ook één van de hoofdredenen om de islam op te richten; om van dat eeuwige onderlinge geknok af te komen. "ZO moet het, DIT zijn de regels en iedereen is vooraleerst MOSLIM!"
Werkte ook nog goed, de eerste 1000 jaar.
En een goeie manier om een volk, of meerdere volkeren, te verenigen is door een zondebok aan te wijzen. Raad eens wie.
Vet van mij en tjonge-jonge, ik heb ook de rest van je uitgebreide reactie verwijderd.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:37 schreef Karrs het volgende:
An sich is zo'n strakke geweldsinstructie, 'schiet op iedereen die er niet zo uitziet als jij', niet direct heel erg opmerkelijk in urban warfare. Bovendien, burgers horen daar helemaal niet te zijn. Die horen in schuilkelders te zitten of allang weg te zijn uit dat gebied. Dat dat niet gebeurt is wat anders en verwijtbaar aan beide partijen, en de enorme hoeveelheid mensen op een klein gebiedje. Maar aan de andere kant, er was tijd genoeg (dagenlang) op voorhand om te weten dat het grensgebied een oorlogszone ging worden en het is niet zo dat die burgers daar van niks weten als het gaat om oorlog.
Israel is zelf bepaald niet een toonbeeld van wat wij als westerse, vrije, democratische, beschaafde staat zouden willen zien. En daarnaast is het geen vooruitgeschoven post ter verdediging van die beschaving.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:20 schreef Szikha het volgende:
Nou GS heeft een punt. Israel staat aan de frontline van onze bescherming van democratie
Ik wil nogmaals Yousef's boodschap laten horen
Dat is het enige wat we kunnen doen
Inderdaad, het oude testament voor christenen, de thora voor joden.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:30 schreef reza1 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme! Hoe krijg je het bij elkaar gelogen!quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
http://electronicintifada(...)sands-facebook-likes
ISrael maakt geen enkele progressie om zijn titel als terreurstaat kwijt te raken, best sneu eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |