twitter:EjmAlrai twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 07:49:19#ISIS preparing a "campaign for al-Aqsa" asking for money to finance its branch in #Gaza #Palestine #Israel. http://t.co/7wqOlii8IV reageer retweet
twitter:
Oh noes, Iraanse staatsmedia zeggen iets over Israël.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:22 schreef reza1 het volgende:
Zionistische terroristen vernietigen weer een Palestijns dorp:
http://www.presstv.ir/Det(...)-Palestinian-village
niks nieuws voor terreurstaat israel zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:22 schreef reza1 het volgende:
Zionistische terroristen vernietigen weer een Palestijns dorp:
http://www.presstv.ir/Det(...)-Palestinian-village
Ga je nu beweren dat Israel geen lange geschiedenis heeft wat betreft het van de kaart vegen van Palestijnse dorpen, inclusief inwoners...!? Nog even los van de vraag of de Iraanse media nou echt zoveel ongeloofwaardiger is tegenwoordig dan onze westerse media...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:36 schreef waht het volgende:
[..]
Oh noes, Iraanse staatsmedia zeggen iets over Israël.
Dat dit kan anno 2015.
Yi-Long...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat Karrs mij beschuldigd van anti-semitisme
Als je bij dat soort figuren om voorbeelden vraagt krijg je toch niks. Gewoon tegenstanders van die fascistische staat voor antisemiet uitmaken is veel makkelijkerquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat Israel geen lange geschiedenis heeft wat betreft het van de kaart vegen van Palestijnse dorpen, inclusief inwoners...!? Nog even los van de vraag of de Iraanse media nou echt zoveel ongeloofwaardiger is tegenwoordig dan onze westerse media...
Waar ik me trouwens ook aan erger is de eenzijdige media wat betreft 'Syrië-gangers', terwijl Israel zo'n 34.000 reservisten uit het buitenland heeft opgeroepen om actief mee te doen aan hun oorlogsmisdaden een klein jaartje geleden, en die moordenaars en handlangers kunnen blijkbaar zonder problemen gewoon weer terugkeren naar ons 'beschaafde' westen, zonder enige gevolgen wat betreft hun daden.
Dat Karrs mij beschuldigd van anti-semitisme omdat ik me uitspreek tegen de aanhoudende stelselmatige oorlogsmisdaden, landjepik, onderdrukking, etc etc door Israel tegen de Palestijnen is natuurlijk lachwekkend, helemaal wanneer hij geen enkel voorbeeld van dat zogenaamde 'anti-semitisme' zal kunnen vinden in mijn hele post-geschiedenis (om de doodsimpele reden dat ik niets tegen Joden heb (of ooit heb gehad) en dus ook altijd dat onderscheid zal blijven maken tussen de misdaden door Israel/zionisten, en gewoon normale Joden die zich daar absoluut niet mee bezighouden, net zoals ik een duidelijk onderscheid maak tussen normale moslims en terroristen), maar vervolgens gaat HIJ al die misdaden van Israel weer lopen goedpraten, en als je de posts van Karrs van alleen al de laatste weken ziet, dan blijkt daar overduidelijk een zeer grote moslim-haat uit...
Oftewel, zolang Israel maar gewoon moslims af blijft maken (en dat zullen ze ook vast en zeker blijven doen), zullen figuren als Karrs het wel gewoon blijven verdedigen.
Geen antisemitisme maar onwetendheid ditquote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat Israel geen lange geschiedenis heeft wat betreft het van de kaart vegen van Palestijnse dorpen, inclusief inwoners...!? Nog even los van de vraag of de Iraanse media nou echt zoveel ongeloofwaardiger is tegenwoordig dan onze westerse media...
Waar ik me trouwens ook aan erger is de eenzijdige media wat betreft 'Syrië-gangers', terwijl Israel zo'n 34.000 reservisten uit het buitenland heeft opgeroepen om actief mee te doen aan hun oorlogsmisdaden een klein jaartje geleden, en die moordenaars en handlangers kunnen blijkbaar zonder problemen gewoon weer terugkeren naar ons 'beschaafde' westen, zonder enige gevolgen wat betreft hun daden.
Dat Karrs mij beschuldigd van anti-semitisme omdat ik me uitspreek tegen de aanhoudende stelselmatige oorlogsmisdaden, landjepik, onderdrukking, etc etc door Israel tegen de Palestijnen is natuurlijk lachwekkend, helemaal wanneer hij geen enkel voorbeeld van dat zogenaamde 'anti-semitisme' zal kunnen vinden in mijn hele post-geschiedenis (om de doodsimpele reden dat ik niets tegen Joden heb (of ooit heb gehad) en dus ook altijd dat onderscheid zal blijven maken tussen de misdaden door Israel/zionisten, en gewoon normale Joden die zich daar absoluut niet mee bezighouden, net zoals ik een duidelijk onderscheid maak tussen normale moslims en terroristen), maar vervolgens gaat HIJ al die misdaden van Israel weer lopen goedpraten, en als je de posts van Karrs van alleen al de laatste weken ziet, dan blijkt daar overduidelijk een zeer grote moslim-haat uit...
Oftewel, zolang Israel maar gewoon moslims af blijft maken (en dat zullen ze ook vast en zeker blijven doen), zullen figuren als Karrs het wel gewoon blijven verdedigen.
Afgezien van het gegeven dat een genocide politieke zelfmoord zou betekenen voor de huidige heersende klasse van Israël en derhalve zeer onwaarschijnlijk is. Vind ik het een heel eng idee dat er mensen zijn die dit soort rotzooi uiten en overwegen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:27 schreef Karrs het volgende:
het land dat zich uit alle macht inhoudt terwijl het in één dag alle Palestijnen kan ombrengen
Ja hoor, dat vind je een heel eng idee.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Afgezien van het gegeven dat een genocide politieke zelfmoord zou betekenen voor de huidige heersende klasse van Israël en derhalve zeer onwaarschijnlijk is. Vind ik het een heel eng idee dat er mensen zijn die dit soort rotzooi uiten en overwegen.
Dat is nogal een aanname.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:43 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ja hoor, dat vind je een heel eng idee.
Je hoeft niet bang te zijn: als ze het hadden gewild, was het allang gebeurd. En als het Israël niet was geweest maar de VS, of Nederland, dan waren de Palestijnen allang slechts een voetnoot in de geschiedenis geweest.
Weet je wat ik een eng idee vind? Dat de Palestijnen geen seconde zouden nadenken of ze genocide op de Israëliërs zouden plegen als zij de wapens van Israël hadden gehad. Dat vind ik een eng idee. En het is helaas de keiharde realiteit.
Welk deel van "keiharde realiteit" begrijp je niet?quote:
Ah, het is al voorgevallen, de media moeten het alleen nog verslaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:53 schreef Karrs het volgende:
[..]
Welk deel van "keiharde realiteit" begrijp je niet?
Je wil wel... maar je kunt het niet. Sorry.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, het is al voorgevallen, de media moeten het alleen nog verslaan.
Zoals ik al zei, dat jij zo denkt is best wel eng. Ik hoop van harte dat dit soort ideeën slechts in de marges te vinden zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:43 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ja hoor, dat vind je een heel eng idee.
Je hoeft niet bang te zijn: als ze het hadden gewild, was het allang gebeurd. En als het Israël niet was geweest maar de VS, of Nederland, dan waren de Palestijnen allang slechts een voetnoot in de geschiedenis geweest.
Weet je wat ik een eng idee vind? Dat de Palestijnen geen seconde zouden nadenken of ze genocide op de Israëliërs zouden plegen als zij de wapens van Israël hadden gehad. Dat vind ik een eng idee. En het is helaas de keiharde realiteit.
Ik denk dat een aantal users hier vooral reacties willen uitlokken.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:27 schreef Karrs het volgende:
Een heel land eenzijdig de schuld geven van alle ellende in de wereld... de wandaden, het terrorisme en de ziedende haat van de éigenlijke agressor in dat conflict negeren, bagatelliseren en goedpraten... het land dat zich uit alle macht inhoudt terwijl het in één dag alle Palestijnen kan ombrengen onafgebroken beschuldigen van fascisme, racisme en apartheid... ze zelf uitmaken voor de nieuwe nazi's... en dat allemaal onder de onschuldige vlag "antizionisme"...
... en dan verbolgen zijn omdat die stomme Karrs je een antisemiet noemt.
Precies, iedereen die kritiek heeft op Israel is een antisemiet.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:27 schreef Karrs het volgende:
Een heel land eenzijdig de schuld geven van alle ellende in de wereld... de wandaden, het terrorisme en de ziedende haat van de éigenlijke agressor in dat conflict negeren, bagatelliseren en goedpraten... het land dat zich uit alle macht inhoudt terwijl het in één dag alle Palestijnen kan ombrengen onafgebroken beschuldigen van fascisme, racisme en apartheid... ze zelf uitmaken voor de nieuwe nazi's... en dat allemaal onder de onschuldige vlag "antizionisme"...
... en dan verbolgen zijn omdat die stomme Karrs je een antisemiet noemt.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat jij zo denkt is best wel eng. Ik hoop van harte dat dit soort ideeën slechts in de marges te vinden zijn.
Confirmation Bias in een notendop, dit. Alleen maar kunnen zien wat je wil zien, of wat je verwacht te zien. Niet wat er daadwerkelijk staat.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:23 schreef reza1 het volgende:
[..]
Precies, iedereen die kritiek heeft op Israel is een antisemiet.
Goed verhaal wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 17:58 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je wil wel... maar je kunt het niet. Sorry.
Nice.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:30 schreef reza1 het volgende:
Zionistische terroristen hebben 5 Palestijnen ontvoerd:
http://www.presstv.ir/Det(...)nistrative-Detention
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |