ben benieuwd welke BNers.quote:Na jaren van verwoede pogingen, is het RTL 4 eindelijk gelukt om een stel BN’ers te strikken voor een VIP-versie van Jouw Vrouw Mijn Vrouw. De zesdelige serie Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS begint op 25 april. Dat heeft het station vrijdag aangekondigd. Door de jaren heen heeft RTL 4 heel wat BN’ers benaderd, waaronder Frans Bauer, Kim Holland en Hans Kazŕn, maar allen weigerden. Nu hebben toch een aantal sterren ‘ja’ gezegd, waaronder ex-voetballer Andy van der Meyde.
In Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS ruilen bekende Nederlanders vijf dagen lang van gezin om te ervaren hoe het eraan toe gaat in de families van andere BN’ers. “Al snel wordt duidelijk dat ze niet allemaal hetzelfde denken over de dagelijkse gang van zaken“, aldus RTL.
Wie de andere bekende kandidaten zijn, is nog niet bekend. Dat maakt RTL 4 in een later stadium bekend.
De realityshow zal elke Woensdag om 20.30 uur te zien zijn.
Ah, jij bent geen IWAB, maar een HIOAB.quote:
Dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 16 april 2015 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik Weet Alles Beter![]()
Maar ik ben dan ook een IWAB
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah, jij bent geen IWAB, maar een HIOAB.
Ja idd, hoewel dat voor haar misschien ook wat makkelijker is dan voor de gemiddelde dertiger, zij heeft immers de meneer Kaktusshows al niet meer meegemaaktquote:Op donderdag 16 april 2015 23:00 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk best grappig dat Vurgien haar vriend PJR ook nauwelijks serieus neemt. Bij herhaling laat ze hem weten dat zijn veelbelovende toekomst vooral mijlenver áchter hem ligt en hij eigenlijk een uitgerangeerde ouwe man is die teert op wat ooit was (en nooit meer zal zijn).
Ik vond haar wel oprecht en een beetje cynisch grappig daarover doen. Ze hoort dat bijna dagelijks.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd, hoewel dat voor haar misschien ook wat makkelijker is dan voor de gemiddelde dertiger, zij heeft immers de meneer Kaktusshows al niet meer meegemaakt
Volgens mij ging hij zo uit z'n dak omdat hij niet gewend is kritiek te krijgen, en er helemaal niet mee om kan gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:53 schreef Mgolovic het volgende:
Ondanks dat Rob zich als een ontzettende lul gedroeg vond ik zijn reactie op het eind aan tafel tijdens het kijken al vreemd. Zijn uitbarsting leek uit het niets te komen. Dat hij nu aangeeft dat juist dat deel anders gemonteerd is bevestigd dat wel een beetje. Leek net alsof PJR of zijn teen mom iets beledigends tegen Rob zei waarop hij reageerde, maar dat dat er net uitgeknipt is.
Daar zijn ze wel goed in bij die programma's.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wel het idee dat er geknipt is, het sluit gewoon niet lekker op elkaar aan.
Kan er zo gauw niks over vinden.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
Komt er volgende week eigenlijk nog een aflevering?
Herhaling van Schoemacher/Curry.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
Komt er volgende week eigenlijk nog een aflevering?
gewoon lunch, dusquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:26 schreef Cylvia het volgende:
Er zit een hoop ruimte tussen niets eten 'sochtends zoals bij de familie Geus, en een Turks brood met Turkse worst van Virgien. Wat overigens om 10 voor 12 werd genuttigd 😏
Brunch is het dan eigenlijkquote:
Ze zegt toch echt ontbijt.......quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:26 schreef Cylvia het volgende:
Er zit een hoop ruimte tussen niets eten 'sochtends zoals bij de familie Geus, en een Turks brood met Turkse worst van Virgien. Wat overigens om 10 voor 12 werd genuttigd 😏
Haha bij rob en suus in huis zijn er geen kapotte of niet-werkende spullen te ontdekken. Of de wijzerplaat is teveel afgestoft.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:32 schreef icloud het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat de klok niet stil staat?😜
Ze hamerde erop dat er ontbeten moest worden, je gaat niet om 10 voor 12 ontbijten en dan om 1 uur weer lunchequote:Op vrijdag 17 april 2015 21:54 schreef Lanah het volgende:
[..]
Haha bij rob en suus in huis zijn er geen kapotte of niet-werkende spullen te ontdekken. Of de wijzerplaat is teveel afgestoft.
Het is tv he, niet alles is echtquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:07 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze hamerde erop dat er ontbeten moest worden, je gaat niet om 10 voor 12 ontbijten en dan om 1 uur weer lunche
En een stuk zeikeriger.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:01 schreef Soldier2000 het volgende:
Die vrouw van Rob was wel een stuk knapper, maar ik had niet verwacht dat ze pas 31 was.
Vurgien ziet er niet uit alsof ze niet gewoon 2 of 3 keer ontbijt. Of misschien moest het over voor de camera.quote:Op vrijdag 17 april 2015 22:07 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze hamerde erop dat er ontbeten moest worden, je gaat niet om 10 voor 12 ontbijten en dan om 1 uur weer lunche
ja, veel zaken zijn gescript wat je zie, zoniet alles.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vurgien ziet er niet uit alsof ze niet gewoon 2 of 3 keer ontbijt. Of misschien moest het over voor de camera.
29 toch?quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:01 schreef Soldier2000 het volgende:
Die vrouw van Rob was wel een stuk knapper, maar ik had niet verwacht dat ze pas 31 was.
Eerder van broerliefquote:Op zondag 19 april 2015 21:52 schreef DrDentz het volgende:
1 ding snap ik niet. Waarom gaat Virginia naar zo'n pauper winkel waar ze weinig geld uitgeeft aan kledij, terwijl haar broertje zegt dat ze 3x per week 200 euro over de balk smijten aan kleding? Was dat een vernuftig plan van Peter Jan om wat merkkleding te krijgen op kosten van Rob Geus?
Hoi Rob. Ken je de gezegde niet, s'ochtends eten als een keizer, s'middags als een koning en s'avonds als een zwerver. Veel beter dan jou pondje door het mondje (wat je ook al gebruikte in de aflevering) dieet. Rob, je moet de mensen gewoon in hun waarde laten, iets wat met jou opvoeding moeilijk is maar probeer het eens na 42 jaar.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou toch op zeg, jij denkt dat een flink stokbrood, spek, eieren en een turkse worst als ontbijt binnen een dieet valt? Dat zij per ongeluk dik is? Flikker op als zij het elke pondje gaat door het mondje dieet volgt is ze binnen anderhalf jaar op gewicht.
U snapt het. Alles draait bij RTL om spraakmakende tv.En zo plat mogelijk het liefst aka hersendood vermaak.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:47 schreef THEFXR het volgende:
ja, veel zaken zijn gescript wat je zie, zoniet alles.
als ik niet ontbijt heb ik de hele dag er last van.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:43 schreef roos85 het volgende:
Niet ontbijten is nog ongezonder dan het broodje van Vurgien
Een herhaling dus?quote:Op woensdag 22 april 2015 09:28 schreef THEFXR het volgende:
Cosmetisch arts Robert Schoemacher krijgt een zeer bijzondere tijdelijke vrouw: Ryanne van der Dorst; beter bekend als rockchick Elle Bandita. Ryannes partner, Christina Curry, krijgt Roberts vrouw Claudia over de vloer. De verschillen kunnen bijna niet groter zijn. De familie Schoemacher woont namelijk in een kast van een huis en Christina en Ryanne in een piepklein appartement. Ook verschilt de levensstijl van Christina en Ryanne compleet met die van de Schoemachers. De schok is voor iedereen enorm en de huisregels maken het er niet beter op.
die blonde moet je in zo'n gracht smijten...quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:18 schreef roos85 het volgende:
Nu de herhaling van X-Factor Nathalie en die arrogante doos van Bij ons in de PC
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
die blonde moet je in zo'n gracht smijten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |