kleien kleine, hoe klein ben je dan, noem je dan shrimpquote:
wpmg a day keeps the doctor awayquote:Op donderdag 16 april 2015 18:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heroes a day keeps the doctor away.
quote:Op donderdag 16 april 2015 18:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heroes a day keeps the doctor away.
Hoe vaak komt ze wel nietquote:Op donderdag 16 april 2015 18:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaand she's gone.
Valt wel mee, toch?quote:
Al 2x teveelquote:Op donderdag 16 april 2015 18:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch?
Ze zou eigenlijk morgen komen, maar ze was in de buurt en zo.
En ook onverwacht, ken echt nietquote:Op donderdag 16 april 2015 18:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, ja in dat geval, JA, godverdomme.
Jaquote:Op donderdag 16 april 2015 18:46 schreef Lt.Surge het volgende:
En gebruiken mensen nog Snapchat?
Ik dacht dat het dood zou zijn.
Ik heb het nog nooit gebruikt.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Volgens mij had ze 3 dames in bed verwacht.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En ook onverwacht, ken echt niet
Oh. Weet ik dat ook weer.quote:
En dit.quote:
Jaquote:Op donderdag 16 april 2015 18:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen?quote:Op donderdag 16 april 2015 18:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb geen idee wat ik allemaal aan het doen ben.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen?
Je moet het ook gebruiken zoals de app heet. Snap chat Dat maakt het leukerquote:Op donderdag 16 april 2015 18:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet
Gebruik geen WA.
Dat kan toch ook met WA?quote:Op donderdag 16 april 2015 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet het ook gebruiken zoals de app heet. Snap chat Dat maakt het leuker
quote:Op donderdag 16 april 2015 18:58 schreef hoink581 het volgende:
Vanavond wordt het mysterie onthult of de dames wel echt zitten te wachten op het vleselijke pluspunt van de Fok!kers!
Op WA houd ik hele verhalen met snapchat niet. Tevens ben ik weg. Fijne avondquote:Op donderdag 16 april 2015 18:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat kan toch ook met WA?
Of mis ik iets.
Maar chat is toch hele verhalen?!quote:Op donderdag 16 april 2015 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op WA houd ik hele verhalen met snapchat niet. Tevens ben ik weg. Fijne avond
Surgémon!quote:
Helaas is het hier af en aan, soms doet het zonnetje lief, en soms verstopt hij zich.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Surgémon!
Schijnt de zon ook nog bij u weledele heer
Hoe was het gister met de chimi
quote:Op donderdag 16 april 2015 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
http://coreradio.ru/sng/1(...)ll-here-ep-2015.html
lol surge check die EP titel
Oh, maar er is iig zonquote:Op donderdag 16 april 2015 19:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Helaas is het hier af en aan, soms doet het zonnetje lief, en soms verstopt hij zich.![]()
En was gezelligLekker gegeten ook
Dat is altijd +1 natuurlijk.
Hoe is het met uw harem?
swsquote:
Joah, het weer is goed vandaag. Vind het wel prima zoquote:Op donderdag 16 april 2015 19:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh, maar er is iig zon
Betermet mijn deerne is alles goed
is ze al zwanger?quote:Op donderdag 16 april 2015 19:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh, maar er is iig zon
Betermet mijn deerne is alles goed
Gaat nog wel even duren volgens mij , eerst maar even de studie afmakenquote:Op donderdag 16 april 2015 19:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
sws
[..]
Joah, het weer is goed vandaag. Vind het wel prima zo
Wanneer gaat uw deerne in mooi juweel om haar ringvinger krijgen?
quote:
Heel verstandig deze manquote:Op donderdag 16 april 2015 19:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gaat nog wel even duren volgens mij , eerst maar even de studie afmaken
houden zoquote:Op donderdag 16 april 2015 19:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren volgens mij , eerst maar even de studie afmaken
[..]is ook niet de bedoeling eigenlijk
Volgens mij al wel een keer jaquote:Op donderdag 16 april 2015 19:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heel verstandig deze man![]()
Had ik al pics van haar ontvangen?
Ik ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 16 april 2015 19:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
houden zo
de wereld zit niet te wachten op je biggen
ga tellen hoeveel dm's je hebt van wanhopige fokkersquote:Op donderdag 16 april 2015 19:35 schreef Crip het volgende:
wrm verveel ik me zo erg. ga zo weer simsen
dus jij hebt het beterquote:Op donderdag 16 april 2015 19:41 schreef Crip het volgende:
Ben dit nu aan het kijken. Hun zijn getrouwd en shit en ik ben nog single.
moet je niet zo hard 2 get doenquote:Op donderdag 16 april 2015 19:41 schreef Crip het volgende:
Ben dit nu aan het kijken. Hun zijn getrouwd en shit en ik ben nog single.
Ik wil noodlesquote:
Als ik dan nog niet ben getrouwd dan wil ik niet meer leven #dramatischquote:
Trouwen is overgewaardeerd.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik dan nog niet ben getrouwd dan wil ik niet meer leven #dramatisch
laat je uithuwelijkenquote:Op donderdag 16 april 2015 19:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik dan nog niet ben getrouwd dan wil ik niet meer leven #dramatisch
Hoe moet ik dat regelen dan?quote:
Ditquote:
Daar wil ik ook wel een beschuitje mee headbangen.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Wp zou wel trouwen met Lyndsey Gunnulfsen.
wie?quote:Op donderdag 16 april 2015 19:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Wp zou wel trouwen met Lyndsey Gunnulfsen.
weet ik niet.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat regelen dan?
Denk je dat ik automatisch uitgehuwelijkt kan worden omdat ik moslim/mocro ben?
Zo standaardquote:Op donderdag 16 april 2015 19:48 schreef Crip het volgende:
Leuke vent, trouwen en kids is wat ik wil. Dan ben ik blij.
zoek een leuke vent dan..quote:Op donderdag 16 april 2015 19:48 schreef Crip het volgende:
Leuke vent, trouwen en kids is wat ik wil. Dan ben ik blij.
wat is je zoekprofiel?quote:
Dat bedoel ik wel, maar dat woord wil ik dan weer niet gebruiken, ten eerste het vele gebruik van Engelse woorden, daar moeten we voor waken in deze maatschappij. Ten tweede is het veel te gangbaar om dat woord te gebruiken. Dat woord zelf hoort bij de hoofdstroom.quote:
Ik luister voor de muziek.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:51 schreef hoink581 het volgende:
Geile meiden die vanavond meedoen met RadioKLB
roosjeroosje?quote:Op donderdag 16 april 2015 19:51 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb nog scheerschuim van Gillette, maar ik scheer me nooit.quote:
Die laat een spoor achter.quote:
Ja WP.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:51 schreef hoink581 het volgende:
gillette en dovequote:
Eindelijk een medestanderquote:Op donderdag 16 april 2015 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog scheerschuim van Gillette, maar ik scheer me nooit.
krijg wel trek in rosbiefquote:
Nou, er staat 5, maar er staan maar 3 bedrijven.quote:
Tijd is geld.quote:
en wat doet oreo in de badkamer?quote:Op donderdag 16 april 2015 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, er staat 5, maar er staan maar 3 bedrijven.
Geen idee, ik heb één keer een Oreo-koekje gegeten.quote:
quote:
Optie 3 bedoel ikquote:Op donderdag 16 april 2015 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog scheerschuim van Gillette, maar ik scheer me nooit.
En dat moeten wij dan maar weer raden.quote:
ik vind ze niet lekker op zich..quote:Op donderdag 16 april 2015 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb één keer een Oreo-koekje gegeten.
Ik ben toch al niet zo'n snoeper.quote:
Whut. They goooooood.quote:
alles kan kapotquote:Op donderdag 16 april 2015 19:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Flip heeft mijn droom om te trouwen verpest, door te zeggen dat die vrouw al getrouwd is.
de milka en oreo os wel lekker. en in een cheesecake is het te doen, maar puur echt nietquote:Op donderdag 16 april 2015 19:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Whut. They goooooood.
Niet zo hemels als wat iedereen je wil laten geloven, maar toch.
Ja, ik ben al een plan aan het bedenken.quote:
Meh, ik ben snel tevreden als het op koekjes/chocola e.d aan komt.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de milka en oreo os wel lekker. en in een cheesecake is het te doen, maar puur echt niet
ik eet sowieso vrij weinig zoetigheidquote:Op donderdag 16 april 2015 19:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, ik ben snel tevreden als het op koekjes/chocola e.d aan komt.
Prima zaak.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik eet sowieso vrij weinig zoetigheid
Natuurlijk.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dat moeten wij dan maar weer raden.
ewquote:Op donderdag 16 april 2015 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb vandaag een gemberkoekje gegeten
enige zoete wat ik op heb
Richie gebruikte hem niet meer, en LB vroeg waarom, dus zei ik dat ik hem gestolen had.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
nick wrm heb je zelfde ui als richie
Meh, misschien zijn die beter. Maar normaal gesproken vind ik ze niet te etenquote:Op donderdag 16 april 2015 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker man
zelfgemaakt door mn oma
LEUK VOOR JE EN NU TERUG NAAR JE EIGEN LANDquote:Op donderdag 16 april 2015 20:06 schreef Tijdisgeld het volgende:
Van die GutterFM muziek begin ik spontaan te hallucineren
Post mee in het topicquote:Op donderdag 16 april 2015 20:11 schreef Tijdisgeld het volgende:
In dat geval blijf ik nog even plakken
You go, Moebz!quote:Op donderdag 16 april 2015 20:51 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb voor het eerst in m'n leven een strakke joint gedraaid hiep hiep hoera
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow dejvejquote:
Waddup?quote:
Ik heb halve liters Oetingers. Ik vind wiet roken juist alleen chill als ik alcohol opheb.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb weer Hertog JanMaar wiet en bier gaat niet zo lekker samen vind ik
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dacht ik kom iedereen even opvrolijken
Gezelligquote:
Doe eens pics sturen danquote:
Awesome.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee teveel moeite
gluur maar op m'n insta, daar staan de meeste wel. @sbnvs
Hazequote:Op donderdag 16 april 2015 21:08 schreef Lt.Surge het volgende:
En Moebs, mijne is ook redelijk gelukt.
Enjoy.
Blazen manquote:Op donderdag 16 april 2015 21:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haze
Ik heb 'm nog niet eens voor de helft op. Kan nu gewoon een beetje in een roes wat doen, is ook wel chill. Denk dat ik 'm zo nog een stukkie verder ga oproken.
okquote:Op donderdag 16 april 2015 21:10 schreef Ro-ald het volgende:
ik haal nooit wiet eigenlijk rook alleen af en toe mee met vrienden paar pofjes
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha Enzo Knol
Ik ga ook vlogger worden
quote:
Geef je laptop maar de schuld.quote:
Niet goed voor m'n hart denk.quote:
Niet goed voor je hardequote:Op donderdag 16 april 2015 21:20 schreef Tijdisgeld het volgende:
Of was het nou niet goed voor je hard?
Wordt ie niet meer hard?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:20 schreef Tijdisgeld het volgende:
Of was het nou niet goed voor je hard?
nog nooit geweest.quote:
Dat zei mijn vader ook net, zodoende.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nog nooit geweest.
maar eens een keer doen.
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nog nooit geweest.
maar eens een keer doen.
nog nooit geweest.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nog nooit geweest.
maar eens een keer doen.
niet te veel geld uitgeven hequote:Op donderdag 16 april 2015 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zei mijn vader ook net, zodoende.
Aight.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
PTA / AutoRAI 2015
Komende week dus.
Ik neem gewoon een boodschappenlijstje mee, dan koop ik nooit teveel.quote:
Vorsprung durch Technik...quote:Op donderdag 16 april 2015 21:31 schreef Tijdisgeld het volgende:
Over wonderen der techniek gesproken zeg...
A7quote:Op donderdag 16 april 2015 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een boodschappenlijstje mee, dan koop ik nooit teveel.
- Lamborghini Aventador
- Audi, maakt niet zoveel uit, kleur: zwart.
- ...
Wel gaaf.quote:
meh, voor een logo van ¤100 is dit best te doen.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een teringlelijk logo trouwens:
[ afbeelding ]
En die van Napoli:quote:Op donderdag 16 april 2015 21:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
meh, voor een logo van ¤100 is dit best te doen.
Ik dacht aan Netscape Navigatorquote:
Ik voel me nog jong hoor!quote:
Welk nummer?quote:Op donderdag 16 april 2015 21:46 schreef Tijdisgeld het volgende:
Wat een eindbazennummer
Heeft iemand zijn playstation nog aan laten staan?
verzendkosten zeker duurquote:Op donderdag 16 april 2015 21:50 schreef DrNick het volgende:
http://www.poundland.co.uk/
Alles is een pond of minder
oh waarom is het dan zo bijzonder? Hier heb je ook 1 euro winkels.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze verzenden niet, gaat om het principe.
Echt? zomg.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
oh waarom is het dan zo bijzonder? Hier heb je ook 1 euro winkels.
Almerequote:Op donderdag 16 april 2015 21:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hier in Almere heb je zo'n winkel volgens mij heet het 1 euro land of zo.
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 16 april 2015 21:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik woon prima hier ooit wil ik wel verhuizen
Ik werd echt depressief van dat gigantische centrum met alleen maar nieuwbouw. Het was bijna eng. Voordeel is wel dat alle winkels daar zo'n beetje zitten, dat is hier dan weer niet. Maar ach, hoe vaak koop ik nou iets in een winkel. Bijna nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hier in Almere heb je zo'n winkel volgens mij heet het 1 euro land of zo.
ik snap wat je bedoelt de stad hier is zeker niet echt gezellig of zo.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik werd echt depressief van dat gigantische centrum met alleen maar nieuwbouw. Het was bijna eng. Voordeel is wel dat alle winkels daar zo'n beetje zitten, dat is hier dan weer niet. Maar ach, hoe vaak koop ik nou iets in een winkel. Bijna nooit eigenlijk.
Mooie dijken hebben ze hierquote:Op donderdag 16 april 2015 22:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat eiland van je in je slaap ontpolderen
DrNeger kijk die shitquote:Op donderdag 16 april 2015 22:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zal dit weekeinde wel een schep meenemen.
Weldra.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
DrNeger kijk die shit
Ik ben nu al verliefd
Almerequote:Op donderdag 16 april 2015 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
Niet haten op Almere anders stuur ik mijn goonz op jullie af
Veluwsekantquote:Op donderdag 16 april 2015 22:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Almere
Te vaak staan wachten bij bushalte Veluwsekant.
Ik laat ze vast de bruggen sluiten. Kom je Zeeland nooit inquote:Op donderdag 16 april 2015 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
Niet haten op Almere anders stuur ik mijn goonz op jullie af
Almere Haven is wel knusquote:Op donderdag 16 april 2015 22:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
VeluwsekantAlmere heeft best mooie plekken hoor.
Condtradictio in terminis.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
VeluwsekantAlmere heeft best mooie plekken hoor.
Van een contradictio in terminis (Latijn voor "tegenspraak in termen") spreekt men als uit een bepaalde verbinding tussen woorden al kan worden afgeleid dat zoiets onmogelijk is.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wil je niet zo moeilijke woorden gebruiken als ik bier drink?
Ah oke. Ja ik heb alleen Engels & Nederlands gehad op schoolquote:Op donderdag 16 april 2015 22:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Van een contradictio in terminis (Latijn voor "tegenspraak in termen") spreekt men als uit een bepaalde verbinding tussen woorden al kan worden afgeleid dat zoiets onmogelijk is.
Bijvoorbeeld: "vloeibaar ijs", "vierkante cirkel".
Dit kwam gewoon voorbij bij Nederlands hoor. Stijlfiguren enzo, 5e klas meen ik.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ah oke. Ja ik heb alleen Engels & Nederlands gehad op school
Sexy.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Van een contradictio in terminis (Latijn voor "tegenspraak in termen") spreekt men als uit een bepaalde verbinding tussen woorden al kan worden afgeleid dat zoiets onmogelijk is.
Bijvoorbeeld: "vloeibaar ijs", "vierkante cirkel".
Ja op jouw niveau zeker.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dit kwam gewoon voorbij bij Nederlands hoor. Stijlfiguren enzo, 5e klas meen ik.
nog nooit gehad of ik had niet opgelet of de klas uitgestuurd.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze dat niet op elk niveau behandelen
Dat is wellicht een verklaring.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
nog nooit gehad of ik had niet opgelet of de klas uitgestuurd.
Op het vmbo krijg je geen stijlfiguren hoorquote:Op donderdag 16 april 2015 22:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze dat niet op elk niveau behandelen
Dacht ik alquote:Op donderdag 16 april 2015 22:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Op het vmbo krijg je geen stijlfiguren hoor
Niet?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Op het vmbo krijg je geen stijlfiguren hoor
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tautologie en pleonasme ken je wel toch?
Weet ik veel.quote:
Vrijdagavond?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo wordt je vrijdagavond toch nog productief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |