Ahquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nou, een BlackRapid-statiefaansluitingreplacementoogje dus!
Voor 17 euro
Ik heb een goedkope namaak van case logic waar ik me 50D met 70-200 2.8 IS aan hang.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik heb sindskort ook een Black Rapid strap
Twee vragen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:17 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik heb een goedkope namaak van case logic waar ik me 50D met 70-200 2.8 IS aan hang.
Yolo
Straps zijn overpriced, maar of ik een goedkope namaak zou vertrouwen.. dunnoquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:17 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik heb een goedkope namaak van case logic waar ik me 50D met 70-200 2.8 IS aan hang.
Yolo
Tot nu toe wel, maar er moet wel een goede vervanger voor komen in de toekomstquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Twee vragen.
Blijft dat heel
Wat kost die cheap-ass/niet-hip-variant
Toch maar eens op zoek dan, er moet nog een riempje komen waaraan ik een grote toeter door het landschap kan zeulen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:05 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, maar er moet wel een goede vervanger voor komen in de toekomst!
10 hele euro's moest ik betalen.
Had je de camera aan een goedkope strap hangen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn 70-300 is stukkreeg een tik en nu stelt hij niet meer scherp. Rondje reis verzekering hoop ik
Hij is niet gevallenquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Had je de camera aan een goedkope strap hangen?
quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn 70-300 is stukkreeg een tik en nu stelt hij niet meer scherp. Rondje reis verzekering hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |