kleien kleine, hoe klein ben je dan, noem je dan shrimpquote:
wpmg a day keeps the doctor awayquote:Op donderdag 16 april 2015 18:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heroes a day keeps the doctor away.
quote:Op donderdag 16 april 2015 18:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heroes a day keeps the doctor away.
Hoe vaak komt ze wel nietquote:Op donderdag 16 april 2015 18:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaand she's gone.
Valt wel mee, toch?quote:
Al 2x teveelquote:Op donderdag 16 april 2015 18:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch?
Ze zou eigenlijk morgen komen, maar ze was in de buurt en zo.
En ook onverwacht, ken echt nietquote:Op donderdag 16 april 2015 18:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, ja in dat geval, JA, godverdomme.
Jaquote:Op donderdag 16 april 2015 18:46 schreef Lt.Surge het volgende:
En gebruiken mensen nog Snapchat?
Ik dacht dat het dood zou zijn.
Ik heb het nog nooit gebruikt.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Volgens mij had ze 3 dames in bed verwacht.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En ook onverwacht, ken echt niet
Oh. Weet ik dat ook weer.quote:
En dit.quote:
Jaquote:Op donderdag 16 april 2015 18:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen?quote:Op donderdag 16 april 2015 18:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb geen idee wat ik allemaal aan het doen ben.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen?
Je moet het ook gebruiken zoals de app heet. Snap chat Dat maakt het leukerquote:Op donderdag 16 april 2015 18:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet
Gebruik geen WA.
Dat kan toch ook met WA?quote:Op donderdag 16 april 2015 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet het ook gebruiken zoals de app heet. Snap chat Dat maakt het leuker
quote:Op donderdag 16 april 2015 18:58 schreef hoink581 het volgende:
Vanavond wordt het mysterie onthult of de dames wel echt zitten te wachten op het vleselijke pluspunt van de Fok!kers!
Op WA houd ik hele verhalen met snapchat niet. Tevens ben ik weg. Fijne avondquote:Op donderdag 16 april 2015 18:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat kan toch ook met WA?
Of mis ik iets.
Maar chat is toch hele verhalen?!quote:Op donderdag 16 april 2015 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op WA houd ik hele verhalen met snapchat niet. Tevens ben ik weg. Fijne avond
Surgémon!quote:
Helaas is het hier af en aan, soms doet het zonnetje lief, en soms verstopt hij zich.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Surgémon!
Schijnt de zon ook nog bij u weledele heer
Hoe was het gister met de chimi
quote:Op donderdag 16 april 2015 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
http://coreradio.ru/sng/1(...)ll-here-ep-2015.html
lol surge check die EP titel
Oh, maar er is iig zonquote:Op donderdag 16 april 2015 19:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Helaas is het hier af en aan, soms doet het zonnetje lief, en soms verstopt hij zich.![]()
En was gezelligLekker gegeten ook
Dat is altijd +1 natuurlijk.
Hoe is het met uw harem?
swsquote:
Joah, het weer is goed vandaag. Vind het wel prima zoquote:Op donderdag 16 april 2015 19:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh, maar er is iig zon
Betermet mijn deerne is alles goed
is ze al zwanger?quote:Op donderdag 16 april 2015 19:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh, maar er is iig zon
Betermet mijn deerne is alles goed
Gaat nog wel even duren volgens mij , eerst maar even de studie afmakenquote:Op donderdag 16 april 2015 19:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
sws
[..]
Joah, het weer is goed vandaag. Vind het wel prima zo
Wanneer gaat uw deerne in mooi juweel om haar ringvinger krijgen?
quote:
Heel verstandig deze manquote:Op donderdag 16 april 2015 19:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gaat nog wel even duren volgens mij , eerst maar even de studie afmaken
houden zoquote:Op donderdag 16 april 2015 19:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren volgens mij , eerst maar even de studie afmaken
[..]is ook niet de bedoeling eigenlijk
Volgens mij al wel een keer jaquote:Op donderdag 16 april 2015 19:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heel verstandig deze man![]()
Had ik al pics van haar ontvangen?
Ik ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 16 april 2015 19:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
houden zo
de wereld zit niet te wachten op je biggen
ga tellen hoeveel dm's je hebt van wanhopige fokkersquote:Op donderdag 16 april 2015 19:35 schreef Crip het volgende:
wrm verveel ik me zo erg. ga zo weer simsen
dus jij hebt het beterquote:Op donderdag 16 april 2015 19:41 schreef Crip het volgende:
Ben dit nu aan het kijken. Hun zijn getrouwd en shit en ik ben nog single.
moet je niet zo hard 2 get doenquote:Op donderdag 16 april 2015 19:41 schreef Crip het volgende:
Ben dit nu aan het kijken. Hun zijn getrouwd en shit en ik ben nog single.
Ik wil noodlesquote:
Als ik dan nog niet ben getrouwd dan wil ik niet meer leven #dramatischquote:
Trouwen is overgewaardeerd.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik dan nog niet ben getrouwd dan wil ik niet meer leven #dramatisch
laat je uithuwelijkenquote:Op donderdag 16 april 2015 19:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik dan nog niet ben getrouwd dan wil ik niet meer leven #dramatisch
Hoe moet ik dat regelen dan?quote:
Ditquote:
Daar wil ik ook wel een beschuitje mee headbangen.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Wp zou wel trouwen met Lyndsey Gunnulfsen.
wie?quote:Op donderdag 16 april 2015 19:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Wp zou wel trouwen met Lyndsey Gunnulfsen.
weet ik niet.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat regelen dan?
Denk je dat ik automatisch uitgehuwelijkt kan worden omdat ik moslim/mocro ben?
Zo standaardquote:Op donderdag 16 april 2015 19:48 schreef Crip het volgende:
Leuke vent, trouwen en kids is wat ik wil. Dan ben ik blij.
zoek een leuke vent dan..quote:Op donderdag 16 april 2015 19:48 schreef Crip het volgende:
Leuke vent, trouwen en kids is wat ik wil. Dan ben ik blij.
wat is je zoekprofiel?quote:
Dat bedoel ik wel, maar dat woord wil ik dan weer niet gebruiken, ten eerste het vele gebruik van Engelse woorden, daar moeten we voor waken in deze maatschappij. Ten tweede is het veel te gangbaar om dat woord te gebruiken. Dat woord zelf hoort bij de hoofdstroom.quote:
Ik luister voor de muziek.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:51 schreef hoink581 het volgende:
Geile meiden die vanavond meedoen met RadioKLB
roosjeroosje?quote:Op donderdag 16 april 2015 19:51 schreef hoink581 het volgende:
Geile meiden die vanavond meedoen met RadioKLB
Ik heb nog scheerschuim van Gillette, maar ik scheer me nooit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |