abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151894147
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:24 schreef Felagund het volgende:

[..]

Tof, op safari (Serengeti)? Kom zelf net terug uit zuidelijk Afrika (Zimbabwe, Botswana, Namibie en Zuid-Afrika). Ook erg mooi.

Volgende vakantie pas in August (New York *O*).
Waarschijnlijk wel, ja. Zien we daar wel, "planning" en "Afrika" gaan nooit zo goed samen :')
pi_151894185
* Geo4kant bekijkt agenda "404 error, vacation not found"
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:27:35 #203
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_151894213
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:12 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Vaker gehoord, maar ik denk dat dat voor een halve dag wel leuk (en romantisch?) kan zijn?
Je moet daar geen hotel boeken nee..
Romantiek is ver te zoeken als je over en door de mensen moet kruipen en er een constante riool lucht hangt :N !
Hmz...
pi_151894301
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:27 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Romantiek is ver te zoeken als je over en door de mensen moet kruipen en er een constante riool lucht hangt :N !
Not sure if serious of gewoon aan het overdrijven, want dat zeggen ze over Amsterdam ook.
pi_151894386
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:19 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:D _O-

Ik hou wel een beetje van romantiek op zijn tijd.
Ik kan het wel hoor. Maar in zo'n stad ben ik veel meer met andere dingen bezig :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151894430
Ik ga over 3 weken weer op vakantie :@ maar blijf in Nederland dan :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151894499
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga over 3 weken weer op vakantie :@ maar blijf in Nederland dan :)
Hoe lang ben je in Italië dan?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:48:08 #208
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_151894863
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:30 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Not sure if serious of gewoon aan het overdrijven, want dat zeggen ze over Amsterdam ook.
Serieus, ik kan wel wat foto's zoeken als ik thuis ben. Ik vond het te druk, te klein en te vies voor een stad die een romantische status heeft.
Hmz...
pi_151894880
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:48 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Serieus, ik kan wel wat foto's zoeken als ik thuis ben. Ik vond het te druk, te klein en te vies voor een stad die een romantische status heeft.
Oke, ben wel benieuwd :P
pi_151895015
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:37 schreef Felagund het volgende:

[..]

Hoe lang ben je in Italië dan?
10 dagen.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf dinsdag 21 april 2015 @ 18:17:46 #211
372645 spreading
pi_151898799
Klinkt goed allemaal. je zou nog maar moeten wachten tot september met je vakantie na al die berichten -O-
  FOK!Fotograaf woensdag 22 april 2015 @ 06:35:03 #212
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_151913714
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_151914150
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151914208
Goedemorgen.
:O :W
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_151914338
Goedemorgen :)
  woensdag 22 april 2015 @ 08:33:29 #217
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151914512
Hi :)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!Fotograaf woensdag 22 april 2015 @ 09:54:40 #218
372645 spreading
pi_151915871
:W
  woensdag 22 april 2015 @ 11:46:30 #219
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151918967
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_151918990
Geen oordoppen op :P
pi_151919010
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:46 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Can(n)on?
  FOK!Fotograaf woensdag 22 april 2015 @ 13:18:49 #222
372645 spreading
pi_151921956
Selfie?
  woensdag 22 april 2015 @ 14:01:37 #223
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151923355
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:18 schreef spreading het volgende:
Selfie?
Zo'n grote heb ik nie hoor >:)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_151923464
Selfie?

*O*
  woensdag 22 april 2015 @ 14:28:36 #225
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151924231
I got my eye on you....
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!Fotograaf donderdag 23 april 2015 @ 06:48:21 #226
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_151947016
Mogguh :O
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_151947406
Hoi :)

Het is weer donderdag!!!! :P :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151947681
Wie vond het nodig om aan mijn TT te zitten? :')
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 23 april 2015 @ 08:38:24 #230
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_151947708
Het is inmiddels weer donderdag *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_151948060
Even wat anders, misschien dat iemand een oplossing weet. Ik draag mijn camera doorgaans aan een BlackRapid strap. Die hangt aan een oogje wat je in de statiefaansluiting van de camera draait:



Maar zoals je weet heeft een camera slechts één statiefaansluiting, dus kan er niet tegelijkertijd een quick release plate én het BlackRapid-oogje monteren. En dat is kut, want nu moet ik dat oogje dus eraf draaien, de QR-plate monteren, statief- of monopodfoto maken, en daarna weer alles terugzetten. Kan dat nou niet anders?

Ik gebruik statiefkoppen met Manfrotto quick release plate:

  donderdag 23 april 2015 @ 09:04:24 #232
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151948118
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:01 schreef DonJames het volgende:
Even wat anders, misschien dat iemand een oplossing weet. Ik draag mijn camera doorgaans aan een BlackRapid strap. Die hangt aan een oogje wat je in de statiefaansluiting van de camera draait:

[ afbeelding ]

Maar zoals je weet heeft een camera slechts één statiefaansluiting, dus kan er niet tegelijkertijd een quick release plate én het BlackRapid-oogje monteren. En dat is kut, want nu moet ik dat oogje dus eraf draaien, de QR-plate monteren, statief- of monopodfoto maken, en daarna weer alles terugzetten. Kan dat nou niet anders?

Ik gebruik statiefkoppen met Manfrotto quick release plate:

[ afbeelding ]
MAnfrotto heeft toch zo'n D ring onder de plaat om de bout aan te draaien?

Zie daar je oplossing.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 23 april 2015 @ 09:04:44 #233
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151948128
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151948205
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

MAnfrotto heeft toch zo'n D ring onder de plaat om de bout aan te draaien?

Zie daar je oplossing.
Ik moet je zeggen dat ik daar nog niet aan gedacht.. :@ 8)7

Ga ik proberen als ik thuis ben, maar zou dat stevig genoeg zijn?
pi_151948212
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 08:36 schreef Puala het volgende:
Wie vond het nodig om aan mijn TT te zitten? :')
Valt je dat nu pas op? _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 23 april 2015 @ 09:10:29 #236
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151948231
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:09 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik moet je zeggen dat ik daar nog niet aan gedacht.. :@ 8)7

Ga ik proberen als ik thuis ben, maar zou dat stevig genoeg zijn?
Ik heb er een 50D met 70-200 f/4 (zonder IS) aan gehad zonder problemen, maar je krijgt van mij geen nieuwe lens als hij het begeeft ;)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151948233
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Valt je dat nu pas op? _O-
Ja :@ Ik lees hier niet zo veel meer.
pi_151948276
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:10 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja :@ Ik lees hier niet zo veel meer.
Ja Eehj je gaat me niet alleen laten hier met al die kerels hoor.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 23 april 2015 @ 09:13:27 #239
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_151948280
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:10 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja :@ Ik lees hier niet zo veel meer.
Alleen op donderdag natuurlijk :9
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf donderdag 23 april 2015 @ 09:29:15 #240
372645 spreading
pi_151948639
[Gaston modus] Goooooeeeeeeedemorgen [/Gaston modus] *O* *O* *O*
  donderdag 23 april 2015 @ 09:46:16 #241
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151949069
Ola :)

Iemand vond het nodig om met een haak in mijn tandvlees te purren... Auw... }:|
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_151949193
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:46 schreef Merlijn het volgende:
Ola :)

Iemand vond het nodig om met een haak in mijn tandvlees te purren... Auw... }:|
Ik vind Het wel een beetje vroeg om het al over sm te hebben hoor.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 23 april 2015 @ 09:52:59 #243
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_151949247
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind Het wel een beetje vroeg om het al over sm te hebben hoor.
:P oO/
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!Fotograaf donderdag 23 april 2015 @ 10:34:24 #244
372645 spreading
pi_151950493
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind Het wel een beetje vroeg om het al over sm te hebben hoor.
a dirty mind is a joy forever, vooral op donderdag
  donderdag 23 april 2015 @ 11:17:32 #245
394547 versterker
- Dat kan HARDER! -
pi_151951741
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

MAnfrotto heeft toch zo'n D ring onder de plaat om de bout aan te draaien?

Zie daar je oplossing.
Zowel manfrotto als Blackrapid raden het af, omdat die niet sterk genoeg zijn, en kunnen losschieten.
  donderdag 23 april 2015 @ 11:18:46 #246
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151951768
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 11:17 schreef versterker het volgende:

[..]

Zowel manfrotto als Blackrapid raden het af, omdat die niet sterk genoeg zijn, en kunnen losschieten.
Dat is dezelfde reden dat ik de garantie niet geef. Het kan wel, maar als hij losschiet is het je eigen probleem. Stukje verantwoording afschuiven van de fabrikanten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 23 april 2015 @ 11:19:20 #247
394547 versterker
- Dat kan HARDER! -
pi_151951781
Je moet het gewoon niet aanraden ;)
  donderdag 23 april 2015 @ 11:20:47 #248
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151951819
Ik zet er toch al een waarschuwing bij? Heb jij een andere oplossing?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 23 april 2015 @ 11:34:58 #249
394547 versterker
- Dat kan HARDER! -
  FOK!Fotograaf vrijdag 24 april 2015 @ 06:46:05 #250
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_151977849
Mogguh :O
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_151977943
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 24 april 2015 @ 07:26:38 #252
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_151977998
:W te vroeggg.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 24 april 2015 @ 07:46:00 #253
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_151978122
Vroeg? Vroeger, toen was het nog vroeg.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_151978650
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:11 schreef DonJames het volgende:

[..]

Juist, precies wat ik nodig heb ^O^
En besteld. NIEUWE GEAR!!! *O* *O*
pi_151978687
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:42 schreef DonJames het volgende:

[..]

En besteld. NIEUWE GEAR!!! *O* *O*
Pats-topic *O*
pi_151994683
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 08:42 schreef DonJames het volgende:

[..]

En besteld. NIEUWE GEAR!!! *O* *O*
Vertel vertel!
pi_151996667
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 18:11 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Vertel vertel!
Nou, een BlackRapid-statiefaansluitingreplacementoogje dus!

Voor 17 euro :')
  FOK!Fotograaf vrijdag 24 april 2015 @ 20:14:10 #259
372645 spreading
pi_151998100
Goed bezig!

Zo balkon is af hier, ben nou al 1 dag en 2 avonden bezig. Maar het is eindelijk zo goed als zomer klaar *O*
pi_151998477
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 19:24 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nou, een BlackRapid-statiefaansluitingreplacementoogje dus!

Voor 17 euro :')
Ah :D

Ik heb sindskort ook een Black Rapid strap :)
  vrijdag 24 april 2015 @ 21:17:39 #261
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_152000270
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 april 2015 20:26 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ah :D

Ik heb sindskort ook een Black Rapid strap :)
Ik heb een goedkope namaak van case logic waar ik me 50D met 70-200 2.8 IS aan hang.

Yolo
Hmz...
pi_152001066
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:17 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Ik heb een goedkope namaak van case logic waar ik me 50D met 70-200 2.8 IS aan hang.

Yolo
Twee vragen.
Blijft dat heel :?
Wat kost die cheap-ass/niet-hip-variant :?
pi_152001270
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:17 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Ik heb een goedkope namaak van case logic waar ik me 50D met 70-200 2.8 IS aan hang.

Yolo
Straps zijn overpriced, maar of ik een goedkope namaak zou vertrouwen.. dunno :D ligt aan de reviews.
pi_152003422
Ik zag vandaag op de AutoRAI serieus iemand met zo'n licht achter zich aan slepen :X



op wielen weliswaar...
  zaterdag 25 april 2015 @ 14:05:26 #265
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_152013285
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 21:41 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Twee vragen.
Blijft dat heel :?
Wat kost die cheap-ass/niet-hip-variant :?
Tot nu toe wel, maar er moet wel een goede vervanger voor komen in de toekomst :P!

10 hele euro's moest ik betalen.
Hmz...
pi_152013441
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 14:05 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Tot nu toe wel, maar er moet wel een goede vervanger voor komen in de toekomst :P!

10 hele euro's moest ik betalen.
Toch maar eens op zoek dan, er moet nog een riempje komen waaraan ik een grote toeter door het landschap kan zeulen.
Daarbij heb ik dan het voordeel dat die qua gewicht redelijk meevallen maar het meer de afmetingen zijn die het tot lastpakken maken om mee te nemen.
pi_152018264
Mijn 70-300 is stuk :( kreeg een tik en nu stelt hij niet meer scherp. Rondje reis verzekering hoop ik :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152018411
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn 70-300 is stuk :( kreeg een tik en nu stelt hij niet meer scherp. Rondje reis verzekering hoop ik :'(
Had je de camera aan een goedkope strap hangen? :P
pi_152018450
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:46 schreef DonJames het volgende:

[..]

Had je de camera aan een goedkope strap hangen? :P
Hij is niet gevallen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152020246
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hij is niet gevallen :)
Wie heb je ermee geslagen ? >:)
pi_152020882
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 18:58 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Wie heb je ermee geslagen ? >:)
Een Italiaan :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152022387
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 19:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Een Italiaan :@
Alfa of fiat ?
pi_152023150
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 17:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn 70-300 is stuk :( kreeg een tik en nu stelt hij niet meer scherp. Rondje reis verzekering hoop ik :'(
:( dat is kut
pi_152024228
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 20:16 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Alfa of fiat ?
Ferrari >:)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152024236
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 20:40 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:( dat is kut
Ja :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152024775
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 21:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ferrari >:)
Bij mIjn 70-300 blijft af en toe de autofocus hangen rond de 4 mtr. Ook maar een keertje naar het serivcepunt brengen.
pi_152027759
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 21:36 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Bij mIjn 70-300 blijft af en toe de autofocus hangen rond de 4 mtr. Ook maar een keertje naar het serivcepunt brengen.
Hm dat is ook zuur Ja. Deze doet op alle afstanden niks meer
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 25 april 2015 @ 23:19:37 #278
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_152028233
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hm dat is ook zuur Ja. Deze doet op alle afstanden niks meer
Was het een tik tegen het AF knopje?
Hmz...
pi_152028437
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:19 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Was het een tik tegen het AF knopje?
Nee :9
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152029699
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hm dat is ook zuur Ja. Deze doet op alle afstanden niks meer
En hoe gaat het inmiddels met die Italiaan :?
pi_152032330
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 00:14 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

En hoe gaat het inmiddels met die Italiaan :?
Geen idee.

Ik ben op vakantie. Iemand liep tegen mij aan en mijn camera naja kan gebeuren. Wilde ik paar minuten later foto maken en toen deed hij het niet meer. Vermoed zo maar dat de Italiaan er niks aan heeft over gehouden :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152037572
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 07:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Geen idee.

Ik ben op vakantie. Iemand liep tegen mij aan en mijn camera naja kan gebeuren. Wilde ik paar minuten later foto maken en toen deed hij het niet meer. Vermoed zo maar dat de Italiaan er niks aan heeft over gehouden :)
Is de AF helemaal dat je zegt van 'dood' of hoor je nog wel iets gebeuren in je lens als je hem wilt laten focussen :?
Dat er iets tikt of piept of anderszins geluid maakt of zo

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2015 13:28:46 ]
pi_152048199
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:27 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Is de AF helemaal dat je zegt van 'dood' of hoor je nog wel iets gebeuren in je lens als je hem wilt laten focussen :?
Dat er iets tikt of piept of anderszins geluid maakt of zo
Behoorlijk dood. Maar kan ook camera zijn. 18-55 doet ook raar
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152051316
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 19:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Behoorlijk dood. Maar kan ook camera zijn. 18-55 doet ook raar
Dat klinkt allemaal niet erg jofel, maar het zou niet de eerste keer zijn dat het na wat heen en weer schakelen ineens allemaal vanzelf opgelost is. Schade door een 'klap' zou moeten leiden tot kraken of piepen bij het scherpstellen, vooral bij lenzen met een eigen scherpstelmotor. Als de boel er totaal mee ophoudt lijkt het meer een contactenkwestie.
pi_152051397
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 20:33 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal niet erg jofel, maar het zou niet de eerste keer zijn dat het na wat heen en weer schakelen ineens allemaal vanzelf opgelost is. Schade door een 'klap' zou moeten leiden tot kraken of piepen bij het scherpstellen, vooral bij lenzen met een eigen scherpstelmotor. Als de boel er totaal mee ophoudt lijkt het meer een contactenkwestie.
Zullen hem na de vakantie eens voor een service beurt weg brengen. Kan sowieso geen kwaad. Nu doet hij het ineens weer :? Dankjewel voor de info iig :)
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf maandag 27 april 2015 @ 18:50:25 #286
73911 ultra_ivo
pi_152076976
Zijn we weer zo idioot oranje :r
pi_152085899
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 18:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Zijn we weer zo idioot oranje :r
't Is bijna voorbij.

Zouden we 1 mei ook rood zijn :?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 april 2015 @ 23:45:53 #288
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152086086


Vuurballen *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_152086239
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2015 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]

Vuurballen *O*
Feestje gehad :?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 april 2015 @ 23:53:38 #290
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152086249
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 23:53 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Feestje gehad :?
Mini feestje.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_152086560
Ik ben vandaag weer eens in Doel geweest. Blijft tof _O_
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 00:18:45 #292
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152086604
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:16 schreef Puala het volgende:
Ik ben vandaag weer eens in Doel geweest. Blijft tof _O_
Ging je d'r met een doel heen?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 00:18:56 #293
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152086607
Inkoppertje natuurlijk.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_152086682
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:18 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ging je d'r met een doel heen?
Ja, een fotograaf ontmoeten die ik al lang niet gezien had :o
pi_152086783
Niks van meegekregen. Heb wel gezien hoe ze olijfolie maken :Y
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 00:39:28 #296
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152086972
Ik kwam An & Freud vandaag tegen :@
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 00:39:46 #297
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152086976
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:23 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja, een fotograaf ontmoeten die ik al lang niet gezien had :o
SPANNUND.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 04:52:32 #298
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_152088154
Goedemorgen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 07:46:27 #299
73911 ultra_ivo
pi_152088477
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 23:38 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

't Is bijna voorbij.

Zouden we 1 mei ook rood zijn :?
Zou ik wel voor zijn.
Al was het maar om POL te zien ontploffen ;).
  dinsdag 28 april 2015 @ 08:42:57 #300
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_152088815
en
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')