Jaaaaa! geweldig die reactiesquote:Op donderdag 16 april 2015 13:11 schreef pinquit het volgende:
Zeg, Daui, weet jullie omgeving al dat er een tweeling komt? Anders kan je dit truucje doen![]()
Zelfs ruim na de geboorte dat je mensen kunt verrassen ermee......quote:Op donderdag 16 april 2015 13:11 schreef pinquit het volgende:
Zeg, Daui, weet jullie omgeving al dat er een tweeling komt? Anders kan je dit truucje doen![]()
je kan ook gewoon een uurtje wachten met bellen als je dat niet gelijk wiltquote:Op donderdag 16 april 2015 13:35 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Zelfs ruim na de geboorte dat je mensen kunt verrassen ermee......
Dat zou met mijn familie dus nooit kunnen, of we moeten het al mijn zussen en ouders als laatste vertellen![]()
Sommige reacties zijn echt priceless!
Nu wil ik trouwens een tablet in het ziekenhuis om live uit te streamen naar mijn familie zodat niet iedereen aan ons bed gaat staan binnen 10 minuten
Of je zet het na een uurtje al op Fokquote:Op donderdag 16 april 2015 13:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een uurtje wachten met bellen als je dat niet gelijk wilt
hoezo pas na een uur?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Of je zet het na een uurtje al op Fok
Mijn moeder is no way te stoppenquote:Op donderdag 16 april 2015 13:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een uurtje wachten met bellen als je dat niet gelijk wilt
maareh valt jullie niets op aan die geboortedata op die handdoeken?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:11 schreef pinquit het volgende:
haha of een uur vóór de geboortequote:Op donderdag 16 april 2015 13:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Of je zet het na een uurtje al op Fok
Ja gelukkig wel, druk zat. En zaterdag zien we de kleine weer.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:59 schreef pinquit het volgende:
Naar voor je Cassandra, dat je zo onzeker bentwat zal het voor jou fijn zijn als je beeb gaat voelen zeg! Meer controle
![]()
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, maar ik denk dat je meer bevestiging nodig hebtGa vanavond maar snel hartje zoeken, ik hoop dat dat helpt
![]()
Heb je beetje genoeg afleiding op je werk?
wat moet er aan opvallen? 12 maart dit jaar?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
maareh valt jullie niets op aan die geboortedata op die handdoeken?
och ja het is amerikaansquote:Op donderdag 16 april 2015 13:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
wat moet er aan opvallen? 12 maart dit jaar?
12 maart 2015 niets geks..quote:Op donderdag 16 april 2015 13:41 schreef Estrys het volgende:
[..]
maareh valt jullie niets op aan die geboortedata op die handdoeken?
Wel toen de vliezen waren gebroken, maar toen het echt begon was er geen fok meer aanquote:Op donderdag 16 april 2015 13:42 schreef LuDann het volgende:
Een uur? Gewoon door posten tijdens de bevalling!
quote:Op donderdag 16 april 2015 13:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
haha of een uur vóór de geboortedat kan ook
![]()
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 741
mwhehequote:
Ik denk niet dat ik er aan zou moeteb denken op dat moment, aan fokken. Maar wie weet. Wel lachen.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wel toen de vliezen waren gebroken, maar toen het echt begon was er geen fok meer aan
Ik had bij Seb ook een knakplopquote:Op donderdag 16 april 2015 13:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
mwheheik dacht echt dat ik gek was dat ik het zo omschreef maar als ik nu vrouwen het wel eens hoor zeggen moet ik altijd een beetje grinniken
ik was dus nie gek.
ohja en mn laatste post was dus om 3:18 en om 4:18 is E. geborenging best hard.
Dat is een vraag voor onze huis verloskundige! Kom er maar in Mignonnequote:Op donderdag 16 april 2015 13:58 schreef LuDann het volgende:
Wanneer is tijdens de zwangerschap een hartslag trouwens "te snel"? Huisarts zei me dat ik het in de gaten moest houden maar ik weet niet waar ik op moet letten.Hij is 115 in rust nu.
On my way...quote:Op donderdag 16 april 2015 13:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is een vraag voor onze huis verloskundige! Kom er maar in Mignonne
jouw eigen hartslag? 115 is idd wel snel. alles boven 100 wordt als snel beschouwd. Kan aan verschillende dingen liggen, warmte, inspanning, zenuwen enz.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:58 schreef LuDann het volgende:
Wanneer is tijdens de zwangerschap een hartslag trouwens "te snel"? Huisarts zei me dat ik het in de gaten moest houden maar ik weet niet waar ik op moet letten.Hij is 115 in rust nu.
aaaaah je broertjequote:Op donderdag 16 april 2015 13:56 schreef pinquit het volgende:
Oooh nu ging ik ook terugzoekenGossie
Max is geboren in Z&G 176
![]()
![]()
OUD / Zwangerschap en Geboorte deel 176
Geen idee hoe ik naar een bepaalde post link, maar user M@X merkte toentertijd op dat ik me nog niet had gemeld![]()
En aaah, toen kwam mijn broer het nog helemaal schattig vertellen
Mijn eigen hartslag ja. De huisarts zij dat hij "te snel" was, maar niet hoe snel (en ik heb er niet naar gevraagd). Rustig aan doen en "in de gaten houden". Ik heb hem hier thuis nog even opgenomen (gewoon met de timer) en kom zo rond de 115 p.m. uit. Ik voel me ook beroerd, ben benauwd, rusteloos en slapjes. Ik heb maandag een afspraak bij de Gyn waar ik het ga aankaarten want ik heb het idee dat ze me wel erg snel wegstuurde, ze heeft alleen mijn bloeddruk gemeten (die is 130/65).quote:Op donderdag 16 april 2015 14:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
On my way...
Maar ik ben geen huisarts, die weet veel meer van hartslag van moeder af enz. Als ik iemand heb met een persisterende tachycardie, dus een aanhoudende te hoge hartslag dan stuur ik ze door naar de huisartsals die vervolgens zegt dat ze t zelf in de gaten moet houden mja euhm...
[..]
jouw eigen hartslag? 115 is idd wel snel. alles boven 100 wordt als snel beschouwd. Kan aan verschillende dingen liggen, warmte, inspanning, zenuwen enz.
Ik zou niet weten hoe je dat zelf in de gaten moet houden? Ik zou het even aangeven bij de gyn de volgende keer dat je gaat. Hoe heb je je hartslag nu bepaald?
Challenge accepted?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
aaaaah je broertje![]()
![]()
200 delen reden we niet tot oktober denk ik of wel? anders kun je deze keer in 1760 baren![]()
babymaxdoes foto's?
waarom zit je met je pootje in t verband?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:08 schreef LuDann het volgende:
[..]
Mijn eigen hartslag ja. De huisarts zij dat hij "te snel" was, maar niet hoe snel (en ik heb er niet naar gevraagd). Rustig aan doen en "in de gaten houden". Ik heb hem hier thuis nog even opgenomen (gewoon met de timer) en kom zo rond de 115 p.m. uit. Ik voel me ook beroerd, ben benauwd, rusteloos en slapjes. Ik heb maandag een afspraak bij de Gyn waar ik het ga aankaarten want ik heb het idee dat ze me wel erg snel wegstuurde, ze heeft alleen mijn bloeddruk gemeten (die is 130/65).
Ik twijfel een beetje of ik niet nu het ziekenhuis zal bellen. Als ik bel dan moet ik komen, maar ben alleen thuis en zit met mijn pootje in het verband.
ja dan hedde pech! dan moet je dus bij post 290 in deel 1759 gaan beginnen met persen jijquote:Op donderdag 16 april 2015 14:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zeg en als ik nou niet in dat deel wil bevallen?
quote:Op donderdag 16 april 2015 14:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
aaaaah je broertje![]()
![]()
200 delen reden we niet tot oktober denk ik of wel? anders kun je deze keer in 1760 baren![]()
babymaxdoes foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Knakplop! Ik herkende 'm meteen toenquote:Op donderdag 16 april 2015 13:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
mwheheik dacht echt dat ik gek was dat ik het zo omschreef maar als ik nu vrouwen het wel eens hoor zeggen moet ik altijd een beetje grinniken
ik was dus nie gek.
ohja en mn laatste post was dus om 3:18 en om 4:18 is E. geborenging best hard.
Ik weet het niet, ik heb sinds een week ofzo last van mijn enkel en nu kan ik er amper meer op lopen. De huisarts keek ernaar, zei ''vervelend'' en dat was het. En als ik wilde kon ik er een tubigripje omheen doen. Het zou de EDS wel zijn en daar valt niks aan te doen. Frustrerend.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
waarom zit je met je pootje in t verband?
Je eigen hartslag tellen kan lastig zijn. Makkelijkst is het om het per 15 seconde te doen en dan x 4 vermenigvuldigen. Anders raak je al snel de tel kwijt. 115 is wel best hoog vind ik.
quote:Op donderdag 16 april 2015 14:22 schreef mignonne het volgende:
oooooooooooooh bolletje!!!!![]()
en wat heerlijk zo zonder mutsje, kun je lekker die verse babygeur goed opsnuiven
en die onderste foto! wat is ie donker!! zn wenkbrauwen zijn wel echt heel herkenbaar hè?
mooi kind
Bel anders gewoon sowieso maar even. Je voelt je overduidelijk niet op je gemak met het advies van je huisarts (niet raar!), en de combinatie van wat je noemt qua dat je niet lekker bent en zulks, dat is niet zo fijn om mee te moeten wachten tot maandag.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:24 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb sinds een week ofzo last van mijn enkel en nu kan ik er amper meer op lopen. De huisarts keek ernaar, zei ''vervelend'' en dat was het. En als ik wilde kon ik er een tubigripje omheen doen. Het zou de EDS wel zijn en daar valt niks aan te doen. Frustrerend.![]()
Hartslag heb ik 3 keer 15 seconden gedaan en daarvan het gemiddelde genomen. Ik zal het straks nog eens doen, als ie dan nog zo hoog is dan ga ik toch maar even bellen. Dan is ie een paar uur achter elkaar zo.
Ja, blegh, je hebt gelijk ook. Heb alleen helemaal geen zin om naar het ziekenhuis te gaan.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Bel anders gewoon sowieso maar even. Je voelt je overduidelijk niet op je gemak met het advies van je huisarts (niet raar!), en de combinatie van wat je noemt qua dat je niet lekker bent en zulks, dat is niet zo fijn om mee te moeten wachten tot maandag.
En voor jezelf geldt dat je beter nu kunt gaan dan vanavond om 23:30 ofzo
quote:Op donderdag 16 april 2015 14:29 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, blegh, je hebt gelijk ook. Heb alleen helemaal geen zin om naar het ziekenhuis te gaan.Maar goed, ik bel wel even, want het zit me inderdaad niet lekker.
Dank je.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:30 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
trakteer je jezelf op de terugweg op een lekker ijsje. Dat heb je wel verdiend dan![]()
succes
ook weer zoquote:Op donderdag 16 april 2015 14:42 schreef Krisvc het volgende:
Sinds wanneer is ijs iets wat je moet verdienen?![]()
Succes LuDann!
Soms wel toch? Ik heb mezelf ook op een klein ijsje getrakteerd na de groeiecho... Bolle Henk zit gewoon keurig op p50! Ok, beetje groot hoofd maar ook dat viel best mee (weekje voor) maar buikje en benen gewoon gemiddeld.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:42 schreef Krisvc het volgende:
Sinds wanneer is ijs iets wat je moet verdienen?![]()
Succes LuDann!
SPOILER: Bolle hapwangen HenkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |