Welke afstand heb je gedaan?quote:Op zaterdag 18 april 2015 19:46 schreef Z het volgende:
Ik heb ook de rvnh gereden. Dit jaar een stuk leuker dan vorig jaar. Ik was ook veel sneller dan vorig vorig jaar, veel fitter geworden. Wel veel die stugge vijftigers waar geen praatje mee te maken valt. Noord-hollanders.
Goeftedoeme rij je je eerste koers ofzoquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:29 schreef Tommeke het volgende:
Pat en Kaas! Zal ik morgen Cosmics of lage velgen steken? Windkrachtje 4.
Leuk en gezellig!quote:
Maar gewoon hoge natuurlijk. Wat voor voordeel zou je hebben van lage? Windkracht 4 is niks. Waarschijnlijk is het 3.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:29 schreef Tommeke het volgende:
ik zou vragen of ze de koers neutraliseren man poeh wat een natuurgeweldquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:29 schreef Tommeke het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik zou vragen of ze de koers neutraliseren man poeh wat een natuurgeweld
quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:47 schreef Tommeke het volgende:
Die Cosmics zijn wat slapper dan die Eastons he. Eigenlijk zijn het geen echte koerswielen. Eastons bollen wat fijner door bochten vind ik.
Zoveel bochten zitten er niet in toch?quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:47 schreef Tommeke het volgende:
Die Cosmics zijn wat slapper dan die Eastons he. Eigenlijk zijn het geen echte koerswielen. Eastons bollen wat fijner door bochten vind ik.
Vind de kartons wel mooier en 't achterwiel van die Eastons heeft een dikke slag erin. Ik ga voor de kartons.
Die krengen wegen 1800 gram ofzo? Vind m'n fiets met Eastons wat reactiever. Zal wel tussen de oortjes zittenquote:
tja als je niet sturen kan is het al snel teveel deraanquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zoveel bochten zitten er niet in toch?
Klopt. Ook geen moeilijke bochten. Fiets is met Cosmics ook sexier.quote:Op zaterdag 18 april 2015 21:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zoveel bochten zitten er niet in toch?
Impulsaankopenquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:38 schreef Yankee het volgende:
Nieuw assos shirtje gekocht bij Tommeke vandaagFeest
Volgende keer neem ik meer gels mee en geen patat, hamburger en bier de dag ervoorquote:Op zondag 19 april 2015 07:06 schreef ddx het volgende:
En blijft een groep nog bij elkaar
Ik zat gisteren tegen de wind in in het wiel soms ook gewoon 260W te trappen, maar met wind mee moest ik met 340W het wiel van Frank toch echt laten lopen. (en daarna mezelf hervinden en met 290W poging doen om soort van terug te komen)
Gewoon Knmi site en dan actuele waarnemingen zoeken.quote:Op zondag 19 april 2015 09:18 schreef Leonos het volgende:
Waarom zie ik geen windrichting meer op weeronline staan?
http://members.home.nl/ti(...)erindexjournaal.htmlquote:Op zondag 19 april 2015 09:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gewoon Knmi site en dan actuele waarnemingen zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |