abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2015 @ 10:33:50 #176
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_152290549
EjmAlrai twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 07:49:19 #ISIS preparing a "campaign for al-Aqsa" asking for money to finance its branch in #Gaza #Palestine #Israel. http://t.co/7wqOlii8IV reageer retweet

EjmAlrai twitterde op dinsdag 05-05-2015 om 08:28:03 #Hamas arrests 35 pro-#ISIS in #Gaza incl Adnan Meit & raided Al-Mutahab'oon Mosque. Aknaf beit-al-Maqdes fighting #ISIS n Yarmouk not far. reageer retweet
Say what?
  dinsdag 5 mei 2015 @ 10:43:29 #177
93664 waht
Mushir
pi_152290793
Ah, nog meer IS-apen met doodswens.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_152291646
Nou GS heeft een punt. Israel staat aan de frontline van onze bescherming van democratie

Ik wil nogmaals Yousef's boodschap laten horen
Dat is het enige wat we kunnen doen

pi_152291710
Zionistische terroristen vernietigen weer een Palestijns dorp:
http://www.presstv.ir/Det(...)-Palestinian-village
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:36:06 #180
93664 waht
Mushir
pi_152292056
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:22 schreef reza1 het volgende:
Oh noes, Iraanse staatsmedia zeggen iets over Israël.

Dat dit kan anno 2015.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:00:33 #181
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_152294344
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:22 schreef reza1 het volgende:
niks nieuws voor terreurstaat israel zullen we maar zeggen :r
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:14:36 #182
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_152294771
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:36 schreef waht het volgende:

[..]

Oh noes, Iraanse staatsmedia zeggen iets over Israël.

Dat dit kan anno 2015.
Ga je nu beweren dat Israel geen lange geschiedenis heeft wat betreft het van de kaart vegen van Palestijnse dorpen, inclusief inwoners...!? Nog even los van de vraag of de Iraanse media nou echt zoveel ongeloofwaardiger is tegenwoordig dan onze westerse media...

Waar ik me trouwens ook aan erger is de eenzijdige media wat betreft 'Syrië-gangers', terwijl Israel zo'n 34.000 reservisten uit het buitenland heeft opgeroepen om actief mee te doen aan hun oorlogsmisdaden een klein jaartje geleden, en die moordenaars en handlangers kunnen blijkbaar zonder problemen gewoon weer terugkeren naar ons 'beschaafde' westen, zonder enige gevolgen wat betreft hun daden.

Dat Karrs mij beschuldigd van anti-semitisme omdat ik me uitspreek tegen de aanhoudende stelselmatige oorlogsmisdaden, landjepik, onderdrukking, etc etc door Israel tegen de Palestijnen is natuurlijk lachwekkend, helemaal wanneer hij geen enkel voorbeeld van dat zogenaamde 'anti-semitisme' zal kunnen vinden in mijn hele post-geschiedenis (om de doodsimpele reden dat ik niets tegen Joden heb (of ooit heb gehad) en dus ook altijd dat onderscheid zal blijven maken tussen de misdaden door Israel/zionisten, en gewoon normale Joden die zich daar absoluut niet mee bezighouden, net zoals ik een duidelijk onderscheid maak tussen normale moslims en terroristen), maar vervolgens gaat HIJ al die misdaden van Israel weer lopen goedpraten, en als je de posts van Karrs van alleen al de laatste weken ziet, dan blijkt daar overduidelijk een zeer grote moslim-haat uit...

Oftewel, zolang Israel maar gewoon moslims af blijft maken (en dat zullen ze ook vast en zeker blijven doen), zullen figuren als Karrs het wel gewoon blijven verdedigen.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 14:04:04 #183
176916 Karrs
2007-2017
pi_152296202
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 13:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat Karrs mij beschuldigd van anti-semitisme
Yi-Long...

Je BENT een antisemiet.

En dat is niet omdat ik (zegt de gek) je ergens van beschuldig, dat is omdat je je zo manifesteert.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:17:28 #184
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_152298515
quote:

[..]

Ga je nu beweren dat Israel geen lange geschiedenis heeft wat betreft het van de kaart vegen van Palestijnse dorpen, inclusief inwoners...!? Nog even los van de vraag of de Iraanse media nou echt zoveel ongeloofwaardiger is tegenwoordig dan onze westerse media...

Waar ik me trouwens ook aan erger is de eenzijdige media wat betreft 'Syrië-gangers', terwijl Israel zo'n 34.000 reservisten uit het buitenland heeft opgeroepen om actief mee te doen aan hun oorlogsmisdaden een klein jaartje geleden, en die moordenaars en handlangers kunnen blijkbaar zonder problemen gewoon weer terugkeren naar ons 'beschaafde' westen, zonder enige gevolgen wat betreft hun daden.

Dat Karrs mij beschuldigd van anti-semitisme omdat ik me uitspreek tegen de aanhoudende stelselmatige oorlogsmisdaden, landjepik, onderdrukking, etc etc door Israel tegen de Palestijnen is natuurlijk lachwekkend, helemaal wanneer hij geen enkel voorbeeld van dat zogenaamde 'anti-semitisme' zal kunnen vinden in mijn hele post-geschiedenis (om de doodsimpele reden dat ik niets tegen Joden heb (of ooit heb gehad) en dus ook altijd dat onderscheid zal blijven maken tussen de misdaden door Israel/zionisten, en gewoon normale Joden die zich daar absoluut niet mee bezighouden, net zoals ik een duidelijk onderscheid maak tussen normale moslims en terroristen), maar vervolgens gaat HIJ al die misdaden van Israel weer lopen goedpraten, en als je de posts van Karrs van alleen al de laatste weken ziet, dan blijkt daar overduidelijk een zeer grote moslim-haat uit...

Oftewel, zolang Israel maar gewoon moslims af blijft maken (en dat zullen ze ook vast en zeker blijven doen), zullen figuren als Karrs het wel gewoon blijven verdedigen.
Als je bij dat soort figuren om voorbeelden vraagt krijg je toch niks. Gewoon tegenstanders van die fascistische staat voor antisemiet uitmaken is veel makkelijker :').
pi_152300403
quote:

[..]

Geen antisemitisme maar onwetendheid dit

Er is verschil in kritiek uiten en stommiteit en onverschilligheid. Dingen niet weten en begrijpen kan trouwens gevaarlijk zijn
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:27:16 #186
176916 Karrs
2007-2017
pi_152302916
Een heel land eenzijdig de schuld geven van alle ellende in de wereld... de wandaden, het terrorisme en de ziedende haat van de éigenlijke agressor in dat conflict negeren, bagatelliseren en goedpraten... het land dat zich uit alle macht inhoudt terwijl het in één dag alle Palestijnen kan ombrengen onafgebroken beschuldigen van fascisme, racisme en apartheid... ze zelf uitmaken voor de nieuwe nazi's... en dat allemaal onder de onschuldige vlag "antizionisme"...

... en dan verbolgen zijn omdat die stomme Karrs je een antisemiet noemt. :')
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:34:11 #187
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_152303075
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:27 schreef Karrs het volgende:
het land dat zich uit alle macht inhoudt terwijl het in één dag alle Palestijnen kan ombrengen
Afgezien van het gegeven dat een genocide politieke zelfmoord zou betekenen voor de huidige heersende klasse van Israël en derhalve zeer onwaarschijnlijk is. Vind ik het een heel eng idee dat er mensen zijn die dit soort rotzooi uiten en overwegen.
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:43:04 #188
176916 Karrs
2007-2017
pi_152303302
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:34 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Afgezien van het gegeven dat een genocide politieke zelfmoord zou betekenen voor de huidige heersende klasse van Israël en derhalve zeer onwaarschijnlijk is. Vind ik het een heel eng idee dat er mensen zijn die dit soort rotzooi uiten en overwegen.
Ja hoor, dat vind je een heel eng idee. :')

Je hoeft niet bang te zijn: als ze het hadden gewild, was het allang gebeurd. En als het Israël niet was geweest maar de VS, of Nederland, dan waren de Palestijnen allang slechts een voetnoot in de geschiedenis geweest.

Weet je wat ik een eng idee vind? Dat de Palestijnen geen seconde zouden nadenken of ze genocide op de Israëliërs zouden plegen als zij de wapens van Israël hadden gehad. Dat vind ik een eng idee. En het is helaas de keiharde realiteit.
pi_152303376
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:43 schreef Karrs het volgende:

[..]

Je hoeft niet bang te zijn: als ze het hadden gewild, was het allang gebeurd. En als het Israël niet was geweest maar de VS, of Nederland, dan waren de Palestijnen allang slechts een voetnoot in de geschiedenis geweest.

Weet je wat ik een eng idee vind? Dat de Palestijnen geen seconde zouden nadenken of ze genocide op de Israëliërs zouden plegen als zij de wapens van Israël hadden gehad. Dat vind ik een eng idee. En het is helaas de keiharde realiteit.
Dat is nogal een aanname.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:53:28 #190
176916 Karrs
2007-2017
pi_152303516
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is nogal een aanname.
Welk deel van "keiharde realiteit" begrijp je niet?
pi_152303570
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:53 schreef Karrs het volgende:

[..]

Welk deel van "keiharde realiteit" begrijp je niet?
Ah, het is al voorgevallen, de media moeten het alleen nog verslaan.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:58:06 #192
176916 Karrs
2007-2017
pi_152303631
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, het is al voorgevallen, de media moeten het alleen nog verslaan.
Je wil wel... maar je kunt het niet. Sorry.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 18:12:49 #193
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_152303986
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:43 schreef Karrs het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, dat jij zo denkt is best wel eng. Ik hoop van harte dat dit soort ideeën slechts in de marges te vinden zijn.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_152304038
quote:
Een heel land eenzijdig de schuld geven van alle ellende in de wereld... de wandaden, het terrorisme en de ziedende haat van de éigenlijke agressor in dat conflict negeren, bagatelliseren en goedpraten... het land dat zich uit alle macht inhoudt terwijl het in één dag alle Palestijnen kan ombrengen onafgebroken beschuldigen van fascisme, racisme en apartheid... ze zelf uitmaken voor de nieuwe nazi's... en dat allemaal onder de onschuldige vlag "antizionisme"...

Ik denk dat een aantal users hier vooral reacties willen uitlokken.
pi_152304246
quote:

Precies, iedereen die kritiek heeft op Israel is een antisemiet.
pi_152304444
Zionistische terroristen hebben 5 Palestijnen ontvoerd:
http://www.presstv.ir/Det(...)nistrative-Detention
pi_152304924
Israel beschuldigen lost helemaal niets op voor de Palestijnen. Sterker nog het brengt hen alleen maar dieper in the shit.
Dat is nog het ergste. En ik vind persoonlijk dat de Palestijnse burgers de grootste slachtoffers zijn ( als je leed kan meten)

En waarom? Omdat Palestijnen denken dat Israel en VS hun grote vijand is. Ze worden van kinds af aan geindoctrineerd met een klote ideologie
Ze worden erin gezogen , ze zien niets anders dan ellende.
Ze verkeren in oorlog met Israel en er is ook een burgeroorlog bezig
Ze worden in buurlanden behandeld als honden. Ze zijn slachtoffer in Syrie in Libenon. Ze worden daar uitgekotst.
Veel sympathie van Israel kunnen ze ook niet op rekenen.

Gaza wordt met veel geweld geregeerd door Hamas. Dat is een organisatie waar ik persoonlijk om moet :r
Ze slaan mensen dood . Ze binden hen aan auto's vast. Ze gebruiken de Palestijnen voor hun ideologie
Geen vrijheid van meningsuiting. Je moet als Palestijn aldaar constant op je hoede zijn.
Je wordt gevoedt met het idee dat Israel je dood wil.

In de Westbank is ook vage bedoelingen. Stadje /dorp naast Bethlehem zijn maar aantal christelijke families over. De rest gevlucht uit angst voor de moslim groei

Je bent als Palestijn daar afgesneden omdat e paar maloten maar niet kunnen gedragen. Bijna 90% van de Palestijnse huizen wordne leeggehaald in dat gebied op verzoek van de bewoners zelf. Iets wat heel taboe en gevaarlijk is. Vandaar dat je ook de Palestijnse huizen vol met spullen ziet. Ik heb veel Palestijnen gesproken die mij vertellen dat ze zelf weg zijn gegaan. Ze maken deals met Israel (strikt geheim) omdat de buurt niet mag weten dat je heult met de vijand. Daarom gebeurd dit of snachts en laten ze spullen achter zodat het net lijkt alsof jij bent verdreven. Of ze doen dit met veel toneel , alles om de buurt niet te laten weten dat je vrijwillig bent gegaan want dat brengt jou en je familie in discretie en zelfs gevaar

Uiteraard zijn er genoeg Palestijnen verdreven uit hun huizen maar dat is gering. De meesten gaan zelf weg omdat ze economisch beter willen en dat gaat allemaal heel erg in het geniep. Gelukkig dat Israelis discreet zijn
Overigens vaak weten de buren dat hun Palestijnse buren vrijwillig zijn vertrokken maar blijven ze roepen dat het onrechtmatig was of ze zijn verdreven.

Op 1 of ander manier zijn ze toch slachtoffer vind ik. En ja veel Palestijnen haten Israel. Terecht of onterecht i don't care. In hun ogen terecht.
Ook Arabische Israelis moeten niets van de Israelische overheid hebben maar ik moet eerlijk zeggen dat ik genoeg Nederlanders kennen die ook niets van de Nederlandse regering moeten hebben. Eveneens Franse bevolking. Velen uiten hun ongenoegen luidkeels.
Dus dat zegt allemaal niets.

Burgers zijn altijd slachtoffer. Ongeacht welke 'kant'
Palestijnen meer door de indoctrinatie en hun sterfcultuur. Die in mijn ogen de zaken allemaal erger maken. Maar vooral door de burgeroorlog ( http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Palestijnse_Burgeroorlog ) en door de terroristische organistaties die voor zogenaamd namens hun spreken.

En de wereld die kijkt maar toe. Israel redt zich wel. De Palestijnen hebben hulp nodig. Doordat de ogen zo gericht zijn op Israel en hun beleid wordt de Palestijnse kwestie volledig genegeerd. Ondanks die massale pro Palestijnen protest , is alleen maar in het nadeel van de Palestijnen.
Eveneens boycotten van Israel. Daar schieten de Palestijnen geen fuck mee op.

Dat is het grootste probleem want de wereld is geobsedeerd door Israel en juist die obsessie is nadelig voor de Palestijnen. Dat is het probleem. Hamas moet daar weg. Ik hoop vurig op een Palestijnse lente. Dat is de enige oplossing. En de haat moet omgezet worden. De jonge generaties, die kleine kinderen... Die volgestopt wordt met haat. Tja.. Zal mischien nooit ophouden maar als dat stopt kan er pas vrede komen eerder gewoon niet. Klaar

De 1,5 miljoen Palestijnen in buurlanden (Syrie , Libanon ect) moeten burgerrechten krijgen. Recht op burgerschap, recht op deelname aan de maatschappij, recht op zorg, ze moeten de kans krijgen om te integreren. Uit die tenten , hup de maatschapij in. Zij moeten niet het slachtoffer zijn van politieke machtspelletjes van de Arabische landen.

Als dat allemaal gebeurd. Hamas weg, Fatah weg , Abbas weg ( PLO ) , de Palestijnen die kiezen voor hun families inplaats voor hun haat jegens Israel dan pas kan vrede ontstaan. Eerder niet. Dat kost tijd.

En ja Israel heeft hier niets mee te maken. Het is volledig in handen van de Palestijnen. Wat kies je? Vrede en leven voor je familie en landgenoten of de haat voor je vijand?

Aan hen de keuze. En het zal nog een lange tijd duren
  dinsdag 5 mei 2015 @ 18:49:12 #198
176916 Karrs
2007-2017
pi_152304997
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 18:12 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, dat jij zo denkt is best wel eng. Ik hoop van harte dat dit soort ideeën slechts in de marges te vinden zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 18:23 schreef reza1 het volgende:

[..]

Precies, iedereen die kritiek heeft op Israel is een antisemiet.
Confirmation Bias in een notendop, dit. Alleen maar kunnen zien wat je wil zien, of wat je verwacht te zien. Niet wat er daadwerkelijk staat.

Sneu.
pi_152340801
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:58 schreef Karrs het volgende:

[..]

Je wil wel... maar je kunt het niet. Sorry.
Goed verhaal wel.
pi_152344528
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 18:30 schreef reza1 het volgende:
Zionistische terroristen hebben 5 Palestijnen ontvoerd:
http://www.presstv.ir/Det(...)nistrative-Detention
Nice.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')