Nee, die zijn definitief afgehaakt. Onderhandelingen met Nissan zijn nog gaande.quote:
Heeft Alfa nog nieuwe modellen dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:18 schreef Hyperdude het volgende:
Geen FIAT/Alfa/Maserati/Ferrari?
Allemaal kleine jongetjes die voor niks komen daaro.![]()
Lancia is ook al doodquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:36 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heeft Alfa nog nieuwe modellen dan?
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:47 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Die plakken nu badges op Chryslers bij gebrek aan nieuwe modellen....
Kun je beter ene rebage kit bestellen en een Thema, das goedkoperquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:55 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Als ik ooit geld teveel heb haal ik me een echte.
[ afbeelding ]
Jeep en Alfa hebben niks spannends hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:15 schreef k_man het volgende:
Jammer, eigenlijk alleen de grote volumemerken dus. Geen Tesla, Lotus, Morgan, Donkervoort, Rolls Royce, Ferrari, Maserati, Alfa Romeo, Ferrari, Aston Martin, Jeep, McLaren, etc.
Niet? Alfa heeft pas de 4C Spyder gepresenteerd. Best leuk, toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Jeep en Alfa hebben niks spannends hoor
Neuh, ze hebben gewoon het dak er af gehaald, wat trouwens ook met de gewone 4c gewoon kan, de constructie kan dat ook al hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet? Alfa heeft pas de 4C Spyder gepresenteerd. Best leuk, toch?
Mee eens. Alfa en jeep loop ik persoonlijk niet warm voor, maar hoe groter de RAI hoe beter imo... Was mooi geweest als ze toch zouden komen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:15 schreef k_man het volgende:
Jammer, eigenlijk alleen de grote volumemerken dus. Geen Tesla, Lotus, Morgan, Donkervoort, Rolls Royce, Ferrari, Maserati, Alfa Romeo, Ferrari, Aston Martin, Jeep, McLaren, etc.
Ja, ik vind die kleine prutsmerkjes het leukste van zo'n autoshow. Dat je alles een keer bijelkaar hebt. Voor een BMW kan ik hier ook de dealer binnen wandelen, maar om me een keer in een Lotus of Donkervoort te frummelen is dat lastiger.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Mee eens. Alfa en jeep loop ik persoonlijk niet warm voor, maar hoe groter de RAI hoe beter imo... Was mooi geweest als ze toch zouden komen.
Heb even gepost welke merken er zijn toegevoegd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:21 schreef Gunner het volgende:
Zijn er nog merken toegevoegd?
edit: volgens de site van autorai staat ferrari er wel. Rolls-Royce ook.
Nicequote:Op dinsdag 14 april 2015 08:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Volgende merken die toegvoegd zijn:
- Aston Martin
- Bugatti
- Burton
- Cadillac
- Caterham
- Corvette
- DS
- Ferrari
- Infiniti
- Lotus
- Maserati
- McLaren
- Morgan
- Nissan
- Noble
- RAM
- Rolls Royce
- SSang Young
- Tesla
- Zenos
Heb ik ook gedaan scheelt weer mooi 2 euro.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:40 schreef RacerDKB het volgende:
Ik dacht dat ik een tijdje terug een link had gevonden om tickets voor ¤12,50 te bestellen in plaats van ¤14,50, net even gegoogled en kwam op:
http://www.autorai.nl/volvo
Staan nergens voorwaarden dat je ze alleen kan kopen als je een Volvo bezit of Volvo clublid bent ofzo, dus gewoon bestellen? Iemand ervaring mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |