abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152024775
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 21:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ferrari >:)
Bij mIjn 70-300 blijft af en toe de autofocus hangen rond de 4 mtr. Ook maar een keertje naar het serivcepunt brengen.
pi_152027759
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 21:36 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Bij mIjn 70-300 blijft af en toe de autofocus hangen rond de 4 mtr. Ook maar een keertje naar het serivcepunt brengen.
Hm dat is ook zuur Ja. Deze doet op alle afstanden niks meer
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 25 april 2015 @ 23:19:37 #278
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_152028233
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hm dat is ook zuur Ja. Deze doet op alle afstanden niks meer
Was het een tik tegen het AF knopje?
Hmz...
pi_152028437
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:19 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Was het een tik tegen het AF knopje?
Nee :9
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152029699
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 23:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hm dat is ook zuur Ja. Deze doet op alle afstanden niks meer
En hoe gaat het inmiddels met die Italiaan :?
pi_152032330
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 00:14 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

En hoe gaat het inmiddels met die Italiaan :?
Geen idee.

Ik ben op vakantie. Iemand liep tegen mij aan en mijn camera naja kan gebeuren. Wilde ik paar minuten later foto maken en toen deed hij het niet meer. Vermoed zo maar dat de Italiaan er niks aan heeft over gehouden :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152037572
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 07:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Geen idee.

Ik ben op vakantie. Iemand liep tegen mij aan en mijn camera naja kan gebeuren. Wilde ik paar minuten later foto maken en toen deed hij het niet meer. Vermoed zo maar dat de Italiaan er niks aan heeft over gehouden :)
Is de AF helemaal dat je zegt van 'dood' of hoor je nog wel iets gebeuren in je lens als je hem wilt laten focussen :?
Dat er iets tikt of piept of anderszins geluid maakt of zo

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2015 13:28:46 ]
pi_152048199
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 13:27 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Is de AF helemaal dat je zegt van 'dood' of hoor je nog wel iets gebeuren in je lens als je hem wilt laten focussen :?
Dat er iets tikt of piept of anderszins geluid maakt of zo
Behoorlijk dood. Maar kan ook camera zijn. 18-55 doet ook raar
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152051316
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 19:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Behoorlijk dood. Maar kan ook camera zijn. 18-55 doet ook raar
Dat klinkt allemaal niet erg jofel, maar het zou niet de eerste keer zijn dat het na wat heen en weer schakelen ineens allemaal vanzelf opgelost is. Schade door een 'klap' zou moeten leiden tot kraken of piepen bij het scherpstellen, vooral bij lenzen met een eigen scherpstelmotor. Als de boel er totaal mee ophoudt lijkt het meer een contactenkwestie.
pi_152051397
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 20:33 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal niet erg jofel, maar het zou niet de eerste keer zijn dat het na wat heen en weer schakelen ineens allemaal vanzelf opgelost is. Schade door een 'klap' zou moeten leiden tot kraken of piepen bij het scherpstellen, vooral bij lenzen met een eigen scherpstelmotor. Als de boel er totaal mee ophoudt lijkt het meer een contactenkwestie.
Zullen hem na de vakantie eens voor een service beurt weg brengen. Kan sowieso geen kwaad. Nu doet hij het ineens weer :? Dankjewel voor de info iig :)
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf maandag 27 april 2015 @ 18:50:25 #286
73911 ultra_ivo
pi_152076976
Zijn we weer zo idioot oranje :r
pi_152085899
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 18:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Zijn we weer zo idioot oranje :r
't Is bijna voorbij.

Zouden we 1 mei ook rood zijn :?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 april 2015 @ 23:45:53 #288
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152086086


Vuurballen *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_152086239
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2015 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]

Vuurballen *O*
Feestje gehad :?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 april 2015 @ 23:53:38 #290
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152086249
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 23:53 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Feestje gehad :?
Mini feestje.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_152086560
Ik ben vandaag weer eens in Doel geweest. Blijft tof _O_
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 00:18:45 #292
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152086604
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:16 schreef Puala het volgende:
Ik ben vandaag weer eens in Doel geweest. Blijft tof _O_
Ging je d'r met een doel heen?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 00:18:56 #293
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152086607
Inkoppertje natuurlijk.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_152086682
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:18 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ging je d'r met een doel heen?
Ja, een fotograaf ontmoeten die ik al lang niet gezien had :o
pi_152086783
Niks van meegekregen. Heb wel gezien hoe ze olijfolie maken :Y
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 00:39:28 #296
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152086972
Ik kwam An & Freud vandaag tegen :@
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 00:39:46 #297
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152086976
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:23 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja, een fotograaf ontmoeten die ik al lang niet gezien had :o
SPANNUND.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 04:52:32 #298
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_152088154
Goedemorgen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2015 @ 07:46:27 #299
73911 ultra_ivo
pi_152088477
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 23:38 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

't Is bijna voorbij.

Zouden we 1 mei ook rood zijn :?
Zou ik wel voor zijn.
Al was het maar om POL te zien ontploffen ;).
  dinsdag 28 april 2015 @ 08:42:57 #300
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_152088815
en
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')